Dozvuky z Donningtonu – 125 ccm

Na motocyklech KTM nevitezi uz jen Mika Kallio a Gabor Talmacsi, ale i mlady Spanel Julian Simon. Ovsem tak vyrovnanou tabulku po 8 zavodech nepamatuje snad nikdo, prvni tri v poradi deli jeden jediny bod a tak MS teto tridy zacina vlastne na Sachsenringu znovu od nuly.

Dozvuky z Donningtonu – 125 ccm
Julian Simon (1.) - KTM
“Behem sucheho zavodu jsem mel problemy s motorem. A na mokry zavod jsem si vzal jiny motocykl. A ten “bezel” daleko lepe. Byl to ovsem velmi riskantni zavod. Pocity po svem vitezstvi nemohu slovy vubec popsat…”.
Mika Di Meglio (2.) - Honda
“Mel jsem velmi dobry start a jelo se mi dobre. A kdyz jsem videl ostatni piloty, jak postupne padaji, tak jsem se stale vice priblizoval spici zavodu. Ale Julian Simon byl velmi rychly a ja jsem nechtel podstoupit zadne zbytecne riziko a dojet radeji na podiovem umisteni.”
Fabrizio Lai (3.) - Honda
“Pro vysledek MS to bylo dulezite umisteni. Skoncil jsem na stupnich vitezu a dva kandidati na celkove vitezstvi, tedy Pasini a Talmacsi, vubec nedojeli do cile. Zavod sam o sobe byl velmi tezky a ja v poslednim kole velmi riskoval. Sice jsem se na mokru citil dobre, ale presto jsem mel problemy se zadnim kolem. Chtel bych se podekovat u stajovych mechaniku kubatury dvestepadesatek, kteri mne velmi pomohli ! A ze jsem v poslednim kole predjel destoveho specialistu Simoncelliho, tak to je hodne povzbuzujici.”
Marco Simoncelli (4.) – Aprilia
“Po padu v prvnim zavode jsem musel pouzit rezervni motocykl a ten nebyl tak dobry, jako ten prvni. Ovsem, kdyz jsem se podival po zavode na monitor a zjistil, ze mam ztratu pouhych 15 bodu na prvniho, tak to nyni vypada vse uplne jinak. V poslednim kole jsem vubec nevedel, ze je posledni, jinak bych se nenechal od Laie predjet !”
Pablo Nieto (5.) - Derbi
“Zajel jsem nejlepsi vysledek teto sezony, v desti se jezdi jednoduseji, ale na suchu jsou nove Derbi jen tezko ovladatelne.”
Thomas Lüthi (6.) - Honda
„Do druheho zavodu jsem vyjel se stejnym motocyklem, s jakym jsem jel na suchu a to bylo velmi tezke, nebot mokra trat vyzadovala jiny setup. Zadni kolo totiz stale prokluzovalo, a to jsem ani nepridaval plyn. A musel jsem dvakrat vyjet mimo trat. Z pohledu tabulky MS zaciname vlastne od zacatku. Vse je otevreno, a ze Pasini spadl uz behem Warm – Up kola, to jsem ani nevedel. Za takoveho pocasi se musis starat ptredevsim sam o sebe.”
Mika Kallio (7.) - KTM
“Pole – Position je na nic, kdyz pak spadnes. Jsem v mistrovstvi sveta 18 bodu vzadu a tak musim jet opatrne, rikal jsem si pred zavodem. Pred Mugellem vypadalo vse ruzove, ale pak jsem dvakrat spadl a tak se mi to pomalu vymyka z ruky. No a po opakovanem startu prselo opravdu hodne. Sice jsem vymenil motocykl, ale na tom novem nefungovaly svicky a tak jsem musel znovu do depa. A jelikoz jsem vyjel do zahrivaciho kola z depa, tak jsem se musel postavit do posledni rady. A tak 7. misto a 9 bodu jsou okay. A v MS jsem na Talmacsiho a Pasiniho udelal 9 bodu k dobru.”
Gabor Talmacsi (out) - KTM
“Po prvni ze dvou padu behem deviti kol jsem mel v kombineze sterk a vubec jsem nevidel. A zadni brzda take nefungovala. A vubec jsem nevedel, kolikaty vlastne jsem. A teprve kdyz jsem znovu spadl, tak jsem se dozvedel, ze jsem jel jako 18. …!”.
Mattia Pasini (out) – Aprilia
“Mel jsem proste smulu.”

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist