Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
desmo69
opět jsi to, nevím jestli schválně, perfektně obrátil Přeci jasně píšu, že diky SPZkovi je to dnes přesně naopak. Že technologie z "garáží lidí" přechází do SPZ-CRT
Proti továrnám nic nemám, ale proti paskvilům CRT ano.
God a sxs525
tak odpovězte na mou otázku z 07:49. Co vymyslíte, čím to je? Desmo a Pacient aspoň napsali normální názor který beru. Vy jen plácáte nesmysly
Opravdu je to JEN o "zvedlé jehle o jeden zářez"
No zase takovej josef58 a AKRO kdesi přesně popsali jak přechlastat pincka a už jsou to machři!!!Navíc josef58 tvrdí že na vzduch to nejezdí!!!Takže těmto "odborníkům" se můžu tak akorát smát
Asi by bylo dobré vědět, kolik stojí dnešní Moto3 a kolik stála 125 dvoutakt, protože o tom to je. Přesné čísla neznám a nechce se mě je hledat, ale Moto3 je alespoň podle "propagandy" výrazně lacinější
desmo69 10:38
Už sem si myslel, že se shodnem, ale opět ne. Máš pravdu, že technologie přecházela do sériové výroby, ale dnes díky SPZkovi je to přesně naopak. Technologie z "garáží lidí" přechází do královské kubatury.
Zde se přikláním k Jirkovi, že pár drobných na ušetřeným benzínu (21 litrů) se musí dohánět náklady na nejnovější technologie hlavně asi "dráty". A to může jít i do 10tek i 100vek milionů
josef58, nesmysl by to byl např. v kategorii Superbiků, ale né v motogp odkud se dostává technologie do běžných motorek. Během pár let jejich finty jak omezit spotřebu najdeš i na cestovních motorkách.
Podobně s výdrží motoru. Udělat motor s maximálním výkonem co budou měnit po každým tréninku umí každej..ale aby pri podobným výkonu vydržel aspoň tři závodní víkendy..to už chce trošku zapojit hlavu.
Pacient, desmo, Jirka
pokud jsem pochopil dobře vaše příspěvky, tak dávám Jistě to má na svědomí nesmysl 21 litrů Už přec loni prý měl Marco skrze svoji váhu problém vyjít s tímto množstvím na závod. A to měl osmistovku. Gumy dobře, ale snad vývoj za 4 roky popošel. Toho lucia 2003 taky vím a docela jsem to nechápal. 8 let rekord Je někde víc?
josef58, co třeba kombinace 21l x 1000ccm x 6 motorů za rok?
V r. 2008 to bylo 21l x 800ccm.
A to že někdo drží rekord tak dlouho..jako by to bylo něco extra. Vždyť v Brně na 125ccm drží Cecchinello rekord od r. 2003.
Jo a navíc už nevím od kdy jsou zrušeny kvalifikační pneu, ale v . 2008 myslím ještě byly
@ josef58: Zapoměl jsi na jednu nejpodstatnější věc - na pneumatiky.
V roce 2008 to Casey zajel v kvalifikaci na kvalifikační gumě v posledním z 24 kol.
//resources.motogp.com/files/results/2008/MotoGP/CAT/QP/classification.pdf?v1_96143780
A každý přeci ví, že dnes se prostě musí motorka postavit na JEDNOTNÉ gumy a ne jako v roce 2008, kdy Bridge udělali na Duknu skvělou gumu.
To že to jsou dnes litry moc nezměnilo, když mají pořád stejnou max spotřebu jako osmistovky.
Ok, beru to na sebe GP jsem začal pozorně sledovat tak 2 roky zpátky, dřív to bylo jen sporadicky. Jsem rád, že jste mě poučili, proto sleduji diskuze. Sorry neberte to špatně, já si rád pročítám diskuze, proto abych se dozvěděl věci, které na ofiko stránkách nejsou, jen mě prostě štvou někteří "diskutéři" kteří stále dokola omý
lají stejné hovadiny...
Jinak Ano, já sám jsem dokázal hovno, alespoň co jse týče motockykloových závodů na světové úrovni, proto si nedovolím urážet lidi, co něco podobného dokázali.
A co se týče závodů, oceňuji každého kdo se pustí n atrať a je mi jedno jestli je to GP Špaňělska, nebo Kyjovský okruh, nebo jen volne jízdy na Maseci. Mám prostě rád zvuk vytočeného motoru a ten pocit z toho a je mi jedno jestli to je závod, kvalifikace, trénink, nebo jen volná jízda.
A sorry, jestli jsem se někoho dotkl s těma anglickýma stránkama, ale prostě cením si lidí, kteří se o dění okolo motorek zajímají a mají k tomu co říct a je mi jedno, jestli je to u nás, nebo na v Grónsku...
Než začnou ranní warmapy, tak tu mám jednu otázku.
Padne dnes rekord kola?
Jak víme tak ani včera v QP se nikomu na LITRU nepodařilo překonat Stonerův rekord z roku 2008 na OSMISTOVCE té neklidné bestii Ducny. Ale vše jednoznačně hovoří ve prospěch dnešních litrů.
a)- maj o 25% větší objem
b)- elektronika za tu dobu udělala obrovský krok vpřed. Zatím , ale SPZka už v garáži dokončuje tu svoji pro všechny stejnou
c)- šasí snad za tu dobu taky pokročilo (dnešní honda a tehdejší nezkrotná ducna)
d)- gumy to samé, obrovský vývoj- neskutečné prachy. Ale jak se psalo, že by měla být gumařům k ruce nejlepší vývojka, tak si tím tak nejsu jist
e)- i sebemenší součástka rozhoduje o výsledku. A i ta je neskutečně drahá, jak říkal Abaja. A těch se za ty 4 roky nachrlilo nespočet, u ducny snad i přes Vánoce.
Př.: převodovka hondy
Ani tyto vynaložené stamilióny po 4 letech nepomohly k překonání kola
ČÍM TO TEDY JE, KDO ZA TO MŮŽE? To vím
Pokud nikdo neuhodne do startu motogp ve 14 hod., tak vám to prozradím
Yamasaki zřejmě sleduje GP od roku 2010, tak mu toho Peška prominem. Je dobré, že mezery ve znalosti chce dohnat na zahraničních stránkách, ale jednodušší by to mél, kdyby se zeptal nás tady. některých jenom, samozřejmě
Holt dlouhodobou prax nenahradí žádná študia
Co to je za dnešní módu, pořád tady něco plácat o nějakém dokazování si
Yamasaki: Jo,jo,máš pravdu hochu,nesnižuj se,když jsi sám dokázal ho.no!
Jak víš,co tady kdo dokázal? Psali to v angličtině na zahraničních stránkách?
Neber prosímtě lidem jejich názor,od toho tady ty komentáře jsou.
PS - Ještě si ale mohl napsat,že je to "typické čecháčkovství" -jak dnes píší "ti důležití" světáci!
Přeji Ti úspěšné hledání zahraničních stránek!
Jo Karel bohužel jezdí tuhle sezonu, narozdíl od minulé docela tužku, netvrdím že ne. Ale snižovat se k podobným komenářů, když jsem sám dokázal ho¨no, je docela ubohé...
ad Green: Kdo nepadá nezrychlí, to zaprvé.
Za druhé Karel Abrahám byl první Čech, který vyhrál závod Grand Prix od šedesátých let, jestli se nepletu.
A co jsi dokázal Ty, jestli se můžu zeptat???
Jsi marný, marný, marný!!!
desmo69
opět jsi to, nevím jestli schválně, perfektně obrátil Přeci jasně píšu, že diky SPZkovi je to dnes přesně naopak. Že technologie z "garáží lidí" přechází do SPZ-CRT
Proti továrnám nic nemám, ale proti paskvilům CRT ano.
No to je komentátor hadra na tý nově :D
josef58, to jako že např Ducati GP12 čerpá z vývoje Panigale, Honda RC213V třeba z Horneta apod. jo? To není ani jako vtip moc dobrý.
Sakra ještě běžím na Sazku vsadit si na pád našeho Káááji :D
God a sxs525
tak odpovězte na mou otázku z 07:49. Co vymyslíte, čím to je? Desmo a Pacient aspoň napsali normální názor který beru. Vy jen plácáte nesmysly
Opravdu je to JEN o "zvedlé jehle o jeden zářez"
kdybych měl dávat kafíčko pokaždý když pepík řekne tak už mě ranila mrtvice
No zase takovej josef58 a AKRO kdesi přesně popsali jak přechlastat pincka a už jsou to machři!!!Navíc josef58 tvrdí že na vzduch to nejezdí!!!Takže těmto "odborníkům" se můžu tak akorát smát
Asi by bylo dobré vědět, kolik stojí dnešní Moto3 a kolik stála 125 dvoutakt, protože o tom to je. Přesné čísla neznám a nechce se mě je hledat, ale Moto3 je alespoň podle "propagandy" výrazně lacinější
Tak tohle Desmovi nevysvětlíte! Ten jede stylem VIVAT SPZKA!
Josef,ale srovnávat 2T a 4T je jako srovnávat jablka a hrušky.Takhle bych to nebral.
desmo69 10:38
Už sem si myslel, že se shodnem, ale opět ne. Máš pravdu, že technologie přecházela do sériové výroby, ale dnes díky SPZkovi je to přesně naopak. Technologie z "garáží lidí" přechází do královské kubatury.
Zde se přikláním k Jirkovi, že pár drobných na ušetřeným benzínu (21 litrů) se musí dohánět náklady na nejnovější technologie hlavně asi "dráty". A to může jít i do 10tek i 100vek milionů
A 250ccm měla za sebou 56 let vývoje
Se dívám, že v roce 2008 byl i Espargáro se 125 rychlejší než dnes Viňáles s 250 o 1,603 vteřiny
Bautista 250 2008 rychlejší o 0,551 než dnes Marquez na 600 cm A to má 2,5x větší objem a třetí rok vývoje.
josef58, nesmysl by to byl např. v kategorii Superbiků, ale né v motogp odkud se dostává technologie do běžných motorek. Během pár let jejich finty jak omezit spotřebu najdeš i na cestovních motorkách.
Podobně s výdrží motoru. Udělat motor s maximálním výkonem co budou měnit po každým tréninku umí každej..ale aby pri podobným výkonu vydržel aspoň tři závodní víkendy..to už chce trošku zapojit hlavu.
Pacient, desmo, Jirka
pokud jsem pochopil dobře vaše příspěvky, tak dávám Jistě to má na svědomí nesmysl 21 litrů Už přec loni prý měl Marco skrze svoji váhu problém vyjít s tímto množstvím na závod. A to měl osmistovku. Gumy dobře, ale snad vývoj za 4 roky popošel. Toho lucia 2003 taky vím a docela jsem to nechápal. 8 let rekord Je někde víc?
Logicky mi tedy dochází z příspěvků Desma a Pacienta,kteří mají pravdu,že to,co zku.vil SPZka není schopna nahradit ani nejmodernější elektronika!!
josef58, co třeba kombinace 21l x 1000ccm x 6 motorů za rok?
V r. 2008 to bylo 21l x 800ccm.
A to že někdo drží rekord tak dlouho..jako by to bylo něco extra. Vždyť v Brně na 125ccm drží Cecchinello rekord od r. 2003.
Jo a navíc už nevím od kdy jsou zrušeny kvalifikační pneu, ale v . 2008 myslím ještě byly
@ josef58: Zapoměl jsi na jednu nejpodstatnější věc - na pneumatiky.
V roce 2008 to Casey zajel v kvalifikaci na kvalifikační gumě v posledním z 24 kol.
//resources.motogp.com/files/results/2008/MotoGP/CAT/QP/classification.pdf?v1_96143780
A každý přeci ví, že dnes se prostě musí motorka postavit na JEDNOTNÉ gumy a ne jako v roce 2008, kdy Bridge udělali na Duknu skvělou gumu.
To že to jsou dnes litry moc nezměnilo, když mají pořád stejnou max spotřebu jako osmistovky.
Ok, beru to na sebe GP jsem začal pozorně sledovat tak 2 roky zpátky, dřív to bylo jen sporadicky. Jsem rád, že jste mě poučili, proto sleduji diskuze. Sorry neberte to špatně, já si rád pročítám diskuze, proto abych se dozvěděl věci, které na ofiko stránkách nejsou, jen mě prostě štvou někteří "diskutéři" kteří stále dokola omý
lají stejné hovadiny...
Jinak Ano, já sám jsem dokázal hovno, alespoň co jse týče motockykloových závodů na světové úrovni, proto si nedovolím urážet lidi, co něco podobného dokázali.
A co se týče závodů, oceňuji každého kdo se pustí n atrať a je mi jedno jestli je to GP Špaňělska, nebo Kyjovský okruh, nebo jen volne jízdy na Maseci. Mám prostě rád zvuk vytočeného motoru a ten pocit z toho a je mi jedno jestli to je závod, kvalifikace, trénink, nebo jen volná jízda.
A sorry, jestli jsem se někoho dotkl s těma anglickýma stránkama, ale prostě cením si lidí, kteří se o dění okolo motorek zajímají a mají k tomu co říct a je mi jedno, jestli je to u nás, nebo na v Grónsku...
Ja typuju ze rekord kola nepadne. Odpoved znam :) Je to tim, ze Stonerovi ta dukna v roce 2008 padla jako prisita a zajizdel nehorazne rychle kola
italšrot
záleží na úhlu pohledu
Než začnou ranní warmapy, tak tu mám jednu otázku.
Padne dnes rekord kola?
Jak víme tak ani včera v QP se nikomu na LITRU nepodařilo překonat Stonerův rekord z roku 2008 na OSMISTOVCE té neklidné bestii Ducny. Ale vše jednoznačně hovoří ve prospěch dnešních litrů.
a)- maj o 25% větší objem
b)- elektronika za tu dobu udělala obrovský krok vpřed. Zatím , ale SPZka už v garáži dokončuje tu svoji pro všechny stejnou
c)- šasí snad za tu dobu taky pokročilo (dnešní honda a tehdejší nezkrotná ducna)
d)- gumy to samé, obrovský vývoj- neskutečné prachy. Ale jak se psalo, že by měla být gumařům k ruce nejlepší vývojka, tak si tím tak nejsu jist
e)- i sebemenší součástka rozhoduje o výsledku. A i ta je neskutečně drahá, jak říkal Abaja. A těch se za ty 4 roky nachrlilo nespočet, u ducny snad i přes Vánoce.
Př.: převodovka hondy
Ani tyto vynaložené stamilióny po 4 letech nepomohly k překonání kola
ČÍM TO TEDY JE, KDO ZA TO MŮŽE? To vím
Pokud nikdo neuhodne do startu motogp ve 14 hod., tak vám to prozradím
Yamasaki> ... ještě bych mu přidal: "jsi hloupý, hloupý, hloupý."
Josef: Móda?Že by to bylo to "čecháčství?
Yamasaki zřejmě sleduje GP od roku 2010, tak mu toho Peška prominem. Je dobré, že mezery ve znalosti chce dohnat na zahraničních stránkách, ale jednodušší by to mél, kdyby se zeptal nás tady. některých jenom, samozřejmě
Holt dlouhodobou prax nenahradí žádná študia
Co to je za dnešní módu, pořád tady něco plácat o nějakém dokazování si
Yamasaki: Jo,jo,máš pravdu hochu,nesnižuj se,když jsi sám dokázal ho.no!
Jak víš,co tady kdo dokázal? Psali to v angličtině na zahraničních stránkách?
Neber prosímtě lidem jejich názor,od toho tady ty komentáře jsou.
PS - Ještě si ale mohl napsat,že je to "typické čecháčkovství" -jak dnes píší "ti důležití" světáci!
Přeji Ti úspěšné hledání zahraničních stránek!
YAMASAKI
Pletes Pesek 52 vyhral VC CINA a AUSTRALIE
Jo Karel bohužel jezdí tuhle sezonu, narozdíl od minulé docela tužku, netvrdím že ne. Ale snižovat se k podobným komenářů, když jsem sám dokázal ho¨no, je docela ubohé...
ad Green: Kdo nepadá nezrychlí, to zaprvé.
Za druhé Karel Abrahám byl první Čech, který vyhrál závod Grand Prix od šedesátých let, jestli se nepletu.
A co jsi dokázal Ty, jestli se můžu zeptat???
Jsi marný, marný, marný!!!