Dozvuky z Barcelony – 250 ccm
Text: Jiří Mikšík | Zveřejněno: 15.6.2005 | Zobrazeno: 1 329x
Zavod kubatury dvestepadesatek byl poznamenan neuveritelnym mnozstvim padu a vyjeti z trate, ktere postihli i radu renomovanych, tedy tovarnich pilotu.
Daniel Pedrosa (1.) - Honda
“Po treninku jsem nedoufal, ze zde mohu vyhrat. A navic jsem udelal na startu hroznou blbost, pustil jsem rychle spojku a zustal znovu stat. Kdyz jsem konecne zacal zavodit, tak jsem brzo zjistil, ze mohu jet rychleji nez ti prede mnou a tak postupne predjizdel jednoho soupere za druhym a nasel svuj vlastni rytmus jizdy. A po kolizi De Angelise a Lorenza jsem mel stesti, ze jsem tim ziskal maly naskok, ktery jsem se snazil dale udrzet.”
Casey Stoner (2.) – Aprilia
“Teprve ve Warm – Upu jsme nasli spravny Setup. A tak jsem vlastne hral v zavode poker, nebot s timto nastavenim jsem neobjel moc kol. Ale nakonec se to podarilo. Ne vzdy je spatny start prekazkou uspechu. A pak nekolik blaznivych kolegu upadlo a ja jsem videl, ze jsem dostatecne rychly.”
Andrea Dovizioso (3.) - Honda
“Po mem treninkovem padu v rychlosti kolem 180 km/h jsem se v nedeli probudil jako prejety parnim valcem. Ale v zavode jsem mohl jet skoro na 100 % meho maxima. A navic mi tym dal k dispozici velmi dobry motocykl, ackoliv jsme museli vynechat jeden trenink.”
Randy de Puinet (6.) - Aprilia
“Velmi dobre jsem odstartoval, a dokonce jsem vedl. Pak jsem se po padu propadl az na 26. misto. O tomto vikendu jsem spadl celkem 3x. To je ostuda. Mohl jsem zde totiz vyhrat.”
Héctor Barbera (16.) - Honda
“Corsi do me na rovince dvakrat najel a poskodil me motor. A tak jsem se propadal a propadal, az jsem zustal bez bodu. A vedeni zavodu Corsiho ani nepotrestalo…!”
Steve Jenkner (19.) - Aprilia
“Konecne jsem uvidel cilovy praporek. Ovsem na body to ani v mem ctvrtem zavode nestacilo !, Pak jsem taky musel vyjet z trate, kdyz jsem pri brzdeni pustil prilis brzo spojku. A tim jsem ztratil hodne casu. Musim se naucit najizdet cisteji do zatacek. Jedno je jiste, v treninku musim objizdet zavodni delku, abychom nastavili spravne motocykl, ve stopetadvacitkach na to stacilo 10 kol…”
Chaz Daviez (out) - Aprilia
“Ze zacatku to bylo velmi dobre, ale pak jsem ztratil nejen grip na pneumatikach, ale zadrel se mi i motor, jinak bych dojel urcite v bodech.”
Sebastian Porto (out) - Aprilia
“Kdyz jsem se vratil nazpet do boxu, ztratil jsem uplne orientaci. Ale vedel jsem, ze jsem spadl. Proc, to ale nevim !”
“Po treninku jsem nedoufal, ze zde mohu vyhrat. A navic jsem udelal na startu hroznou blbost, pustil jsem rychle spojku a zustal znovu stat. Kdyz jsem konecne zacal zavodit, tak jsem brzo zjistil, ze mohu jet rychleji nez ti prede mnou a tak postupne predjizdel jednoho soupere za druhym a nasel svuj vlastni rytmus jizdy. A po kolizi De Angelise a Lorenza jsem mel stesti, ze jsem tim ziskal maly naskok, ktery jsem se snazil dale udrzet.”
Casey Stoner (2.) – Aprilia
“Teprve ve Warm – Upu jsme nasli spravny Setup. A tak jsem vlastne hral v zavode poker, nebot s timto nastavenim jsem neobjel moc kol. Ale nakonec se to podarilo. Ne vzdy je spatny start prekazkou uspechu. A pak nekolik blaznivych kolegu upadlo a ja jsem videl, ze jsem dostatecne rychly.”
Andrea Dovizioso (3.) - Honda
“Po mem treninkovem padu v rychlosti kolem 180 km/h jsem se v nedeli probudil jako prejety parnim valcem. Ale v zavode jsem mohl jet skoro na 100 % meho maxima. A navic mi tym dal k dispozici velmi dobry motocykl, ackoliv jsme museli vynechat jeden trenink.”
Randy de Puinet (6.) - Aprilia
“Velmi dobre jsem odstartoval, a dokonce jsem vedl. Pak jsem se po padu propadl az na 26. misto. O tomto vikendu jsem spadl celkem 3x. To je ostuda. Mohl jsem zde totiz vyhrat.”
Héctor Barbera (16.) - Honda
“Corsi do me na rovince dvakrat najel a poskodil me motor. A tak jsem se propadal a propadal, az jsem zustal bez bodu. A vedeni zavodu Corsiho ani nepotrestalo…!”
Steve Jenkner (19.) - Aprilia
“Konecne jsem uvidel cilovy praporek. Ovsem na body to ani v mem ctvrtem zavode nestacilo !, Pak jsem taky musel vyjet z trate, kdyz jsem pri brzdeni pustil prilis brzo spojku. A tim jsem ztratil hodne casu. Musim se naucit najizdet cisteji do zatacek. Jedno je jiste, v treninku musim objizdet zavodni delku, abychom nastavili spravne motocykl, ve stopetadvacitkach na to stacilo 10 kol…”
Chaz Daviez (out) - Aprilia
“Ze zacatku to bylo velmi dobre, ale pak jsem ztratil nejen grip na pneumatikach, ale zadrel se mi i motor, jinak bych dojel urcite v bodech.”
Sebastian Porto (out) - Aprilia
“Kdyz jsem se vratil nazpet do boxu, ztratil jsem uplne orientaci. Ale vedel jsem, ze jsem spadl. Proc, to ale nevim !”
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?