GP Argentiny – kvalifikační sobota

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martin1 (658) napsal 27.04.2014 v 23:21

jef-tak určitě

martin1 (658) napsal 27.04.2014 v 23:18

Og-to, že na hradě nemusíte lidi co k vám jezdí 20 let je smutné, ale o lecčem to vypovídá.
to jak píšeš o pilotech čtu z tvých příspěvků-nevím jak to myslíš/ironie/a tak to i hodnotím
to jak mluvíš o hradě je přinejmenším divné a za to jak píšeš o Karlovi bych ti dal prémie za zbytek nikoli
ban jsem nikdy nedostal, jsem fanoušek, jezdím na motorce, čtu vše okolo 1stopy.Jestli jsem horší než někdo nemůžu posoudit, hlavně to nehodnot ty!nikdy jsem nepsal do zpráv v.loviny a psát nebudu a např Josef, pity a spol jsou přínosem , protože ví snad vše okolo závodů a před lidmi co zde při připomínají historii klobouk dolů!
bude lepší, když se budeš v anonimitě věnovat kačírku a asfaltu.

paskal (30) napsal 27.04.2014 v 12:56+1

Akro 22:30 naprostý souhlas

McKrocan17 (18) napsal 27.04.2014 v 12:54

Zdravím da se nekde sledovat WARM UP jestli jo tak prosim o link moc dekuji,

Dvoři90 (494) napsal 27.04.2014 v 09:16-1

//www.motogp.com/en/videos/free+videos#Bridgestone+and+Valentino+Rossi+Engineered+to+succeed

IvanDvoutakťák (5070) napsal 27.04.2014 v 08:57+2

Dnes je VŠECHNO jinak, Josefe, ale ani za "zlaté dvoutaktní
éry" to nebylo perpetuum mobile , ale "přiškrcenej" mo-
tor znamenalo chudší směs(na hraně zadření),vyšší otáčky a
maximálka, ale menší pružnost motoru Vše ale včera vypa-
dalo, že si Chorche začíná s jeho Yamahou více"rozumět"
Tak uvidíme v závodě

josef58 (823) napsal 27.04.2014 v 08:27+4

1100Virago 22:18...pěkně napsaný

Ogg, AKRO, JEFF...

Marex 00:45...taky se mi zdá divné, že přiškrcený motor je agresivnější, z čeho tu agresivitu bere, že by nějaké perpetuum? Jinak se dívám,že tě tu někteří považují za nej jezdce

josef58 (823) napsal 27.04.2014 v 08:17+6

Takže všem krásnou dlouhou závodní neděli přeji Je to opět jak před dvěma týdny, dopoledne to začíná WSBK a večer končí motogp. Snad nám naši kluci udělaj radost

blackblues (1507) napsal 27.04.2014 v 06:53+1

mike.pedro obcas v kvalde zabere a ma i mensi odstup 0,2ses-0,3ses,coz neni na to tvrdit a vyzdvihovat marexe,ze je o tolik lepsi a ze je to hlavne marexem.V teto souvislosti jeste muj nazor,ze pedro ac je vybornej jezdec,tak nema uprime jezdecky na to,aby porazil sveho kolegu,kdyz se ho tedy jakztakz drzi v zavodu pedro-nekdy marex da nejakou tu vterinku,ale ne zase tolik,tak verim,ze lepsi jezdec na honde by udrzel krok.Jinak ke stonerovi- za me tvrdim,jen ze novy styl,co jsem cetl nekde v casaku defacto uz jezdil prave casey,to ze by mu dal,to nevim a posledni rok stonera a jeho vykonost ovlivnena odchodem a premyslenim a rozhodovani mam-nemam dal?,bylo to na jeho jizde znat,nicmene netvrdim,ze by ho porazil,to uz je historie.

Marex (2570) napsal 27.04.2014 v 00:55

Mike. Zajímavé.

Marex (2570) napsal 27.04.2014 v 00:54+1

Moto3 očekávám, že proběhne standartne. Kornfik zase v měkne v prvních kolech a bude ra za zopakování výsledků.Snad mu ale krivdim.

mike99 (322) napsal 27.04.2014 v 00:53+1

Marex: len vychadzam z toho co povedal Lorenzo. A myslim, ze to spominal aj Rossi, ze teraz ma motor agresivnejsi nastup ako minuly rok.

Marex (2570) napsal 27.04.2014 v 00:45-1+2

Mike. Už jsem o tom motoru četl, ale nejde mi do kebule, jak může byt priskrceny motor agresivnější!?

mike99 (322) napsal 27.04.2014 v 00:42-1

#94 a #25 to su draci
Crazy Joe super, dufam ze v zavode pojazdi Doviho a Marquez bez komentara ale uzivil by sa aj ako gazdina
//s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2014-motogp-bad-news-for-lorenzo-as-argentinian-motogp-circuit-is-infested-with-mosquitos_1.jpg

blackblues, JEFFzx13: fakt Casey? A ako ste k tomu prisli, ze by ho Casey porazil?
Caseymu v poslednej sezone mu ukazovali chrbat Spanieli (Jorge a Dani), a v tej minulej zase ukazoval vsetkym chrbat Marquez
Ale mozno sa Caseyho na tej Honde predsa len dockate

Toecutter., blackblues: ked to neni Marquezom, tak preco je Pedro o tolko pomalsi?

AKRO: nemyslim si, ze je Yamaha na urovni Hondy. A nemysli si to ani Emmett. Uz som to tu pisal, v pripade Lorenza ide o dva problemy. Prvym su pneu a druhym je priskrteny vykon motora, ktory je teraz viac agresivnejsi a nemoze jazdit tako ako v minulej sezone.

AKRO (-498) napsal 26.04.2014 v 23:18-3+4

Blackblues - Třeba je to úplně jednoduché! Hondě se zatím daří nastavit motorku o maličko lépe a o zbytek se postará MM!

JEFFzx13 (489) napsal 26.04.2014 v 23:14-1+8

blackblues 22.52:ano,Casey Stoner

blackblues (1507) napsal 26.04.2014 v 22:52-2+2

A proč tak remcam-porad si myslim,ze tam je někdo,kdo by marexe na honde porazil .

blackblues (1507) napsal 26.04.2014 v 22:49-3+1

Stroj nižší kvality rozumej-stajovi kolega nedojizdi téměř pokazde za prvním teze staje,stroj s nebo bez nápisů hondá ne v úplně drtivé formě s jasnou převahou na trati

blackblues (1507) napsal 26.04.2014 v 22:45-1

Akro:no tak si polozme otázku,proč tedy Yamaha nedokáže nastavit,či sladit motorku na okruhy,když ji to minule roky šlo co se sluší a patří na tovární tým,hledejme pricinu-myslim,ze valeho pominu a spise budu řešit lorenza-ten nikdy nemel takové problémy,najednou výsledkové odešel,byl tolikrát pod tlakem a poradil si jako extra pilot,já bych opravdu viděl problém v pneu jako ten zásadní,uvidíme zítra,ale jestli Jorge bude z 2 na páté a níže,tak si potvrdim moji domnenku ,vynervovany?Ani se mu nedivim,stouhle matkou může tak marexovi koukat na zadek-chvilku.

JEFFzx13 (489) napsal 26.04.2014 v 22:37-2+4

martin1:ze ty budes ultra rosik???

AKRO (-498) napsal 26.04.2014 v 22:30-1+3

MM nebude mít nikdy stroj nižší kvality! Ono jde i o to, jak si jezdec poradí s nastavením a jak mu trať sedne! Myslím, že Yamahy nejsou horší než Hondy, ale Vale už asi na absolutní špičku nestačí a Lorenzo má zřejmě depku ze dvou závodů, které mu totálně nevyšly a navíc se nějak nemůže letos s motorkou sladit. Nešlo mu to moc ani na testech. To bude zřejmě důvod proč Yamahy zdánlivě tak nešlapou jako Hondy!

Toecutter. (275) napsal 26.04.2014 v 22:27+1

Těžko říct jestli je Marquez nejlepší jezdec, z tohoto pohledu se dá pouze napsat že je lepší než Pedrosa, protože jen ten má stejný motocykl-ostatní je nesrovnatelné.

AKRO (-498) napsal 26.04.2014 v 22:22-1+2

Ogg - Pravda,...

blackblues (1507) napsal 26.04.2014 v 22:20

Akro:to mas pravdu,ale spise je lepší dle mého většinou míti celkové lepší stroj než ostatní,než si volit mekkou smes-ja bych si zvolil tedy lepsi stroj tak nějak nadneseně,ze by marex vyhrál na yamaze?To nevím a nedokazu říct,proto jsem psal,ze me nepresvedci,do te doby,než bude miti opravdu stroj nižší kvality a bude na tomto stroji solidne nebo lépe-bojovat o titul.

Ogg (387) napsal 26.04.2014 v 22:18-3+4

martin1 > Tak přesně takové lidi jako si ty na Hradě nemusíme. 1. božský Valentíno je známá přezdívka, není to nic urážejícího a ty, jako Rossík by ti nemělo vadit, že tento výraz používám. Sám víš, že Valentína mám rád!

2. Nevšim jsem si, že bych tady lidi kritizoval, když se otřou o Káju. Na Káju mám reálný pohled jako jiní, tedy, že to není žádná česká superstar ale dobrý jezdec, který zatím v letošní sezoně podává dobré výkony.

3. Přesně lidi jako ty, kteří dokáži urážet, dostávají ban od redaktorů a adminů. Si horší jak Mike.46 a další, kteří např. Josefovi píšou, že je kuřbuřt, apod!

Josef58 > Přesně! Jenže stále budeš dostávat mínuska, i když máš pravdu

1100Virago (3052) napsal 26.04.2014 v 22:18+5

Každopádně se ukazuje, že pravidla "jednotné XY", ať už jsou to pneu, elektronika nebo motory v žádném případě nezaručuje srovnatelnou konkurenceschopnost. Takže je možná načase popustit uzdu a dát konstruktérům volnější ruku. Ale stejně jako si EU myslí, že prosperity se dosáhne větší regulací, zastává Dorna názor, že vyrovnanosti se dosáhne většími restrikcemi. A nejspíš se mýlí jedni jako druzí.

AKRO (-498) napsal 26.04.2014 v 22:12+1

Blackblues - MM má formu a myslím, že by dokázal vyhrát i na Yamaze. Gumy na trénink mají všichni stejné, továrny jsou na závody znevýhodněny tvrdými gumami proti ostatním. Já nijak Marcovi nefandím, ale je opravdu vynikající, to se nedá okecat!

josef58 (823) napsal 26.04.2014 v 21:47-2+5

Že bude Marquez bez jakéhokoli dlouhého zvykání si z přestupu ze 125 ccm 2T přes 600 ccm až na 1000 ccm 4T, z jednoho na čtyři válce IHNED OKAMŽITĚ rychlejší než Vale tu už někteří věděli v roce 2010, kdy ještě jezdil stopětadvacky . Dnes psát, že je to mimozemšťan, nebo E.T. je něco jako objevit Ameriku

blackblues (1507) napsal 26.04.2014 v 21:44+3

Gresini:k nejlepšímu na Tv nova se každopádně řadí televizní noviny,malém jsem prohodil televizi pánví

martin1 (658) napsal 26.04.2014 v 21:42-3+3

OG-než pan božský valentino-jsi ubohý a běda jak se ti nědo otře o káju/jak taková trubka může dělat na Masecu /

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist