Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pepa: Jaký je rozdíl mezi pilotem a závodníkem? A bojovné výkony bez duchaplných výmluv dnes již jezdci nemají? A pakliže výmluvy mají, nemůže to být například "lepší" medializací, internetem a rozšířenou televizní nabídkou?
Panové v době kdy Vitvar jezdil na Nortonu Štastný s Havlem na Jawě Malina Staša a mnoho dalších na ČZ tak zavodní stroje staly v depu a zavodnici nebyli piloti a podavali bez duchaplných výmluv bojovné vykony.
Trigr: Úžasný to bude, když se bude dařit. De Puniet ukázal, že to jde. Jerez je technická trať a ART je motorka s dobrým chováním v technických pasážích.
Randy je sympaťák a moc mu fandím.
tak ja znam tez depo, to jsem slychaval když jsme chodili ve štbku na ecce homo. Ale v současné době je jasný pojem paddock.
Pozor, pan V. Svoboda na nově často říká "jezdec zajel do paddocku" to říká dle mě chybku. Tam se opravdu na grafice ukáže (jak jsou jména ve sloupečku po třech písmenkách) písmenko P ale to znamená PIT. Tedy boxy.
Takže když se ukáže v kvalifikaci třeba LOR (P) tak to není že zajel do paddocku ale do pitu - tedy do boxů.
paddock je opravdu jak říká josef ten prostor pro kamiony, hospitality, motorhomy, stánky dorny, atd. :)
mamba54
s těmi lokomotivami máš pravdu, přece jen ta pára byla dřív než spalovací motor, ale DEPO jako prostor pro úschovnu a opravy vozidel prostě pokračuje dál, příště se to bude třeba týkat vozidel na vodík, nebo i vodu
Ten paddock se fakt týká prostoru pro koně, ale zas je pravda, že jako dopravní prostředek byl dávno před párou Třeba Horymír, nebo Žižka by mohli vyprávět.
Se mě "líbí", jak v každém článku se zmiňuje slovo "paddock", ..sice je to prostor, kde se koně shromažďují před dostihy a nasedaj na ně jezdci,...ale zase to víc zní anglicky, bo co, víc i emericky.
Se mě pořád víc zamlouvá staré dobré DEPO ,navíc 100% vystihuje oproti paddocku správný význam pro určený prostor
Ale doba už je taková, některá slova nám vytlačují ta nová.
Mám za to, že Ben má ještě problém po operaci a 3.den vůbec netestoval. Doufám, že se zvedne, protože by to pro něj byla trpká tečka v MotoGP Nechápu, že se tak propadnul... První rok u Tech3 velká naděje a teď...
V závodech bude všechno jinak
Připusťme, že Smith je nováček MotoGP1000,
ale žeby Ducati měla definitivně "zničit kariéru"
Bena Spiese, to by bylo smutný
A teď, Dukatisti, "do mně" ...
Pepa: Jaký je rozdíl mezi pilotem a závodníkem? A bojovné výkony bez duchaplných výmluv dnes již jezdci nemají? A pakliže výmluvy mají, nemůže to být například "lepší" medializací, internetem a rozšířenou televizní nabídkou?
Zajímavá diskuze , ale hlavně že Pešek je rychlejší Abaji . Jen ať se tak oba vyšponují k max. výkonům, že jim ani Randy nebude stačit
Jenže tenkrát v tom nebylo tolik peněz, zákulisních "šméček", jezdilo se pro lidi a po závodě se šlo na pívo...
Panové v době kdy Vitvar jezdil na Nortonu Štastný s Havlem na Jawě Malina Staša a mnoho dalších na ČZ tak zavodní stroje staly v depu a zavodnici nebyli piloti a podavali bez duchaplných výmluv bojovné vykony.
Trigr: Úžasný to bude, když se bude dařit. De Puniet ukázal, že to jde. Jerez je technická trať a ART je motorka s dobrým chováním v technických pasážích.
Randy je sympaťák a moc mu fandím.
Pity-p. Svoboda má kurva znalosti tak nevím proč v tom štouráš trochu úcty všicni víme o co jde i kdyby řekl, že odjel do servisu
martjan1098: LUKYN JE RYCHLEJŠÍ JAK ABAJA.- Stačí? Už jsi spokojen, nebo ještě něco?
martjan_1098: Lukyn je TEĎ rychlejší. Ale mým favoritem v sezóně je 17
Není to úžasný, že máme v MotoGP dva jezdce fantastický...ještě si můžem vybírat komu fandit víc
Co DePuniet, ten me moc nezajima, ale napiste clanek s nadpisem, ze Lukyn je rychlejsi jak Abaja, co vy na to motorkari.cz, mlcite?
tak ja znam tez depo, to jsem slychaval když jsme chodili ve štbku na ecce homo. Ale v současné době je jasný pojem paddock.
Pozor, pan V. Svoboda na nově často říká "jezdec zajel do paddocku" to říká dle mě chybku. Tam se opravdu na grafice ukáže (jak jsou jména ve sloupečku po třech písmenkách) písmenko P ale to znamená PIT. Tedy boxy.
Takže když se ukáže v kvalifikaci třeba LOR (P) tak to není že zajel do paddocku ale do pitu - tedy do boxů.
paddock je opravdu jak říká josef ten prostor pro kamiony, hospitality, motorhomy, stánky dorny, atd. :)
mamba54
s těmi lokomotivami máš pravdu, přece jen ta pára byla dřív než spalovací motor, ale DEPO jako prostor pro úschovnu a opravy vozidel prostě pokračuje dál, příště se to bude třeba týkat vozidel na vodík, nebo i vodu
Ten paddock se fakt týká prostoru pro koně, ale zas je pravda, že jako dopravní prostředek byl dávno před párou Třeba Horymír, nebo Žižka by mohli vyprávět.
Josef58: Jako Češi jsme už přišli daleko o víc než o slovíčko,časem si zvykneš.
Josef58- Depo je zase původní výraz pro prostor kde parkují lokomotivy, v širším významu skladiště.
Jo a všichni mají motorky ve stání u žlabu
Se mě "líbí", jak v každém článku se zmiňuje slovo "paddock", ..sice je to prostor, kde se koně shromažďují před dostihy a nasedaj na ně jezdci,...ale zase to víc zní anglicky, bo co, víc i emericky.
Se mě pořád víc zamlouvá staré dobré DEPO ,navíc 100% vystihuje oproti paddocku správný význam pro určený prostor
Ale doba už je taková, některá slova nám vytlačují ta nová.
Mám za to, že Ben má ještě problém po operaci a 3.den vůbec netestoval. Doufám, že se zvedne, protože by to pro něj byla trpká tečka v MotoGP Nechápu, že se tak propadnul... První rok u Tech3 velká naděje a teď...
V závodech bude všechno jinak
Připusťme, že Smith je nováček MotoGP1000,
ale žeby Ducati měla definitivně "zničit kariéru"
Bena Spiese, to by bylo smutný
A teď, Dukatisti, "do mně" ...
nedchápu na co tam vůbec tahle "podkategorie" je. Může se sanžit sebevíc a nejlíp bude stejně jezdit se ztrátou 2 sec na kolo
aby to nebylo spíš v rukách
Tak Cardioni, vzhůru na zvědy!