Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Akro- Má pravdu to bylo keců jak 250 sou drahý a přitom moto2 je dražší a pomalí.Však ten spolek blbců co sou tam na to doplatí prřestat jezdit v MS 250 nejlepší třídu v MS
SoulTrain seš uplně vedle není to speciál a nemůžě to být speciál protože ten motor se sice bude vyvýjet ale bude vždy sériový ten co si koupíš ten a ten rok v prodejně Honda
SoulTrain - Jak ale chceš MOTO 2 vyvíjet, když to má, nebo vlastně mělo, rapidně zlevnit závody 250tek a ono je to ještě dražší! Původní myšlenka byla nevyvíjet nic, jen postavit podvozky na skoro sériový motor!Jinak s tebou souhlasím, do budoucna to snad nezůstane 10 let stejné! Něco se s tím za pár let bude muset stejně udělat!
bude to to samé jako kdyby si seriovou Aprilli 250RS srovnával s prototypem seriálu MotoGP...tuhle čas jsem myslel jako kdyby sji srovnaval seriovou 250rs s 250kou co jezdi motogp aby nedoslo k omylu
ale MT2 jsou taky prototypy!ne ve stejne míře jako 250 ale jsou!Počkaej si pár sezon a uvidíš,ty motorky se taky budou dále vyvíjet a bude to to samé jako kdyby si seriovou Aprilli 250RS srovnával s prototypem seriálu MotoGP.Asi to nebude v tak velké míře ale i tak to budou prototypy motorově nesrovnatelne se seriovým CBR 600
jono máš pravdu...je lepší dívat se v ZAVODECH na špičkovou techniku,než sledovat předjížděcí manevry ...ale jak už jsem psal několikrat...KAŽDÝ MÁ O ZÁVODECH JINÉ MÍNĚNÍ!
DaliboRR a pro te be platí to samí já nemusím mýt motoykly u sebe za každou cenu aspon je vidět jak je ten výrobce dobrý i když to beru trochu s rezervou záleží i jezdec má velký vliv a další věci
Desmo69 a Sou Train nedívám se na MS jen kvůli tomu abych viděl motocykly u sebe ale taky i kvůli tý technice navíc když bude někdo přestupovat z Moto 2 do Moto GP bude mýt co dělat aby si zvyk a Akro má pravdu na co Moto2 když už tady jedna třída je a dokonce asi stejně rychlá ale o dost levnější
Desmo69 - No jo, má prostě smůlu! A to je právě na ton to špatné! Nakonec to vymyslel Ezpeleta a spol, a ti když neco vymyslí, tak je to pokaždé superblbost!
Přesně!! O tomhle mluvil i Suppo, Poncheral, myslím že i Gresini...proto se mě moto2 těžce líbí. Nebude to jen o hledání peněz na tovární Aprilii, která stála nekřesťanský peníze, bude to o jezdcích. Teď, když např. všechny Moriwaki budou v čele ale jen jeden borec s Moriwaki bude rád aspoň za jeden bodík, tak se nemůže na nic vymluvit a jen na sobě makat...nebo se na to vysrat a jít do stk třeba. Navíc motory se budou losovat (což mozná zní debilně), ale tím tuplem to bude vyrovnanější.
Hlavni duvod byl asi menší naklady.Jestli se to nakonec povede nebo ne to se uvidí kazdopadne zatim jsem potom ani nepatral protoze me tyhle typy informaci nejak nezajímají.Druhy PRO MĚ HLAVNÍ DUVOD je vyrovnanost tymu.Podívej se kolik najedou přibylo ruzných týmu o kterych jsem(pokud budu mluvit za me)doposud vubec neslyšel,protože proste neměli peníze nato aby mohli jezdit třeba celou sezonu a taky protože věděli,že stím náčiním co dostanou(co si muzou dovolit) vyhravat nebudou.A tyhle všechny týmy maji ted STEJNOU šanci nato aby mohli vyhrávat zavody a tím přilákat ruzné sponzory kteří aspon budou vědět do čeho jdou.To jak naloží s vyběrem jezdcu už je každeho věc,už se nikdo nebude moci vymlouvat nato,že ma netovární motorku ktera nema TC a ja nevim co všechno ještě.Podívej se na seznam jezdcu a uvědom si koli skvělych kluku se tímhle muže zviditelnit a konečně ukazat co vnich je.
SoulTrain - Máš sice pravdu, že nám divákům je jedno, jestli budou MOTO 2 dražší než 250tky a že budou o něco pomalejší je nakonec taky jedno, tak proč se tedy dvěpade rušily? Žádný finanční efekt to nepřineslo a kvůli zlevnění se to dělalo, nebo se to aspoň udávalo, jako hlavní a jediný důvod. Jediné co je jasné, je to, že MOTO GP vede sbírka volů!
co se tyče Moto2 mam rozpolcené pocity.Na jednu stranu jsem rád,že se to zavedlo protože Lukáš konečně bude moci ukázat,že je to špičkovej jezdec kteremu se bohužel nedostávalo kvalitního materiálu.Což se ovšem nedá říct o ...A na druhou stranu je mi to líto protože 250ccm patřily mezi muj nejoblíbenější kubaturu hned po BSB.Ale všechno nasvědčuje tomu,že MT2 bude přinejmenším stejně napínavé jako 250ccm a jestli tomu tak bude není duvod si stežovat.A jestli budou pomalejší o sekundu, dražšší o X milionu než 250? to je snad nám divákum jedno ne? Nikdo znás to nevymyslel a platit to taky nebudeme,tak nevidím duvod se tímhle zabívat.
trrr: Copak je top speed nebo čas na kolo měřítko kvality závodu? Podívej na MotoGP.Jsou to nejrychlejší závody,ale zároveň nejnudnější.Naopak 125 jsou nejpomalejší,ale bojuje se v každé zatáčce.Já chci dramatičnost a vyrovnanost a tohle Motot2 snad nabídne i díky jednotnosti motoru Bohužel.
Ted se aspon ukaze kdo je jaky jezdec,zadna tovarni a netovarni podpora!!! preferuji soutezivost mezi jezdci ane tovarnami.pak by si ty bajky mohli rovnou ridit na ovladac z depa.
Nevím jestli ty šestky MOTO 2 budou něco převratně nového! Superdrahý podvozek, jednotný, téměř sériový motor a rychlost o něco nižší než Supersporty...! Snad to bude aspoň vyrovnané!
Nikdy jsem netleskal tomu,že bude jednotný dodavatal motorů a je jedno jestli Honda nebo třeba Aprilia Zase se,ale strašně těším na něco nového,něco co je na začátku a má možnost se vyvyjet. Hlavně je jasné,že pokud teď jezdí o 2s pomaleji než SSP tak až dostanou v únoru upravené motory budou zrychlovat a i kdyby ne...o top speedu to přece není.Dejme třídě Moto2 šanci
Mě osobně se ty jednotné motory taky vůbec nelíbí. Vylučuje to soutěživost značek což dle mně bude mít vliv na vývoj, a šampionát nebude tak zajímavý. Ohledně těch fanoušků si myslím že to vůbec nebude jedno i "když se na to bude dát koukat". Je jich spousta co fandili právě své oblíbené značce, a táhlo je i to, jak si v kterém každém podniku ta jejich povede. Takže
to samí si myslím já ale fakta nevivrátíš
bože...škoda se otom bavi s některýma
Akro- Má pravdu to bylo keců jak 250 sou drahý a přitom moto2 je dražší a pomalí.Však ten spolek blbců co sou tam na to doplatí prřestat jezdit v MS 250 nejlepší třídu v MS
SoulTrain seš uplně vedle není to speciál a nemůžě to být speciál protože ten motor se sice bude vyvýjet ale bude vždy sériový ten co si koupíš ten a ten rok v prodejně Honda
SoulTrain - Jak ale chceš MOTO 2 vyvíjet, když to má, nebo vlastně mělo, rapidně zlevnit závody 250tek a ono je to ještě dražší! Původní myšlenka byla nevyvíjet nic, jen postavit podvozky na skoro sériový motor!Jinak s tebou souhlasím, do budoucna to snad nezůstane 10 let stejné! Něco se s tím za pár let bude muset stejně udělat!
bude to to samé jako kdyby si seriovou Aprilli 250RS srovnával s prototypem seriálu MotoGP...tuhle čas jsem myslel jako kdyby sji srovnaval seriovou 250rs s 250kou co jezdi motogp aby nedoslo k omylu
ale MT2 jsou taky prototypy!ne ve stejne míře jako 250 ale jsou!Počkaej si pár sezon a uvidíš,ty motorky se taky budou dále vyvíjet a bude to to samé jako kdyby si seriovou Aprilli 250RS srovnával s prototypem seriálu MotoGP.Asi to nebude v tak velké míře ale i tak to budou prototypy motorově nesrovnatelne se seriovým CBR 600
Soul train ale to sem vůbec neřek já jen chci obojí jak techniku tak darmatyčnost
jono máš pravdu...je lepší dívat se v ZAVODECH na špičkovou techniku,než sledovat předjížděcí manevry ...ale jak už jsem psal několikrat...KAŽDÝ MÁ O ZÁVODECH JINÉ MÍNĚNÍ!
DaliboRR a pro te be platí to samí já nemusím mýt motoykly u sebe za každou cenu aspon je vidět jak je ten výrobce dobrý i když to beru trochu s rezervou záleží i jezdec má velký vliv a další věci
Desmo69 a Sou Train nedívám se na MS jen kvůli tomu abych viděl motocykly u sebe ale taky i kvůli tý technice navíc když bude někdo přestupovat z Moto 2 do Moto GP bude mýt co dělat aby si zvyk a Akro má pravdu na co Moto2 když už tady jedna třída je a dokonce asi stejně rychlá ale o dost levnější
Desmo69 - No jo, má prostě smůlu! A to je právě na ton to špatné! Nakonec to vymyslel Ezpeleta a spol, a ti když neco vymyslí, tak je to pokaždé superblbost!
Poškodí? To jako myslíž že to nikdo po závodě nezkontroluje nebo co?:) A i kdyby...tak co no, prostě má smůlu, nebo co chceš asi tak slyšet?
Desmo69 - ovšem to losování motorů je právě ta pitomost. Co když ti ten vylosovaný motor někdo závod před tím poškodí?
Přesně!! O tomhle mluvil i Suppo, Poncheral, myslím že i Gresini...proto se mě moto2 těžce líbí. Nebude to jen o hledání peněz na tovární Aprilii, která stála nekřesťanský peníze, bude to o jezdcích. Teď, když např. všechny Moriwaki budou v čele ale jen jeden borec s Moriwaki bude rád aspoň za jeden bodík, tak se nemůže na nic vymluvit a jen na sobě makat...nebo se na to vysrat a jít do stk třeba. Navíc motory se budou losovat (což mozná zní debilně), ale tím tuplem to bude vyrovnanější.
Hlavni duvod byl asi menší naklady.Jestli se to nakonec povede nebo ne to se uvidí kazdopadne zatim jsem potom ani nepatral protoze me tyhle typy informaci nejak nezajímají.Druhy PRO MĚ HLAVNÍ DUVOD je vyrovnanost tymu.Podívej se kolik najedou přibylo ruzných týmu o kterych jsem(pokud budu mluvit za me)doposud vubec neslyšel,protože proste neměli peníze nato aby mohli jezdit třeba celou sezonu a taky protože věděli,že stím náčiním co dostanou(co si muzou dovolit) vyhravat nebudou.A tyhle všechny týmy maji ted STEJNOU šanci nato aby mohli vyhrávat zavody a tím přilákat ruzné sponzory kteří aspon budou vědět do čeho jdou.To jak naloží s vyběrem jezdcu už je každeho věc,už se nikdo nebude moci vymlouvat nato,že ma netovární motorku ktera nema TC a ja nevim co všechno ještě.Podívej se na seznam jezdcu a uvědom si koli skvělych kluku se tímhle muže zviditelnit a konečně ukazat co vnich je.
SoulTrain - Máš sice pravdu, že nám divákům je jedno, jestli budou MOTO 2 dražší než 250tky a že budou o něco pomalejší je nakonec taky jedno, tak proč se tedy dvěpade rušily? Žádný finanční efekt to nepřineslo a kvůli zlevnění se to dělalo, nebo se to aspoň udávalo, jako hlavní a jediný důvod. Jediné co je jasné, je to, že MOTO GP vede sbírka volů!
SoulTrain Krásně napsáno
co se tyče Moto2 mam rozpolcené pocity.Na jednu stranu jsem rád,že se to zavedlo protože Lukáš konečně bude moci ukázat,že je to špičkovej jezdec kteremu se bohužel nedostávalo kvalitního materiálu.Což se ovšem nedá říct o ...A na druhou stranu je mi to líto protože 250ccm patřily mezi muj nejoblíbenější kubaturu hned po BSB.Ale všechno nasvědčuje tomu,že MT2 bude přinejmenším stejně napínavé jako 250ccm a jestli tomu tak bude není duvod si stežovat.A jestli budou pomalejší o sekundu, dražšší o X milionu než 250? to je snad nám divákum jedno ne? Nikdo znás to nevymyslel a platit to taky nebudeme,tak nevidím duvod se tímhle zabívat.
trrr: Copak je top speed nebo čas na kolo měřítko kvality závodu? Podívej na MotoGP.Jsou to nejrychlejší závody,ale zároveň nejnudnější.Naopak 125 jsou nejpomalejší,ale bojuje se v každé zatáčce.Já chci dramatičnost a vyrovnanost a tohle Motot2 snad nabídne i díky jednotnosti motoru Bohužel.
Ted se aspon ukaze kdo je jaky jezdec,zadna tovarni a netovarni podpora!!! preferuji soutezivost mezi jezdci ane tovarnami.pak by si ty bajky mohli rovnou ridit na ovladac z depa.
Nevím jestli ty šestky MOTO 2 budou něco převratně nového! Superdrahý podvozek, jednotný, téměř sériový motor a rychlost o něco nižší než Supersporty...! Snad to bude aspoň vyrovnané!
o jakým top speed mluvíš o tem tady není řeč a když už tak je to jeden z důvodů a nic nového to není
Nikdy jsem netleskal tomu,že bude jednotný dodavatal motorů a je jedno jestli Honda nebo třeba Aprilia Zase se,ale strašně těším na něco nového,něco co je na začátku a má možnost se vyvyjet. Hlavně je jasné,že pokud teď jezdí o 2s pomaleji než SSP tak až dostanou v únoru upravené motory budou zrychlovat a i kdyby ne...o top speedu to přece není.Dejme třídě Moto2 šanci
Mě osobně se ty jednotné motory taky vůbec nelíbí. Vylučuje to soutěživost značek což dle mně bude mít vliv na vývoj, a šampionát nebude tak zajímavý. Ohledně těch fanoušků si myslím že to vůbec nebude jedno i "když se na to bude dát koukat". Je jich spousta co fandili právě své oblíbené značce, a táhlo je i to, jak si v kterém každém podniku ta jejich povede. Takže
tak dej vědět až to bude kde vůbec bydlíš
Ale, ale jsou i jiné cesty
ale RSW co musíš být asi hafo boháč
Nech se překvapit, když to klapne nebude to už RS...