GP Austrálie– neděle na Phillip Islandu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
majlo (368) napsal 23.10.2013 v 09:37-1

Pity: Pokud se s kobercem na PI resp. gumama od Bridgestone nic neudělá, tak to příští rok může být v Austrálii znova. Může to být taková specialita okruhu, něco jako noční závod v Qataru, nebo sobotní závod v Assenu Osobně jsem pro standardní závody, ale tak asi by se u jednoho závodu ročně prd stalo, takové spestření mě to rozhodně co se závodu samotného týče jako fraška nepřišlo, holt specifické podmínky s nutnými změnami.

Nuvolari (2329) napsal 22.10.2013 v 15:30

Oggu, pozor, taky by se to dalo chápat jako komerční reklama Tvého chlbodárce!

gresini (4454) napsal 22.10.2013 v 14:38-1+3

Jen jestli nebylo schválně dohodnuté Brno na nějaký čas vypustit z kalendáře sbk,aby to potom vypadalo,jako,že to vedení zvládlo a přiklepli nám to zpět,udělají se velký oči,našinec bude nevýslovně šťastný,že má Brno zpátky a zaplatí rád daleko víc, jen proto,že je to zpět.Nějak tady v té zemi ničemu nevěřím a možný je VŠECHNO!!! Nic ve zlém,ale nějak mě to napadlo a tu hrůzu,co se tady kolem peněz točí nějak nechápu!

Ogg (387) napsal 22.10.2013 v 13:50-2+1

A já mám zprávu z Hradu pro všechny fanoušky motocyklového sportu, kteří by chtěli vidět tento sport trošku z jiného úhlu na okruhu!

Masarykův okruh hledá nové traťové komisaře

Baví Vás motoristický sport a chcete si přivydělat? Spojte svoji zálibu s užitečným na Masarykově okruhu!
Automotodrom Brno přijme pro sezónu 2014 nové traťové komisaře - osoby zajišťující dohled nad jednotlivými úseky závodní trati. Úkolem traťového komisaře je řídit vlajkovou signalizací podle pokynů dispečera provoz na dráze a pomáhat při případných incidentech.
Jedná se o sezónní brigádu od dubna do října s pracovní dobou 8.30 – 18.00 resp. 20.00 hod. Výběr směn v měsíci je ve větší míře na pracovníkovi po dohodě s vedoucím stanice. Provoz na závodní dráze je každý den včetně víkendů a svátků.
Práce zahrnuje i fyzickou pomoc při zvedání havarovaných motocyklů apod., je vhodná pro studenty, aktivní a zdatné seniory do 66 let a směnující pracovníky.
Forma pracovního vztahu: brigádní (pracovní smlouva - dohoda na dobu určitou)

Informace ://www.automotodrombrno.cz/cz/hledame-trataky

Tak kdo z Vás se stane mým novým kolegou? Budeš pak moct smět použít přezdívku Ogg_2 !

PityGPX (949) napsal 22.10.2013 v 09:41

Nechápu jednu věc: po závodě skoro každý nadaval, jaka to byla fraška atd a ted v ankete je na prvním místě, že takových závodů má být co nejvíc v MGP, tak teda nevím!

Paťan (361) napsal 22.10.2013 v 09:41-2

Ogg - díky za zajímavé info a snad to klapne ve prospěch brna

Marex (2570) napsal 21.10.2013 v 20:10

Desmo: Popravdě netuším, jak ta čísla hrají v neprospěch Dromu, takže ani netuším, kolik by musel promotér snížit zalistovák...???
Bylo by to fajn. Lepší, než se (ne)štrachat někam do Itálie.

desmo69 (638) napsal 21.10.2013 v 20:07+1

Marex, s menším poplatkem nebude ne? A pokud Dorna bude tak moc chtít závod ve střední Evropě tak myslím že s nárokama půjdou sakra dolů

Marex (2570) napsal 21.10.2013 v 19:51-1+2

Ogg: Proč by to Abrahámovic dělali? Je to pro ně prodělečné.

Marex (2570) napsal 21.10.2013 v 19:50-1+1

JV: Protože píšeš, že jsi zeměpisu neznalý, trošku ti pomohu jinak. Jistě víš, co je Araucaria. Takový ten pokojový jehličnánek, který venku u nás zmrzne.
Tak ten tam roste volně v přírodě. Tudíž bych brněnský okruh a jeho klima k tamnímu moc nepřirovnával.
Pirelli při WSBK prostě předvedlo pod novým promotérem vynikající práci. Žel, stejný promotér tohle u MGP nezvládl. Těžko vinit Bridge a Dunlop.

MaraBor (138) napsal 21.10.2013 v 19:28

Ogg, pokud je to pravda, tak si všichni budeme přát, aby se to vyplnilo

Ogg (387) napsal 21.10.2013 v 19:18-1+2

Tak když už mě pan Ex-Hlasatel zmínil, tak teda jo! U nás na Hradě by se 300 dnů jezdit nedalo, i když budu makat jako šroubek, a nebude po sněhu ani památka, tak prostě chladná zima je hrozně dlouhá a v tom počasí člověk nevyjede. Natož tak testovat pneumatiky Bridgestone.

Nicméně, když už se tady zmínilo naše Brno a řeší se tu MOTOGP, tak bych vám mohl sdělit jednu novinku.

Jak jistě víte, mám po evropských okruzích dost přátel. Min. rok mi zasílali např. fotku ze svých zasněžených hradů, a já je dával sem, např. hlavně zasněžené cílovky. Nyní mi jeden kamarád z Jerezu sdělil tuto informaci.

Dorna potřebuje nutně závod pro Wé eS Bé Ká ve střední Evropě. Původně byl navrhován Sachsenring či Lausitzring, jenže němcové nemají peníze na pořádání a v Nurburgringu se letos jelo určitě naposled! To však asi ještě víte z dob, kdy tu psal pan Ex-redaktor.

Nyní tedy v Jerezu vedení Dorny řešilo kalendář na rok 2014 a opět je tu možnost našeho Brna. Říkáte si, utopie? No, ani tak ne, pokud poplatek nebude nějak extra velký, my na Hradě se nebráníme této možnosti. Vše bude záviset na již zmiňovaném poplatku, ovšem myšlenka je to celkem reálná. Evropa, a hlavně střední Evropa potřebuje prostě nějaký závod Wé eS Bé Ká a Brno je okruh s tradicí, navíc, teď, když Wé eS Bé Ká spadá pod Dornu a vedení AMD má velice dobré vztahy s Dornou, tak to vypadá na celkem reálnou šanci.

Inu, nechme se překvapit. Možná se více dozvíme, až vyjde předběžný kalendář.

JV (68) napsal 21.10.2013 v 17:22-2+2

To SPV: OK...když trochu přeženu, tak i v Brně se dá jezdit 300 dní. Když to OGG trochu ofoukne, když je málo sněhu. Ale těžko tam bude někdo vyvíjet novou směs. A ještě skromný dotaz, proč se tady šije jen do Bridgestone? Dunlopy zvládly M3 (docela logické), ale v M2 byl stejný problém. Takže k té rovnici, dle tebe 6 měsíců? V toleranci ± 1 den nebo 2 ???

desmo69 (638) napsal 21.10.2013 v 17:09-2+1

SPV, a ty si do té rovnice přidej že na otestování by Bridgeston potřeboval motogp motorku.

SPV (816) napsal 21.10.2013 v 16:33+6

JV:s tou zimou ti pomohu. Philip Island je okruh, kde se podle Australanů dá jezdit 300 dní v roce. A aktuální nový povrch byl hotový loni v Prosinci. Rovnici, kolik měl tedy Bridgestone času na přípravu vhodné pneu si jistě vypočítáš sám.

JV (68) napsal 21.10.2013 v 15:37-5+2

Jen bych připomněl, že gumaři neměli 8 měsíců. Ač příliš zeměpisu neznalý, tak vím, že v Austráli byla zima (tady hlavně nevím, jakou tam mají). Tedy SBK jeli na podzim a GP nyní na jaře, ale v horku 28 stupňů!
A doufám, že nějakou chytrou hlavu nenapadne...nový povrch, rok pauza. I to se může stát, protože za poslední léta, co okruh, nový povrch, problémy.
Pirellce se sice "povedli" gumy pro SBK, ale SSP byly zkráceny na 15.
Ono dnes, černá magie...to není jako plácat bábovičky z písku...výkony (akcelerace, decelerace), náklony, asfalt...vycházejí zajímavé rovnice, že?
Ovšem zde na "M" odborníci na všechno jsou hned hotovi

desmo69 (638) napsal 21.10.2013 v 14:02+1

Marex, obutí má na starosti snad Pirelli ne? Nebo Dorna/Infront mají svoji značku závodních pneu? Asi ty Pirelli tak špatný nebudou jak tady někteří samozvaní odborníci na problematiku pneumatik mají za to že sbk jezdit na Bridgestonech tak jezdí minimálně o 50sec lepší časy.

majlo (368) napsal 21.10.2013 v 13:19

SPV: Dorna by si to měla s Bridgestonem a Dunlopem vyřídit, o tom žádná. Ale stejně mě to nejde do hlavy jak mohl hlavně Dunlop moto2 tak "podcenit" když pro moto3 dodal pneu očividně vyhovující. To, že je bike pro moto3 lehčí a méně výkoný je jasný každýmu kdo rozezná rozdíl mezi světlem a tmou to není třeba tady rozpitvávat , ale od toho se přece také odvíjí jaký pneu dodavatel dodá. Určitě se nejedná o stejnou směs pouze s různým rozměrem, ne? Takže kde je zakopanej pes? Neříkejte mi, že by jak Bridge tak Dunlop (kór ten, když dodává pro dvě kubatury) podcenili přípravu a prskli tam jen "loňský" zboží. Nestříkl někdo před víkendem okruh speciální pouze gumu žeroucí kyselinou?

Marex (2570) napsal 21.10.2013 v 13:06-1+2

Já se jenom zeptám (jakožto laik). Když všechny neduhy WSBK jsou následkem starého vedení, tak zvládnutí obutí pro WSBK na P.I. tam asi nespadá, že? To už zařídil nový promotér?

SPV (816) napsal 21.10.2013 v 12:39+2

majlo: moto3 mají Dunlopy. Ale Moto3 váží takřka polovičku, co Moto2, a výkon je cca třetinový, taže gumy nejsou tak namáhané.

SPV (816) napsal 21.10.2013 v 12:33+3

majlo: tady je zřejmě chyba na dodavateli pneu, ale protože je to jediný nasmlouvaný partner Dorny, tak zodpovědnost jako takovou by měla nést sama Dorna. To ona nařizuje týmům, že musí jet tyto pneu, a žádné jiné. Pokud je firma Pirelli už se 4 měsíčním předstihem schopna navrhnout pneu, které vydrží 22 kol, na povrch který ještě nebyl hotový, a dodavatel pneu pro 1. ligu toto není schopen zajistit, tak viník je zřejmě jasný. Ano, povrch Philip Islandu bude velmi specifický, ale zároveň víme, že toto není první pochybení Bridgestonu! Což je alarmující. Na jedné straně tu máme honění se za lepšími časy, ale stále by se mělo myslet na bezpečnost jezdců. A zkracování délky závodu opravdu není řešení. Co bude následovat ? Povinné 4 zastávky v boxech a max. 5 kol na gumu ???

majlo (368) napsal 21.10.2013 v 11:00+1

SPV: V tom případě má Dorna společně s gumákama od Bridgestone a Dunlop (a podle mě hlavně gumáci) máslo na hlavě a nějaká satisfakce vůči platícím divákům by byla na místě.
Kdo vůbec dodává gumy do moto3? Jak to, že jim směs vyhovovala a nemuseli závod zkracovat?
Další otázkou je co je to sakra za agresivní koberec když i po tolika měsících dokáže gumu takhle odpravit? Nebo tam snad od WSBK nic nejelo?

SPV (816) napsal 21.10.2013 v 10:23+2

Luk42: mamba má opravdu pravdu.

SPV (816) napsal 21.10.2013 v 10:22+3

Ivan :
Jak říkáš. Nový asfalt byl položen na konci minulého roku, ale až teď zjistili, že je něco jinak. "1.LIGA" se musela poklonit novému povrchu. "2. liga" s klidem odjela 2x 22 kol. Jakto ?
Už vidím Ezpeletu, který se stále snaží snižovat výdaje na závody, jak po závodním víkendu SBK za ním přijdou týmy z GP, a říkají, že nový povrch je agresivní vůči pneu, tak ať Bridge udělá speciální směs. A Ezpeleta na to: ,, Nic se dělat nebude, to by stálo kačky navíc! Prostě zkrátíme délku závodů. Těm lidem, co zaplatili stovky dolarů za vstupenky to jistě vadit nebude. A hlavně pššt, vyjdeme s tím ven až o závodním víkendu GP, radši až v sobotu odpoledne."

IvanDvoutakťák (5060) napsal 21.10.2013 v 09:20-1+6

Jen pro upřesnění :
WSBK se na Philip Islandu jely 22.-24.2.2013 ...
Se stejnými problémy, jako MotoGP 18.-20.10.2013 !
Takže 8 měsíců poté dodat pneu, které nejsou schopny
na stejné trati absolvovat normální délku závodů, je SKANDÁLNÍ .

Marex (2570) napsal 21.10.2013 v 08:43

Majlo: To by se měl zeptat spíše Nokamota.
Paťan: Vždyť to je přece na palici. Oni si možná myslí, že si pravidla mohou upravovat dle svého i v netechnických záležitostech.

haydenfan (2) napsal 21.10.2013 v 08:34-1+1

z me nezaujate pozice co se tyce top 5 jezdcu kde nemam favorita / neprosazuju jednoho jezdce, to byl zajimavej zavod!

reditelstvi zavodu udelalo rozumnou vec co se tyce gum, jak jste si vsimli nebyl zadnej pad dokonce ani Pesek :) ... nicmene ono striktni "do 10 kola" bylo prece jenom utazeny za vlasy, "doporucena vymena moto behem zavodu" by bylo lepsi. MM doplatil na svoji hloupost, nevim ja na moto nesedel, nicmene verim ze vetsina z vas ma racionalni mysleni a vi ze na pristrojovce GP masiny maj kluci otacky, rychlost, momentalni engine mapu, nejrychlejsi kolo, aktualni kolo, a kolikaty kolo prave jedou preberte si to kazdej jak chcete...

Rossi jel svuj standard, nema cenu komentovat, prekvapil mile Iannone, Dovi ostudny, na Duc jezdi jeste hur nez Rossi...

Kontakt MM a Lorenzo pri vyjezdu z pitlane byl klasickej "MM" dravej zkrat, MM jde v tomhle pres mrtvoly a je zazrak ze pada zatim jen v FP..

majlo (368) napsal 21.10.2013 v 08:17-1+5

Pity: A jak by ses zeptal? Hi Marco! Please tell me, what's the number after number nine?
* pro 93 fans: dělám si legraci

PityGPX (949) napsal 21.10.2013 v 08:08-1

Jediná možnost jak zjistit kdo udělal chybu je zeptat se Marca osobně v Brně 014, pokud se pojede.

Evo (411) napsal 21.10.2013 v 07:39+1

Holt v Honde vlane tvrda disciplina. Sveho casu ji okusil i Vale.

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující



TOPlist