Dozvuky z Ciny – 250 ccm

A co rekli o zavode protagoniste dvestepadesatek, to si prectete o par radku nize.

Dozvuky z Ciny – 250 ccm
Dozvuky z Ciny – 250 ccm
Casey Stoner (1.) - Aprilia
Australsky tovarni pilot Aprilie dokazal jako druhy Australan – naposled to byl Gregg Hansford na Kawasaki v roce 1979, vyhrat dva zavody teto tridy po sobe. “Velmi spatne jsem vystartoval a rikal, ze to bude asi velmi tezke, dostat se v desti dopredu. Navic v rannim mokrem Warm – Upu jsem byl az 25. ! Ale v zavode samotnem jsem brzy poznal, ze mi to opravdu jede, nasel jsem tu spravnou rychlost a tak jsem zacal vyvijet tlak. V poslednich kolech byl dest znovu velmi intezivni a tak jsem nechtel udelat zadnou chybu. Moje Aprilia byla velmi rychla a tak jsem uz od druheho kola byl vpredu.” rikal zatim prekvapive druhy muz prubezneho poradi sampionatu, prezdivany “Rolling Stoner”.
Andrea Dovizioso (2.) – Honda
“Chtel jsem na Stonera v zaveru tvrde zautocit, ale on jel velmi dobre. A tak jsem se musel spokojit s druhym mistem. Nechtel jsem pri tomto blaznivem pocasi udelat zadnou chybu, hlavne proto, ze jsem vedel, ze je Pedrosa hodne vzadu a tak jsem si spocital, ze mi i druhe misto staci k vedeni v sampionatu.”
Hiroshi Aoyama (3.) - Honda
“Na uplne nove trati a hned dojet na podiovem umisteni, to nebylo vubec lehke. Po 5. miste v kvalifikaci jsem si to vubec nemyslel. Mel jsem ze zacatku problemy udrzet tempo me skupiny, ale postupne jsem ziskal na sebeduvere. To uz ale byli Stoner a Dovizioso hodne vpredu.”
Alex de Angelis (4.) - Aprilia
“Byly to dnes dulezite body do mistrovstvi sveta. Bohuzel jsem musel “odevzdat” treti misto Aoyamovi. Ale konecny vysledek nas odmenil za ty vsechny problemy, ktere jsme meli behem treninku.”
Sebastian Porto (5.) - Aprilia
“Neodstartoval jsem dobre, ale postupne jsem ziskaval na sebeduvere. Ovsem take jsem se trikrat ocitl v hodne krizovych situacich, na same hranici padu.”
Daniel Pedrosa (6.) - Honda
“Jsem spokojeny, v desti jsem jeste nikdy nebyl vpredu a tak je to muj nejlepsi vysledek za mokra.”
Héctor Barbera (7.) - Honda
“S vysledkem nejsem spokojeny, vzdyt jsem ztratil na viteze 46 sekund.”
Simone Corsi (8.) - Aprilia
“Sice jsem vyjel do zavodu z 9. pozice, ale po projeti jednoho mista s hodne vodou jsem se ocitl az jako 20. ! Pak jsem ovsem nasel dobry zavodni rytmus a nakonec dojel jako 8.”
Dirk Heidolf (15.) - Aprilia
“Ziskal jsem svuj prvni letosni bod. To me velmi tesi, nebot moje soucasna staj Kiefer Castrol Honda bodovala naposled v cervenci 2003. Bohuzel jsem mel do deste trochu kratky prevod, a tak jsem na rovinkach tocil hodne vysoko. V zaveru jsem chtel jeste zautocit na Smrze a Baldoliniho, ale udelal jsem dve chyby.”
Randy de Puinet (18.) - Aprilia
“Meli jsme problemy uz v treninku, a pak take v zavode. A ctyri kola pred koncem zacal vynechavat motor. A to jsem zde chtel dojet na stupne.”
Andrea Ballerini (out) - Aprilia
Italsky vodni specialista – vyhral v roce 2003 na okruhu Phillip Islandu kubaturu 125 ccm, si prohral vyborne devate misto diky padu: “Skoda, kdybych skoncil do Top – Ten, tak jsme dostali na pristim zavode Grand Prix k dispozici box a nemuseli byt ve stanu”; rikal s trochou ironie italsky pilot, ktery se do startovni listiny letosniho mistrovstvi sveta dostal az na posledni chvili za sveho krajana Stefana Peruginiho.
Steve Jenkner (out) - Aprilia
“Nemelo vubec smysl jet dale, s takovymi casy na 1 kolo, ktere jsem jezdil. Radeji se dam do poradku do francouzske Grand Prix v Le Mans. Ty bolesti, ktere jsem zde zazival, byly prakticky nesnesitelne. Presto bylo dobre, ze jsem zde byl, jinak bych nosil sadru jeste cely tyden dele a cely rehabilitacni proces by se opozdil.”
Chaz Davies (out) - Aprilia
“Skoda defektu, normalne jsem v desti hodne silny, nebot si hodne verim a mam take velmi dobry “feeling” pro predni kolo”, rikal britsky pilot, ktery objel pouha dve kola.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist