Dovizioso se stále ještě nerozhodl

Třetí jezdec MS královské kubatury MotoGP Andrea Dovizioso stále ještě váhá, jak se rozhodnout na rok 2012, přičemž v jeho případě jde už pouze o dvě varianty, LCR Honda nebo Tech3 Yamaha a každá z nich má své přednosti, ale také zápory.

Andrea Dovizioso má na rok 2012 dvě velmi jasné možnosti svého pokračování závodní činnosti v MotoGP. Sám ale stále ještě neví, zda má zůstat u Hondy, nebo využít novou výzvu od Yamahy.

Ital Dovizioso se tedy musí co nejdříve rozhodnout mezi LCR Honda nebo Tech 3 Yamaha: "Je to hodně těžké, v posledních devíti rocích jsem vždy jezdil Hondu a v současné době s ní závodím o první místa. Je to hodně tvrdé, ale vše závisí na podmínkách do budoucnosti a já jsem se stále ještě nerozhodl", říká Dovizioso a potvrdil to i zdroj blízký našemu webu, který s Andreou nyní letěl v jednom letadle z Japonska do Evropy.
Týmový šéf LCR Lucio Cecchinello komentuje celou situaci následovně: "Aktuálně se koncentrujeme na Doviziosa, pokud se ale nedomluvíme na smlouvě s ním, tak jednáme rovněž s Hopkinsem, Bautistou či s De Punietem. Samozřejmě, že vše hodně závisí na tom, co řeknou naši sponzoři a také Honda. Dovizioso je ale naše řešení číslo jedna. Naopak možnost závodění se dvěma piloty na rok 2012 nepřichází vůbec v úvahu".

Italovi ale dal nabídku smlouvy i Herve Poncharal a zde existuje na rozdíl od Hondy, kde ani v roce 2013 neexistuje pro Doviziosa šance závodit za Repsol (Stoner a Pedrosa jsou zatím jasní a pokud přijde někdo jiný, tak to bude Marquez), minimálně teoretická možnost dostat se za dva roky do továrního týmu Yamahy místo Bena Spiese: "Samozřejmě, že o tom přemýšlím a tato možnost zde existuje. Pokud jseš rychlý, tak máš řadu možností. A pokud budu jezdit na Yamaze příští rok rok rychle já, tak existuje možnost dostat se do továrního týmu Yamahy a to je cílem každého pilota", vysvětluje Andrea Dovizioso.
Od Doviziosova rozhodnutí závisí potom obsazení dalších jezdeckých míst a to nejen v seriálu MotoGP, ale dokonce i ve WSBK. Pokud by se totiž Dovi rozhodl pro Tech3 Yamahu a jeho týmovým kolegou se stal někdo z dvojice Alvaro Bautista - stále ještě totiž není vyřešena otázka závodění Suzuki v roce 2012 či Eugene Laverty, tak by byl volným pilotem Cal Crutchlow - přes platnou smlouvu s Yamahou, což dobře ví i Crutchlowův manažér, jenž dle našich informací jednal o víkendu v superbikovém paddocku o ev. angažmá v tomto seriálu pro svého svěřence na rok 2012. A na straně druhé, pokud by se výše jmenovaný italský jezdec rozhodl pro LCR Hondu, tak by další z uvažovaných kandidátů a ex-jezdec tohoto týmu Randy de Puinet mohl jistě využít nabídky továrního týmu Kawasaki ze seriálu WSBK.

Závěrem se dá shrnout, jakmile bude známo Doviziosovo rozhodnutí - a to by mělo padnout v nejbližších dnech - tak se roztočí přestupový kolotoč nejdříve v MotoGP a vzápětí ve WSBK.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):



TOPlist