Dozvuky z Le Mans – 125 ccm

Prvni vitezstvi Thomase Lüthiho bylo provazeno i trochou stesti, co se tyka pohonne smesi. Svycarsky pilot totiz zustal po skonceni zavodu stat na trati, dosel mu benzin. A tak se nevedelo, jestli zustal v nadrzi dostatek pro nasledujici zkousku.

Dozvuky z Le Mans – 125 ccm
“Za palivo je odpovedny Stefan Fuhrer, pokud by smes uz nestacila na provedeni zkousky, tak by se nesmel uz nikdy vratit domu do Svycarska”, rikal sarkasticky Lüthiho seftechnik, Sepp Schlögl.
A jeste nekolik statistik, poprve od roku 1989 stal svycarsky jezdec na Pole Position, naposled to byl Stefan Dörflinger v Brne s Krauserem 80. Posledni svycarske vitezstvi v zavode Grand Prix se datuje take do stejneho roku, v belgickem Francorchamps vyhral Jacques Cornu na Honde 250 ccm. A poslednim Svycarem, ktery vyhral stopetadvacitky, byl Bruno Kneubühler v roce 1983 ve svedskem Anderstorpu.
Thomas Lüthi (1.) - Honda
“Po ziskani Pole Position jsem chtel ujet hned od startu pryc, tak jako v Jerezu, tam me ovsem souperi diky jizde v zavesu hned dojeli. Talmacsi me sice v prvni zatacce predjel na brzdy, pricemz me predjel i Lai, ale to bylo nastesti vsechno. Je to krasny pocit, jsem nyni v mistrovstvi sveta druhy a to mi dava velkou sebeduveru pokracovat tak, jako doposud.”
Sergio Gadea (2.) – Aprilia
“Necekal jsem, ze bych mohl zavodit s absolutni spici. Ale kdyz uz jsem byl vpredu, tak jsem jel pochopitelne naplno.”
Mika Kallio (3.) - KTM
“Chtel jsem v zaveru predjet Gadeu, ale zabranil me v tom v predposlednim kole Simoncelli. A tak me Gadea nepatrne odjel. Ovsem v mistrovstvi mam nyni 12 bodu naskok a to je to hlavni.” KTM podala po zavode protest proti Gadeovi, ze predjel Talmacsiho, kdyz byly vyveseny zlute vlajky. Tento protest byl ale reditelstvim zavodu zamitnut, nebot Spanel pustil Madara hned zase pred sebe.
Mika di Meglio (4.) – Honda
“Chtel jsem vsem svym fanouskum predvest pekny zavod a dokazat, ze umim jezdit rychle. Odstartoval jsem sice spatne, ale potom jsem jel pouze smerem dopredu”.
Marco Simoncelli (5.) – Aprilia
“Le Mans neni okruh pro Aprilii a take ne pro me. A navic jsem na zacatku zavodu po kolizi s Faubelem a Gadeou malem upadl. Nyni ale prijdou okruhy pro Aprilii jako stvorene, treba Mugello.”
Gabor Talmacsi (6.) - KTM
“Cekal jsem vic, ale predni brzda me nefungovala na 100 %, nebot byla nastavena prilis mekce. A navic jsem mel v pomalych zatackach problemy s pridavanim plynu. A tak jsem mohl soupere pouze pronasledovat, ale ne atakovat.”

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist