Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
zaujimavy clanok, pravidla a vlastne cele to dvojake riesenie aby sa este nestalo aby biagi vyhral sampionat na "crt prototype" to by bola poriadna prca
jen bych se připojil k diskuzi jednou poznámkou.Slyšel někdo o převzetí "lízinku"?Podle mně tady ta možnost je,protože jsem zatím nikde nezjistil opak.
Ako povedal Marex, mali do toho prastit hned od zaciatku. Pre vsetkych rovnake pravidla a bol by pokoj. Teraz musia riesit, ze co s tym, ked si Aspar alebo BMW tie motory iba prenajmu.
Filtr#21: ale v Moto2 maju vsetky od zaciatku rovnake pravidla, ale v Moto1 tie pravidla rovnake nebudu.
Říkám to od prvopočátku - SPZ-CRT ...komedie pro srandu králíkom.
A že dodnes NIKDO, ani sám Carmelo vlastně neví, co je, a co není CRT, je taky pravda
Filtr#21: na co ches cekat ? pojdme to vyresit ted a tady ! nekdo musi najit reseni jeste pred zacatkem sezony a my experti z fora jsme na to prece kovany
Ptal jsem na to teď Davida Emmetta z motomatters, ten říká, že mu sice lidi z Hondy, Yamahy a IRTA říkali, že motory stejně nikdo kupovat nebude, ale přesto, pokud by se chtěli vyhnout prodeji motoru, tak jim nějaký pronájem nepomůže. Jakmile přijmou status týmu CRT, musí v případě vznesení požadavku prodat. To už je pak problém týmu, jak si to vyřeší s dodavatelem.
Aspar ty motory bude mít od Aprilie taky pronajaté, ale pokud budou mít status CRT týmu, tak ten motor prodat musí, když ho někdo bude "claimovat", ať se jim to líbí nebo ne. BMW na tom bude naprosto stejně, protože to by to byl jinak pěkně jednoduchý "výdrb" popírající celou filozofii CRT týmu.
Nevidím žádnej problém, motocykl CR je ten, u kterého si konkurenční tým může koupit soupeřův motor. Je to jedna z podmínek a když není splněna, tak to není motocykl kategorie CR
Ale Ezpelata i Dorna moc dobře věděli, že se bude toto dít. Už SBK motor má mnohem větší hodnotu, než 25000 EUR!!! Oni věděli, jak to bude, a hlavně to tak chtějí, je to dokonale promyšlený plán. Pojedou se opravdu 2 kategorie v jedné- SBK+gp.
Ale co plánuje Dorna s SBK???
Nebo snad budete chodit do Brna v červenci na SBK a v Srpnu na SBK+gp?
Frky: Ty zkratky řešil už Ivan Mládek. Mne oslovilo nejvíce HRC, (k tomu přidat označení pro Čínu PRC).
Nemůžu...LOL...takže už to nebude CRT, ale jenom RT (Rule Team, nebo Race Tech, nebo Racing Thing...kdo ví)
josef58: zabudol si na terminatora
Já jsem asi úplně mimo.(tentokrát to není z chlastu ) Vůbec nechápu, co to vlastně celé znamená.
Carmelo je ratafak plachta
mike99
a bojovním je to statečný a odvážný víc, jak Rambo s Rockym do kupy
zaujimavy clanok, pravidla a vlastne cele to dvojake riesenie aby sa este nestalo aby biagi vyhral sampionat na "crt prototype" to by bola poriadna prca
Nikdy nedojde k zániku obou šampionátu, i když je ma pod hlavičkou Bridgepoint.
WSBK a GP budou vždy. FIM (?) si nemůže dovolit aby 22 jezdců bylo bez práce.
josef58: Carmelo tu ma jedneho bojovnika a vieme koho
jen bych se připojil k diskuzi jednou poznámkou.Slyšel někdo o převzetí "lízinku"?Podle mně tady ta možnost je,protože jsem zatím nikde nezjistil opak.
Jak mam rozumět SPZ ?
Pepa: Pevně doufám, že za dva roky už to tu nebudeš svinit svými paranoidními výlevy...
Devastace silničního motocyklového sportu pukračuje přesně dle plánu Gargamela
Do dvou let dojde i na WSBK a SSP ÁMEN
Pro Fans SPZ, za dva roky si to tu můžem shrdnout, pokud se budu mýlit, budu jn rád.
Ako povedal Marex, mali do toho prastit hned od zaciatku. Pre vsetkych rovnake pravidla a bol by pokoj. Teraz musia riesit, ze co s tym, ked si Aspar alebo BMW tie motory iba prenajmu.
Filtr#21: ale v Moto2 maju vsetky od zaciatku rovnake pravidla, ale v Moto1 tie pravidla rovnake nebudu.
Tak je otázkou, jestli tím nepřijdou o příspěvek od Dorny a 3 litry benzínu...?
Říkám to od prvopočátku - SPZ-CRT ...komedie pro srandu králíkom.
A že dodnes NIKDO, ani sám Carmelo vlastně neví, co je, a co není CRT, je taky pravda
Filtr#21: na co ches cekat ? pojdme to vyresit ted a tady ! nekdo musi najit reseni jeste pred zacatkem sezony a my experti z fora jsme na to prece kovany
Jak mam rozumět nadpisu ¨Claiming Rule bez Claim!¨?
Filtr#21:
Ptal jsem na to teď Davida Emmetta z motomatters, ten říká, že mu sice lidi z Hondy, Yamahy a IRTA říkali, že motory stejně nikdo kupovat nebude, ale přesto, pokud by se chtěli vyhnout prodeji motoru, tak jim nějaký pronájem nepomůže. Jakmile přijmou status týmu CRT, musí v případě vznesení požadavku prodat. To už je pak problém týmu, jak si to vyřeší s dodavatelem.
jak chcete prodat něco, co nevlastníte?
těch keců před prvním startem Moto2 ! A dneska jsou z toho všichni nadšený... Počkejme si až vyjedou, prosím.
mamba54
věční kritici chytrolíni
Aspar ty motory bude mít od Aprilie taky pronajaté, ale pokud budou mít status CRT týmu, tak ten motor prodat musí, když ho někdo bude "claimovat", ať se jim to líbí nebo ne. BMW na tom bude naprosto stejně, protože to by to byl jinak pěkně jednoduchý "výdrb" popírající celou filozofii CRT týmu.
Nevidím žádnej problém, motocykl CR je ten, u kterého si konkurenční tým může koupit soupeřův motor. Je to jedna z podmínek a když není splněna, tak to není motocykl kategorie CR
Ale Ezpelata i Dorna moc dobře věděli, že se bude toto dít. Už SBK motor má mnohem větší hodnotu, než 25000 EUR!!! Oni věděli, jak to bude, a hlavně to tak chtějí, je to dokonale promyšlený plán. Pojedou se opravdu 2 kategorie v jedné- SBK+gp.
Ale co plánuje Dorna s SBK???
Nebo snad budete chodit do Brna v červenci na SBK a v Srpnu na SBK+gp?
Přehledné to bude až vyjedou. Zatím jsou to všechno jen naše dohady. Ale stejně, radši "guláš s dvaadvaceti" jak 4-6 "jednohubek"
tak tak a čo nám ponúkne Aprilia?
bavím sa zástancovia CRT aké je všetko priehladné