Ezpeleta: „Já nebudu diskutovat“

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Karbec_Jikov (106) napsal 16.03.2010 v 16:51

Akro a Mamba, díky k těm 50 cc a 80 cc.

PityGPX (949) napsal 13.03.2010 v 13:32

No, ale některé časáky nazývají tyto jezdce opravdu třeba "dědek motogp" atd... třeba právěo o Jer. McWilliamsovi tak jeden nejmenovaný časák psal když dělal nějakou statistiku v půli sezony celkové klasifikace MGP 2003. (kde jezdil). Ono to vzniklo z médií, né z Akra. A vůbec, neřešme.

Marex (2570) napsal 13.03.2010 v 13:17

JP: Motocyklový důchod není stejný, jako důchod po klasickém zaměstnání.

JP (206) napsal 13.03.2010 v 13:06

Jak může někdoříct, že v 35 je někdo důchodce? Já jsem "Husákovo dítě" a na důchod se rozhodně nechystám . Troy Bayliss byl pan jezdec podle Vás byl taky důchodce? Není to o věku, ale o výkonech . Na to přijdete časem

AKRO (-498) napsal 13.03.2010 v 00:53

JohnyJusty - Zdravím, dobrý příspěvek, jen si myslím, že ty čtyři hrnky v motorce celkem stačí!

AKRO (-498) napsal 13.03.2010 v 00:50

Desmo69 - Díky, že to uznáš! A ti jezdci okolo 35 let a více jsou uz takoví jezdci důchodci např. Loris, Colin, ale ještě něco zajedou a umí.

desmo69 (638) napsal 13.03.2010 v 00:30

Jo, pro 35 letýho chlapa je to každopádně milé a ohleduplné označení. Chudáci např. šedesátnící. Ty je musíš na ulici teda asi tvrdě šikanovat co

AKRO (-498) napsal 12.03.2010 v 23:19

Desmo69 - Copak máš proti označení DŮCHODCE? Není to pro jezdce označení milé a ohleduplné? DĚDEK mi připadá takové tvrdé a hrubé! Ještě k tvému příspěvku - Já se fakt nebojím "konkurence" MOTO 2 k Superbikům! Proč? Já budu jen rád pokud obě třídy předvedou pěkné závody. Ty nebereš WSBK a já na rozdíl od tebe beru jak MGP, tak i WSBK. A kdyby existovalo nějaké třetí Mistrovství světa, beru ho taky a koukám se na něj! Čím víc závodů, tím líp!

AKRO (-498) napsal 12.03.2010 v 23:10

JP - Dobrá a přesná úvaha!

AKRO (-498) napsal 12.03.2010 v 23:08

Mamba54 - To je pravda, fichtlíci byli vždy závislí na počasí a větru. Možná na delší rovině by se dostali i přes 200 km/h. Ten tvůj údaj o výkonech motorů je hodně přesný, jak u padesátek, tak i u osmdesátek!

Saarinen (1440) napsal 12.03.2010 v 22:42

Ezpeleta bohužel víc mluví než činí. 22 jezdců - pěkné přání..Jenže ho měl již před changem na 800 kubíků a ...kde nic tu nic. Celkově mě to připadá jako interní boj s Flamminim, místo aby se oba v nelehké době domluvili. Něco mě říká že za chvílu uvidíme v každé třídě tak 15 jezdců

PityGPX (949) napsal 12.03.2010 v 21:25

No já myslím že veřejnost by radši uvítala zdarma přenosy na of. stránkách sbk jako tomu bylo v letech 08-09 než přenosy na eurosportu resp. na eurosport2. Tento krok je u mě krok zpět. Jinak souhlasím že sledovanost a celkový zájem o sbk stoupá, ale to stoupá i ve F1 a i v MGP...takže celkem normální :)

SoulTrain21 (753) napsal 12.03.2010 v 21:09

Nehlede nato,že odsuzovat WSBK kvuli jedné sezoně ve ktere vyhráli jen 4 jezdi je divné Není to totiž věc která by se opakovala už delší dobu jojo konečně už to začalo a nejen motorky.WTCC,F1,GP2 taky konečně v plném proudu

desmo69 (638) napsal 12.03.2010 v 21:06

JP, ať si každý chválí co chce, ale hlavně ať u toho nevykládá pohádky:) A tím nemyslím tebe, beru to všeobecně. Ta údajná vyrovnanost apod. je absolutní výmysl. Mluvím samozřejmě ve vztahu k minulé sezóně. K letošní se zatím nemá cenu moc vyjadřovat, to až tak po půlce sezóny...

JP (206) napsal 12.03.2010 v 20:35

To Desmo 69. O ztrácení smyslu pro realitu by se s tebou jistě dalo diskutovat, nemyslím si, že jsem snědl veškerou moudrost o motorkách, pouze jsem vyjádři svůj názor. Chlape, zatím jsem si všiml, že se spíš s každým dohaduješ pokud si náhodou dovolí nechválit Moto GP . Každý si může vybrat na co se bude dívat, a jestli někdo dá přednost WSBK před Moto GP je jeho věc. Loni jsem byl v Brně na WSBK a bylo tam podstatně víc lidí než v roce 2008 – to je podle mě důkaz, že je o WSBK stále větší zájem – alespoň v českých luzích a hájích. Sleduji pravidelně WSBK , tak jsem zaregistroval, že okruhy jsou hodně slušně zaplněné. Nesvědčí náhodou o zvýšeném zájmu o WSBK právě to, že se bude vysílat po celé Evropě na Eurosportu? Pokud tohle není pro tebe důkaz o zvýšení zájmu pak nevím. Podle tebe začíná letošní WSBK stejně jako loni – hm, zajímavé, nějak si nevzpomínám si, že by úvodní závod MotoGP (nebo nějaký jiný závod v roce 2009) vyhrál někdo ze satelitního týmu. Mohl bys mi připomenout, kdy se něco podobného stalo? Nějak si nemůžu vzpomenout. Jak jsem již zmínil, každý ať se dívá na to, co se mu líbí, hlavně že už nám to začalo .

JohnyJusty (7) napsal 12.03.2010 v 19:46

Zdravím chlapi a chlapci.Někdo tu zmínil dvoutaktní půllitry...Mě osobně by se to taky líbilo,už mám na hrbu čtyři a půl křížků a dvoutakty si pamatuji ještě jako kluk.Bylo to nádherný,poslouchat ty motorovky,který kvílej okolo 20ti tisíc otáček. Jinak omezení počtu válců nevidím jako šťastné řešení.Ty pětiválce jsou moc zajímavé a nechal bych je. Uvidíme do budoucnosti co bude,třeba celá blbá krize ustoupí a nebude se řešit ani obsah a ani počet válců. Přeji vám všem motorkářům hodně zdraví a hlavně se pokaždé vraťte z vyjížděk celý...

mamba54 (1340) napsal 12.03.2010 v 18:58

to Akro- tebou napspsané rychlosti těch nejnižších kubatur nevylučuji.To co jsem tu napsal blo jen letmé popsání stavu v těch letech.Nikoliv tabulka top rychlostí závislá na více věcech.[vítr,profil tratí atp.]

desmo69 (638) napsal 12.03.2010 v 14:48

důchodec je ještě horší jak dědek, takže tím bych se radši ani nechlubil akropoviči

desmo69 (638) napsal 12.03.2010 v 14:48

Tak ty taky nadáváš na moto2 protože v tom vidíš silnou konkurenci? No tak v tom případě to je dobře, protože moto2 silná konkurence určitě je, aspoň teď

PityGPX (949) napsal 12.03.2010 v 14:47

To je pravda, akro používá "důchodec".

AKRO (-498) napsal 12.03.2010 v 14:37

Desmo69 - Tady vidíš, že čteš jen to, co chceš! Nikdy jsem neříkal starším jezdcům dědci! Vždycky jsem použil jemnější výraz DŮCHODCI !! Já taky hodnotím MGP, Ezpeletu atd, jen tím co si zaslouží! A nezlob se, ty hodnotíš WSBK vždy hodně negativně, že skoro nabývám dojem, že se jich bojíš jako konkurence své oblíbené MGP!

desmo69 (638) napsal 12.03.2010 v 14:00

Pity...jo, ale to se říkalo i loni, a jak to dopadlo

desmo69 (638) napsal 12.03.2010 v 13:59

Akro, od tebe to zrovna sedí Není dne, kdy by jsi nenapsal nějaký sranec, a hlavně absolutně scestný, na adresu moto2. A navíc, já nic absolutně nepomlouvám (to je tvoje parketa, ať postavy jezdců, Ezpeleta, moto2, ceny motorek, starší jezdci - kterým říkáš krásně dědci atd. takže v tomhle směru se fakt moc neozývej ..)..jak říkám, nic nepomlouvám, je to holej fakt. Když tebe tak serou ty ceny motorek, tak proč sleduješ sbk, když stk je 10x levnější a ještě zajímavější? Když to vezmu tou tvou politikou, jakej smysl má vrážet tolik peněz do sbk, když jsou nepatrně rychlejší jak stocky, a přitom míň zábavnější? Takže zas jsme u toho, že právě ty používáš to co se ti hodí, já vůbec ne
Rado, to je taky pravda. Ale když jim necháš volnej průběh jako jim nechali teď, tak to dopadne že motorky stojí x miliónů a víc jich už nechtějí ani vyrábět, ikdyž zákaznící by byli...

AKRO (-498) napsal 12.03.2010 v 13:54

Mamba54 - K těm rychlostem padesátek - někde na závodech jim měřili fotobuňkou rychlosti na cílové rovině a jezdili tam od 177 - 195 km/h. U osmdesátek jsem viděl maximálku 215 km/h.

PityGPX (949) napsal 12.03.2010 v 13:51

V něčem máš pravdu v něčem ne, letos myslím (a doufám) že počet vítězů v SBK bude podstatně víc, může vyhrát: Leon, Carlos, (maj to kluci za sebou) a hlavně určitě vyhrají nějaký závod tito jezdci: Rea, Fabri, Haga(hehe), a měli by vyhrát i James a Cal. V BRně navíc vyhraje Max. Takže počet vítězů bude o dost víc. Co se týče medializace tak ano, to souhlas co se týče priority, tak né každý bere SBK jako druhou možnost, De Anglies a Elias brali moto2 protože jejich kariéra je z cesty GP takže chtějí pokračovat a je to logické, jsou mladí a vědí že do MGP zas pudou. To že tam chtěl Cal mě překvapilo ale naštěstí mu to nevyšlo. Laverty je otazník pro rok 2011, řek že chce moto2 či sbk, neřek prioritu. JInak, v ostatním asi souhlasím. Ale né každý bere sbk jako variantu č. 2. Guintoli třeba vzal WSBK místo Moto2 :)

Rado_ (555) napsal 12.03.2010 v 13:51+1

desmo > pokud bychom se měli držet toho, že MotoGP představuje špičku technologického vývoje, je jakákoliv diktatura nesmysl...

AKRO (-498) napsal 12.03.2010 v 13:50

Desmo69 - Když už nemáš ty SBK rád, tak je aspoň nepomlouvej! MGP nestojí za nic a SBK jsou proti nim asi 3x zajímavější! A to nemluvím o tom, že jsou asi 10x levnější! Jo a mimochodem, já si toho přečtu dost , ale ty jen to, co se ti hodí!

desmo69 (638) napsal 12.03.2010 v 13:41

JP, další, co si nechce připustit realitu. Kde prosímtě máš těch víc jezdců, co je schopno v sbk zvítězit. V loni to byly 4!! z 25 jezdců nebo kolika a 28 závodů nebo kolika. Z toho dva jezdci vyhráli snad 90% závodů..a letos to začíná úplně stejně. V předu jedna Ducatka vedle druhé, a místo Yamahy, na které byl schopnej loni něco zajet jen Spies, se tam objevuje Suzuki...a že se sbk dostává do popředí zájmů. Kde? "Školka" jezdců v podobě ssp se jim pomalu ale jistě rozpadá, jezdci jako první možnost berou moto2, pak teprv sbk (Crutlow, Corti, Laverty, Angelis, Elias, Canepa, vesměs i Nieto...)..bez pořádných peněz nemáte kvalitní motorku, viz. Guandalini, žádná medializace, pro sponzory prostě mrtvej bod, jezdí 13 závodů, z toho 10 v Evropě, po zavedení litrů v motogp možná odejde Aprilie, nedivil bych se ani kdyby bmw, přenosy na netu zrušili, půl sezóny poběží na eurosportu2...tak jakýpak dostává do popředí? Do popředí se dostávala před třema rokama

mamba54 (1340) napsal 12.03.2010 v 13:03

Jeeště pro úplnost,mnou zmíněný H.Torrontegui byl v Brně historicky posl.vítěz této kubatůry.To vše v r.1989.

mamba54 (1340) napsal 12.03.2010 v 12:46

Karbec Jikov-50- ky startovaly v MS 1962/1983.V konečné fázi existence měl až 24.3k 16000 ot/min.,nejvyšší rych.170 km/h.Posl.vítěz v Brně 1983/ Theo TIMMER NL Bultaco/prům.rychlost 135.618km/h. 8o-ky v MS 1984/1989 výkon až 29.7k 14800 ot./min.,hmotnost kolem 60kg.max rychlost 210km/h.Posl.vítěz v Brně-Herri Torrontegui E Krauser prům.rychlost na záv.133.539km/h.[nová trat].

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist