Dozvuky z Barcelony – 125 ccm

Po jarnim testu IRTA v Barcelone, kteremu tovarni pilot Aprilie Mattia Pasini dominoval (1:51,538), ho mnozi oznacili za velkohubeho – mlady sebevedomy Ital totiz nesetril slovy o budoucich vitezstvich, ale soucasnost mu dava za pravdu, ze 6 zavodu uz dvakrat vyhral.

Dozvuky z Barcelony – 125 ccm
Ale jeste nez dame slovo jednotlivym jezdcum, tak urcite stoji za povsimnuti rozdeleni tovarnich stroju v rakouske staji KTM: Spanel Julian Simon ma ve svych 18-ti letech nejmene zkusenosti ze vsech nasich pilotu. Proto take jezdi nejlepsi nas motor. Ten druhy nejlepsi ma k dispozici Talmacsi a konecne Kallio, ktery je nejlepsi jezdec, dostane ten treti. Ale ve skutecnosti nejsou mezi nimi velke rozdily, ten nejlepsi motor se lisi od toho nejhorsiho maximalne o 0,5 PS”, rika seftechnik Harald Bartol.
Mattia Pasini (1.) – Aprilia
“Po mem zraneni v Le Mans jsem neocekaval, ze dokazu uz tak brzo zase vyhrat. Po treninku mi bylo jasne, ze zde mam k dispozici motocykl, ktery se muze rovnat vsem. A v zavode samotnem jsem mel uz od zacatku velmi dobry pocit. A tak jsem nasel hned ze zacatku svuj vlastni rytmus, jezdil pravidelne rychla kola a pokousel jsem se neztratit koncentraci. Ze jsem nyni na spici tabulky, to me prekvapuje a to jeste prijde Assen, na ktery se velmi tesim.”
Marco Simoncelli (2.) – Aprilia
“Ze 16. mista po prvnim kole, kdy jsem sice odstartoval dobre, ale po kolizi s Kuzuharou propadl hodne dozadu, jsem musel hodne tlacit, abych se dostal zase dopredu.”
Mika Kallio (3.) - KTM
“Dobre jsem vystartoval. Pochopitelne po ziskani Pole – Position jsem cekal, ze zde pojedu o vitezstvi. Ale kdyz jsem byl po 7. kole za Pasinim, tak jsem hned citil, ze jsme zvolili prilis mekke pneumatiky. A tak jsem nemohl dostat Pasiniho vubec pod tlak. A kdyz me predjel jeste Simoncelli, tak jsem zjisitil, ze i on je na me prilis rychly. A tak jsem byl nakonec rad, ze z toho bylo podiove umisteni. Je to jak v krizovce, behem treninku jsem jel 22 kol bez prestavky, a stejna pneumatika byla po nem jako nova”. Na jedno vsak finsky pilot zapomnel, v treninku o 9. hodine rano bylo jiste chladneji nez behem zavodu o dve hodiny pozdeji…
Gabor Talmacsi (4.) - KTM
“Vysledek odpovida tomu, na co mela dnes moje motorka. Oba dva piloti na Apriliich, tedy Pasini a Simoncelli meli vzadu tvrdsi pneu a to byla spravna volba. Proto take byli rychlejsi. Navic jsem ve druhe polovine zavodu stale klouzal.”
Thomas Lüthi (7.) - Honda
“Tento vikend byl opravdu tvrdy. Setup, ktery zde na IRTA testech tak perfektne fungoval, nepasoval ani trochu. Navic jsem zvolil spatne penumatiky.” Ovsem zatimco jak piloti na Apriliich, tak pochopitelne tovarni stroje KTM jsou behem sezony stale vylepsovany – KTM kvuli tomu dokonce odlozila start dvestepadesatky, HRC ma zajem pouze na kubature MotoGP a na svem oblibenci ve dvestepadesatkach, Pedrosovi.
Michael Ranseder (12.) - KTM
“Muj start z 21 pozice nebyl nejlepsi, ale hned v prvnim kole jsem ziskal nekolik mist. Ale potom uz bylo poradne horko, tak jak to v teto kubature je obyvkle. Nikdo totiz neucukne. A pak jsem konecne splnil svuj cil, dojet na bodovanem umisteni. Na konci jsem nekolikrat uklouzl, a tim jsem ztratil kontakt s Iannonem. Do umisteni v Top – Ten bych musel jet hodne riskantne, a tak jsem radsi zvolil 12. misto. Ale mam prvni body a to ve tretim zavode na divokou kartu.
Héctor Faubel (out) - Aprilia
“Mel jsem zde urcite na podium, ale bohuzel se mi zadrel motor. Ale ted by te smuly uz mohlo stacit”.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist