GP Katalánska - sobota v Barceloně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
josef58 (823) napsal 03.06.2012 v 18:44

desmo69
opět jsi to, nevím jestli schválně, perfektně obrátil Přeci jasně píšu, že diky SPZkovi je to dnes přesně naopak. Že technologie z "garáží lidí" přechází do SPZ-CRT

Proti továrnám nic nemám, ale proti paskvilům CRT ano.

Tarzy (1) napsal 03.06.2012 v 14:03

No to je komentátor hadra na tý nově :D

desmo69 (638) napsal 03.06.2012 v 13:32

josef58, to jako že např Ducati GP12 čerpá z vývoje Panigale, Honda RC213V třeba z Horneta apod. jo? To není ani jako vtip moc dobrý.

Toxy (5) napsal 03.06.2012 v 12:28

Sakra ještě běžím na Sazku vsadit si na pád našeho Káááji :D

josef58 (823) napsal 03.06.2012 v 11:59

God a sxs525
tak odpovězte na mou otázku z 07:49. Co vymyslíte, čím to je? Desmo a Pacient aspoň napsali normální názor který beru. Vy jen plácáte nesmysly
Opravdu je to JEN o "zvedlé jehle o jeden zářez"

God (975) napsal 03.06.2012 v 11:25

sxs525 (138) napsal 03.06.2012 v 11:22

kdybych měl dávat kafíčko pokaždý když pepík řekne tak už mě ranila mrtvice

God (975) napsal 03.06.2012 v 11:21

No zase takovej josef58 a AKRO kdesi přesně popsali jak přechlastat pincka a už jsou to machři!!!Navíc josef58 tvrdí že na vzduch to nejezdí!!!Takže těmto "odborníkům" se můžu tak akorát smát

PacienT.cz (687) napsal 03.06.2012 v 11:21

Asi by bylo dobré vědět, kolik stojí dnešní Moto3 a kolik stála 125 dvoutakt, protože o tom to je. Přesné čísla neznám a nechce se mě je hledat, ale Moto3 je alespoň podle "propagandy" výrazně lacinější

AKRO (-498) napsal 03.06.2012 v 11:15

Tak tohle Desmovi nevysvětlíte! Ten jede stylem VIVAT SPZKA!

JirkaCS (57) napsal 03.06.2012 v 11:01

Josef,ale srovnávat 2T a 4T je jako srovnávat jablka a hrušky.Takhle bych to nebral.

josef58 (823) napsal 03.06.2012 v 11:01

desmo69 10:38
Už sem si myslel, že se shodnem, ale opět ne. Máš pravdu, že technologie přecházela do sériové výroby, ale dnes díky SPZkovi je to přesně naopak. Technologie z "garáží lidí" přechází do královské kubatury.
Zde se přikláním k Jirkovi, že pár drobných na ušetřeným benzínu (21 litrů) se musí dohánět náklady na nejnovější technologie hlavně asi "dráty". A to může jít i do 10tek i 100vek milionů

desmo69 (638) napsal 03.06.2012 v 10:47

A 250ccm měla za sebou 56 let vývoje

josef58 (823) napsal 03.06.2012 v 10:42

Se dívám, že v roce 2008 byl i Espargáro se 125 rychlejší než dnes Viňáles s 250 o 1,603 vteřiny

Bautista 250 2008 rychlejší o 0,551 než dnes Marquez na 600 cm A to má 2,5x větší objem a třetí rok vývoje.

desmo69 (638) napsal 03.06.2012 v 10:38

josef58, nesmysl by to byl např. v kategorii Superbiků, ale né v motogp odkud se dostává technologie do běžných motorek. Během pár let jejich finty jak omezit spotřebu najdeš i na cestovních motorkách.
Podobně s výdrží motoru. Udělat motor s maximálním výkonem co budou měnit po každým tréninku umí každej..ale aby pri podobným výkonu vydržel aspoň tři závodní víkendy..to už chce trošku zapojit hlavu.

josef58 (823) napsal 03.06.2012 v 10:33

Pacient, desmo, Jirka
pokud jsem pochopil dobře vaše příspěvky, tak dávám Jistě to má na svědomí nesmysl 21 litrů Už přec loni prý měl Marco skrze svoji váhu problém vyjít s tímto množstvím na závod. A to měl osmistovku. Gumy dobře, ale snad vývoj za 4 roky popošel. Toho lucia 2003 taky vím a docela jsem to nechápal. 8 let rekord Je někde víc?

JirkaCS (57) napsal 03.06.2012 v 09:39

Logicky mi tedy dochází z příspěvků Desma a Pacienta,kteří mají pravdu,že to,co zku.vil SPZka není schopna nahradit ani nejmodernější elektronika!!

desmo69 (638) napsal 03.06.2012 v 09:24

josef58, co třeba kombinace 21l x 1000ccm x 6 motorů za rok?
V r. 2008 to bylo 21l x 800ccm.
A to že někdo drží rekord tak dlouho..jako by to bylo něco extra. Vždyť v Brně na 125ccm drží Cecchinello rekord od r. 2003.
Jo a navíc už nevím od kdy jsou zrušeny kvalifikační pneu, ale v . 2008 myslím ještě byly

PacienT.cz (687) napsal 03.06.2012 v 09:20

@ josef58: Zapoměl jsi na jednu nejpodstatnější věc - na pneumatiky.
V roce 2008 to Casey zajel v kvalifikaci na kvalifikační gumě v posledním z 24 kol.
//resources.motogp.com/files/results/2008/MotoGP/CAT/QP/classification.pdf?v1_96143780
A každý přeci ví, že dnes se prostě musí motorka postavit na JEDNOTNÉ gumy a ne jako v roce 2008, kdy Bridge udělali na Duknu skvělou gumu.
To že to jsou dnes litry moc nezměnilo, když mají pořád stejnou max spotřebu jako osmistovky.

Yamasaki (394) napsal 03.06.2012 v 08:52

Ok, beru to na sebe GP jsem začal pozorně sledovat tak 2 roky zpátky, dřív to bylo jen sporadicky. Jsem rád, že jste mě poučili, proto sleduji diskuze. Sorry neberte to špatně, já si rád pročítám diskuze, proto abych se dozvěděl věci, které na ofiko stránkách nejsou, jen mě prostě štvou někteří "diskutéři" kteří stále dokola omý
lají stejné hovadiny...
Jinak Ano, já sám jsem dokázal hovno, alespoň co jse týče motockykloových závodů na světové úrovni, proto si nedovolím urážet lidi, co něco podobného dokázali.
A co se týče závodů, oceňuji každého kdo se pustí n atrať a je mi jedno jestli je to GP Špaňělska, nebo Kyjovský okruh, nebo jen volne jízdy na Maseci. Mám prostě rád zvuk vytočeného motoru a ten pocit z toho a je mi jedno jestli to je závod, kvalifikace, trénink, nebo jen volná jízda.
A sorry, jestli jsem se někoho dotkl s těma anglickýma stránkama, ale prostě cením si lidí, kteří se o dění okolo motorek zajímají a mají k tomu co říct a je mi jedno, jestli je to u nás, nebo na v Grónsku...

Krabbio (1002) napsal 03.06.2012 v 08:46

Ja typuju ze rekord kola nepadne. Odpoved znam :) Je to tim, ze Stonerovi ta dukna v roce 2008 padla jako prisita a zajizdel nehorazne rychle kola

josef58 (823) napsal 03.06.2012 v 08:00

italšrot
záleží na úhlu pohledu

josef58 (823) napsal 03.06.2012 v 07:49

Než začnou ranní warmapy, tak tu mám jednu otázku.
Padne dnes rekord kola?

Jak víme tak ani včera v QP se nikomu na LITRU nepodařilo překonat Stonerův rekord z roku 2008 na OSMISTOVCE té neklidné bestii Ducny. Ale vše jednoznačně hovoří ve prospěch dnešních litrů.

a)- maj o 25% větší objem
b)- elektronika za tu dobu udělala obrovský krok vpřed. Zatím , ale SPZka už v garáži dokončuje tu svoji pro všechny stejnou
c)- šasí snad za tu dobu taky pokročilo (dnešní honda a tehdejší nezkrotná ducna)
d)- gumy to samé, obrovský vývoj- neskutečné prachy. Ale jak se psalo, že by měla být gumařům k ruce nejlepší vývojka, tak si tím tak nejsu jist
e)- i sebemenší součástka rozhoduje o výsledku. A i ta je neskutečně drahá, jak říkal Abaja. A těch se za ty 4 roky nachrlilo nespočet, u ducny snad i přes Vánoce.
Př.: převodovka hondy

Ani tyto vynaložené stamilióny po 4 letech nepomohly k překonání kola
ČÍM TO TEDY JE, KDO ZA TO MŮŽE? To vím
Pokud nikdo neuhodne do startu motogp ve 14 hod., tak vám to prozradím

italšrot (164) napsal 03.06.2012 v 07:27

Yamasaki> ... ještě bych mu přidal: "jsi hloupý, hloupý, hloupý."

JirkaCS (57) napsal 03.06.2012 v 07:23

Josef: Móda?Že by to bylo to "čecháčství?

josef58 (823) napsal 03.06.2012 v 07:14

Yamasaki zřejmě sleduje GP od roku 2010, tak mu toho Peška prominem. Je dobré, že mezery ve znalosti chce dohnat na zahraničních stránkách, ale jednodušší by to mél, kdyby se zeptal nás tady. některých jenom, samozřejmě
Holt dlouhodobou prax nenahradí žádná študia

Co to je za dnešní módu, pořád tady něco plácat o nějakém dokazování si

JirkaCS (57) napsal 03.06.2012 v 04:47

Yamasaki: Jo,jo,máš pravdu hochu,nesnižuj se,když jsi sám dokázal ho.no!
Jak víš,co tady kdo dokázal? Psali to v angličtině na zahraničních stránkách?
Neber prosímtě lidem jejich názor,od toho tady ty komentáře jsou.
PS - Ještě si ale mohl napsat,že je to "typické čecháčkovství" -jak dnes píší "ti důležití" světáci!
Přeji Ti úspěšné hledání zahraničních stránek!

jan26 (3624) napsal 03.06.2012 v 04:21

YAMASAKI
Pletes Pesek 52 vyhral VC CINA a AUSTRALIE

Yamasaki (394) napsal 03.06.2012 v 02:54

Jo Karel bohužel jezdí tuhle sezonu, narozdíl od minulé docela tužku, netvrdím že ne. Ale snižovat se k podobným komenářů, když jsem sám dokázal ho¨no, je docela ubohé...

Yamasaki (394) napsal 03.06.2012 v 02:46

ad Green: Kdo nepadá nezrychlí, to zaprvé.
Za druhé Karel Abrahám byl první Čech, který vyhrál závod Grand Prix od šedesátých let, jestli se nepletu.
A co jsi dokázal Ty, jestli se můžu zeptat???
Jsi marný, marný, marný!!!

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist