Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kaja by mohlklidne jezdit pristi rok v motogp na ART. Podle me je to konkurenceschopny stroj Ducati Zero tak proc to nezkusit. Teda pokud jinou moznost mit nebude
Nova Sport? To už jsme neměl zapnuté ani nepamatuji Jo, kvalda F1... koukám na Polsat Sport, ty hloupé kecy komentátorů na NS nemusím... Kdo má možnost, doporučuji Polsat Sport na MGP i F1... úroveň komentáře je o několik levelů výše...a samozřejmě bonus za bezreklamní vysílání...
Pity > ale tu možnost cpát do vývoje prachy má každá fabrika, jenže fňukat a ukazovat prstem na druhé holt nic nestojí... Buďme vůbec rádi, že někdo něco vyvíjí a do toho sportu vůbec nějaké prachy dává
Rado: né to vůbec, aprilku mám rád, a myslím si, že do toho šla dobrým směrem.. Myslel jsem to tak, že ostatní jsou více garážovky, kdyžto ART vyrábí a vyvíjí normální fabrika Aprilie..
Desmo: Nikdo jim nebrání, divím se, že to ještě tak nedělají, ikdyž honda už vlastně něco podobného taky vyvíjí..
Překvapilo vás, že bez většíchzměn byl motocykl aprilia rsv4 při předsezonních testech nejlepším z motocyklů crt? A prakticky je i nadále nyní v sezoně.
Cabbati: CRT Aprilia je prototypová motorka, která byla postavena a je i nadále vyvíjena závodním oddělením Aprilie (Aprilira racing technology - art) podle pečlivého pozorování dojdete k poznání, že se jedná o zcela odlišný motocykl, který má nejen kompletně jiný rám, ale taky extrémně "vytuněný" rsv4 motor a kompletně jiné kapotáže, čímž je pak jasné, že se jedná o úplně něco jiného, než je superbiková Aprilia rsv4.
A to, že je ART nejlepší z CRT strojů me rozhodně nepřekvapuje, protože tahle motorka je vyvíjena firmou, jež má k dispozici moře zkušeností, ale i potřebné technologie. A oba jezdci za říditky patří mezi silnéjezdce, což samo o sobě je také částečný rozdíl od ostatních CRT strojů!
honza108 > podle Tvé dikce nemá s CRT nic polečného ani CRT s motorem Honda, či BMW. nebo snad máš jiné informace, či snad se jedná jen a pouze o Tvůj mindrák a zapšklost vůči Aprilii?
Colin na téma jaka je Aprilka odpověděl "wonderful"..! Jinak jsem četl rozhovor s Paolo Ciabatti a ten říka že ART (Aprilia Racing Technology) je uplně něco jiného než ta WSBK motorka Aprilie. Takže proto je tak rychlý v mgp protože je to prototyp a hodně odlišná od wsbk Aprilie
Kaja by mohlklidne jezdit pristi rok v motogp na ART. Podle me je to konkurenceschopny stroj Ducati Zero tak proc to nezkusit. Teda pokud jinou moznost mit nebude
Toš nezlepšil čas a skončil 11, takže nepostoupil.
neviděl jsem druhou Q, proč do třetí nepostoupil Vettel?
Nova Sport? To už jsme neměl zapnuté ani nepamatuji Jo, kvalda F1... koukám na Polsat Sport, ty hloupé kecy komentátorů na NS nemusím... Kdo má možnost, doporučuji Polsat Sport na MGP i F1... úroveň komentáře je o několik levelů výše...a samozřejmě bonus za bezreklamní vysílání...
Rado: no nic, jde otevřít láhev a zapnout nova sport ))
Pity... to nebylo myšleno na Ducati ale obecně... buďme rádi, že v dnešní době vůbec někdo peníze do sportu dává...
Rado: j ale ja teď o ducati nenapsal ani slovo :)) jinak tady je pěkný článek s Bevilaquou (už přímo přes translator překladaný bo je to v italštině)
//translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=it&u=//www.moto.it/Superbike/bevilacqua-se-non-cambiano-i-regolamenti-io-nel-2013-non-ci-saro.html&prev=/search%3Fq%3D//www.moto.it/Superbike/bevilacqua-se-non-cambiano-i-regolamenti-io-nel-2013-non-ci-saro.html%2523.UEErHVr7fHR.facebook%26hl%3Dcs%26biw%3D1280%26bih%3D659%26prmd%3Dimvns&sa=X&ei=oMhBULniB5DKswa89IBo&ved=0CCYQ7gEwAA
Pity > ale tu možnost cpát do vývoje prachy má každá fabrika, jenže fňukat a ukazovat prstem na druhé holt nic nestojí... Buďme vůbec rádi, že někdo něco vyvíjí a do toho sportu vůbec nějaké prachy dává
honza > konkurenční italská stáj se v WSBK dala na cestu fňukání a přihýbání pravidel... Aprilia se práce a vývoje nebojí... a to je celé...
Rado: né to vůbec, aprilku mám rád, a myslím si, že do toho šla dobrým směrem.. Myslel jsem to tak, že ostatní jsou více garážovky, kdyžto ART vyrábí a vyvíjí normální fabrika Aprilie..
Desmo: Nikdo jim nebrání, divím se, že to ještě tak nedělají, ikdyž honda už vlastně něco podobného taky vyvíjí..
Ohledně aprilky přesně takto:
Překvapilo vás, že bez většíchzměn byl motocykl aprilia rsv4 při předsezonních testech nejlepším z motocyklů crt? A prakticky je i nadále nyní v sezoně.
Cabbati: CRT Aprilia je prototypová motorka, která byla postavena a je i nadále vyvíjena závodním oddělením Aprilie (Aprilira racing technology - art) podle pečlivého pozorování dojdete k poznání, že se jedná o zcela odlišný motocykl, který má nejen kompletně jiný rám, ale taky extrémně "vytuněný" rsv4 motor a kompletně jiné kapotáže, čímž je pak jasné, že se jedná o úplně něco jiného, než je superbiková Aprilia rsv4.
A to, že je ART nejlepší z CRT strojů me rozhodně nepřekvapuje, protože tahle motorka je vyvíjena firmou, jež má k dispozici moře zkušeností, ale i potřebné technologie. A oba jezdci za říditky patří mezi silnéjezdce, což samo o sobě je také částečný rozdíl od ostatních CRT strojů!
honza108, a kdo brání aby si to tak zařídila třeba Yamaha nebo Ducati? Klidně můžou nasekat v továrně padesát motorek a pak je rozprodat týmům.
honza108 > podle Tvé dikce nemá s CRT nic polečného ani CRT s motorem Honda, či BMW. nebo snad máš jiné informace, či snad se jedná jen a pouze o Tvůj mindrák a zapšklost vůči Aprilii?
PityGPX: může si povídat co chce, je to superbajk. A je stejně rychlý, jako Max v roce 2010-11.
podle mě tahle aprilka nemá z CRT nic společného.. jen trik jak fabrika ušetřila a může mít víc paliva a testovat neomezeně..
Což trochu mění pohled na názor, že Abáju porážejí CRTéčka, že?
Colin na téma jaka je Aprilka odpověděl "wonderful"..! Jinak jsem četl rozhovor s Paolo Ciabatti a ten říka že ART (Aprilia Racing Technology) je uplně něco jiného než ta WSBK motorka Aprilie. Takže proto je tak rychlý v mgp protože je to prototyp a hodně odlišná od wsbk Aprilie