GP České republiky – páteční tréninky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martin1 (658) napsal 16.08.2014 v 22:01

jste na palici tady řešit takový dataily?uškodíte sobě a Mírovy-nemluvím o sponzorech /poenta je v tom, že drby roznáší člověk co je sponzoruje /stydte se...

osiris (55) napsal 16.08.2014 v 17:42

...asi nemá cenu opakovat co jsme si řekli do telefonu

Motorsport321 (53) napsal 16.08.2014 v 17:08

OK, tak ráno mi Míra s otcem potvrdili, že ty informace jsou od nich... teď jsem si to chtěl ověřit a prý ne - tak nevím...
Každopádně třeba by mě zajímalo, odkud víš tuto informaci:
...mechanik/ci z toho maj dost zamotáno a nevědí kudy kam, ovšem zase ne všechno může bejt jen na jejich hlavě, (a teď nevím jestli to můžu vůbec napsat), když musej zjistit třeba že jim někdo prodal motorku, která má v rámu kyvku (dle rozměrů) z následujícího "ročníkovýho modelu" a přitom nejsou navzájem kompatibilní a laděj jak zběsilí věci který vlastně nepatřej k sobě, to se pak asi nastavuje dost blbě

Je to nesmyslná informace, kterou jsem si nyní ověřil u Popova st., že si to opravdu takto myslí... ono je to ve skutečnosti trochu jinak - zpočátku sezóny jsme jeli rám 2012 a kyvku 2013. Bylo protože Míra začínal jezdit na moto2 a chtěli jsme si ušetřit rám 2013. Kyvku máme 2012 a 2013. Rozdíl v kyvkách je v jejich tuhosti - 2013 je lepší, takže jsme jeli 2013 (rozdíl v rámech téměř není). V SW pro výpočet rámu je uložen pouze rám 2013 a pro 2012 je nutno provést určité korekce výpočtů, které od Suter máme k dispozici - takže v čem je problém???
Problém je pouze v tom, že tuto informaci vědí pouze členové týmu a Popov ml. + Popov st. Členové týmu tomu rozumí, tudíž vědí o co jde a Popov ml.+st. to pochopili trochu jinak a je zajímavé, že úplně stejně jako píšeš Ty. Takže odkud tato informace může být???

osiris (55) napsal 16.08.2014 v 15:35

...kdepak, to jsi na omylu , takže buď chlap naopak ty a přiznej, že jsi to teď jen zkusil a napsal lež, protože míra ti tím, že s tím nemá nic společnýho, nic takovýho nemoh přiznat
...proč by jsi měl pomlouvat tým? stačí se vyjádřit k jezdci stejně, jako např. teď obhajuješ sebe ...nikde jsem se nevyjádřil v tom smyslu, že by byl konkrétní viník (myšleno i tým obecně) a naopak jsem v některejch odpovědích tým obhajoval!
...ano tým jste, to je naprosto v pořádku a zrovna tak jako ostatní který si toho poskakování v cevu nebo na zdejších tratích všimli, tak mi prosím jako jim, neber můj názor, i když je dle tebe hloupej

Motorsport321 (53) napsal 16.08.2014 v 15:10

Ty smajlíky jsou, že se musím smát všem těch chytrým poznámkám. Co se týká toho, odkud jsou tyto informace, tak mi to Míra dnes ráno potvrdil, takže snad již nemusíme řešit odkud to máš a naopak mi připadá, že se nyní začínáš tak trochu schovávat - buď chlap a přiznej to ne???
OK - takže na obranu jezdce pomluvíme tým - SUPER!!!
My jsme tým komplet, tzn. včetně jezdce a nikdo z venčí, bez objektivních informací, by neměl toto rozvracet blbými a hloupými názory...

osiris (55) napsal 16.08.2014 v 14:58

Tak pozor pane, nepodsouvej mi nevyřknutý a tvoje dohady jsou pořád jen dohadama, to na úvod!
A k věci, nezaváděj to prosím jinam, než o co se tady jednalo, když si přečteš reakce od začátku, tak uvidíš soudy o "vině" jezdce za horší výsledek!!! Pochopitelně že ne od tebe, když jsi reagoval až později, jsme snad na tolik inteligentní, že si tohle nemusíme navzájem vysvětlovat.

A opět se vracím k nezodpovězenýmu dotazu na tvý nařčení, v čem jsem byl neobjektivní a komukoliv čímkoliv škodil?

Nebo jinak, přečíst si "jezdec je lempl" je v pořádku a netřeba reagovat, kdežto přečíst si že je míň schopnej třeba např. mechanik (pouze obrazně) je už míň čtivý mi připadá, že? Jste jeden tým? Tak stůj za všema stejně, čili i za jezdcem.

Ještě bych se chtěl zeptat jestli je ti tohle všechno opravdu dle smajlíků tak k smíchu. Jestli ano, tak v tom případě se výsledkům směje asi jen někdo.

Motorsport321 (53) napsal 16.08.2014 v 14:11

No tak ještě jinak - vzhledem k tomu, že jsi jediný, kdo má k dispozici naše interní informace, které se nikde nepublikují, tak jsem si jednoduše dal dohromady 1+1
Takže máš informace od někoho z týmu a nyní již přesně vím od koho... Je určitě příjemné, když můžeš tady napsat něco, co jiní nevědí, jenže ono se dá zjistit odkud to přišlo... Navíc když ty informace jsou jen poloviční, resp. z jednoho pohledu, navíc nejsou nijak podložené, na rozdíl od mých, které mám podložené daty
Mimochodem existují smlouvy a Tvým podáváním informací, jsi dost ohrozil toho člověka, který Ti je v dobré, kamarádské důvěře předal...
Prosím Tě dolož mi, kde je napsáno, že chyba je v jezdci! To jsem nikde nenapsal a mám pocit, že ani nikdo z místních diskutujících!!!
Tu ironii jsi pochopil tedy správně, páč já tedy v tomto nedělám "moc" dlouho, ale takovouto kokotinu, které se zde dožaduje řada lidí, bych nikdy nemohl myslet vážně
Tvé jednání, resp. psaní poškozuje tým a naopak chrání jezdce, kterému jsi svými příspěvky udělal jen nepříjemnosti DOBRÝ, JEN TAK DÁLE!!!

osiris (55) napsal 16.08.2014 v 13:05

...jo vlastně jsem zapomněl napsat ještě co jsem chtěl, totiž ať je to jak je to, vůbec nic to nemění na tom, že vždycky budu fandit, držet palce a přát co nejlepší výsledek

osiris (55) napsal 16.08.2014 v 13:03

Motorsport321> když jsi se o mně "zmínil" tak na to zareaguju
...poslyš, připadá mi že jsem někomu šlápnul na kuří oko, když si dal práci zjišťovat podrobnosti o sponzoringu, sídle firmy atd. nicméně to jen na okraj
...možná že jsem taky napsal názor, kterej je někomu nemilej, přičemž bych moc nerad kdyby se to mělo jakkoliv promítnout na interních vztazích, ale na druhou stranu, už jsem jednoduše nevydržel číst pořád jen, když to shrnu, "chyba v jezdci" a lidi tím maj tak možnost zamyslet se nad tím i z druhý strany
...pokud si skutečně myslíš, že je "nastavení který je o 6 vteřin rychlejší" a s ním tudíž musí stáhnout těch 6 vteřin každej, jinak je to "kupodivu" a "nepochopitelně", tak potěšpánbůh ...možná jsi to ale v těch uvozovkách myslel ironicky a já jsem to jen nepochopil, pak máme názor stejnej
...mimochodem, můžeš mi říct co neobjektivního jsem vyřknul?
...nastavení podvozku je jak má bejt (respektive jak potřebuje/chce jezdec aby právě moh jet rychle), nepral se s tím a neklepalo se to v zatáčce jak drahej pes?

Motorsport321 (53) napsal 16.08.2014 v 10:50-1

Musím se smát
Za kladné ohlasy děkujeme!!!
A těm "učeným komentářům" se již jen smějeme
Lidi myslete, než něco napíšete, nebo jste skutečně tací idi..ti???
Jak může jet třeba s nastavením, které je pro čas, který je o cca 6 sec rychlejší???
Kdyby existovalo nastavení, které vyhrává, proč ho nejedou všichni??? Vy si skutečně myslíte, že když se vezme nastavení jednoho jezdce a dá se jinému, tak pojede stejné časy??? To je asi kravina, nebo se pletu? Holt v tom dělám asi krátce a máme tady mnoho odborníků, kteří vše znají a udělají z jakéhokoliv jezdce mistra světa...
Již jednou jsem tady o technice psal, ale zřejmě se to nečte Takže ještě jednou - Míra má loňskou motorku po Thomasovi a vzhledem k tomu, že letos se píše rok 2014, tak jednoduchou úvahou se dopracovávám k výsledku, že jedeme motorku 2013 I když mnoho znalých zde ví, že jedeme starou vránu z roku 2012.
Nastavení Thomase měl možnost Míra vyzkoušet a zcela "kupodivu" a "nepochopitelně" mu vůbec nevyhovovalo
Vím, že asi píši o něčem o čem vůbec nic nevím, ale snad to někomu pochopí... mimo tedy těch nejchytřejších jako např. Unavix a Osiris... mimochodem Osiris je zcela určitě informován objektivně, když je bývalým sponzorem Míry a jeho firma sídlí poblíž Míry

IvanDvoutakťák (5059) napsal 16.08.2014 v 09:08

Na koho se ten Rea vykaslal ?

unavix (595) napsal 15.08.2014 v 23:38+3

Tak jinak - Popov nejezdí 2:08 protože se bojí nebo je pomalej. On ten čas jede protože víc nemůže když nemá motorku u který se nemusí bát že se zmrzačí. Takže - pokud si jako mechanik nevím rady s tím jak pro svého jezdce nastavit motku tak se jdu někam optat co s tím. Mam nahraný nějaký data z testování v Brně a požadavky jezdce. Jestliže se nejdu zeptat protože nevím co tak se na to vyseru a neberu si divokou kartu když vím že kluk s tím vibrujícím a poskakujicim krámem stejně zajede kulový.
Motorka modelový rok 2012 je stará vrána proti modelu 2014 nebo ne? Ten rozdíl tam bude hoooodně velký.
Docela začínám chápat proč se na ně Rea vykašlal a udělal si svůj tým.
Co se týče fandění - není tu asi nikdo kdo by Mírovi nepřál slušný výsledek, nejlépe body. Na tom se asi shodneme.
Takže kritika tu míří hlavně na tým - na mechaniky který údajně neumějí motorku nastavit a na vedení který není schopný na jeden víkend sehnat někoho kdo by jim poradil co a jak.
Tady asi moc nejde o pomoc klukovi dostat se do MS.Tudíž na závěr si troufám říct jednu věc - pokud tenhle tým na příští rok získá možnost jet celou sezónu MS moto2 tak u toho Popov nebude. Toho mají jako pokusnýho králíka kterého pak odkopnou jakmile bude mít tým jistotu celé sezóny. A Popov bude zase začínat od nuly.
No asi mělo fgr vzít raději Popova který by přinesl "jen dobré výsledky" místo platiciho holanďana a mohli jen dnes v Brně MS. Nebo ne?

Pawka (79) napsal 15.08.2014 v 22:45

diky miro za kazdy kolo, fandimee

martin1 (658) napsal 15.08.2014 v 22:09+3

ty ole taddy je opět fárů a mechaniků běžte na novinky a tady to nechte normálním fandům

honza108 (319) napsal 15.08.2014 v 22:00

ted koukám na časy a ironií osudu si tak říkám kdyby měl Míra kloudnou moto3 jestli by těch 2,08 nezajel taky... fandím moc snad porychlí

kama55 (-74) napsal 15.08.2014 v 21:40

miramara: Nikdo tady na Popova nenadává. Já jen říkám, proč, když mají problém naladit motorku (a není to jen problém tohoto tréninku) se vůbec pouštěli do divoké karty na MotoGP. Vždyť startovný něco stojí a nebude to asi málo, to všechno kolem ani nepočítám, tak se ptám, jestli by nebylo lepší ty ušetřený peníze vynaložit někam jinam do motorky.

miramara (1558) napsal 15.08.2014 v 21:30+1

Tak minulý závod si to tu u místních odborníků vyžral Abaja,ted si tu někteří na tento víkend vybrali Popova...nebylo by lepší fandit

Skrunch (1399) napsal 15.08.2014 v 20:55+1

Myslím, že nejlépe co tak čtu to tady vystihl MirekTNT (nikemu nepodkuřuju, tak to prostě je )...
...a je logický, že každému vyhovuje jiné nastavení. Ale asi bych na všem hledal pozitiva a je to o tom jezdit, jezdit a jezdit a sbírat data a zkušenosti, zvlášť když člověk může opravdu srovnat kvality se špičkou MS.
Ostatně uvidíme v nedělu večer, až bude po všem

GSpower (75) napsal 15.08.2014 v 20:38

Vždyť na to Míra nemá oproti jiným nic najeto. Čemu se divíte? Nastavovat leta morku do Hořic a pak na kloudnej okruj je asi rozdíl, ale proč bych měl hanit snahu? Jste koko.i.

GSpower (75) napsal 15.08.2014 v 20:31

smiders666: stejně jako jeho brácha, taky nic moc spolupráce

IvanDvoutakťák (5059) napsal 15.08.2014 v 20:15

Odjely se dnes 2 treningy a kvalifikace RBRC ?
Nikde se mne nedari najit nejake vysledky

MirekTNT (2) napsal 15.08.2014 v 19:41-1

už jsem to psal, Jirka Brož zná nastavení pro Luthiho, ale to je jim k ničemu, neboť Luthi jezdí 2:03 a Míra Popov 2:08. Zkrátka, takhle jednoduše to nefunguje. Popov není tak rychlý, takže to nastavení je pro něj nepoužitelné.

Epp jim neprodal vránu, ale Suter 2012.

Ještě jinak, Popov nedostává 5,5 sec. na kolo, ale přesně o tolik jezdí hůře v porovnání s klukama z mistrovství světa.

Jezdí z vás někdo na šestce Brno za 2:11 ???

unavix (595) napsal 15.08.2014 v 19:35+1

No ale když nevědí co s nastavením tak proč nejdou za Eppem aby jim poradili? Když motorku koupili tak se brožovci prsili s tím jak s Eppem dobře vycházejí. Tož by jim tu radu dal i zadara když jim prodal vránu ne?
Nemůže přeci Míra dostávat 5,5 vteřiny na kolo. To tam fakt nemuseli bejt a mohli ušetřit ranec peněz.
No nejsem si jistej jestli tohle angažmá bude mít pro Míru nějaký přínos, jestli to nebude náhodou jeho pohřeb. Mě jeho cesta pomalu začíná připomínat cestu Peška a jeho angažmá u těch nácků s velkejma kecama, IAMT se tuším jmenoval ten sprsk.

MirekTNT (2) napsal 15.08.2014 v 19:34+3

Jsem rád, že to tady takhle probíráte ( myslím Popova ), ale chybí vám fakta. Vezmu to odspoda, Popov dnes Suter nazahodil, ale sekla se mu zadní brzda a slyšel nepříjemné zvuky, tak to opřel o svodidla. Když motorku dovezli, vypadalo to na problém se spojkou, takže se vyndala a zkontrolovala, kotouč mezitím vychladl a vypadal normálně a spojce nic nebylo a to způsobilo zdržení a konec 1. tréninku.

Naposledy testoval Popov v Brně 8 a 9 srpna s německou agenturou. 2:07 něco...

Suter na kterém jezdí na to má ( mrkněte kolik na tom zajel Luthi v roce 2012 ), ale je problém ho dobře nastavit, neboť rám, kyvka a vidle mají vzájemně mnoho možných pozic a i když má tým data od Luthiho a dokonce v týmu je člověk co s Luthim pracoval od 15, co vyhovuje Luthimu nevyhovuje někomu dalšímu.

Další věc jsou zkušenosti a ty Popov teprve sbírá.

Je úplně špatně si myslet, že když mi např. Kalio půjčí motorku, tak já na tom zajedu stejně, nebo skoro stejně.

Řeknu to ještě jinak, dnes byl kvalifikační limit 2:11,820, pokud to z vás někdo umí v Brně na šestce, rád před ním smeknu...ale nezapomenu poznamenat, že ač je to dobrý čas, na roštu by byl uplně poslední bez jakékoliv šance na bod...

radi5 (73) napsal 15.08.2014 v 18:26

Navíc CEV Moto2 se jede na Michelinech...

smiders666 (242) napsal 15.08.2014 v 18:12

Unavix: Co jsem sledoval závody ve španělském mistráku, tak to byl pokažde těžký boj s podvozkem. Na každém výnejezdu brutální vibrace. Prostě neví jak na na to. Škoda ... Ta motorka není vůbec špatná.

unavix (595) napsal 15.08.2014 v 18:03

Tedy pánové - když jel Popov za Kaliem v háku na cílovce tak mu nestačil. Čili otázka zní - ta motorka je za rok tak strašně zastaralá nebo mechoši stále nevědí jak na to?
A pokud nevědí jak na to tak proč se nejdou optat k bejvalýmu majiteli aby jim poradili jak na to?

smiders666 (242) napsal 15.08.2014 v 17:54

Teď jsem s Kubou četl rozhovor a na kvaldu dají slnější motor. Je tam super komentář o Isacovi, že absolutně nespolupracuje a ignoruje team, je to na idnes, snad nedělám reklamu...

Dvoři90 (494) napsal 15.08.2014 v 17:42

U Kuby si toho maleho topspeedu vsimam uz delsi dobu :) Minule v zavode kdyz jel v zavesu za Masbouem tak ty kola byly hned o necem jinem :) Je to proste problem. Neopovazuje se tipovat cim to je. Jinak Kuba skvelej vykon dneska

smiders666 (242) napsal 15.08.2014 v 17:40

Osiris:

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist