Colin Edwards nebyl vůbec spokojen s bikem 2012

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martin1 (658) napsal 03.01.2013 v 14:07

po M1 měl jít do SBK

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.01.2013 v 13:44

Doufam ze uz lidi ted snadneji pochopi, kdyz nekdo napise o 180 hp motorce ze to proti 200 hp motorce "nejede". To je totiz jeste hodne slabej vyraz.

desmo69 (638) napsal 02.01.2013 v 21:28

josef58, jenže Colin na to sedl A sedět bude dokonce dál. Takže s Calem má společný akorát to že myšlenku crt vychvaloval nebo uznal za potřebnou. A to rozhodně nejsou jediní. Rossi taky řekl že chápe nástup CRT...a taky pochybuju že by na to sedl když je mu aj tov. Ducati málo

Marex (2570) napsal 02.01.2013 v 20:52

Předem upozorňuji, že se taky nehádám,ale musím dát Josefovi za pravdu.

bobus (255) napsal 02.01.2013 v 20:51+1

Otázkou je, co je "přijatelná" časová ztáta CRT na tovární speciály , když už na začátku je tady cca 1 vteřina na kolo, kterou udělá rozdíl mezi jezdeckými kvalitami Pedrosi či Lorenza a nejlepšími jezdci na CRT.
Když bude rozdíl mezi motorkama 2 vteřiny, tak to jsou dohromady 3, a to je při 30 kolech 1,5 minuty za závod
Pokud postaví Honda prodejní verze GP, které budou "jen" o vteřinu na kolo pomalejší než GP, tak to v závodě bude stejně cca 1 minuta. Tady se vyrovnanost celého pole prostě očekávat nedá

josef58 (823) napsal 02.01.2013 v 19:12+2

desmo69
jó, nehádám se, jen mi ta mluva připomíná před rokem Colina, ale sednout na to nechce, aby taky tak nedopadl

desmo69 (638) napsal 02.01.2013 v 19:02

josef58, a čím si to odporuje? Asi chápe že víc jiných možností jak naplnit startovní rošt prostě není. To ale neznamená že by na tom musel závodit když má na výběr lepší

josef58 (823) napsal 02.01.2013 v 18:02+2

Něco podobného nedávno předvedl i Cal:
"Myslím si, že jejich rozhodnutí (Dorna a Carmelo) jsou ta nejlepší"
...ale sednout na SPZ-CRT se mu ale vůbec nechce...
"...Ale jak to běží v současné době, tak raději né"...

josef58 (823) napsal 02.01.2013 v 17:56+1

No napsal bych k tomu asi toto. O Colinovi jsem vždy psal, že je sympaťák, nikdy nás za ty roky (2x denně) nezapomněl jako jediný na D pozdravit Ale to co předvedl svým výrokem o SPZ-CRT před jejich startem v MS mě připadlo jako spzkův řitní alpinista Někdo tady napsal asi jako,...Coline stojí ti to za to?, dělat za sebe prodejnou dě, vku? Jako první vychvaloval CRT,možná proto, jak píše JP

Marex (2570) napsal 02.01.2013 v 17:00

Ještě k té rychlosti v zatáčkách. Ta je u litrového "superbiku" důležitá asi jako TOP SPEED, kterou měl letos Rossi jednu z nej.
Srovnával bych spíše časy na kolo. A pokud možno, tak ne jedno haluzové kolo, kde se jezdec za někým vyveze.

Marex (2570) napsal 02.01.2013 v 16:56

Desmo: Nebyli to schopni dát dohromady s motorkou. Stavělo se to na hlavu. Colin neviní elektroniku jako takovou,ale motocykl jako celek.

JP (206) napsal 02.01.2013 v 15:18

Je to mistr světa z WSBK a na tovární Yamaze to podle mě zase tak špatné nebylo. Jen má za sebou tolik zkušeností, že musel vědět, do čeho jde, jistě se na motorce před podpisem smlouvy svezl. Buď se nechal uchlácholit tím, že mu slíbili co všechno mají zajištěno pro vývoj motorky - čemuž při jeho zkušenostech nevěřím, nebo ho uspokojila sumička, která poputuje na jeho účet, jistě ne malá, kterou akceptoval. Pak ale když viděl, co to je za motorku, tak asi měl buď v půlce sezony odejít někam, kde by bojoval o vítězství, nebo měl zavřít ústa, vydržet do konce sezóny a pak si vyjednat lepší angažmá. Ovšem to neudělal, zůstává ve stejném týmu, asi neví co chce. Možná by se měl zeptat Valeho jaké to je trápit se dva roky v týmu, který nemá vítěznou motorku, no v Colinově případě to je motorka, která dostává od nejlepších pomalu 3,5 sec na kolo.

torckx (424) napsal 02.01.2013 v 13:39

všichni víme , jaké má Colin reference a jaký je to výborný testovací pilot. On bohužel musel tuto sezonu odjezdit na něčem zcela novém, kdy si dle mě vývoj "odjížděl" během závodů samotných. čili kdo ví na co všechno se musel vlastně soustředit. NAdruhou stranu sám musel vědět, že skok z továrný na tyhlety (a ted pardon) CR sprasky bude něco nevídaného. Sám si nedokáži vysvětlit, že pouze finanční otázka mu brání přestupu do WSBK

desmo69 (638) napsal 02.01.2013 v 12:49+2

Pokud byl jeden z největších problémů v elektronice, tak ten se už vyřešil sám skrz Magneti Marelli která je pro crt od letoška jednotná

God (975) napsal 02.01.2013 v 12:47-1

"Mika Kallio byl tehdy v každé zatáčce rychlejší než Colin o rok později".
No a kde teda je Mika Kallio když je to taková CR hvězda na Šutru

babynek (17) napsal 02.01.2013 v 11:07

ti stačí mít jen nějaký ten miliónek eur a určitě ti to aspoň na 20min někdo pujčí ;)

DemolitionDave (112) napsal 02.01.2013 v 09:29+5

Jednou bych se chtěl na takové hromadě hoven projet ..

Marex (2570) napsal 02.01.2013 v 09:24

Colinovi motorka téměř po celou sezonu vypovídala službu. Vzpomínám si na jeho slova o elektronice, která jednoduše od prvních testů nedoznala změn. Pokud nejsou mé informace mylné, přestal tým platit ze stejného důvodu, kvůli jakému přestali platit Abajovci- jasné nedodržení smlouvy ze strany dodavatele techniky.
Dokud se do projektu CR nepustí některá z továren, bude ART hvězdou mezi CR.

wario (126) napsal 02.01.2013 v 09:00+3

Sám si do toho skočil , tak at ted nemudruje ...




TOPlist