Dall´Igna: Je to pouze čistý obchod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 25.05.2011 v 23:08

Tady nemáš pravdu Desmo! SBK nejsou kočkopes mezi sériovkou a a prototypem! To jsou speciály, částečným použitím původních dílů! Za šílené prachy jsou MGP. Neměl bys zase být na SBK tak přísný, nebýt jich tak nemá SPZka s čím jezdit, když potřebuje motory do těch satelitů horší jakosti !

desmo69 (638) napsal 25.05.2011 v 19:51

A ten původní záměr jezdí jako Cup, zato jakýsi koškopes mezi prototypem a sériovkou za šílený prachy, co "hrdě" nese názvy cestovních motorek..to je mi teda vývoj

AKRO (-498) napsal 25.05.2011 v 19:27

Mamba54 - Původní záměr je přes 20 let starý! Co takhle nějaký vývoj!? SBK a Supersporty jsou dnes úplně zvláštní skupina! Rychlostně a výkonem rovnocenná SPZkova cirkusu. Na původní záměr máš tady Stocky 600 a 1000!

mamba54 (1340) napsal 25.05.2011 v 15:35

To Kubát- Rozhodně nemíním hanět WSBK, spíše jsem chtěl upozornit na to, jak moc se tato třída odchýlila od původního záměru.

Fullgas1 (746) napsal 25.05.2011 v 14:39

ps: nestalo by sa to co dosiahol Rossi, ked Honda, yamaha a teraz ducati utracaju obrovske sumy za vyvoj pre Rossiho a ostatny sa na motorke nevedia presadit...

Fullgas1 (746) napsal 25.05.2011 v 14:34

Moj nazor je, ze tovarne timy a crt timy je uplne blbost. Jednoduchsie by bolo zaviest pravidlo, ze k prvemu zavodu sezony tovaren nachysta motocykle ktore budu identicke pre vsetkych jazdcov tej ktorej znacky a tieto motocykle budu pristupne vsetkym timom ktore budu akceptovane ako timy MotoGp. Cize by to bol vyrovnany sampionat a tovarne by neutracali horibilne sumy za specialne pripravene motocykle pre jednotlivcov. Pripadne updaty motocyklov by museli dostat tymy naraz. A cena motocyklov by bola rovnaka pre vsetkych zaujemcov o jednotlivu znacku. Vtedy by som povedal, ze motogp je trasparentne zavodenie...

SoulTrain21 (753) napsal 25.05.2011 v 14:24

nemusím být Nostradam,abych věděl,že vývoj něřčeho je xkrát dražší,než když si tu vyvinutou věc už koupíš A o tom tady přece mluvím. A vzhledem k tomu,že tohle má být závodění za "pár šupů"tak je asi logické,že by to mnoha týmum moc nevonělo,kdyby si od píky musely vyvinout svůj motor,do kterého by vrazili více peněz než do pronájmu prototypu od továrny.Ne?

desmo69 (638) napsal 25.05.2011 v 14:11

*2012

desmo69 (638) napsal 25.05.2011 v 14:11

SoulTrain, bylo..teď sem se bavil se Suterem a prej by to bylo OK...tyhle řeči jak by, co by, kdyby a kéž by od počítača s pramálem základních informací, a ještě k tomu přesný 100% předpovědi jak od Nostradama, to je snad jen česká vlastnost:) Já si počkám na Valencii 2013 a tam tepr trošku půjde poznat co a jak, protože i tak to bude teprv první sezóna.

SoulTrain21 (753) napsal 25.05.2011 v 13:19

desmo:To jako,že by si každý tým zvlást ještě musel platit vývoj motoru od uplného základu,aby se zněj stalo něco "konkurenceschopného",jo? To bych chtěl teda vědět,který z týmu by do toho šel.Tohle má být přece ta levnější varianta závodění v MGP,takle by to asi moc levné nebylo,nemyslíš?

Kubát (1404) napsal 25.05.2011 v 09:32

mamba: nečiň druhým to, co nechceš aby činili oni Tobě a to jsem si myslel, že ty jsi tu jediný normánlí

viking.2 (123) napsal 25.05.2011 v 09:20

Mamba54, ty motorky jsou pomalejsi,ale koukni se v globalu. Nebyt Simonceliho tak se tam naspici nic moc nedeje. Je to uz par let co mi to pripada nudo jako v F1. Snizujes superbiky na neco podradneho. A maji v gp stesti ze pomenili previdle nebot jeste rok ci dva s motory 800 a uz by se nebylo vubec na co koukat.

mamba54 (1340) napsal 24.05.2011 v 23:15

Co je to WSBK ? Odpovím si sám. WSBK = SILUETY !

Kubát (1404) napsal 24.05.2011 v 22:33

frki: ale já myslel spíš odklon od původní myělenky motogp a vlastně i sbk. co to byl kdysi za humbuk, když chtěl harris nasadit motor s blokem motoru z normální R1. tehdá to prostě udělat nemohli. no a nyní se vesele kšeftuje a vymýšlí sériové nesériové, prototyp neprototyp, hlavně aby se z toho daly vytřískat aspoň nějaké prachy

Frki (0) napsal 24.05.2011 v 22:05

Kubát> Ono, o neschopnosti flamminovců si udržet motory ze SS to asi nebude. To spíš továrny v tom vidí možnost prodat motor do kubatůry, kde se točí slušné prachy, tím pádem se nemusí stydět si za něj říct více než je zdrávo, a nikdo to moc řešit nebude. Viz. slova Dall'Igny - "pouze bussiness". Pochybuju, že na motory dané kubatůry (ať už moto2 nebo WSBK) se vztahují nějaké práva, udávající jejich použití pouze u daného šampionátu.
Tady není co řešit, všichni na tom vydělají. To jestli je to plus pro MGP z hlediska sledovanosti/oblíbenosti/vyrovnanosti atd. atd. je otázka až pro příští rok.

PityGPX (949) napsal 24.05.2011 v 21:48

njn, toš na časy crt si musíme počkat, třeba budou stíhat. V minulosti byly horší rozdíly. Viz např. wcm vs honda rc211v v dobách litrů. A nikomu to nevadilo že tam takové týmy jezdily!!! :)
Jinak, kde jen te náš anketista jan26, který tvrdil že bude max 20 jezdců na roštu?

Marex (2570) napsal 24.05.2011 v 21:32

Pity: Řeč je o CRT. Nikoliv o továrních mašinách. Tak to je a tak to bylo, dokud jsi nezačal řešit něco, co tu nikdo nepopírá.

PityGPX (949) napsal 24.05.2011 v 19:02

Královská kubatura = nejrychlejší motorky. Ty, které budou mít Brno za lepší čas jsou královské :) letos můžeme porovnat, mgp vs sbk :) a máme to :) zatím to pořád vychází pro mgp. Tak to bylo, je, bude. F1 jsou královnou motorsportu, kdyby byly rally, wtcc, rychlejší, jsou to ony.

Marex (2570) napsal 24.05.2011 v 18:57

Je otázkou, jestli CRT týmy budou schopny konkurovat časům strojů, ze kterých si převezmou motory!? Moc se těším na srovnání. I když...už teď je mi jasné, že to někdo obhájí slovy..."...časy na kolo divák nepostřehne..."

desmo69 (638) napsal 24.05.2011 v 18:53

..tohle je spíš ironie

desmo69 (638) napsal 24.05.2011 v 18:52

SoulTrain, jak to myslíš? Jakože nebýt SBK, tak RSV4 a jiný mašiny neexistují, takže by CRT týmy neměli z čeho brát? Asi jo no

brodak (164) napsal 24.05.2011 v 17:05

Návštěvnost v Brně nikdy na AAC nebude, dokud diváky nepustí na obslužné komunikace, protože ze svahů je ho... vidět

Kubát (1404) napsal 24.05.2011 v 16:56

jirka: já myslel od nás z fora

JirkaCS (57) napsal 24.05.2011 v 16:37

Kubát - To radši ne,mohlo by to pak dopadnout jako AAC (s návštěvností)

Kubát (1404) napsal 24.05.2011 v 16:31

jirkaCS:jj, máš pravdu. mšli by se od nás trošku přiučit

JirkaCS (57) napsal 24.05.2011 v 16:14

Kubát - no,je to pravda,ale třeba u nich není taková rivalita,jako tady u nás na webu ..??

Karbec_Jikov (106) napsal 24.05.2011 v 15:33

No uvidíme, třeba budou muset kroužilové zabrat aby je CRT nepodělali
Já si nemyslím, že by to muselo být tak špatné, motor RSV4 který má se sériovým málo co společného, prototyp rámu + k tomu nějakého ambiciozního hormónka za řidítka a máme na drama zaděláno

Kubát (1404) napsal 24.05.2011 v 15:30

jirkaCS: řekl bych že tomu tak už je cca 3-4 roky. na druhou stranu bych viděl i nechopnost flaminiovců ochránit si svůj šampionát. když přepustili svoje šestkové motory do moto2 a nyní je to už i u litrových motorů. nechápu, jaktože nezatlačili na fim a nechali si tak vytunelovat svůj šampionát

JirkaCS (57) napsal 24.05.2011 v 15:04

Alespoň stoupne zájem o SBK,protože na tuto šaškárnu už nepůjde koukat ani díky schopným Tv režisérům! Kde jsou doby královské třídy - zbyly z ní jen královské ceny a pár šašků!
PS - nebál bych se v současné době nazvat královskou třídou WSBK!

Rado_ (555) napsal 24.05.2011 v 14:49

ale máme Mistrovství ve skůtrech!!!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist