Definitivní konec Haojue?

Nová čínská stáj Haojue, na začátku roku známá ještě jako Maxtra, vstupovala do sezóny 2009 s velkými plány. Ve vedení týmu byly takové osobnosti jako Garry Taylor – bývalý šéf týmu Suzuki v MotoGP, či Jan Witeveen – bývalý závodní ředitel Aprilie.

Definitivní konec Haojue?
Jako závodníci byli angažováni zkušený Rakušan Michael Ranseder a mladý Brit Matthew Hoyle. A pak přišly první závody a první neúspěchy. Zatímco britský teenager měl velké problémy se vůbec kvalifikovat do závodu, tak bývalý tovární jezdec KTM to sice většinou dokázal, ale o nějakém bodíku se mu mohlo jen zdát.

A pak přišla první závodní „přestávka“, v Mugellu už oba dva jezdci chyběli. Šéftechnik Jan Witeveen byl propuštěn a týmový manager Garry Taylor odletěl do Číny na jednání. Ještě před odletem řekl na otázku, proč raději nejezdí s jinými motocykly, následovně: „Nejsme Loncin (druhá čínská stáj, která okopírovala italské motocykly Malaguti – pozn. autor), jdeme vlastní cestou“.
Faktem je, že ani v Assenu se tým na startu neobjeví, píše ve svém blogu rakouský jezdec Michi Ranseder. A dodává, že jeho předsevzetí, tedy start na oblíbeném Sachsenringu, zůstane zřejmě pouze nesplněným snem.

Že jsou jeho myšlenky zřejmě tvrdou realitou, dokazuje i skutečnost, že na minulém zasedání IRTA v Barceloně, týmový šéf Garry Taylor vůbec nebyl.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist