Espargaró chce pro aerodynamická křidélka stanovit hranice

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jees (11) napsal 24.04.2016 v 09:08

BedaTr: no počkej, kladivoun je parádní ryba (paryba)

unavix (595) napsal 24.04.2016 v 08:06-1

Espargaro jezdí tužku. Jeho čas u Suzuki se naplnil.
A co se týká křidélek - z počátku to byla úlitba továrně která nemá motorku na vyhrávání. Proto se ducati tolerovali a tolerují různé nesmysly.
Křídla zakázat s okamžitou platností. Dřív než se stane průser a někdo na to zakuká.

HoluB291 (136) napsal 23.04.2016 v 22:02






kridelka tu boli aj za stonera na dukne. len to nebolo tak viditelne. clovek si to poriadne ani nevsimol. ale co prislo tento rok je

no na druhej strane je pole vyrovnanejsie i ked HB#8 dnes zajazdil skvele a to nema duknu ani z minulej sezony.

HoluB291 (136) napsal 23.04.2016 v 21:55

TDM
a minula sezona mu na pohode nepridava.

osobne by som to redukoval na nieco ako ma aprilka. male nevinne a "neviditelne". alebo ako ma Dani.

to co ma dukati je celkom smiesne. neviem si predstavit ze by som mal ukazat nejakej krasnej babe sport ktory milujem a miesto motoriek tam jazdia dvojplosniky bez vrtule

bobor1 (27) napsal 23.04.2016 v 21:38

podle mě to nemá na motorce co dělat vše co přečnívá z kapotáže je nebezpečný a navíc je to hnus

TDM851 (4089) napsal 23.04.2016 v 20:51-1

Frustrace Espargara je z tohoto článku jasná. Asi od sebe letos čekal víc...

BedaTr (20) napsal 23.04.2016 v 17:49

Zakázat je to hnus...Zralok kladivoun na dvou kolech

Sitic46 (33) napsal 23.04.2016 v 17:30+1

To 10Lukas10:

„Celá tato situace kolem křidélek je velmi kuriózní. Na motocyklu jsme neměli žádné a já osobně je ani nijak nevyžadoval, jsem toho názoru, že bez nich motorky vypadají lépe. Druhým důvodem, který proti nim hovoří, je také bezpečnost jezdců. Když se podíváme na nehodu mezi Danim a Andreou v Austinu, zde mohli mít křidélka na svědomí nepříjemné zranění. Na druhou stranu je ale pravdou, že křidélka pomáhají zlepšovat aerodynamiku motocyklu, díky čemuž se nám daří udržet přední kolo na zemi. Budeme tento díl ještě dále testovat a uvidíme, kam vývoj dospěje,“ řekl Marc Márquez.

10Lukas10 (9) napsal 23.04.2016 v 16:58

afro-r1 , nevíte náhodou někdo co na to říkal Marc ? Viděl jsem odpověď Daniho, Cala ale Marca ne

martin1 (658) napsal 23.04.2016 v 16:24

Stačí nadělat falešné lomy, aby to při min. Kontaktu upadlo.jestli je to technicky možné.pak stanovit max. rozměry.je to vývoj tak proč ho nepodpořit.

rogih (994) napsal 23.04.2016 v 14:37-1+1

Není to hezké, to v žádném případě. Navíc je to jen přílepek. Myslím, že kapotáže se zatím dělaly hlavně s ohledem na odpor vzduchu. Když se na to ale zaměří, tak myslím, že obdobného efektu dosáhnou i tvarováním kapotáže.

masterblaster (18) napsal 23.04.2016 v 14:03

já jsem pro úplný zákaz...je to nehoráznej hnus!! a navíc to není ani bezpečný

afro-r1 (513) napsal 23.04.2016 v 13:57+3





gorkin (4439) napsal 23.04.2016 v 12:26

Ta křidelka mi připadaj opravdu nebezpečná kontakt měké tkáně s karbonem
...jen aby se jednou nekoulela po trati helma s jejím obsahem
jinak Ducati přišla těma křidélkama na to že se jimi dá eliminovat tzv. vzduchový pytel (anuluje tím slepstreem)

gresini (4454) napsal 23.04.2016 v 12:00+6

motorka je motorka a letadlo je letadlo,je to hnusný i když to asi je nějaký přínos - nelíbí se mi to a zakázal bych to




TOPlist