Ezpeleta: Motocykly o objemu 1000 ccm mohou přijít i dříve

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 28.01.2010 v 21:02

Na 800 jsme nadávali snad všichni. Jezdci kroutili očima, fanoušci kroutily hlavama a já tady kroutím hlavou i očima současně nad tím, kolik řádků potřebuje Ogg na to, aby ze sebe vymáčkl 5x 800, 5 x 1000 (vč 990).41 řádků v jednom příspěvku,24 řádků v tom předchozím. Asi nejsi úplně hloupej,ale ty slovní průjmy by jsi měl něčím vyhnat z hlavy.

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 19:55

Saarinen - Proč bys rušil Supersporty? Ty tady byly o hodně dřív než ten předraženej a pomalej kočkopes zvaný MOTO 2. Navíc ty SPS jezdí v jiném šampionátu a ještě tam jede další třída Stock600. Když ti blbci z Dorny nevymysleli jiný objem než šestistovku tak se pojedou hned 3 stejné objemy!

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 19:49

Desmo69 - Já jsem nikdy neslyšel, že by Espézetka chtěl rušit TC. I když není to vyloučené, blbej je na to dost! Ono to je na motorkách z prodejny a na závodních speciálech se to bude rušit! To by pak ti kluci na MGP jezdili pomaleji než SBK!

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 19:29

Saarinen přesně tak.

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 19:28

Všechno asi nebude tak lehký jak si představuje českej fanoušek co vidí motogp sotva jednou ročně v Brně. To je stejný jak s tou elektronikou...pořád se najdou exempláři, kteří budou plácat, proč dorna nezruší TC..přitom už tak předloni bylo řečeno, že MSMA to zatrhla hned jak s tím Ezpeleta přišel...Celkem mě ale teda zaráží, proč to ten führer a císař s kasou Ezpeleta neprosadil, když podle Akra o všem rozhoduje on..záhada.

Saarinen (1440) napsal 28.01.2010 v 19:26

No však ať to zruší ty SSP. To by bylo jedině rozumný. Stejně to tam u SBK skomírá, málo jezdců...Ať to vypustí. V době ekonomické krize ty dva šampionáty musí najít společnou řeč. Jinak se to všechno utopí. Hodně tříd a málo jezdců..

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 19:24

Saarinen, no však oni jsou tak blbý, všech těch xx lidí jsou tak dementní, že jako první co je napadlo, bylo to nejproblémovější jako jednotný motory od kdo ví koho. Uvědomuješ si, že na druhé straně je jeden "krásnej" Ital Flammini, kterej je tak držkatej, že se mu ani nelíbí přechod na litry? (to že to ale jezdilo předtím 4 roky mu asi nevadilo no ) Takže co by asi tak řekl na šestkový motory od jakýhokoliv výrobce...to by ty supersporty už mohl u sebe zrušit hned.

Saarinen (1440) napsal 28.01.2010 v 19:15

No tak ty Moto2 bych neodsuzoval ještě..Spíš bych řekl že jezdecký obsazení je špičkový, ale technicky to je zatím veliká chudoba. Přece se mohli zavést 600 s minimem úprav-něco jako stocky ale se statutem MS a free pro výrobce, nebyla by to lepší varianta? No snad na to přijdou..

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 19:15

No jo

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 19:10

Desmo69 - No a co jsem napsal? To mám toho vola chválit, že to MGP poslal do prdele? To víš, že to je jeho práce! Kdo drží kasu, ten rozhoduje! MSMA, IRTA a FIM to jsou jen poskoci a kejvalové, co odsouhlasí vše co blb navrhne! A ty slavné MOTO 2? Neboj ono jich ještě pár ubude a za dva až tři roky jich bude okolo dvaceti. Pak ´třeba blb ušatec zjistí, že to nějak není ono, že je to nějak drahé a zase vymyslí něco jiného, pochopitelně ještě dražšího!

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 17:36

A že ty osobně bys zavedl tisícovky už příští sezónu. Proboha, a o čem je tady toten článek? No já padnu.

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 17:34

Akro, no ti jsi fakt totální blázen Se snížením objemu na 800ccm souhlasili všichni. Od Dorny, přes FIM až po všechny v MSMA a IRTA. Pokud si myslíš, že pravidla sepsal Ezpeleta doma na hajz*u a donesl je s tím, ať se podle toho nějak zařídí, tak seš idiot Že to byla chyba uznali a hlavně už to vědí všichni, i Ezpeleta..proto zase všichni od Dorny přes FIM až po všechny v MSMA a IRTA odsouhlasili návrat k litrům. To že to chce Ezpeleta o rok dřív je jedině plus, tak co tě zas sere? A k moto2...s tím mě sereš každým dnem víc. Je to nejvíc obsazená disciplína ze všech na tomhle špinavým světě. Navíc v době krize. Je tam plný počet jezdců (39) a to ještě stojí fronta lidí s přihláškama, která končila skoro před našim barákem...a ty pořád jak zesklá deska budeš mlet a tlachat a plácat kokotiny, že moto2 je drahý a je všecko špatně. Kdyby tam byly tři týmy a pět jezdců, tak se tu klidně uřvi k smrti že je to drahý a vyžírá ti to mozek. Jenže když je to tak narváno, že v Brně bude poslední lajna stát skoro na Ačku, tak bys měl to svoje prskání trošku zredukovat.

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 17:28

Desmo69 - U tebe je problém, že nějak nechceš pochopit podstatu a pointu. Já osobně bych zavedl tisícovky už příští sezónu protože rušit je, byla superblbost na které má hlavní zásluhu ten blbec, co teď slavnostně prohlašuje, že si znovuzavedení tisícovek dovede představit o jeden rok dříve! Také si všimni, že od doby, co tam ten blb vládne to jde jen ke zdražování a do prdele! Jak tady říká Saarinen "že způsob vedení MS Dornou a odpovědnými lidmi mu připadá ne-li komické, tak prazvláštní". Prostě to vede parta pitomců a zlatokopů!

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 17:17

Ogg - Já nejsem žádný odpůrce tisícovek! Já naopak vždy tvrdil, že snížení objemu bylo nesmyslné a hlavně zbytečné! A byla to hlavně zásluha pana Ezpoblbety. Mám ho snad teď chválit, že svou neschopností zavinil téměř krach celého mistrovství? Není to totiž v důsledku krize, ale šíleným zdražováním celého MS, jen aby se pan ušatec napakoval. Když to už pomalu nejde táhnout dál, zruší se údajně drahé 250tky a zavede MOTO 2, které místo toho aby ušetřilo, tak se ještě prodraží víc než 250ky. Navíc to nepojede ani tak rychle, jako Supersporty, za desetinu ceny! Že to dopadne stejně při novém zavedení tisícovek, je předem jasné! Na rozdíl od tebe si myslím, že Ezpeleta a jeho DORNA je přímo neštěstí celého seriálu MGP. Ten chlap má přímo monopol dělat všechno draze a hlavně špatně! To není negativismus, to je přímé zhodnocení skutečnosti! A k panu Abrahámovi - neřekl jsem nic jiného, než že je to obchodník a zřejmě hodně dobrý, který by si nikdy takový kšeft, jako je Mistrovství světa WSBK nemohl nechat ujít! Nic jiného!

PityGPX (949) napsal 28.01.2010 v 17:14

no doufejme že tento krok bude krok v před a nový (a o dost lepší) začátek pro MGP. Musíme doufat. Na litry se těším tak by se mi to libilo kdyby to bylo už za rok .-) přece jen ty velká hlučná monstra když projíždí v brně po cílovce, to je nádhera.

Saarinen (1440) napsal 28.01.2010 v 17:04

A nechcu působit na téhle diskusi negativně, jen si já osobně myslím že způsob vedení MS Dornou a odpovědnýma lidma mi připadá ne-li komické pak prazvláštní..

Saarinen (1440) napsal 28.01.2010 v 17:01

Tak pak teda vůbec nechápu ten krok snížít objem na 800cc. Krucifix jak tohle ale vypadá? Furt se mění objemy, elektroniku snad taky částečně omezí kvůli nákladům..O tom už ani slovo..A další blbost - věkový limit pro 125 o kterým se tady málo hovoří. A místo pěti závodů během dne jen tři - "bohaté" menu. Fakt mě začíná Dorna připomínat nějakej ústřední výbor, který vedou paka.

Ogg (387) napsal 28.01.2010 v 16:13

AKRO: Příteli, co se ti zase nezdá? Vždyť snad každý si přeje přechod z 800cc na 990cc či 1000cc po novu. Co se ti zase nezdá? Čím dřív to bude, tím dřív skončí mizérie zvaná MOTO GP o éře 800cc. Stěžuješ si na peníze, ale jak už tady v diskuzi řeklo pár chytrých lidí, nám fanouškům, to může být uplně jedno kolik co stojí když bude startovní rošt, dá se říci opět trošku víc zaplněn a závody to budou na úrovni Wé eS Bé Ká. Jak si mi tady xkrát psal, že to nemůžu myslet vážně tak teď se zeptám já tebe, ty, co všechno tady píšeš myslíš vážně? Protože já mám pocit že ty reaguješ negativně na vše! Ale úplně na vše, ať jsou MOTO GP o 800cc, ať jsou MOTO GP o 1000cc, ať jsou v We eS Bé Ká 26 jezdců, či ať jsou závody jakkoliv napinavé, tobě se pořád něco nelíbí. Vždyť toto vyjádření pana Ezpelety má hlavu a patu a není důvod jej za to kritizovat? Říkáš, že je to pitomec tak co bys ty jako promotér měl udělat? Nechat 800cc na dalších sto let? Pokud je tato éra špatná, jako že přechod na 800cc byl špatný krok, to tvrdí všichni, jak veřejnost tak i továrny tak zpětný krok na 990cc musí být pochopitelně správný a pokud toto vyjádří promotér tak proč jej proboha kritizovat? To, jestli to bude dražší nebo ne, zatím nemůžeš se sto procentní jistotou říct. Vždyť továrny už mají zkušenosti s litrama, vědí do čeho pudou, nebudou experimentovat takže nebudou zbytečně vyhazovat x mil. euro za testování nových motorek, otázka je jen, jak to bude s těma motorama. Na závěr jednu věc, která se týka pouze mezi mnou a Tebou. Víš příteli, mezi náma není žádný rozdíl, jen jeden takový drobný detail. Ty vidíš vše co se motá kolem silničního sportu NEGATIVNĚ, zatím co já se na to dívam POZITIVNĚ (na nové změny 250 -> Moto2, MOTO GP 800cc -> MOTO GP 1000cc, apod). A přitom zrovna ty, vášnivý motorkář, který na jaře obdrží dvě nové krásky si tak negativně naladěn z každé události, která se týka silničního závodění. Je to možná tím, že v Jablonci není tak přijemné prostředí a že na tebe město pusobí stresově či tak...ale to není důvod pořád plivat na motocyklové závodění a jejich promotéry. Ano, já jsem tu kritizoval vedení Wé Es Bé Ká ale měl jsem důvod, respektive jsem se neudržel po té co jsi tady napsal, převed si negativní energii na mě v tu chvíli. To samé s panem (božským) Kájou, většina tu byla ráda že se Wé Es Bé Ká pojede ale ty pořád jen negativní ohlasy na tohoto pána? Ty jej znáš?? Že ti tak vadí? Vždyť toho udělal už dost (v dobrém). Negativně by se mělo reagovat, např. na to, že zlaté řidítka nezískal Jakub Smrž, i přesto, že v roce 2009 byl nejlepší, ale bohužel ty máš "dar" reagovat na úplně cokoliv negativně. Viz diskuze o postavách, o závodech MOTO GP, o Ezpeletovi, o Abrahámovi. Já věřím, že pokud MOTO GP má být někdy zpět na vrcholu, musí se začít s tím, o čem pan Ezpeleta mluvil. Měl bys to podpořit, protože pokud se ty litry zas zpozdí tak další dva roky Tě tu budeme muset všichni ještě číst, jak si pořád na vše stěžuješ a jak nadáváš na persony, které za tímto vším stojí. Howgh.

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 15:57

A co se ti náš milý Akýrku nelíbí? Jediný o co mu jde v totom článku, je přijetí litrů o rok dřív...To je asi hodně velká drzost, opovážlivost a celkově tupost hodná trestu smrti co?...Měl by ses jít léčit

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 15:20

Ten blbec Carmello Ezpoblbeta se prostě nezmění! To je pitomec od narození! Ogg - promiň, ale nemůžu s tebou souhlasit! Tvůj optimismus ti závidím! A vsaď se, že ty tisícovky ještě proti osmistovkám podraží!

SoulTrain21 (753) napsal 28.01.2010 v 12:06

Uz jen kvuli Haydenovi bych si přal aby to bylo co nejdříve aby se toho vubec dockal ale jestli se dodrží termín 2012 tak by to neměl být problém.

Roman.Le (-1) napsal 28.01.2010 v 11:31

uz aby to bylo a doufam ze nejak omezi elektroniku a budeme zase koukat na nadherny zavody kde rozhoduje jezdec a jeho umeni vic nez blbuvzdorne elektromrdky

Ogg (387) napsal 28.01.2010 v 10:37

Nechápu, proč mi to vyhvězdičkovalo slovíčko h-l-a-v-n-ě. Admini, prosím, zkuste tu cenzuru trošku omezit. Pak mají problémy slušní lidé jako já (sem psát).

Ogg (387) napsal 28.01.2010 v 10:16

Pan Ezpeleta se opravdu poučil, to co jsem říkal jinde, je tady. Už ví co je pro MOTO GP správné. Tento jeho názor se mi opět líbí a opravdu tomuto prohlášení fandím a doufám že se tak stane. Uvidíme co na to řeknou továrny, ale věřím že předseda Dorny pan Ezpeleta a celá Dorna plus MSNA se rozumě dohodnou a celé MOTO GP bude opět na vrcholu jako v éře 990cc. Doufám, že toto prohlášení udělalo radost i mému příteli AKROvi a že tak nebude opět kritizovat tohoto chytrého pána, který se snaží ze všech sil napravit co se před třema rokami pokazilo. Co se týče navýšení motorek, tam takový optimista nejsem, krize totiž zdaleka neskončila a továrny asi nebudou chtít dál utrácet za další motorky. Minimálně Honda by byla schopna zajistit o jeden kus RC2(11??)V víc. No ale uvidíme, každopádně z toho prohlášení je citit, že celé MOTO GP vidí světlo na konci tunela. Je jen potřeba tak učinit a neskončit u silných řečí, kteří obzvlášť tady hodně jedinců umí. Viz můj přítel, který pořád něco kritizuje, ale aby poslal Email Dorně co a jak to spravit či udělat lépe, to ne-e. A nebo další případ, hodně lidí mělo plnou pusu řečí, že se SBK nepojede v Brně ale aby s tím něco udělali, přidali podpis na petici tak to je nenapadlo bohužel. Naštěstí tohle TEĎ neplatí o Dorně a ostatních organizací, které řídí celý seriál GRAND PRIX. Věřím nakonec, že i jezdci a šéfové týmů jsou jednoznačně pro, aby se litry vrátily už za rok. Otázka pak bude jen, jak to bude s motorama, zda budou prototypové nebo to budou sériovky upravené do závodního kabátu či tak. Neboť musí být zachováno jedno pravidlo, tato nové éra 1000cc už nemůže být tak astronomicky vysoká (peněžně) jako byla éra 800cc. Věřím, že všichni fandové GRAND PRIX toto prohlášení uvítají.




TOPlist