GP Austrálie – kvalifikační sobota

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
brodak (164) napsal 20.10.2013 v 03:19

Tak jdeme na to do hospody

mamba54 (1340) napsal 20.10.2013 v 03:06+1

Hezké ráno všem.

josef58 (823) napsal 20.10.2013 v 02:40+1

Tak a máme za sebou i "historický předěl" v dějinách silničních motocyklů. Ranní Up delší jak samotný závod , a to vše předem "naplánovaný". To svět neviděl a pes nežral.
A. Pons stihl těch 13 kol. Jen si přeju, aby Estévé porazil "bratra".

josef58 (823) napsal 20.10.2013 v 02:12

Je neděle dvě hodiny po půlnoci a přeji krásnou závodní neděli VŠEM tady A to jak závody MotoGP, tak i WSBK

warmap moto3,...Anička 20tá a Kuba 21.
...akorát, že warmap moto2 bude DELŠÍ než samotný závod Nechme se překvapit, čeho je Expopleta ještě schopen

AKRO (-498) napsal 20.10.2013 v 00:11

Pity je člověk s přehledem a patří sem!

SoulTrain21 (753) napsal 19.10.2013 v 22:21-3+3

Pity nechces to psani zde ukoncit uz k 19.10. 2013? Protoze naspat o zavodnicich, ze je nikdo nenuti jet pilu muze jen...ty

AKRO (-498) napsal 19.10.2013 v 22:08-1+2

Pity - tak jim dát přestávku, přezout a po 15-20 minutách nový start!

PityGPX (949) napsal 19.10.2013 v 21:57

AKRO: no v mt2 by to asi fkat nešlo bo by musel ten borec jet někam do prostřed paddocku a tam by byl chaos. Musíme byt realisté, a ne vytvářet sci-fi, navíc by to bylo dost nefer protože nej týmy mt2 maj box na pitlane zatímco no name team ma box někde v koncích v paddocku :)

Jediná možnost je, připravit déšt na celej den a dát jim vodní jako klasický mokré

AKRO (-498) napsal 19.10.2013 v 21:51-1+1

Ty bys Pity přezouval jak ve Formuli 1 ! Nebo by bylo řešení nasadit gumy do deště? Možná by vydržely víc!

PityGPX (949) napsal 19.10.2013 v 21:30-1+1

Já bych to viděl na problém toho asfaltu. Bridgestone a Dunlop je profesionál a to co tady teď zažívají ještě nikdy nezažili.
(Michelin ano, v USA 05 ve F1). Neplival bych na SPZetku.

Pokud pneu nevydrží, jak to vyřešit? MGp flag to flag, tj hups na druhý bajk s čerstvýma pneu.

A mt3 a mt2 je o tom, že mají jeden bajk aby bylo závodění levnější, tzn to je i u wsbk letos.

Jedno řešeni: nechat odjet mt2 celej závod, avšak je nikdo nenutí aby po 12 kole jeli pilu a můžou jet opatrně aby nespadli, mně by to nevadilo, já jako divák jsem si zaplatil poplatek abych mohl koukat na sport Motogp, a očekavam tedy od nich 100% závodní délku, tudíž plný počet kol. pokud je problém pneu, není nic lepšího, než od zač. závodu pneu šetřit a jet pomaličku jako za deště!

Tak a do mě!!!

AKRO (-498) napsal 19.10.2013 v 21:23-2+3

JV - jsou to fakt neumělové, když jim závodní guma vydrží 50 km. Nakonec není se čemu divit, dodavatele vybral sám SPZka.

AKRO (-498) napsal 19.10.2013 v 21:21-2+3

Mambo, pokud jde o to, že Moto2 nemají druhý motocykl, což je zase práce dědka hrobníka, tak po 12-13 kolech se ukončí závod, jezdci zastaví v depu a po přezutí pojedou znovu, úplně stejně, jako by se předčasně zastavil závod a časy se jim sečtou! Nic složitého, ale SPZ-partu diletantů to samozřejmě v životě nenapadne!

PityGPX (949) napsal 19.10.2013 v 20:49-1

Tak jen žádné bany a jen víc takových příspěvků. Není nic lepšího, než si dát pivko a pak se jen bavit nad tamní diskuzí!

JV: respekt !

PityGPX (949) napsal 19.10.2013 v 19:09-2+3

Kua co se to tady zas děje? Ještě jsem to všechnoe nečetl, ted jsem přijel, už je celkem zima, když člověk jezdí na Simsonu!

//img716.imageshack.us/img716/8731/a6ja.jpg

Každý správný fanda využil dnešního dne, a jel se projet, a kvladu si stáhne ze záznamu z racingfor.me či se rovnou podívá na výsledky Neočekaval jsem, že tu bude tolik příspěvků.

Tak já du na to čtení!

mamba54 (1340) napsal 19.10.2013 v 18:48-1+4

Nenadávají oni jen tak ze zvyku, aby nevyšli ze cviku?

mamba54 (1340) napsal 19.10.2013 v 18:46-1+4

Ale stejně je to Pepo hezký, jek si člověk v čase utváří a vyvíjí názory. Není to tak dlouho nazpět /max.2r./, co tu ti "echt kovaní" a jediní praví brblali, cože je to zase za SPZkův výmysl, ty No name barevný krabičky, Honda cup, atd. atd...A ejhle, pic kozu do vazu, i ze stran těch vůdčích, neovečkovských, nestádních TYPŮ, (kteří to ani tak nějak nesledují a radši si jdou zaplavat) se ozývají nářky, že je zkrácený závod a kvůli tomu nebudou vstávat.

josef58 (823) napsal 19.10.2013 v 18:30-2+1

PacienT.cz
zcela vyjímečně, ale A pokud to tak Vale říkal, tak má u mě taky . Jen mě udivuje, že na jeho připomínku nereagovali, přec jen Vale46 není josef58
V toto kontextu jasně vyzní jejich neschopnost, nekompetentnost a odnesou to zas jen diváci jak na PI, tak i u tv.
Jinak vstávat budu už i na warmapy a v moto3 mě nejvíc zajímá Anička, zda se udrží v desítce.

josef58 (823) napsal 19.10.2013 v 18:15-3+2

mamba54
Mě se strašně líbí to papouškování slova AGRESIVNÍ Někdo plácne nesmysl apak už to jede jako lavina. Jak říká Rado..ovce. A jak bych to řešil?, úplně normálně, pokud je potřeba, tak zajedu na výměnu. Je na tom něco nepochopitelného? Tak to snad do příchodu "menežera" odjakživa bylo. Nejen auta, ale snad i motocyklista vozil s sebou na rameni rezervu .To ale nebyly ještě okruhy, ale dálkové závody.
Laďo, zas tady úmyslně manipuluješ s míněním lidí. Bys mohl dělat poradce politikům. Něco jiného je zkrácený závod po rudým praporu, kde se třeba nusí dávat trať do cajku a pak se musí kvůli PRACHŮM dodržet harmonogram TV práv motogp A něco úplně jiného je, když se zkrátí závod den dopředu zkrze neschopnost promotéra, nebo koho?, snad uklizečky? Ten diletantskej amatérizmus, ikdyž strašně drahej už mě s...

PacienT.cz (687) napsal 19.10.2013 v 18:10+3

@mamba54: Souhlas, ovšem mohli to tušit, protože na jaře tam měli superbiky dost potíží a jak říkal Vale, asi by se mělo ustanovit, že je dodavatel pneumatik povinnen provést na novém okruhu nebo okruhu s novým povrchem, testování. Hlavně že byli testovat v Argentině

mamba54 (1340) napsal 19.10.2013 v 17:30-2+7

Josef 58-16:32 Když pominu, že je to rozhodnutí ředitelství závodu, (tzn. nikoliv SPZky,) tak by mě zajímalo, jak bys to řešil ty, když ve tř. Moto2 mají jen jeden stroj? ( A na to řešení si můžeš přizvat klidně i Akra s Radem, ať je ta sv. Trojice kompletní ) Nikdo nemohl,tušit, že nový povrch bude až tak agresivní. Není to tak dávno, co se např. po red flag restartoval závod pouze na 6 kol a nikdo neprotestoval.

josef58 (823) napsal 19.10.2013 v 17:26-3+1

AKRO
Myslím že né, pže bude dalek od něho na "dosah".
Ale pokud by šlo o bičík a pouta, to by se zřejmě zamlouvalo vícerem

JV (68) napsal 19.10.2013 v 17:25-1+12

To Josef58: Jen pro tebe, protože s ostatními chovanci tvé skupiny "Všecí" nemá cenu se vůbec pouštět do diskuse. Trochu nechápu tvůj postřeh...jak mohl vyhrát dodavatele pneu ten, jehož gumy nevydrží 50 km? Ve třídě Moto2 se jedou Dunlopy, a tato firma dodává gumy do GP, co si pamatuju, a že to je hodně let!
Dále ...zkrácení závodu! Tvoje skupina by byla první, která by tady ječela, kdyby se něco semlelo, jak již několikrát...proč to pustili, jindy zase proč tam dali červenou??? Jelikož jezdíš na rozdíl od jiných po závodech pravidelně, tak si určitě vzpomeneš na jedno ME 600 v sobotu v Brně při SBK. Je to cca 4 roky dozadu (ty to určitě víš přesně)...závod ukončen červenou v 8.kole z 10ti (54,030 km). Proč, tehdy byl hic jak hrom, gumy nestíhaly, začali padat a ředitel rozhodl správně. A teď značka...Pirelli! Takže tady naznačuješ se svými netovými kámoši, že tady všichni gumaři jsou idioti??? To od PC "diskutérů" je dost silné kafe !
Jo, a jen tak mimochodem. Proč je zdejším čtenářům vysvětlováno toto...vstávat ve 3 kvůli 20ti minutám??? Já budu vstávat před čvrtou a kouknu se na Moto3 (ty zatím nikdo nezkrátil)!
A ti co vstávat nechtějí, tak ať se nedívají, jejich volba...ale mám na ně prosbu, nepište sem potom své jako vždy negativní příspěvky nebo výsměšné, či jiné stále se opakující kraviny.

Stanford (10) napsal 19.10.2013 v 17:18-1+4

Vale makej !!!

AKRO (-498) napsal 19.10.2013 v 17:03-2+3

Kornfeil bude asi od Anči bit...:

Foxx5 (633) napsal 19.10.2013 v 16:55+1

Anča musela dostat nějakej lepší matroš, jinak si ten progres nedokážu vysvětlit. O jednu tisícinu mohla být šestá, když se pohybovala i na čtvrtém místě. Jela fakt "mazácky"...každou chvíli ji brala kamera...

AKRO (-498) napsal 19.10.2013 v 16:50-5+2

Josef58 - Co bys chtěl od SPZky... Čtvrt hodinový závod, střídání motorek v polovině závodu... Jak píšeš, je to diletantizmus!

josef58 (823) napsal 19.10.2013 v 16:37-1+1

Rudý mínusáčku, s čím nesouhlasíš?, klidně to tu zděl.

josef58 (823) napsal 19.10.2013 v 16:32-7+2

Teď to tu čtu a musím dát Radovi a dalším za pravdu Zkrátit závod na polovinu je ukázka toho nejhrubšího DILETANTIZMU , ale čemu se divit, když tomu vládne opravdový"menežér roku" , spíše hrobník motocyklového silničního sportu.
Jak mohl "vyhrát" dodavatele výrobce, kterému nevydrží guma 50 km

SoulTrain21 (753) napsal 19.10.2013 v 16:31+1

Kdyby měl někdo zájem,tak za 10 minut startuje 1.závod BSB z Brands Hatch

//firstrownow.eu/watch/215359/1/watch--mce-british-superbikes:-brands-hatch-the-showdown---race-one.html

josef58 (823) napsal 19.10.2013 v 16:23-2+2

AKRO 16:18
naprostý souhlas

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist