GP Itálie - Marc Márquez si v Mugellu dojel pro čtvrtou pole position sezóny, Čechům se nedařilo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
matt (38) napsal 03.06.2019 v 13:41

hoši to je diskuze

Majki (672) napsal 02.06.2019 v 10:45

Omg:Ale komu, to sis nevšiml? Jen těm co tu píšou, nikoliv závodníkům, to je rozdíl!

omg (1412) napsal 02.06.2019 v 10:12

Majki (326)
napsal Včera v 23:37+1
Lamaring: já posranej určitě nejsem, řadím se mezi "normální" fanoušky, nemám zapotřebí plivat na soupeře a psát haldu nesmyslů a konspirací...

Majki (326)
napsal Včera v 22:05

Chenzi: komu říkáš prase? Jdi se léčit na kebuli a na žloutenku!!! Tys už tu taky napsal hejno cocotin a nesmyslů, ortodoxní žluťák no...

Nadáváš a vysmíváš, tak tu veřejně nelži. Hledat starší příspěvky nebudu...

BSA (338) napsal 02.06.2019 v 07:57

teď vážně , pokud vezmeme v úvahu Karlovu největší sílu, která spočívá v jízdě
v závěsu za soupeřem, Karel by se i na tom starym šrotu mohl vyvézt za Valentinem
na nějaké body

Kamikadze-Ace (3370) napsal 02.06.2019 v 07:48+2

nadpis článku - GP Itálie - Marc Márquez si v Mugellu dojel pro čtvrtou pole position sezóny, Čechům se nedařilo

jako Karel solidně , body blízko a autor to takhle zazdí ...

doderoja (-136) napsal 02.06.2019 v 06:21+1


Josef58 mas pravdu tohle nedela nikto len zluty

jendazeleny (432) napsal 02.06.2019 v 02:06+1

Yamahy, to jsou panečku stroječky! Nejlepší motorky v MGP! Do 7 místa jsou hned tři ! A to navíc Valentino, který měl být z nich na domácí trati nejlepší, zrovna nezajel! Jen si říkám, jak by byl na Yamaze vynikající Marquez, ten by vyhrával ještě víc než s Hondou!

jendazeleny (432) napsal 02.06.2019 v 01:58

Lamaring - My přece nemůžeme za to, že to Valentinovi nejede! Koukám, že máš sám neveřejný profil!

jendazeleny (432) napsal 02.06.2019 v 01:54

Majki ¨přesně!

jendazeleny (432) napsal 02.06.2019 v 01:54

Josef58 - se vším naprostý souhlas!

jendazeleny (432) napsal 02.06.2019 v 01:51

T.Hewith - Zapomínáš, že Rossi vyhrával většinu závodů jen díky přes noc upečeným gumám! Jinak by toho moc nevyhrál a už by asi ani pár let nezávodil! Však taky, když mu ty vypečené gumy zakázali, tak neudělal ani jeden titul!

Majki (672) napsal 01.06.2019 v 23:37+1

Lamaring: já posranej určitě nejsem, řadím se mezi "normální" fanoušky, nemám zapotřebí plivat na soupeře a psát haldu nesmyslů a konspirací...

Lamaring (76) napsal 01.06.2019 v 23:21

Majki: nekdo je ortodoxni zlutak, a nekdo je zase posranej z Marecka, tak co resis?
A negramot Doderoja, je zase celej udelanej z Lorika,
AKRO (jendazeleny, karing), umi jen kecat porad stejny sracky dokola,na vsechny plivat, proste jak kolovratek, atakdale... tak nevim, kdo je horsi...¨
Takze nekdo ma zloutenku, nekdo cervenku, a nekdo to ma v palici vybrakovany, pak je tady nekolik krivaku, krivejsich jak vez v Pise .

miramara (1558) napsal 01.06.2019 v 23:16

Někdy bych chtěl zažít takovou náhodu, že se za někým vyvezu a budu rychlechlejší jak mistři světa...to je ale pičovina co?

Majki (672) napsal 01.06.2019 v 22:05

Chenzi: komu říkáš prase? Jdi se léčit na kebuli a na žloutenku!!! Tys už tu taky napsal hejno cocotin a nesmyslů, ortodoxní žluťák no...

Rosička (982) napsal 01.06.2019 v 21:34+1

Když jsem tu psala,že se MM vyvezl taky za Dovim, tak se mnou nějaký "převrácený hustota" nesouhlasil Tak si snad přečte, že to sám MM po kvaldě potvrzuje

yamaha99 (1119) napsal 01.06.2019 v 20:55+3

ty vole to je nadpis Čechům se nedařilo... Abája před VR A JL a ono se nedařilo Esi von ten Karel nemá jiný občanství

ThomasHewitt (244) napsal 01.06.2019 v 20:00

josef58-ano a proto dnes už Rossimu přeji tu výhru, protože on už dávno není považován za favorita v každém závodě jako dřív, ale naopak patří k těm "outsiderům" kteří mohou vyhrát jen za určitých okolností i když pokud by Yamaha měla tak dobrou motorku jako Ducati patrně by k favoritům ještě pořád patřil, ale věk a nedokonalá motorka dělají svoje, jeho některé praštěné fanoušky do toho netahám, nakonec Italové-tifosi, tam je to známé že berou vše moc vážně...

josef58 (823) napsal 01.06.2019 v 19:52+1

ThomasHewitt,
tak to je zajimavý, taková shoda. Taky proto jsem nikdy, krom prvního vítězství v Brně Valemu nefandil. Stejný to bylo i s Agostinim, to rejši Saarinen, Lansivuori a nebo Read v půllitrech. Mangovi taky né, to nešlo skrze fans Toniho na starém okruhu. To spíš Baldému a i jiných, kteří ho porazili. A F1?? to samé, Stewart, Fittipaldi, Lauda, Schumacher néé, pak už jsem to nesledoval.

gusangbum (310) napsal 01.06.2019 v 19:47

Marquez dostal čuchnout skutečného Rossiho jen jednou, Argentina 2015, vedl s 6 vteřinovým náskokem, Rossi to dokázal stáhnout a ještě si o něj Marc rozbil kokos, to byla poslední ukázka toho nesmlouvavého a agresivního Rossiho jako byl za dob Gibernaua, dnes už je strašně opatrný a výsledky jsou poloviční...pokud by Marquez bojoval proti stejně starému Rossimu, patrně by ve většině případů tahal za kratší konec, jednoduše proto že je na něj Rossi moc velký...vzpomeňte si jen na lagunu Secu 2008, souboj AStoner vs Rossi, kdo byl nakonec ten kdo tahal za kratší konec ? Bohužel Stoner, Rossi na vrcholu tyhle osobní souboje prostě uměl

ThomasHewitt (244) napsal 01.06.2019 v 19:44

BSA- asi ho to trápit nebude...

BSA (338) napsal 01.06.2019 v 19:43+1

ano, i když bude jednou Maqez starý a nemocný, nikdy mu neodpusím,
jak v sepangu skopnul Valentýna

ThomasHewitt (244) napsal 01.06.2019 v 19:36

No a Rossiho příznivcem jsem já osobně nebyl nikdy, Rossimu jsem začal tak nějak přát až v roce 2013 kdy se vrátil na Yamahu a byl mnohými odepisován jako vyhořelí jezdec, já vždy fandím outsiderům Možná až bude Marqez jednou starý a bude muset tvrdě bojovat o každou pozici, budu mu fandit, těm co dominují nefandím nikdy, protože je strašně jednoduché fandit někomu kdo momentálně vyhrává a když už mu to nejezdí tak pak nenápadně přejít na dalšího kdo bude vyhrávat jeden závod za druhým.

ThomasHewitt (244) napsal 01.06.2019 v 19:32

Rossiho dominance byla rovněž ke škodě, rozdíl je snad pouze v tom že jako pilot měl větší charizma než má Marquez i když je to každého názor a taky ve stylu vyhrávání, kdy byl ochoten kolikrát bojovat ve skupině ač vlastně mohl hned na začátku ujet, čili Rossi tím kolikrát zbytečně riskoval kolizi, naopak Marquez když vše sedí tak prostě ujede jak Lorenzo a závod je prakticky zničený už na samém začátku, proto taky doufám že ho zítra na startu nenechají ti kluci ujet a zapojí ho do soubojů, jinak to bude další nuda...

josef58 (823) napsal 01.06.2019 v 19:26-1

ThomasHewitt,
teď v klidu, Markéžova dominance ničí závody?, dobře, dá se souhlasit, ale co když Vale vyhrával závod za závodem, to nebylo ničení?? Myslím, že jste jeho příznivci každým jeho vítězstvím šíleli a nic jiného si nepřipouštěli...

ChenziiR1 (158) napsal 01.06.2019 v 19:26

Si mi to nandal Josefe58zeleny

Motofighter (471) napsal 01.06.2019 v 19:24

Tak co fandove Lorika jeste jste tu ? Marecek jako vzdy, novacci famozne a musim pridat prima zpravu Abaja je pred Lorikem, akorat nedal sveho tym.kolegu, coz je skoda.

ThomasHewitt (244) napsal 01.06.2019 v 19:18

josef-to je dost možný, ale tohle už si opravdu nepřeju...

ThomasHewitt (244) napsal 01.06.2019 v 19:17

Já bez skrupulí přiznám že když Marquez položil motorku v USA ( a to na něj přitom nikdo netlačil...) že jsem s toho měl radost, jednak bylo hned jasný že mu nic není, skákal tam kolem motorky jak panáček na provázku načeš teatrálně padnul na zem a na čele to mezi Rossim a Rinsem hned bylo mnohem zajímavější, Marquezova dominance ničí závody a to že jednou spadnul mi nevadilo už jen proto že hned další závody mohl vyhrát, což se taky stalo... Takže ve finále stejně vede mistrovství světa

josef58 (823) napsal 01.06.2019 v 19:15-1

Ale Markéž už se tam v té rychlosti vysekal - pamatuju.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist