Garry McCoy testoval Ilmor X3 na okruhu v Albacete

Naposled sedel popularni Australan Garry McCoy na motocyklu MotoGP pred 3 roky. Bylo to na Kawasaki Alexe Hofmanna. A nyni testoval novy motocykl Ilmor X3 na spanelskem okruhu Albacete.

Maly Australan je ovsem novym motocyklem o obsahu 800 ccm - V4 od Ilmoru nadcen. Ovsem hned podotyka: "Vetsi jezdec, nez jsem ja (168 cm) nenajde na tomto Ilmoru vubec misto. A Ilmor X3 je vic prichystan pro jezdce stopetadvacitek, nez pro nekoho z dvestepadesatek", rikal po prvnim testech letosni jezdec serialu Endurance, Garry McCoy (34 let).
A tak neni divu, ze po dvou testech na Silverstone (v sedle s konstrukterem Eskilem Suterem) a v nasem Moste (v sedle s Maxem Neukirchnerem) - vzdy slo o pouhe funkcni testy, slo tyto dva dny v Albacete opravud do tuheho. A IImorova skupina zvolila vzhledem k velikosti motocyklu toho spravneho "jokera", Garry McCoye, ktery vyhral dva zavody Grand Prix tridy 125 ccm a to 1995 v Sepangu a 1996 doma na Eastern Creek.
"Motocykl, ackoliv ma 148 kg, je velmi lehce ovladatelny. A toci kolem 19 000 otacek/min.," prozradil dale australsky jezdec, ktery odjezdil ve Spanelsku celkem 56 okruhu. V pristich dnech bude motocykl Ilmor opet testovat na albacetskem okruhu, tentokrate s irskym veteranem Jeremy McWilliamsem.
Jestli to bude prave Garry McCoy, ktery bude absolvovat oba zavody na novem motocyklu na divokou kartu (15.10. v Estorilu a 29.10. ve Valencii) zustava ovsem stale jeste otazkou, i kdyz: "Co Garry dokazal behem techto dvou dnu, bylo vynikajici", rikal Mario Illien. "Je to velmi kompetetni jezdec a bylo by dobre, pokud by pro nas jel oba zavody. Ale musime jeste objasnit nekolik detailu", dodal dale sef tymu.
Ackoliv ztratil McCoy hodne casu v depu vzhledem k problemum se vstrikovanim paliva a take s elektronickym Softwarem (od firmy TAG), tak byl celkove velmi spokojen, ackoliv z dosazenych casu se neda vubec usuzovat, jak rychly je tento novy motocykl. Nejlepsi cas dosazeny "mistrem slidu" byl na 3,539 m dlouhem okruhu 1:34,7 a to na normalnich zavodnich pneumatikach Dunlop. Pritom rekord okruhu ve tride supersportu je 1:33,4 a ve tride Extreme dokonce 1:31,6.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist