Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ano, Preziosi musí pykat za svoji hloupost a naivitu, když si hřál hada (Rossiho) na prsou. Rossi pořád tvrdil, jak skvělý vztah mezi nimi funguje, ale v Brně při jednání s Audi a Ducati poprosil, aby odešlo vedení Ducati, na které za zády Rossi ihned svalil všechen svůj neúspěch.
A dnes Rossi tvrdí, že Preziosi je kamarád, ale jeho nucený odchod z vedení Ducati už není jeho věc... Charakter!
Nebyl právě Rossi ten, který ihned po každém testu nového dílu řekl, že je to posun k lepšímu, a že z nového dílu má pozitivní pocit?!?! Když se ale hned při dalším závodu ukázalo, že jeho pocit je špatný, tak ihned řekl, že inženýři díl špatně vyvinuli... Opravdový mistr vývoje!
Alespoň se trefil se svým pozitivním pocitem u Yamahy při testech 04, když už sedl na hotovou motorku. Teď se ukázalo, že neví, jen hádá.
Standa Hulak:
StanislavHULak (178.255.168.xxx) napsal 10.11.12 v 18:19: +2 -1
pro redaktora, to že úspěch STonera 2007 bylo ohromné štěstí po přechodu na 800ccm a hlavně díky pneumatikám víme všichni.
Kdyz toho tolik vis , tak mi vysvetli, proc toho ohromneho stesti nevyuzil Loris (byl az sedmy )a ostatni Ducatky.
//www.ducatinewstoday.com/2012/11/ducati-rolls-preziosi-commissions-new-aluminum-frame/#more-16330
..Audi pěkně "pojapanizuje" fabriku, žádný centrální nadhled, každé oddělení něco, takže víceméně nezávislý a tradiční rodinný podnik bude podle diktátu automotiv skládat závodní biky z dílu dodaných bůhví odkud. MotoGP Preziosiho chyba? Myslím že ne, ale byl první na ráně. Že jde od valu je důsledek krátkodobého neúspěchu v dlouholeté závodní historii a součástí převzetí otěží továrny jiným vlastníkem. Jak to napsal maník v příspěvku - pokud chcete, nalepte na M1 nálepky Ducati a nazdar.
ChenziiR1: To není sranda v kontextu toho o čem jsem psal. Fabrika a aktivity okolo klapou i když mají jako všichni v branži svoje ups and downs. Na čem by Casey lítal nebýt záměru fabriky a chlapíka na vozíku(konstruktéra), na koštěti?!
o žádnou lidskou tragedii nejde. Přeju jim to švycka dobře postaví. Na vývoji se jistě podepsal i Capirossi, Stoner to uměl perfektně využít, o jeho stylu toho bylo napsáno dost. Z nové čtveřicese těším na Iannoneho
Opic26:"""namazaný stroj a já fakt nevím, jestli je Dukna krám(vždycky se všichni jezdci museli přizp.jí a fungovalo to)"""
To je nejaka sranda,ne?Casey dokazal pilotovat ducati jako jedinej- jinak opravdu nikdo- nikdo další.A navic mu to ke konci s Desmosedici šlo tak bajecne-ze radeji odešel k honde.Cely uspech ducati v MGP stal na Caseym,ne na Preciozim.Zak to vidim ja a oni už taky jen hledí.
Ta druhá banda z Itálie to pochopila už dávno, proto má 13 titulů WSBK. Vždycky byli jiní a doufám, že zůstanou. Továrnička o 1000 lidech se i tak dobře pere s Japonským obrem a doufám, že jim to zůstane. Bez tradic jsou v h... .
jenomže ona to umí i ta ducna v wsbk... a dokonce to uměli i v mgp... a s tou aprilkou je to navíc taky ošemetný přirovnání (když nebudu brát v potaz jezdce, ale jen ty spekulace o počtu motorů na sezonu )
jako že aprilie prostě je banda z itálie a udělala bajk jako japonci (i když ve wsbk) tak proč jina italska banda nemůže udělat bajk jako japonci v mgp? navíc art šlape dobře i v mgp.
opic - nevim jak moc to sleduješ, ale jediný kdo dokázal zajet výsledek na ducně a byl z toho i titul byl jen a pouze casey stoner, takže o nějakém větším fungování (rozuměj jezdecké přívětivosti, protože tak jsem to od tebe pochopil) nemůže být řeč. ale uvidíme. osobně si myslím, že je to dobře že odsunuli preziosiho.
Pity: "Aprilie je taky továrna z Itálie a dokáže udělat bajk ve wsbk který konkuruje japoncům tak proč to nemůže pochopit ta druhá banda z itálie?" - buď jsem nepochopil tu větu, nebo jsem nepochopil tvé myšlenkové pochody a nebo jsi ztratil rozum. a nebo vše vysvětluje ten smajlík za tou větou...
Je potřeba aby ta ducati gp13 co bude pilotovat Dovi byla hlavně konstruktivně jako japonec, ať se vykašlou na nějakou jejich tradici a udělají motorku jako to dělají japonci, jedině takhle můžou vyhrát opět MS.
Vždyť co by víc chtěli? Dva roky měli tým kt. znal Hondu a Yamahu nazpamět.
Aprilie je taky továrna z Itálie a dokáže udělat bajk ve wsbk který konkuruje japoncům tak proč to nemůže pochopit ta druhá banda z itálie?
Těžko to objektivně posoudit. Mimo projekt Rossi+Ducati myslím vše šlapalo jako namazaný stroj a já fakt nevím, jestli je Dukna krám(vždycky se všichni jezdci museli přizp.jí a fungovalo to), nebo Rossi fára, kterej ji neukočíruje. Rozhodně tato investice neprospěla závodní pověsti značky (prodejně asi ano). Co udělal Preziosi vždycky fungovalo a to dávno před Rossim. Vyhodit hlavní mozek zodpovědný za nemalý úspěch v SBK i MotoGP, protože někdo na jeho dítku umí a jiný ne, je podle mne blbost.
opic26:
Myslíš, že ducati jde do krku nas..t ještě víc, než jak mají teď? Jak známo,ducati má problémy jen s podvozkama,tak uvidíme v následujích pár sezonách, na jakou úroveň je Eskil dostane.
pro redaktora, to že úspěch STonera 2007 bylo ohromné štěstí po přechodu na 800ccm a hlavně díky pneumatikám víme všichni. možná byl přítomnech uspěchu STonera, ale nijak se nepodílel, tak jako se podílel na neúspěchu Ducati v posledních dvou letech. Právě kvuli němu přce Vale dostal rozum nechal Ducati hrabat se v základech.
Ano, Preziosi musí pykat za svoji hloupost a naivitu, když si hřál hada (Rossiho) na prsou. Rossi pořád tvrdil, jak skvělý vztah mezi nimi funguje, ale v Brně při jednání s Audi a Ducati poprosil, aby odešlo vedení Ducati, na které za zády Rossi ihned svalil všechen svůj neúspěch.
A dnes Rossi tvrdí, že Preziosi je kamarád, ale jeho nucený odchod z vedení Ducati už není jeho věc... Charakter!
Nebyl právě Rossi ten, který ihned po každém testu nového dílu řekl, že je to posun k lepšímu, a že z nového dílu má pozitivní pocit?!?! Když se ale hned při dalším závodu ukázalo, že jeho pocit je špatný, tak ihned řekl, že inženýři díl špatně vyvinuli... Opravdový mistr vývoje!
Alespoň se trefil se svým pozitivním pocitem u Yamahy při testech 04, když už sedl na hotovou motorku. Teď se ukázalo, že neví, jen hádá.
mike46: My to zvenku vidime dost zjednodusene. Fakt nevime, co se tam doopravdy delo. Ani se to, nejspis, nedovime.
Třeba tam daj konečně někoho, kdo taky bude uznávat jiné názory než jen ty svoje. Pak se může Ducati opět přiblížit vrcholu v MotoGP.
Jestli zůstane u Ducati Corse nadále, tak bych to zase tak černě neviděl. Je to machr a u Ducati toho ještě může ukázat mnoho.
Standa Hulak:
StanislavHULak (178.255.168.xxx) napsal 10.11.12 v 18:19: +2 -1
pro redaktora, to že úspěch STonera 2007 bylo ohromné štěstí po přechodu na 800ccm a hlavně díky pneumatikám víme všichni.
Kdyz toho tolik vis , tak mi vysvetli, proc toho ohromneho stesti nevyuzil Loris (byl az sedmy )a ostatni Ducatky.
//www.ducatinewstoday.com/2012/11/ducati-rolls-preziosi-commissions-new-aluminum-frame/#more-16330
..Audi pěkně "pojapanizuje" fabriku, žádný centrální nadhled, každé oddělení něco, takže víceméně nezávislý a tradiční rodinný podnik bude podle diktátu automotiv skládat závodní biky z dílu dodaných bůhví odkud. MotoGP Preziosiho chyba? Myslím že ne, ale byl první na ráně. Že jde od valu je důsledek krátkodobého neúspěchu v dlouholeté závodní historii a součástí převzetí otěží továrny jiným vlastníkem. Jak to napsal maník v příspěvku - pokud chcete, nalepte na M1 nálepky Ducati a nazdar.
ChenziiR1: To není sranda v kontextu toho o čem jsem psal. Fabrika a aktivity okolo klapou i když mají jako všichni v branži svoje ups and downs. Na čem by Casey lítal nebýt záměru fabriky a chlapíka na vozíku(konstruktéra), na koštěti?!
konecne
o žádnou lidskou tragedii nejde. Přeju jim to švycka dobře postaví. Na vývoji se jistě podepsal i Capirossi, Stoner to uměl perfektně využít, o jeho stylu toho bylo napsáno dost. Z nové čtveřicese těším na Iannoneho
Opic26:"""namazaný stroj a já fakt nevím, jestli je Dukna krám(vždycky se všichni jezdci museli přizp.jí a fungovalo to)"""
To je nejaka sranda,ne?Casey dokazal pilotovat ducati jako jedinej- jinak opravdu nikdo- nikdo další.A navic mu to ke konci s Desmosedici šlo tak bajecne-ze radeji odešel k honde.Cely uspech ducati v MGP stal na Caseym,ne na Preciozim.Zak to vidim ja a oni už taky jen hledí.
Ta druhá banda z Itálie to pochopila už dávno, proto má 13 titulů WSBK. Vždycky byli jiní a doufám, že zůstanou. Továrnička o 1000 lidech se i tak dobře pere s Japonským obrem a doufám, že jim to zůstane. Bez tradic jsou v h... .
Capirex a T.B-jeli také DUCATI a něco i vyhráli.
spíš jsem měl napsat, že to umí ve wsbk hlavně ta ducna...
jenomže ona to umí i ta ducna v wsbk... a dokonce to uměli i v mgp... a s tou aprilkou je to navíc taky ošemetný přirovnání (když nebudu brát v potaz jezdce, ale jen ty spekulace o počtu motorů na sezonu )
jako že aprilie prostě je banda z itálie a udělala bajk jako japonci (i když ve wsbk) tak proč jina italska banda nemůže udělat bajk jako japonci v mgp? navíc art šlape dobře i v mgp.
opic - nevim jak moc to sleduješ, ale jediný kdo dokázal zajet výsledek na ducně a byl z toho i titul byl jen a pouze casey stoner, takže o nějakém větším fungování (rozuměj jezdecké přívětivosti, protože tak jsem to od tebe pochopil) nemůže být řeč. ale uvidíme. osobně si myslím, že je to dobře že odsunuli preziosiho.
Pity: "Aprilie je taky továrna z Itálie a dokáže udělat bajk ve wsbk který konkuruje japoncům tak proč to nemůže pochopit ta druhá banda z itálie?" - buď jsem nepochopil tu větu, nebo jsem nepochopil tvé myšlenkové pochody a nebo jsi ztratil rozum. a nebo vše vysvětluje ten smajlík za tou větou...
Je potřeba aby ta ducati gp13 co bude pilotovat Dovi byla hlavně konstruktivně jako japonec, ať se vykašlou na nějakou jejich tradici a udělají motorku jako to dělají japonci, jedině takhle můžou vyhrát opět MS.
Vždyť co by víc chtěli? Dva roky měli tým kt. znal Hondu a Yamahu nazpamět.
Aprilie je taky továrna z Itálie a dokáže udělat bajk ve wsbk který konkuruje japoncům tak proč to nemůže pochopit ta druhá banda z itálie?
Těžko to objektivně posoudit. Mimo projekt Rossi+Ducati myslím vše šlapalo jako namazaný stroj a já fakt nevím, jestli je Dukna krám(vždycky se všichni jezdci museli přizp.jí a fungovalo to), nebo Rossi fára, kterej ji neukočíruje. Rozhodně tato investice neprospěla závodní pověsti značky (prodejně asi ano). Co udělal Preziosi vždycky fungovalo a to dávno před Rossim. Vyhodit hlavní mozek zodpovědný za nemalý úspěch v SBK i MotoGP, protože někdo na jeho dítku umí a jiný ne, je podle mne blbost.
opic26:
Myslíš, že ducati jde do krku nas..t ještě víc, než jak mají teď? Jak známo,ducati má problémy jen s podvozkama,tak uvidíme v následujích pár sezonách, na jakou úroveň je Eskil dostane.
Tak, a právě Audi poprvé nasr..o Ducati do krku. Dle mého chyba z největších.
Tak Hayden rika ze prej to jsou famy s tim Preziosim...tak nevim, snad ne ale.
no právě že neni.
Je vidět, že 4 to nepochopili ani po 2 letech
Kam zahrabe ducnu zázračná dvojka JB+VR snad bylo jasné každému normálně chápajícímu člověku. Jen naivkové se mýlili, vlastně jako vždy
Pozdě ale přece
Orgovany: To je snad jasný, ne?
pro redaktora, to že úspěch STonera 2007 bylo ohromné štěstí po přechodu na 800ccm a hlavně díky pneumatikám víme všichni. možná byl přítomnech uspěchu STonera, ale nijak se nepodílel, tak jako se podílel na neúspěchu Ducati v posledních dvou letech. Právě kvuli němu přce Vale dostal rozum nechal Ducati hrabat se v základech.
zda je to dobře či špatně ukáže až nadcházející nová sezona či dvě ...
Nejvyšší čas Takže teď bude dělat pro Ducati Suter jo? A to tu někteří šampióni nadávájí na noname motorky Suter, FTR apod...