Dozvuky z Motegi – 125 ccm

Protoze mne uplne odesel pocitacovy server, tak se pripravene a napsane clanky dostavaji na webove stranky az nyni. Nekolika radky se tedy jeste podivejme za nejslabsi kubaturou.

Zavod samotny byl poznamenan havarii Toma Lüthiho, respektive nasledujicim padem Sergia Gadey a dale protestem KTM, ktery ovsem v paddocku rakouskemu tymu mnoho pratelstvi neprinesl, ba prave naopak.
Mika Kallio (1.) - KTM
“Z druhe rady jsem odstartoval velmi dobre. Ve tretim kole jsem zkousel ze spice poodjet, ale to se mi nepodarilo. Lüthi, Gabor a ostatni zustali tesne za mnou. A pak jsem spolecne s Lüthim poodjel. No a potom on spadl. Mistrovstvi sveta je nyni velmi napinave.”
Thomas Lüthi (2.) - Honda
„Mel jsem v nestesti hodne stesti. Mel jsem dobry start a hned jsem byl vpredu. Pak jsem zautocil a za chvili vedl cely zavod. Ale abych odjel, to jsem brzy zjistil, ze se mi to nepodari. Pak se dostal do cela Kallio a ja videl, ze jede opravdu rychle. A tak jsem jel jen za nim a vzapeti se za nami hned utvorila dira. A citil jsem se opravdu dobre a jeho tempo v pohode kontroloval. A pak se to stalo…”
Harald Bartol – tymovy manazer KTM
“Ja jsem vedel, ze Sepp Schlögl urcite nenasadil zadny motor, ktery by neodpovidal reglementu. Ale pravidlo o tom, ze nekdo zavini pad a nasledujici preruseni zavodu a presto dostane 20 bodu, tak vidim jako nepristojnost. (Tento reglement plati uz 25 let – poznamka Bosso). Pri zavodech “Speedway” je ten, kdo zavini pad, z “Re” zavodu vyloucen. Tento predpis jsem kritizoval uz na Sachsenringu, kdy pad zavinil Poggiali. A zde jsem chtel pouze s IRTA vyprovokovat na toto tema diskuzi. Ale oni me mavnutim ruky poslali pryc, to se ovsem ale nedela…A jelikoz Lüthiho motocykl nestal v “Parc Fermé”, tak jsem se zeptal celkem pochopitelne: Proc ? Mne jde o diskuzi, vzdyt priste povede nekdo zavod, spadne, bude lezet v prostredku zavodni drahy a presto ziska 25 bodu a upevni si tak vedeni v sampionatu !”, rika s nadsazkou Rakusan Harald Bartol.
Hector Faubel (3.) – Aprilia
“Jede mi to stale lepe a lepe. Vedouci supina byla hodne velka. Pozice se stale vymenovali a muselo se o ne tvrde bojovat. Jsem hodne spokojen, nebot tento okruh prilis Aprilii nesedi”, rikal pilot Asparova tymu po svem letosnim tretim umisteni na stupnich vitezu.
Mattia Passini (5.) – Aprilia
“S tim, jak jsem zavod dokoncil, nejsem rozhodne spokojeny. Spokojeny jsem ale s tim, jak pracoval nas cely tym. Vzdyt Motegi neni pro nas motocykl vubec idealni. A ze jsem bojoval o stupne vitezu, ukazuje na to, ze jsme ze stavajici situace vytezili maximum. Bohuzel mi stale zustava ponekud trpka vzpominka na to, ze jsem celkem 5 kol vahal, a tak mohl zavod dopadnout uplne jinak.”
Gabor Talmacsi (out) - KTM
“Neuveritelne, zrejme jsem byl zbytecne moc nervozni, kdyz me nekolik jezdcu pri chybnem razeni predjelo. A kdyz jsem pridal plyn, tak jsem uz letel…”.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist