Důvody Stonerova rozhodnutí jsou pochopitelné
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: SpeedWeek, archiv autora | Foto: Ducati Corse, Honda ProImage | Zveřejněno: 8.6.2012 | Zobrazeno: 7 524x
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: SpeedWeek, archiv autora | Foto: Ducati Corse, Honda ProImage | Zveřejněno: 8.6.2012 | Zobrazeno: 7 524x
Velice povedenej článek..
Taky pěknej článek!
Super-Sic - Pánové tohoto praštěnce neberte vážně, SUPER-SIC je jen další pseudonym našeho dobře známého Jablíčka 46, alias Huskova, Empty29, VR46VR a kdo ví jek se tento šašek ještě pojmenoval.
elviss
kawazx10r
Koukám samej kámoš doktora. Ale na tom článku něco je.Osobně preferuji všechny, kteří něco umí a Casey mezi ně určitě patří.
tohle je asi jedna z nejhovnovatějších doskuzí vůbec. ty životní příběhy z Moto GP mi už přijdou jak teplá telenovela nebo story o nagelovaných fotbalistech hrůza. bože zlatý WSBK, akce, pořádný mašiny, akce pro fanoušky, pořád nepláčou jak chlapci v moto gp. ať si Casey dělá co chce, nejvíc mě tady baví ty řeči některých o tom, jak je Casey neoblíbený atd. Kluci, vy co to píšete to víte určitě nejlíp, vždyť jste s nima každej víkend že? a co se mě týče, jestli v telenovele moto gp jede na špici Vale, nebo Jorge, je mi uplně jedno, pokud se na ten závod dá dívat, což ale proti WSBK nedá nejvíc legrační mi tam přijde Abrahám, kterej tam jezdí jak Safety car jinak dnes Misano
Marex
Marex (88.102.75.xxx) napsal 08.06.12 v 19:38:
Tenhle článek způsobí velké vzplanutí emocí. Možná to někdo i neustojí.
Já se s názory v článku neztotožňuji,ale mnohé je výmluvné a pravdivé. Mnohé je spekulace, něco trošku subjektivní. Ale motosport je o emocích a tak to má být.
Tak tak přesně to je emoce musí být
Mike99 - Pokud budou CRT-SPZ příští rok pro všechny jezdce, myslím, že skončí továrny a závodění půjde zpátky někam do 80 let. Stonerovi by to asi moc nevadilo, je jen o 7 kilo těžší než Pedrosa a myslím, že hobiti typu Marquez a Pedrosa a nakonec i Stoner by na tom vydělali. Ten důvod jeho odchodu bude asi ten, co řekl a zřejmě k tomu přispěl i SPZka se svými nesmysly!
Drtič: tak Rossiho do tovarneho timu nechcu. Nehovorim, ze by jeho angazovanim bojoval o titul ci nebodaj daval vsetkym na prdel, ale mohlo to byt zaujimave Rossi vs. Lorenzo, Honda vs. Yamaha (nepodcenujem Daniho, ale ten nema na Lorenza ani teraz).
Doviho spat asi nechcu, ten jazdil horsie ako Dani, a Spies ma dost starosti sa udrzat v tovarnom time Yamahy a nie rozmyslat ci pojde k Honde. Nechaju si Daniho (na rok?) a potom ho asi nahradi Marquez, ked tam nechcu dvoch spanielov. Ale toto je sanca pre Crutchlowa. Ked sa nedostane do tovarnej Yamahy, tak dufam, ze by ho zobrali do Repsol Hondy, tuto sezonu jazdi fakt paradne
AKRO: tak vidime, kde sa dostalo MotoGP, ale aj tak ma to rozhodnutie Stonera prekvapilo. Ak by na rok 2013 planovali pre vsetkych jazdcov CRT, tak ho chapem jeho nechut zavodit.
Josef58 - Jistě za tím předčasným skončením Stonera, stojí jako vždy zloduch silničního motorismu SPZka, se svými reglementy a pitomostmi!
miku, nejde jen o ten vývoj, ale hlavně o to, jak si dlouhou dobu si všichni mysleli, že je to elektronické děcko co jenom otočí heftem a čeká co se bude dít. Vale až tak nekecal, že jeho zápěstí dělá rozdí půl vteřiny, jenže ve prospěch Stronera. Na pivo bych s klokanem nešel ale na dráze bude chybět. Tipuju že v dalších třech letech to bude sólovka pro Lorenza. Bude sbírat tituly jeden za druhým, než se mlaďoši rozjezdí. Dany je dobrý, ale myslím že to je ten "věčně druhý" Moc bych chtěl vidět závody kdyby klokan zůstal a Valnet by dostal hondu. Ale toho už se nikdy nedočkáme, takže se bude ještě dalších 10 let polemizovat kdo by byl lepší.
Mike99 - Na fotbal jsem se nedíval! POkud jde o ty gumy, bude to zase SPZka, který chce zpomalit Hondy a postrčit dopředu Rossíka!
AKRO: no nebol by som si taky isty, od buducej GP su povinne uz nove predne pneu, ktore na Honde vibruju
Drtič 22:13: uvidime na konci sezony, ako im s tym vyvojom pomohol
Inak pozerali ste niekto futbal Rusko - CR?
Sem myslel, že s názorem Kejsíkova důvodu pro odchod může být SPZka zůstanu sám. Teď se dívám, že z odpovědí S. Nakamota se dá vydedukovat, že to tak může být Jen to neříká přimo, ale "diplomaticky"
martin1 22:43
a ještě doplním, že se mu poslední dobou daří v NEJ TIPOVAČCE , kdy v Le Mans byl z Čechů 5., celkem 343, a v Katalunyi dokonce 4. , světově 113, tedy ňáký dobrý oddíl
Já nějak nechápu, proč se tady poukazuje na vítězství Jardy Huleše nad Rossim! Huleš byl jezdec Mistrovství světa a Rossi tenkrát pouze JEDEN z mladých Italů. Bylo mu tenkrát pouze 15 let a zahajoval kariéru! Zdaleka to tenkrát nebyl TEN Rossi, jako o pár let později! Tady se veřejně Rossiho musím zastat!
martin1 22:35
znovu jsem to prolít a jestli myslíš tvůj příspěvek z 15:48, tak to potom
pacient se chová jako člověk a 2
kola má rád
asyn god,jo jo , když jste vzpomněli Jardy jo tak zářez Valeho má, ale pak už se to sesypalo...no mně přijde, že našim klukům něco chybí, když to nejsou prachy neboo ostrý lokty tak chybí štěstí nebo se zraní. čr na svého velikána čeká...už věřím ,že piloti formátu Františka se rodí jednou za sto let
josef-lépe čti
PacienT.cz - Víš, že jsem vždy tvrdil, že máš pěkný web!
No problem, já jen aby "někteří nepřehlédli", jak hezky o Caseym píšeme
Promiň šéfe.
GPONE: Jaký je Casey jezdec?.
Grand Prix de France, 20th May 2012 S.NAKAMOTO: Je to génius. Nikdy jsem neviděl takového závodníka. Vždy říkám našim mechanikům, aby pracovali ještě precizněji, aby dosáhli toho, co je pro Stonera standart.
GPONE: Casey nemá moc rád spoustu elektroniky na svém motocyklu. Jak velká je v tomto ohledu jeho pomoc při vývoji motorky?
S.NAKAMOTO: Velká. Casey nemá elektroniku moc rád a ze začátku se naši inženýři obávali, že když necháme Caseyho, aby si dělal co chce, tak to možná nebude fungovat. Ukázalo se ale, že Casey si dokáže smyk kontrolovat sám. Největšího zrychlení je možné dosáhnout, když je zadní část motocyklu v náklonu 10%. Abyste toho dosáhli, musíte mít kontrolu trakce na tomto stupni a tak dále. V případě Caseyho, nastavujeme poměr podklouznutí na 20% a Casey tohle dokáže kontrolovat bez použití trakce. Jeho zrychlení je stále v souladu s grafem v počítači. Jinak řečeno Casey dělá přesně to co počítač, ale sám.
Minulý rok, jsme měli tři jezdce, Stonera, Pedrosu a Doviziosa. Dovi byl ten kdo nejvíce používal kontrolu trakce. Dani ji využíval pouze jako pomoc, a jinak se spoléhal na své jezdecké umění a Casey ji používal nejméně.
Vzali jsme v potaz Caseyho požadavky ohledně kontroli trakce a nyní je to téměř hotové. Získali jsme od něj spoustu technických informací, takže ano, Casey nám pomohl nejen vyhrávat, ale také s vývojem.
Myslím že není co dodat.
Super-Sic - Je máš pravdu, Stoner za poslední dva roky moc neukázal, jenom jeden titul v MGP!
To je křiku pro nic! Příští závod vyhraje Stoner!
Super-Sic (213.192.6.xxx) napsal 08.06.12 v 18:03:
Ty seš Rossík jo? Exkrement seš a né Rossík, jelito tetovaný...
Už 130 příspěvků, a to nikoho ještě nenapadlo, že za tím může být jako vždy SPZka, s jeho MAXmargorickými reglementy?
MAX, vlastně jen 4 hrnce , MAX 81 mm vrtání MAX 6 motorů , MAX 4 motocykly od výrobce , MAX 21 litrů benálu a vlastně další adalší MAX a MAX, dalo by se říct takové MAXMArGÓRIUM jednoho člověka
SoulTrain21 (90.177.13.xxx) napsal 08.06.12 v 12:35
No tak konečně jsem to pochopil, díky za vysvětlení...
Twl, Akro je fakt Rossík, ale proč to tolik tají?
AKRO (78.80.187.xxx) napsal 08.06.12 v 10:38
Akro nech té onanie, no tak...