Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Desmo: Elias měl v jedné sezoně na netovární Ducati 2 pódia. Rossi jich má letos stejně (myslím, že i stejné hodnoty). Elias je velká persona GP. První titul Moto2 je dobrá vizitka. Holt mu to teď nesedí. Posadil bych ho na "tovární" Superbike a pak bych soudil, jestli je horší, nebo lepší, než ostatní GP "odpadlíci".
Pity, no Elias a de Angelis zrovna moc velký hvězdy z motogp nejsou. Samozřejmě v porovnání s Melandrim, Biaggim a Checou. Ti aspoň válčili v továrních týmech, bojovali o titul nebo aspoň pravidelně o bednu. Checa sice moc ne ale i tak...
Desmo: a) no v seriálu GP
b) ex hvězdy? Tak většina z nich skončila ve wsbk (melandri, max, checa), ti méně úspěšnější našli místo až v šamiponatu moto2 (elias, de angelis).
Pity: Jsou to těžší mašiny a to dělá hodně... i když velikostně třeba právě ten Max moc daleko od těch menších jezdců MGP nebude. Spíš by zapadnul právě mezi ně.
SPV: Takhle vytržené z kontextu to působí skutečně divně,ale Colin chválil ten stroj v době, kdy se na něm makalo a říkal, že potřebují zapracovat na elektronice. Jenže s tou se nepohlo právě od toho okamžiku. Těžké ho soudit. S těmi dětmi je to také složitější. Když ti je 35, připadají ti ti drobní klučíci z 250 a Moto 2 asi opravdu jako děti. Jenže ty děti jsou lehké,perspektivní a podle toho také dostávají techniku. Proč by nějaká továrna nyní riskovala s chlapem, který má kariéru (tu nejlepší část)dávno za sebou... a kdykoliv může ukončit kariéru? Dýl se hojíš, víc myslíš...
Co se proslýchalo tak Suter nasliboval hory doly a pak prd. Elektronika jako kontrola trakce atd prý snad každý závod dělá problémy. Kdyby měl ART mohl věřím, že by mohl bojovat o top CRT v poli. Mimochodem jsem zvědav jestli Aprílkám na ten poslední závod otevřou motory na plno
martin1: máš pravdu. Taky Edwards říkal, že pokud někdo ztrácí s CRT 4s na prvního, tak 2s je ztráta motorky, a 2s ztráta jezdce. Takže pokud ztrácí 3-4s, tak ty 1-2s jsou jeho vinou??? Nebyl to právě Edwards, kdo přitakával Rossimu výroku, že dříve závodili muži, a dnes děti? Ale pokud dobře vidím, tak ty děti jsou poslední roky mistři světa, a muži jezdí vzadu...?!?!? Colin byl fajn týpek, ale nerozumím jeho pění ody na CRT kategorii, a poté jeho neustálému stěžování si.
jsem nepochopil proč tam šel ze začátku byl nadšený pak by jel radši Vespu a ted už musí brát co je,bo se tam hrne plno mladých a na to , když sou sponzoři slyší...tech 3 je tech 3
Když vidim to claiming-rule, tak sem si uvědomil, že ho vlastně za celou sezonu nikdo nepoužil a asi nikdy ani nepoužije. Je to taky pěkně kravskej výmysl...
Desmo: Elias měl v jedné sezoně na netovární Ducati 2 pódia. Rossi jich má letos stejně (myslím, že i stejné hodnoty). Elias je velká persona GP. První titul Moto2 je dobrá vizitka. Holt mu to teď nesedí. Posadil bych ho na "tovární" Superbike a pak bych soudil, jestli je horší, nebo lepší, než ostatní GP "odpadlíci".
Pity, no Elias a de Angelis zrovna moc velký hvězdy z motogp nejsou. Samozřejmě v porovnání s Melandrim, Biaggim a Checou. Ti aspoň válčili v továrních týmech, bojovali o titul nebo aspoň pravidelně o bednu. Checa sice moc ne ale i tak...
Desmo: a) no v seriálu GP
b) ex hvězdy? Tak většina z nich skončila ve wsbk (melandri, max, checa), ti méně úspěšnější našli místo až v šamiponatu moto2 (elias, de angelis).
A taky vsichni mladi extratalentovani jsou kde? No...
A taky vsechny ex-hvezdy motogp jsou kde? No...
Pity: Jsou to těžší mašiny a to dělá hodně... i když velikostně třeba právě ten Max moc daleko od těch menších jezdců MGP nebude. Spíš by zapadnul právě mezi ně.
jo,jenže ve wsbk ty děti dostavaji na frak pravě od chlapů.
SPV: Takhle vytržené z kontextu to působí skutečně divně,ale Colin chválil ten stroj v době, kdy se na něm makalo a říkal, že potřebují zapracovat na elektronice. Jenže s tou se nepohlo právě od toho okamžiku. Těžké ho soudit. S těmi dětmi je to také složitější. Když ti je 35, připadají ti ti drobní klučíci z 250 a Moto 2 asi opravdu jako děti. Jenže ty děti jsou lehké,perspektivní a podle toho také dostávají techniku. Proč by nějaká továrna nyní riskovala s chlapem, který má kariéru (tu nejlepší část)dávno za sebou... a kdykoliv může ukončit kariéru? Dýl se hojíš, víc myslíš...
Co se proslýchalo tak Suter nasliboval hory doly a pak prd. Elektronika jako kontrola trakce atd prý snad každý závod dělá problémy. Kdyby měl ART mohl věřím, že by mohl bojovat o top CRT v poli. Mimochodem jsem zvědav jestli Aprílkám na ten poslední závod otevřou motory na plno
martin1: máš pravdu. Taky Edwards říkal, že pokud někdo ztrácí s CRT 4s na prvního, tak 2s je ztráta motorky, a 2s ztráta jezdce. Takže pokud ztrácí 3-4s, tak ty 1-2s jsou jeho vinou??? Nebyl to právě Edwards, kdo přitakával Rossimu výroku, že dříve závodili muži, a dnes děti? Ale pokud dobře vidím, tak ty děti jsou poslední roky mistři světa, a muži jezdí vzadu...?!?!? Colin byl fajn týpek, ale nerozumím jeho pění ody na CRT kategorii, a poté jeho neustálému stěžování si.
jsem nepochopil proč tam šel ze začátku byl nadšený pak by jel radši Vespu a ted už musí brát co je,bo se tam hrne plno mladých a na to , když sou sponzoři slyší...tech 3 je tech 3
TyD :
Když vidim to claiming-rule, tak sem si uvědomil, že ho vlastně za celou sezonu nikdo nepoužil a asi nikdy ani nepoužije. Je to taky pěkně kravskej výmysl...
"Kólin néni uplně hotovej, aby nevěděl kudy dál jít. Vezme si kytaru, dá ji do bazaru a prachy propije Na Kovárně"
Opravdu moc bych tomuhle sympatickýmu maníkovi přál úspěch. Žel, moc už tomu nevěřím. Horší, než letos to asi být nemůže.