Ducati bez Rossiho: Každý sebemenší detail bude rozhodovat

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 20.12.2012 v 23:20

desmo69 (638) napsal 20.12.2012 v 23:01

btw za 10 let? Při věku 92let co vidím v profilu to moc nadějně nevypadá

desmo69 (638) napsal 20.12.2012 v 19:41-2

No hlavne ze ty v tom problemu Stoner-Ducati-Honda mas jasno

omg (1412) napsal 20.12.2012 v 18:21+2

Desmo69 tvé názory jsou podivně sesmolené. Debatovat s tebou je jako bavit se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku. Promiň, ale možná za 10let

Marex (2570) napsal 20.12.2012 v 15:52-1+2

Koukám, že Desmofulcrum dostal 4x souhlas. Tak to je tady teda pěkná banda "humanoidů".

trigr (280) napsal 20.12.2012 v 11:49+5

Je úplně jedno jestli ho trefil Colin,nebo Rossi. Byla to situace, kterou nikdo z nich nemohl nijak ovlivnit. Pokud někdo z vás dokáže změnit směr jízdy při průjezdu zatáčkou ve 160km/h tak smekám. ...I když někdo by se tady určitě našel jak jsem dole četl.

God (975) napsal 20.12.2012 v 11:30-2+4

DESMOFulcrum:Hochu tak ty jsi opravdu hodně ubohý hovado, doufám že ti někdo jednou přejede koule!!!

pasolini (260) napsal 20.12.2012 v 11:14-1+2

Ale Sica přece netrefil Rossi, ale Colin.

Marex (2570) napsal 20.12.2012 v 09:23-3+6

Desmofulcrum: Jsi chudák. Minus pro všechny.
Desmo: Vy asi budete rodina.

Sitic46 (33) napsal 20.12.2012 v 09:01-1+1

Desmo69, DESMOFulcrum : pokud jste ten závod opravdu viděli tak jste mohli vidět že mu Rossi přejel především ruku, hlavní náraz byl od Edwardse bylo jasné že si takhle někdo rejpne do Rossiho, dost ubohý

bobus (255) napsal 20.12.2012 v 07:38+1

desmo: Ano stalo se, ale proč by to mělo být mínus pro Rossiho v porovnání se Stonerem

desmo69 (638) napsal 20.12.2012 v 03:53-2+6

Robot2, DavidH, wraq...proboha však o co jde? Pokud vím tak Marca nezabilo žádný zemětřesení nebo povodeň. Na 99% ukončil jeho život náraz Rossiho motorka. A pokud to někdo dokáže napsat bez těch neustálých RIPů, "Pan jezdců" apod. tak to neznamená hned urážku. Prostě se tak stalo tak se s tím smiřme. Nemá smysl to schovávat za nějakej pseudo humanismus. Podobně s Tomizawou. Každý ví že přes hlavu mu přejel Redding. Byla to smrtící rána? Bohužel byla. Ví to jak Redding tak jeho rodina tak každý fanoušek. Prostě se tak stalo tak na co si tu hrát?

Robot2 (147) napsal 20.12.2012 v 01:00+2

DESMOFulcrum (77.48.106.xxx) napsal 19.12.12 v 22:25: Teda fandim Stonerovi ale to co jsi napsal za D to snad nemuzes myslet vazne ze ne ??

DavidH (109) napsal 19.12.2012 v 23:39+2

To za d) je podlá ubohost...

wrag (25) napsal 19.12.2012 v 23:01+4

no tak to za D)...je uplne mimo

DESMOFulcrum (11) napsal 19.12.2012 v 22:25-6+5

A) Desmosedici není lepší než RC213V ani M1. Plus pro Stonera, že na ní jezdil jak jezdil.
B) Vylepšení motocyklu znamená, že bude motocykl lepší. Mínus pro Rossiho.
C) Rossiho bolí ramínko, skončí bambiliontej. Stoner vynechá (4-5 závodů?, fakt nevim sorry) Skončí celkově třetí- což znamená hooodně před Rossim. Plus pro Stonera, mínus pro Rossiho.
D) Rossi zabil Simoncelliho. Mínus pro Rossiho, mínus pro Supersica.
Jednoduchá matika.
To zas bude ban... že já sem furt lezu.

Marex (2570) napsal 19.12.2012 v 21:41-2

Desmo: Rossi s Lorenzem si hrají na honěnou. To chvíli utíkáš a pak zase naháníš.

desmo69 (638) napsal 19.12.2012 v 21:07+3

omg, jasne, a ze chudak Rossi vedel ze je nefunkcni no:) Byl celej natrepanej jak to Stonerovi, co nevyuzil plnej potencial Ducati, uplne natre.
Jo a kdyz teda Stoner utekl pred spatnou Ducati tak Rossi zas utekl pre Lorenzem no. Hold si nevyberes, kazdej ma neco

omg (1412) napsal 19.12.2012 v 20:46-4+1

Kdepak Rossi se chtěl ztrapnit a hrát si na spasitele, proto šel k nefunkční Ducati Rossi odešel od funkční mistrovské Yamahy kdežto Stoner odešel od nefunkční Ducati kterou neukočíroval ani v zavádějícím kole.
...taky zajímavé že

desmo69 (638) napsal 19.12.2012 v 20:18-1+5

omg, a proc sel Rossi od Yamahy? Jo aha, jeho sen bylo vyhrat na Ducati a chtel novou vyzvu. Kdyz to stejny chce Stoner tak je to divny..zajimavy

omg (1412) napsal 19.12.2012 v 19:48

(Stoner prý šel proto, že snil o závodění v Repsol Hondě jako jeho vzor Doohan, a mít další výzvy. Tak znělo, myslím, jeho vysvětlení.)
...Aha takže už ho vlastně nebavilo na Ducati vyhrávat a přijal novou výzvu od Hondy. To s tím Doohanem jsem ještě nečetl díky

Marex (2570) napsal 19.12.2012 v 18:41-2+3

Pity: S tím Hofmanem jsi pobavil.

PityGPX (949) napsal 19.12.2012 v 17:39+3

SPV: narovinu, právě to, že rok 07 dokazali i pramaci jezdit dobře, a hofmann dokonce jednou byl v závodě pátý u mě značí že nej motorka byla v roce 2007 ducati. Jak říkám, Barros dal podiu, Capi na ni vyhral, Hofmann na ni zajel 5. flek. Když už i takový jezdec jako Hofmann zajede pátý flek v motogp tak musí platit pravidlo 95% motorka, 5% jezdec ! :)))

nerd (199) napsal 19.12.2012 v 17:24

Tak som tu kawazuki vymenil za "erika"

SPV (816) napsal 19.12.2012 v 16:53

nerd: tak to máš pravdu. Já se chtěl podívat, co tam je za číslo, tak jsem na to kliknul, a až teprve koukám jiné světlo, jiné nasávání. Takhle z dálky je to jasná Kawa.

SPV (816) napsal 19.12.2012 v 16:45

omg. no, výborná. To já nikdy nenapsal. Špatná určitě nebyla. Spíš to bylo o nastavení a jezdci. I ty sám jsi napsal, že to, že Stoner uměl, nebylo jen jeho umem. Takže motorka dobrá byla.
Stoner prý šel proto, že snil o závodění v Repsol Hondě jako jeho vzor Doohan, a mít další výzvy. Tak znělo, myslím, jeho vysvětlení.

nerd (199) napsal 19.12.2012 v 16:39+1

SPV :) vzhladom na to ze ZX7R a vtedajsiu GSX-R z predneho pohladu malo kto rozozna :) a v mojom avatare je race motorka so svetlami tak to bude s "najvacsou" pravdepodobnostou motorka z endurance pretekov no a tu treba povedat ze svetla pri tychto motorka (co sa vyrobcu moto tyka) maju mensiu vypovednu hodnotu ako farba motorky

omg (1412) napsal 19.12.2012 v 16:35-3+1

SPV Proč tedy Stoner utekl od Ducati k Hondě, když to byla tak výborná motorka?

blejdamint (8) napsal 19.12.2012 v 16:25

NO každopádně jsem zvědav jak to bude 2013 lo VS ro, technika bude asi podobná u obou, nelžu když řeknu ted se ukáže jak to vlastně bylo a jestli na to Ros má a nebo ne

blejdamint (8) napsal 19.12.2012 v 16:21

Zdar všem, chlapi moc do do toho nevidím a fandím 46 od jeho začátků a nejezdil náhodou na prototypu karbonového rámu a proto pořád padal narozdíl od předchůdců ze starým typem rámu? Četl jsem na zahraničních servrech, že měl špatnou odezvu v chování motorky vzhledem k totální tuposti carbonového provedení rámu(asi nikdo nejezdí motku celou v carbonu, né) což mě po shlédnutí věčně přebržděného předního kola jde celkem dohromady. Jestli se mýlím, opravte mě

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist