Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Josef: Ber to tak, že třída MGP měla ca 12 jezdců na prototypech a ti jeli o titul . Druhá skupina-CR, do níž pro zjednodušení započítám i ART, jela sice stejný šampionát, pod stejnou hlavičkou,ale s jiným záměrem. Někdo tomu říká kompars, někdo křoví. Oficiálně nelze vyhlásit, že jeli zcela jinou třídu a že nepatří do smetánky bojující o titutl. Proto je neoficiální název- titul CR zcela na místě.
Já považuji za veliký úspěch- výsledek ART. Vezmi superbike, udělej na něm změny potřebné k tomu,aby nevypadal stejně jako série a nepočítej s motorem na závodní víkend!!!
Všechny CR týmy by se mohly zbláznit,aby jim to jelo jako tento klon superbiku z roku 2010... možná je tohle opravdu ta správná cesta, jak za rozumný peníz získat respekt.
Snad Kája využije tuto skvělou možnost a nebude zadnicí štípat trojku drát, jako mohl při jízdě na ZERO.
šampion CRT Aleix ,...chci se jen zeptat?, to je jako offi označení titulu(vedle Jorgeho), nebo zas jen vymejvání mozků?, vnutit lidem něco, co doopravdy neexistuje Jen se ptám, abych byl v obraze.
Pirro jede za Forward? dyť je to testovač Ducati ne? nemá tam bejt jiný jméno? :O nebo mi něco ušlo... eh...? už jsem si vzpoměl nemá tam jet Claudio Corti? :)
Mám otázku. O 4 litry méně pro tovární tým, nebo pro CR bike, který Honda nyní připravuje?
A ještě podotázku. Checinelli tvrdí, že bude nová ECU lepší. Nezpochybňuji to,ale pokud tomu tak bude, jistě s ní Honda i Yamaha rádi pojedou... což se ukáže poměrně záhy.
Josef: Ber to tak, že třída MGP měla ca 12 jezdců na prototypech a ti jeli o titul . Druhá skupina-CR, do níž pro zjednodušení započítám i ART, jela sice stejný šampionát, pod stejnou hlavičkou,ale s jiným záměrem. Někdo tomu říká kompars, někdo křoví. Oficiálně nelze vyhlásit, že jeli zcela jinou třídu a že nepatří do smetánky bojující o titutl. Proto je neoficiální název- titul CR zcela na místě.
Já považuji za veliký úspěch- výsledek ART. Vezmi superbike, udělej na něm změny potřebné k tomu,aby nevypadal stejně jako série a nepočítej s motorem na závodní víkend!!!
Všechny CR týmy by se mohly zbláznit,aby jim to jelo jako tento klon superbiku z roku 2010... možná je tohle opravdu ta správná cesta, jak za rozumný peníz získat respekt.
Snad Kája využije tuto skvělou možnost a nebude zadnicí štípat trojku drát, jako mohl při jízdě na ZERO.
Ty dva poslední odstavce jsou dost zajimavé, mod dobře je nechápu, ale to je asi můj problém
šampion CRT Aleix ,...chci se jen zeptat?, to je jako offi označení titulu(vedle Jorgeho), nebo zas jen vymejvání mozků?, vnutit lidem něco, co doopravdy neexistuje Jen se ptám, abych byl v obraze.
Tak jen pevně věřím, že ty superbajkové Aprilky i s našim Kájou to těm SPZ-CRT i s novou ECU pškně natřou
God: No jo, jenže kdyby jim odebrali ze současného množství paliva 4 litry, tak HRC bude muset mít šlapátka.
Tohle se evidentně týká jenom CR týmů.
občas jsem i k užitku :D
Marex: Honda právě asi ne ta má svou našlapanou elekroniku a vychytanou spotřebu.
Neeene, já jsem se spletl, má tam být Claudio Corti
Pirro jede za Forward? dyť je to testovač Ducati ne? nemá tam bejt jiný jméno? :O nebo mi něco ušlo... eh...? už jsem si vzpoměl nemá tam jet Claudio Corti? :)
Mám otázku. O 4 litry méně pro tovární tým, nebo pro CR bike, který Honda nyní připravuje?
A ještě podotázku. Checinelli tvrdí, že bude nová ECU lepší. Nezpochybňuji to,ale pokud tomu tak bude, jistě s ní Honda i Yamaha rádi pojedou... což se ukáže poměrně záhy.