Ducati doufá, že přijde Pedrosa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 23:29

Desmo69 - Máš pravdu, Elias má tovární podporu a bohužel toho moc nepředvádí! Jinak ti Mistři světa ze SBK mají výsledky v MOTO GP odpovídající satelitním motorkám, co dostanou. Myslím,že i Spies na tom nebude nijak valně a šanci bude mít pouze když se z MOTO GP udělá něco jako MOTO 2 tj. jednotné motory. jak se o tom teď mluví.Pak možná nějakou šanci mít bude!

PityGPX (949) napsal 04.09.2009 v 23:18

příští rok v SBK bude one man show.

PityGPX (949) napsal 04.09.2009 v 23:17

To proč nestíhat ti dva borci se mě neptej, nevím, asi jsou psychicky na tom špatně že jak jedni z mála nemaj smlouvu na příští rok a tak nejezdí uplně v klidu. Capi a Loris už maj smlovu /jasně, u Colina to ještě ofiko není ale bude/. Takže tak. Holt to chce více motorek v MGP aby i ti špatní dostali další šanci :) tzn přestup do jiných týmů ale zustat v MGP jen na jiné motorce. Jinak, příští rok bude ona man show v podání B.S.

desmo69 (638) napsal 04.09.2009 v 23:13

Akro, Elias má tovární podporu:)...

AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 23:10

PityGPX - Já mám dojem,že Elias tovární moto nemá! A proč nestíhá Vermeulen Capirossiho a Toseland Edwardse? Asi to ti dva jedou o něco líp! A Kalio? Z těch Ducati nejedou pořádně ani jedna tak se tam rozdíl mezi tovární a satelitní skoro nepozná!

desmo69 (638) napsal 04.09.2009 v 23:10

Akro, proboha, nedráždi mě:) Colin Edwards, pán z USA konkrétně Texasu, užívající číslo 5...jel někdy na tovární motorce? Vyhrál někdy aspoň závod? Pokud mě hlava neplete, z pár let si to drnčel vedle Rossiho...James Toseland, chlápek s 52kou, na satelitní Yamaze..8 míst za Colinem na stejné motorce. Jsou toto výsledky hodných mistrů světa? Alex de Angelis (nezdá se mě že by měl o deset tříd lepší motorku co Toseland) je před Jamesem o 6 míst (za Colinem 2 místa) a to není žádny MS, jen přešel z 250 kde byl 2x třetí...prostě čísla mluví za vše. Borci z sbk jsou v motogp nic jinýho než obyčejnej nic neříkající průměr:) A je jedno na čem seděli, smiř se s tím. Je to tak. Borci z 250 mají a měli v motogp lepší výsledky a je jedno na co sedli. Viz. Angelis na San Carlo Hondu, nebo Dovi na Scot Hondu...na další jména si vzpomeň sám:) ..jen tak namátkou: Melandri, Sete..no? Jinak s Pitym souhlas, samozřejmě. Rozdíly jsou minimálni. Už to není jak loni. Žiješ Akro ještě v předeělým roce asi:)

AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 23:01

PityGPX - To co píšeš je docela možné,ale dnes už těžko odhadnout,jak by se vše nakonec vyvinulo a jak by to nakonec dopadlo! Hlavní je jaká je situace dnes a to "kdyby" jsou jen odhady a spekulace! Kdo ví?

PityGPX (949) napsal 04.09.2009 v 23:01

Jo a nebo Elias a De Angelis, jeden továrna a druhý satelit, a rozdíl? Praktický žádný :) naopak, De Angelis teď lepší na Satelitu než Elias s tov. podporou.

PityGPX (949) napsal 04.09.2009 v 23:01

No ten rozdíl, v letošní sezoně se moc netestuje takže ty motorky jdou pomalu vývojem a tím pádem satelity stíhaj. Takže když vidím že 3 ze 4 yamah (včetně colinové ) jsou v top5 a toseland někde na 12 místě tak to něco znamená. Vermeulen - dobra, letos nic moc bajk, ale teď jezdí hůř než Capi. Jinak mrkni na Kalia, ma tov. a jezdí uplně stejně jako na satelitu, tzn opět to nahrává tomu, že ten rozdíl v letošní sezoně v MGP mezi sat. motorkama a továrníma není zas tak velký Viz Honda, Randy se satelitem udělal podium a jezdí podobně jako Dovi na repsolce (sem tam).

AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 22:56

Desmo69 - Já mám obavu,že si to špatně vykládáš ty! To je snad jasné,že bez tovární motorky titul nikdo neudělá!Jen ty to nějak nechápeš! Pro tebe je Yamaha jako Yamaha! Ty jezdci co tady píšeš - Toseland,Edwards,Vermeulen,ti nikdy neměli konkurenceschopný motocykl! Jen satelitní motorky a to je hodně velký rozdíl proti továrně a Vermeulen jezdí Suzuki, která už přes 8 let nejede a nemá šanci na nějaké dobré umístění! A s tím Espargarem a Fabriziem - jediný rozdíl mezi nimi byl,že v tréninku byl jeden poslední a druhý předposlední. Tzn. Espargaro porazil Gábora Jinak v závodě vypadl Fabrizio někde ve 4 kole a Espargaro dojel. Ovšem na chvostu a nevím jak tebe,ale předposlední místa nikoho moc nezajímají!Takže ti ještě jednou opakuji: Titul nebo jízda okolo stupňů vítězů se dá dosáhnout jenom na TOVÁRNÍM MOTOCYKLU!!!

PityGPX (949) napsal 04.09.2009 v 22:08

Mně by jen zájímalo po jaké sezoně je myšleno tahle věta "DaliboRR - Je fakt,že zůstat u DUCATI ještě sezónu tak o ten titul mohl Bayliss bojovat" tzn když odešel po sezoně 2004 tak kdyby zustal ještě rok (tzn sezona 05) u Ducati? toš tenkrát přešli na bridgestony a ducna nic moc, loris zajel podium až v mugellu a pak až ke konci sezony oba jezdci (Checa a Capi) byli na špici takže i kdyby Troy zůstal tak by měl min. podobné výsledky jako Loris a to by na titul nebylo. No a pokud myslíš po sezoně 2006 tak to taky těžko když pak přišla sezona 2007 a všichni starší měli problémy s 800cc vyjít, takže jak Loris tak i Troy by se nejspíš trápil. Jinymy slovi. Můj odhad je, že Troy kdyby byl od roku 03 - 06 v mgp na ducatce tak by udělal sem tam to podim ale titul ne. Kor za dob Rossiho. Teď už je to jedno, jeho kariéra na motorkách skončila, jezdí si auta v austrálii. Na italské závody chodí live na SBK. To je vše kde ho můžete vidět.

desmo69 (638) napsal 04.09.2009 v 17:33

DaliboRR: Myslím že Troy se ani nemusel nechat odrazovat, protože ho Ducati jednoduše a stručně vykopla tak jak každýho jinýho (Checa, Sete..) Prostě tenkrát na to neměl, přiznejme si to Viz. další rok na Hondě, na které jak říká Pity vyhrál kdejaký losos...krom Troye. Btw. jak jsem řekl už ani nevím kolikrát, Troy byl v sbk kanec, ale v motogp proste průměr, hotovka:)

desmo69 (638) napsal 04.09.2009 v 17:26

Akro, vykládáš si to špatně:) Jezdci z SBK jsou borci, to samo sebou, jenže v motogp jsou průměr. Podívej se na Toselanda, Colina, Vermulena..ti nedostali konkurenceschopnej bajk?:) nebo Fabrizio vs Espergaro..Všiml sis rozdílných výsledků v jejích prvním závodě motogp (ikdyž Fabriziův už druhej na 800ccm takže líp pro něho)? Když se vrátím k tomu Toselandovi...absolutní suverén superbiků, dostal satelitní Yamahu (podle tebe nejlepší stroj na toté planetě, proto Lorenzo s Rossim pořád v předu, že?:)) a zajel co? Jen nic neříkající obyčejnej průměr:) jako dalších x jezdců. No, a ještě mě tak napadlo..proč teda ti jezdci nedostali tovární nebo konkurenceschopné stroje? (když teda Suzuki není tovární a Yamaha s Colinem taktéž, dokonce i Tech3 není konkurenceschopná podle tebe:))...prostě už fakt nevím, co by měli dostat..?:)

AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 16:39

DaliboRR - Je fakt,že zůstat u DUCATI ještě sezónu tak o ten titul mohl Bayliss bojovat,protože se jim začínalo dařit a motorka začala jezdit v předu. Ale nevadí,své umění vrchovatě předvedl v Superbikách a stal se také jedním z nejlepších jezdců historie. Desmo69 jako fanatik MOTO GP se mnou jistě souhlasit nebude,když jsou pro něho borci z SBK "nic neříkající obyčejnej průměr...!?"

AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 16:30

PityGPX - Dobré příspěvky!

AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 16:29

Desmo69 - No tak si to tak neber!Chleba stejně nebude levnější a dohadovat se,zda byl lepší Loris nebo Troy nemá dnes už cenu! Ale stejně to co jsi napsal- Cituji:"Náhodné, nic neříkající první místo? Nebo ty legendy ze SBK nejsou nic jinýho než obyčejnej nic neříkající průměr? Proč by s Troyem bojoval o bezvýznamný vítězství?" Tohle napsat ti připadá úplně normální? Nenapadlo tě,že ty "hvězdyˇ" SBK,co o nich tak pohrdavě píšeš nedostaly při vstupu do MOTO GP tovární nebo konkurence schopné stroje,aby vůbec o to první místo mohli jezdit? A neboj se,po jezdecké stránce jsou špičkoví jezdci SBK s jezdci MOTO GP úplně vyrovnaní! Jde jen o možnost dostat se ke kvalitní motorce!To říkám i když vím, že souhlasit se mnou na 100% nebudeš!

DaliboRR (1) napsal 04.09.2009 v 16:19

desmo69: Tak hnus je hlavně tvuj nick...brrrrrr Myslim si,že Troy byl vyjimecny a PRAVE ze naskocil z uplne jine motorky na special MotoGP a hned vyhral bych si troufl tvrdit,ze kdyby zustal u dukny a nenechal se odradit nepovedenou sezonou mohl byt i mistr.

desmo69 (638) napsal 04.09.2009 v 16:12

..dokonce i Checa byl následující rok po Troyvi, kdy ho vystřídal, úspěšnější než práve Troy. Checa skončil 9. a rok před ním Bayliss 14. Takže říct že Troy je po Stonerovi jedinej kdo si s Ducati poradil je něco neskutečnýho:) A když bych šel úplně do hloubky tak i Sete měl v r. 2006 lepší umístění a to i přes neustály zranění apod...Prostě Troy nejde s Lorisem, nedejbože s Stonerem vůbec srovnávat:) Hawk.

desmo69 (638) napsal 04.09.2009 v 16:02

DaliboRR: No to snad nemyslíš vážně?!! Nevadí ti nahodou, že Loris skončil první sezónu na Ducati 4. a v roce 06 bojoval o titul do té doby, než měl nehodu se Setem? A že pak ještě ten rok získal celkový třetí místo? takže to chceš říct, že Troy, s jedním náhodným nic neříkajícím prvním místě v motogp v celé jeho kariéře je lepší než úspěchy lorise za tolik let na Ducati? No já nevěřím vlastním očím. To je hnus.

PityGPX (949) napsal 04.09.2009 v 15:49

Toš když bych to bral podle výsledků tak nejuspěšnější jezdec ducati byli: Stoner, Capi, Troy, Checa, Barros, Sete, Hofmann, Melandri atd (napsano tak jak skončili nejlíp v tabulce v celkovém hodnocení). Cardosa a Rolfa, Hogsona, Xause kt. taky jeli na satelitni ducati nepočítám.

DaliboRR (1) napsal 04.09.2009 v 15:39

V ať tak či onak byl Troy po Stonerovi druhý jediný co na dukně uměl zajet..ostatní jsou spíš pro ostudu.Snad se Hayden teď chytil,ale spíš ne.Můj názor.

PityGPX (949) napsal 04.09.2009 v 14:25

NO ja si myslím že ten Loris stejně na něj tenkrát neměl, Troy tu Valencii hodně umí, každý rok tam získal podium ať v MGP či v SBK. A osobní nazor je, že Troy byl ve Valencii 06 lepší jak Loris. Takže to vítězství si zasloužil ale celkově jeho učinkování prostě musíme brát jako průměr. Nebyl to propadák ale ani to nebylo nejlepší jak u jiných kluků z 250, kt. prostě přišli a jsou tam dodnes. Troy je legenda SBK! Ale vždycky to bude ikona závodu Valencie 2006 bo napsal příběh "přišel, viděl, vyhrál" :) Ikonou celého roku 2006 je zase Nicky Hayden bo získal titul. (abych mu nekřivdil).

desmo69 (638) napsal 04.09.2009 v 14:05

Přesně tak. A ne jenomže Hayden jel na třetí pozici na jisotu a Rossi spadl, ale i Lorisovi (jak už jsem říkal) šlo o kejhák, protože chtěl být samozřejmě celkově třetí, a na to mu to 2. místo stačilo..takže proč by se zbytečně hnal za nějakým troyem a bojoval o bezvýznamný vítězství, když by mu to pozici v šampionátu nezměnilo. Prostě podle jednoho závodu a hlavně Valencie může něco soudit jen blázen. A to jak napsal Pity poslední větu je absolutní pravda. Ti borci a "legendy" z sbk byli v motogp nic jinýho než obyčejnej nic neříkající průměr

PityGPX (949) napsal 04.09.2009 v 13:56

No takhle, první rok, když Ducati vstoupila do MGP tak to byl uspěšný bajk, Loris vyhrál závod, Troy získal nějaké podia, u nas v Brně vedl dlouho závod, oba byli borci. Rok 2004 byl horší, bajk nic moc, ale i přesto Loris bodoval a dokázal skončit 8, jenže s Troyem to bylo horší a skončil až jako 14, když hodně část sezony popadal. V 05 jel Hondu, začátek solidní ale pak taky příšli nějaké pády až přišlo zranění během pauzy, která nastala po Brně a už se do sedla nevrátil, a šel zpět do SBK, no a 06 je specifický závod, Hayden jel na třetí místo, Rossi lehl, takže Troy měl usnadněnou cestu a zaslouženě vyhrál a získal tka cenné vítězství protože to bylo poslední vítězství 990cc, takže když zrekapituluji jeho angažmá v MGP jako celek tak sice vyhrál závod a získal nějaké podia, ale zase měl hodně padá (viz rok 04) a díky nedokončené sezoně 05 i sezona 05 nebyla pro něj úspěšná. A to navíc jel Hondu, na kt. vyhrál snad každý viz tento seznam jmen: Ukawa, Rossi, Hayden, Biaggi, Melandri, Barros, Sete, Elias, Tamada, Pedrosa. Tzn, na té RC211V vyhrál opravdu kdejaký franta bohužel Troy za tu sezonu ten závod nedokazal vyhrát na tom bajku. ALe vyhrál na té dukně a je to borec. Ale i tak je to pro mě jezdec spíš superbikista, kt. si udělal jméno ve WSBK a v MGP to byl průměr jako další jezdci kt. přišli a odešli z SBK Toseland, Vermeulen. Haga, Hodgson, Xaus ti přišli do MGP ale po tragické sezoně zas odešli xD

AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 12:25

Desmo69 - Ale Bayliss přece jen vyhrál a kecy Lorise,že to nehrotil jsou úplně o ničem! Jinak to jeho umístění v MOTO GP bylo ovlivněno špatnou technikou a sám vidíš,že jen sedl na konkurence schopný stroj,tak vyhrál. A nevěř tomu,že se závody MS vyhrávají náhodou!

Kevin34 (255) napsal 03.09.2009 v 21:30

no každopádně je diskuze k tomuto článku bezpředmětná protože podle nového článku MotoGP na rok 2010 Nikouš pojede Ducati.Jen doufám že bude pokračovat v zlepšování a ta bedna bude vícekrát.GO Nicky.

desmo69 (638) napsal 03.09.2009 v 20:27

..no a do třetice to tady zaspamuju. Říkal že na jistotu z toho důvodu, že musel dojet tak jak dojel, protože jinak by v celkové tabulce před ním skončil Marco. takže tímhle, tou jízdou na jistotu skončil o bodík před marcem a tím celkově 3...Jen blázen by jel a riskoval pád kvůli vítězství, když mu pro cíl v šampionátu stačilo druhý místo:) jasnačka?

desmo69 (638) napsal 03.09.2009 v 20:24

To že nevím že Troy vyhrál je samozřejmě ironie. Troy nastoupil místo Seteho, kterej se zranil v předešlým závodě v Portugalsku, kde najel na motorku Stonera kterej spadl. No a ta ztráta v té Valnecii na druhýho Lorisa nebyla myslím že ani ty dve sec a pokud si dobře pamatuju, tak Loris říkal že to nehrotil a Troy "nechal" vyhrát, protože jel na jistotu...prostě jak říkám, proč ho posuzuješ podle jednoho závodu, navíc posledního sezóny, kdy většině jde o kejhák? Nechápu:)

desmo69 (638) napsal 03.09.2009 v 20:20

Akro, no samozřejmě že nevím že ten závod Troy vyhrál, í když to byl můj největší závod života, protože Nicky vyhrál titul:) Podle jednoho závodu nemůžes absolutně nic soudit a už vůbec ne v závodě jako byla Valencie. Jestli Ducati byla v té době nahoře nebo dole je úplně vedlejší, protože když se podíváš na jeho umístění v šampionátu v poslední sezóně u Ducati, tak Loris 9. a Troy 14...další rok na Honde dokonce 15. Takže Troy je jméno u SBK, v MotoGP těžkej průměr a to jedno a jediný vítězství na tom vůbec nic nemění:)

AKRO (-498) napsal 03.09.2009 v 20:08

Desmo69-Troj Bayliss sice jezdil na Dukně s dost nevalnými výsledky,protože ten rok nejela Ducati nikomu a další rok se vrátil zpět do SBK. V době,kdy šla Ducati hodně nahoru, se jako Mistr světa SBK jednou svezl v MOTO GP a hned tento závod vyhrál,tuším asi o 2 vteřiny. A to se se seznámil s tou motorkou jen při tréninku. A protože na Ducati vyhrál, dá se říci,že patří mezi jezdce co byli v MOTO GP na Ducati úspěšní! Docela mě překvapuje,že vůbec nevíš,že vlastně při hostování v MOTO GP v jediném závodě co ten rok jel dokázal vyhrát! A jaképak zvládnutí Ducati! Ten rok byla prostě moc dobrá a špičkový jezdec jako Troy Bayliss na ní vyhrál!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist