Dozvuky z Losailu – 250 ccm

Vsichni si kladou otazku, co se vlastne deje s Pedrosou ? Navic se nyni podrobil v Barcelone lekarskemu vysetreni v Motegi zraneneho leveho ramena.

Casey Stoner (1.) - Aprilia
“Muj cil do kazdeho soucasneho zavodu je celkem jasny, dojet vzdy pred Pedrosou. Jen tak si mohu zachovat sanci, aby se rozhodovalo az ve finale ve Valencii. To by byl pro nas velky uspech. Okruh v Losailu se mne libi, je presne dle meho jezdeckeho stylu. Dve viteztsvi behem 6 dnu, musim byt pochopitelne spokojeny. Rychle jsem odstartoval a pak ziskal hned naskok. Ale asi sest nebo sedm kol pred koncem mne zacal vynechavat motor. A poradne jel pouze pri 13 000 ot/min. A tak jsem skoro propadl panice, nebot na oficielnim ukazateli kol bylo jeste vice kol do konce. Ale podarilo se mi dovest motocykl vitezne az do cile. A jelikoz Dani skoncil az 4., tak budu dale na neho vyvijet tlak. Na me domaci trati na Phillip Islandu pojede Aprilia zase vyborne.”
Jorge Lorenzo (2.) – Honda
“Stoner byl v prvnich kolech velmi rychly. A ja sam jsem se dnes necitil tak dobre, jako pri trenincich.”
Andrea Dovizioso (3.) - Honda
“Dani je pod tlakem a dela chyby. Ani jeho motocykl nebyl dnes v nejlepsi forme, ale take ne horsi, nez ten muj. Zrejme ma Pedrosa problemy s koncentraci. Ovsem naskok 16 bodu na Aoyamu me rozhodne nedela klidnym. Ovsem pred Katarem jsem mel za sebou radu sesti zavodu bez podioveho umisteni. Nyni mam pred dalsimi zavody opet dobry pocit. ”
Daniel Pedrosa (4.) - Honda
“Stoner byl v prvnich kolech zavodu velmi rychly. A na rovinkach me kazdy predjizdel jak chtel. A Doviziosa jsem nepredjel ani ze zavesu. A take moje zranene rameno z Motegi me hodne boli.”
Sebastian Porto (5.) - Aprilia
“Vzhledem k vedru byl tento zavod velmi tezky. Jel jsem naplno, ale od poloviny zavodu se mi zacal prehrivat motor a ztracel vykon. A tak me souperi odjeli, navic me klouzalo predni kolo.”.
Randy de Puinet (out) - Aprilia
“Velmi spatny vikend, uz v treninku jsem byl az 8 !”.
Anthony West (nestartoval) - KTM
“Samozrejme, ze bych jel rad zavod. Ale tym byl jineho mineni a sice nejit do zadneho rizika. Ja to vidim take tak, kdyz jsou s motorem problemy. V poslednim case jsme meli uz tri porouchane motory. Ovsem s necim takovym se musi u noveho motocyklu pocitat. Nyni dva zavody vynechame a soustredime se na Valencii.”

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist