De Puniet chválí nové pneumatiky Claiming-Rule

Nová zadní kyvná vidlice nepřinesla pilotovi s motocyklem ART-Aprilia Randymu de Punietovi žádné velké zlepšení, nově vyvinuté pneumatiky od Bridgestone speciálně pro biky CR si ale zkušený Francouz nemůže vynachválit.

De Puniet chválí nové pneumatiky Claiming-Rule
Tým Power Electronics od ex-mistra světa Jorge «Aspar» Martineze má na rok 2013 jeden jasný cíl: obhájit pozici nejlepšího týmu hodnocení CRT!

S pozicemi 14. a 15. po prvním testovacím dnu v podání Aleixe Espargara a Randyho de Punieta se zdá, že se mezi jezdci s motocykly CR v jejich hierarchii oproti loňsku nic nezměnilo, ačkoliv přibyli Španěl Hector Barbera, Japonec Hiro Aoyama či třeba náš Karel Abraham. 
Jak Aleix Espargaró, tak Randy de Puniet byli první den testů dokonce rychlejší než oba piloti s prototypovými motocykly Ducati-Pramac Andrea Dovizioso a Ben Spies.

"Bylo to správné rozhodnutí, že jsme první den začali s loňským bikem. Bohužel nás pronásledovaly velké vibrace. Trochu se nám podařilo je zmírnit, ale stále se ještě objevují", řekl už skoro 32-letý Francouz, který v zimní přestávce přivedl před oltář svou přítelkyni Lauren Vickers.
Velmi dobrý pocit má De Puniet z nového modelu pneumatik, které dodavatel Bridgestone speciálně extra vyrobil pro týmy Claiming-Rule. Jsou v porovnání s pneumatikami pro prototypové motocykly poněkud měkčí: "Tyto pneumatiky jsou velkou pomocí pro naše motocykly, můžeme s nimi daleko lépe pracovat. Nabízejí totiž daleko lepší příčnou přilnavost. A přesně to jsme potřebovali. Ty původní prototypové nám totiž úplně nevyhovovaly, bylo to s nimi hodně těžké. Nové modely vydrží mezi 15 až 20 koly, což je pro Sepang velmi dobrý ukazatel."
De Puniet dále po prvním dnu testování říkal: "Zkoušeli jsme i novou kyvnou vidlici, ale ta mě nijak neoslovila, není totiž žádnou výhodou. Musíme ale otestovat i nový rám. Chtěli jsme to původně udělat už dnes, ale tým nechtěl nic přestavovat, neboť tady v Sepangu člověk nikdy neví, jaké bude druhý den počasí a my jsme toho chtěli odjet co nejvíce. Doufám, že nový rám zmírní vibrace, pokud ale ne, tak musíme začít od každého sebemenšího detailu na celém motocyklu a vše postupně zlepšovat".

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist