Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Espargaro jezdí tužku. Jeho čas u Suzuki se naplnil.
A co se týká křidélek - z počátku to byla úlitba továrně která nemá motorku na vyhrávání. Proto se ducati tolerovali a tolerují různé nesmysly.
Křídla zakázat s okamžitou platností. Dřív než se stane průser a někdo na to zakuká.
osobne by som to redukoval na nieco ako ma aprilka. male nevinne a "neviditelne". alebo ako ma Dani.
to co ma dukati je celkom smiesne. neviem si predstavit ze by som mal ukazat nejakej krasnej babe sport ktory milujem a miesto motoriek tam jazdia dvojplosniky bez vrtule
„Celá tato situace kolem křidélek je velmi kuriózní. Na motocyklu jsme neměli žádné a já osobně je ani nijak nevyžadoval, jsem toho názoru, že bez nich motorky vypadají lépe. Druhým důvodem, který proti nim hovoří, je také bezpečnost jezdců. Když se podíváme na nehodu mezi Danim a Andreou v Austinu, zde mohli mít křidélka na svědomí nepříjemné zranění. Na druhou stranu je ale pravdou, že křidélka pomáhají zlepšovat aerodynamiku motocyklu, díky čemuž se nám daří udržet přední kolo na zemi. Budeme tento díl ještě dále testovat a uvidíme, kam vývoj dospěje,“ řekl Marc Márquez.
Není to hezké, to v žádném případě. Navíc je to jen přílepek. Myslím, že kapotáže se zatím dělaly hlavně s ohledem na odpor vzduchu. Když se na to ale zaměří, tak myslím, že obdobného efektu dosáhnou i tvarováním kapotáže.
Ta křidelka mi připadaj opravdu nebezpečná kontakt měké tkáně s karbonem
...jen aby se jednou nekoulela po trati helma s jejím obsahem
jinak Ducati přišla těma křidélkama na to že se jimi dá eliminovat tzv. vzduchový pytel (anuluje tím slepstreem)
BedaTr: no počkej, kladivoun je parádní ryba (paryba)
Espargaro jezdí tužku. Jeho čas u Suzuki se naplnil.
A co se týká křidélek - z počátku to byla úlitba továrně která nemá motorku na vyhrávání. Proto se ducati tolerovali a tolerují různé nesmysly.
Křídla zakázat s okamžitou platností. Dřív než se stane průser a někdo na to zakuká.
kridelka tu boli aj za stonera na dukne. len to nebolo tak viditelne. clovek si to poriadne ani nevsimol. ale co prislo tento rok je
no na druhej strane je pole vyrovnanejsie i ked HB#8 dnes zajazdil skvele a to nema duknu ani z minulej sezony.
TDM
a minula sezona mu na pohode nepridava.
osobne by som to redukoval na nieco ako ma aprilka. male nevinne a "neviditelne". alebo ako ma Dani.
to co ma dukati je celkom smiesne. neviem si predstavit ze by som mal ukazat nejakej krasnej babe sport ktory milujem a miesto motoriek tam jazdia dvojplosniky bez vrtule
podle mě to nemá na motorce co dělat vše co přečnívá z kapotáže je nebezpečný a navíc je to hnus
Frustrace Espargara je z tohoto článku jasná. Asi od sebe letos čekal víc...
Zakázat je to hnus...Zralok kladivoun na dvou kolech
To 10Lukas10:
„Celá tato situace kolem křidélek je velmi kuriózní. Na motocyklu jsme neměli žádné a já osobně je ani nijak nevyžadoval, jsem toho názoru, že bez nich motorky vypadají lépe. Druhým důvodem, který proti nim hovoří, je také bezpečnost jezdců. Když se podíváme na nehodu mezi Danim a Andreou v Austinu, zde mohli mít křidélka na svědomí nepříjemné zranění. Na druhou stranu je ale pravdou, že křidélka pomáhají zlepšovat aerodynamiku motocyklu, díky čemuž se nám daří udržet přední kolo na zemi. Budeme tento díl ještě dále testovat a uvidíme, kam vývoj dospěje,“ řekl Marc Márquez.
afro-r1 , nevíte náhodou někdo co na to říkal Marc ? Viděl jsem odpověď Daniho, Cala ale Marca ne
Stačí nadělat falešné lomy, aby to při min. Kontaktu upadlo.jestli je to technicky možné.pak stanovit max. rozměry.je to vývoj tak proč ho nepodpořit.
Není to hezké, to v žádném případě. Navíc je to jen přílepek. Myslím, že kapotáže se zatím dělaly hlavně s ohledem na odpor vzduchu. Když se na to ale zaměří, tak myslím, že obdobného efektu dosáhnou i tvarováním kapotáže.
já jsem pro úplný zákaz...je to nehoráznej hnus!! a navíc to není ani bezpečný
Ta křidelka mi připadaj opravdu nebezpečná kontakt měké tkáně s karbonem
...jen aby se jednou nekoulela po trati helma s jejím obsahem
jinak Ducati přišla těma křidélkama na to že se jimi dá eliminovat tzv. vzduchový pytel (anuluje tím slepstreem)
motorka je motorka a letadlo je letadlo,je to hnusný i když to asi je nějaký přínos - nelíbí se mi to a zakázal bych to