Furusawa: Sedm let v MotoGP stačilo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sales13 (1) napsal 22.02.2011 v 07:57

SpeedyRex: kdyby se jezdilo na jedný motorce tak to není ta soutěž, který se říká Moto GP..Bylo by to pěkně na p*ču poněvadž my by jsme jezdily ještě na fichtlech...

ChenziiR1 (158) napsal 19.02.2011 v 17:45

SpeedyRex:

SpeedyRex (1) napsal 19.02.2011 v 14:18

luger: Ono k Barrosovi jsme se dostali úplnou náhodou,nikdo z něj nedělá největšího adepta na titul. Ale na konci roku 2002,když měl stejnej materiál jako Rossi dokázal,že kdyby měl stejnou motorku celej rok,mohl by s ním rovnocenně o ten titul bojovat. Samozřejmě to jsou jen spekulace...
Ono co kdyby se nezabil Kato,co kdyby Biaggi nezazdil svoje nejlepší léta u Yamahy,kdyby Capirex nevěnoval nejlepší léta vývoji Ducati,Gibernau kdyby jezdil v továrním týmu Hondy...
Ale na kdyby se samozřejmě nehraje. Jediný spravedlivý řešení by bylo všechny posadit na stejný motorky,pak by se ukázalo,kdo je tím nejlepším..

luger (32) napsal 19.02.2011 v 12:58

Speedy a Pity: Baros na titul v Rossiho ere vubec nemel,ano top 5 urcite ale na titul mu neco schazelo.

SpeedyRex (1) napsal 19.02.2011 v 12:33

martin1: Naprostej souhlas,je to vyjímečnej jezdec a osobnost.
ChenziiR1: GP sleduju pečlivě skoro 20 let a zdaleka nevím všechno. A proto,že mě zajímá nejen jezdecký obsazení a výsledky,ale i použitá technika a zákulisí,tak bych se rád dozvěděl věci o kterých nevím a proto tady diskutuju. Čekám tedy,že člověk jako Ty,bezpochyby ovládajájí diskutovanou problematiku,se vyhne pubertálním příspěvkům a vysvětlí mě,obyčejnýmu fandovy závodů,jak se věci mají...

brzda123 (24) napsal 19.02.2011 v 10:22

Furusawa-san je nepochybně člověk,kterej stojí za vzestupem YAMAHY až na úplnou špičku.A na JAponce je velmi otevřenej.
Moc pěkný čtení,Díky.

martin1 (658) napsal 19.02.2011 v 09:24

kariéra Rossiho jde po odlišné cestě, je to vidět i v tom jak se raduje z 1, fleku, nebo ze 3 fleku nebo jak komunikuje i když dojede do první desítky a to si lidi pamatují a ty choré výplody jeho antifandů na tom nic nezmění ted je už Legenda a co přidá navíc je bonus

ChenziiR1 (158) napsal 19.02.2011 v 08:35

SpeedyRex: On Vlastně Rosss na yamaze bojoval hlavně proti suzuki a tu Alex nesedlal

PityGPX (949) napsal 18.02.2011 v 18:38

Mně by zajimalo, jak by vypadala sezona 2003, kdyby Barros zustal u Ponse a měl tov. podporu jako tehdá Ukawa. To by možná byl vicemitr někdo jiný a celkové pořadí by bylo jiné. Třeba by ten Barros ten titul dal, když s tou RC211V co dostal na konec roku 02 měl vítězství, třetí místo, druhé místo, a vítězství.

Tzn, furt podia!

JP (206) napsal 18.02.2011 v 16:44

Pěkný článek. Furusawa se nezvykle konkrétně vyjádřil, dokázal najít k Rossimu cestu a to byl základ pro úspěch Yamahy. Až se Rossi u Ducati zabydlí a začne prohánět Yamahu, tak se asi Furusawa vrátí.

PacienT.cz (687) napsal 18.02.2011 v 15:16

Ano, s tím naprosto souhlasím

SpeedyRex (1) napsal 18.02.2011 v 13:09

ChenziiR1: A jsme zase u toho,byla Honda 2004 stejně dobrá jako Honda 2003? Zapomněl snad Barros jezdit?? Protože když byla přelomová sezóna čtyřtakt/dvoutakt dostal na posledních pár závodů stejnou motorku jako Rossi a přestože na ní nikdy předtím nejel a nebyl na ni zvyklej,porazil Rossiho hned dvakrát a to na tom bajku Rossi jezdil celou sezónu...
Vono všechno má svý pro a proti. Rossi je frajer kterej dokázal tenhle sport hrozně pozvednout a je to bezesporu jeden z nejlepších fárů historie,ale nic se nesmí přehánět.
AKRO: Většina diváků viděla v roce 2007 jen motorovou převahu Ducati,málo z nich už viděla tragickej podvozek.. A co je lepší,nadupanej motor se špatnýma jízdníma vlastnostma (Ducati),nebo perfektně vyvážená motorka se slabším motorem(Yamaha).. Stoner je frajer,že to ustál a získal titul.
PacienT.cz: Jasně,rozumíme si. Každopádně se shodnem na tom,že v motosportu jsou potřeba k úspěchu : Talent,zdraví,snaha něčeho dosáhnout,peníze,kvalitní bajk,bejt obklopenej správnýma lidma a hromada štěstí. To všechno v kariéře Rossi měl v nevídaným množství a i když tady byli stejně kvalitní piloti možná i jezdecky lepší,většinou jim něco z tohodle kompletu narozdíl od Rossiho chybělo..

PacienT.cz (687) napsal 18.02.2011 v 11:56

Speedy já chápu, že se tady třeba vyskytují hlupáci, kteří mají tendence považovat všechny Rossiho úspěchy za výsledek jeho "nadlidské geniality" a tím všechny jeho odpůrce permanentně rozčilují (mezi ně teda neřadím Furusawu, který zrovna v tomto rozhovoru termín "geniální" použil, protože o jeho duševním zdraví snad nikdo nepochybuje...), ale na druhou stranu - všechny ty snahy za každou cenu umenšovat jakoukoliv jeho zásluhu na tom, co dokázal, působí stejně tak nepříčetně, jako výkřiky všech "žlutek". Nezdá se Ti (Vám) ?

AKRO (-498) napsal 18.02.2011 v 11:34

SpeedyRex - Je to pravda! Navíc nikdy nechápu, jak může někdo hodnotit nějakou motorku, že nebyla nic moc v minulém roce, když jsou každý rok úplně nové motocykly a záleží jen, jak se povedou! Konkrétně mají všichni zafixovanou Yamahu, která v roce 2003 nejezdila nic zvláštního, ale to vůbec neznamená, že Burgess o rok později nepostavil úplně jiný a konkurence schopný motocykl! Něco podobného byly žvásty o "brutální" Ducati, která sice byla úplně normální, dost podvozkově nestabilní motocykl, ale Rossíci nemohli pochopit jak mohl Stoner Rossiho porazit, tak si jako jediné vysvětlení vymysleli fámu a mnohem výkonnější Ducati i když to byla poskakující a nesedící koza, na které uměl zajet nějakou záhadou, jen Stoner!

ChenziiR1 (158) napsal 18.02.2011 v 10:44

SpeedyRex :v tom byla dost ironie...jinak ten model 2004 se povedl tak bezvadně ,že na bednu s ním uměl jen Rossi (stejně jako CS na desmosedici) a Barrose brzdila jen M1,protože co sedl na hondu-tak jezil jen první a maximálně druhý fleky...tak-že asi tak
(PS:Alexe jsem měl rád-aby si to zase někdo nepřebral )

SpeedyRex (1) napsal 18.02.2011 v 08:42

Chenzii: Barros(u Yamahy 2003)
PacienT.cz: Ještě jednou.. Yamaha stála v 2003 za prd,takže Rossiho přestup byl považován za profesní sebevraždu. Jenže model 2004 se mimořádně povedl,aniž by se na tom Rossi nějak vývojově podílel (přišel k perfektnímu hotovýmu bajku). Přesto si lidi myslej,že první titul na Yamaze vyhrál na špatný motorce,jen díky svýmu nadlidskýmu jezdeckýmu umění a to není pravda!
A nejsem žádnej fanatik nebo antifanatik,píšu tady jen fakta...

PacienT.cz (687) napsal 18.02.2011 v 08:24

Každý přeci ví, že byl Rossi při odchodu z Hondy považován za hlupáka, mnozí mu předpovídali konec vítězné kariéry a první vízězství ve Welkomu bylo pro drtivou většinu lidí velkým překvapením. To že měl na výběr motoru, výsledky v závodech samotných a na průběžný vývoj Rossi zásadní vliv, to nemůže popřít ani nejzarytější ignorant. Nevím kolik je tady fanatických "žlutek", který by byli ochotni tvrdit, že Rossi vyhrál na 5x horší motorce jen díky své genialitě, moc jsem jich ale neviděl, narozdíl od těch "z druhé strany barikády", který jsou schopný popřít úplně všechno, dílem proto, aby ty "žlutky" alespoň vytočili, když už nic jinýho. Že ano ?!?
A jinak jak se říká - odvážnému štěstí přeje, třeba mu bude přát ještě jednou na Dukně

ChenziiR1 (158) napsal 18.02.2011 v 08:13

přijít tam o rok dřív tak vyhoří jako Barros(u repsolu) jasně

SpeedyRex (1) napsal 18.02.2011 v 00:48

Ale lidi,co se tady hádáte o nesmyslech... Kdo dění v MotoGP sleduje už delší dobu ví například z rozhovorů s Barrosem,že Yamaha roku 2003 byla velice špatná. Na rok 2004 se stavěla kompletně jiná motorka,která řešila hlavní problém,což byl podvozek. Byl úplně jinej rám atd... Rossi tam nic geniálně nevyvíjel,přišel k hotovýmu bajku,kterej se mimořádně povedl,vybral si typ motoru a šel vyhrávat. M1 na začátku roku 2004 byla plně konkurenceschopnej bajk!!!
Chápu,že zažraní fanoušci v něm viděli génia co sedl na totální plečku a vydrtil konkurenci na o 5 tříd lepších motorkách,ale tak to nebylo. Navíc víme jak to bylo se smlouvou u Hondy,tam nebyl čas,aby se na vývoji modelu 2004 mohl podílet. Ten kluk měl v kariéře neskutečný štěstí na to bejt ve správnej čas na správným místě,přijít tam o rok dřív tak vyhoří jako Barros...

AKRO (-498) napsal 17.02.2011 v 23:08

Myslím, že i Honda, v roce 2006, byla lepší než Yamaha!

AKRO (-498) napsal 17.02.2011 v 23:06

ChenziiR1 - Ona ta Dukna z roku 2007 se opravdu povedla a byla nejlepší! Legrace byla, že na ní uměl jezdit jen Stoner!

ChenziiR1 (158) napsal 17.02.2011 v 22:48

Akro:jako jediný na "vyrovnané" M1...(něco jako později CS na nejrychlejší desmosedici)

AKRO (-498) napsal 17.02.2011 v 22:43

ChenziiR1 - Byl v té době nejlepší! Vyhrával nejen na nejlepších motorkách, ale dokázal v té době vyhrát i na vyrovnané Yamaze!

ChenziiR1 (158) napsal 17.02.2011 v 22:40

Akro:lepší než všichni jezdci hondy / btw.lepší než všichni jezdci

AKRO (-498) napsal 17.02.2011 v 22:37

ChenziiR1 - S tím mohu souhlasit, ale tu motorku v roce 2004 měli vyrovnanou a vyhráli to díky Rossimu, který byl lepší jezdec než tovární jezdci Hondy!

Marex (2570) napsal 17.02.2011 v 22:32

Josef: Ale nakonec je to jednoduchý. Vezmi si libovolný kruh a nacpi do něj 4 a potom 5 co největších kroužků. Když potom změříš plochu kroužků u obou verzí, zjistíš, že ty 4 budou mít větší plochu... z čehož pramení i větší pracovní plocha pro ventily... no snad jsem to nezkonil.

ChenziiR1 (158) napsal 17.02.2011 v 22:04

Akro-fourman:možná bude rozdíl v M1 r.v.2003,M1 začátkem roku 2004 a M1 koncem r.2004...že před příchodem dua Rossi a Burgess byla továrna yanmaha tak nějak "na štíru" tam p.Furusawa říká taky(tak tomu věřme) a i tam popisuje cestu jakou došli s M1 až do současnosti.A že honda v tu dobu byla modla je všeobecně známo (o tom má pacient zase jinej článek).Tak se nesnažte z Rossiho udělat lamu...

AKRO (-498) napsal 17.02.2011 v 21:46

Fourman - Já to tady sice tvrdím od začátku, že byla v roce 2004 Yamaha nejlepší a skoro všichni tady už několik let na mě ječí, že byla úplně nejhorší a že jen díky genialitě Rossiho... atd. atd...! Nakonec to musí potvrdit Furusawa a Rossi, že byla vlastně nejlepší! Ono je to logické, kdyby byla nejhorší, nikdy by s ní Rossi nevyhrál ani jeden závod, natož Mistra světa!

0ndras (4) napsal 17.02.2011 v 21:12

5 ventilů měla R1 a to byl traktor
Ale bude to tak. Lepsi litr s karbcema vlastne nebyl.

fourman (87) napsal 17.02.2011 v 21:11

Počkat, na začátku 2004 Rossi řekl (interně), že Yamaha byla nejlepší na světě??? Neříkal každej ( včetně Rossiho), že byla nejhorší a přesto s ní Rossi vyhrál?!?!?!?! A kdyby byl Furusawa takovej borec, tak R1 pojede, a nebude jeden z nejhorších serie litrů!!! Myslím, že Japončík tak trochu kecá.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist