Claiming Rule bez claimen!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 19.12.2011 v 10:18

Frky: Ty zkratky řešil už Ivan Mládek. Mne oslovilo nejvíce HRC, (k tomu přidat označení pro Čínu PRC).

AKRO (-498) napsal 18.12.2011 v 23:10

Frki (0) napsal 18.12.2011 v 13:37

Nemůžu...LOL...takže už to nebude CRT, ale jenom RT (Rule Team, nebo Race Tech, nebo Racing Thing...kdo ví)

mike99 (322) napsal 17.12.2011 v 21:15

josef58: zabudol si na terminatora

Marex (2570) napsal 17.12.2011 v 20:35

Já jsem asi úplně mimo.(tentokrát to není z chlastu ) Vůbec nechápu, co to vlastně celé znamená.

saci_ventil (292) napsal 17.12.2011 v 19:52

Carmelo je ratafak plachta

josef58 (823) napsal 17.12.2011 v 19:49+2

mike99
a bojovním je to statečný a odvážný víc, jak Rambo s Rockym do kupy

krouzil46 (21) napsal 17.12.2011 v 17:41

zaujimavy clanok, pravidla a vlastne cele to dvojake riesenie aby sa este nestalo aby biagi vyhral sampionat na "crt prototype" to by bola poriadna prca

PityGPX (949) napsal 17.12.2011 v 16:47

Nikdy nedojde k zániku obou šampionátu, i když je ma pod hlavičkou Bridgepoint.

WSBK a GP budou vždy. FIM (?) si nemůže dovolit aby 22 jezdců bylo bez práce.

mike99 (322) napsal 17.12.2011 v 14:58

josef58: Carmelo tu ma jedneho bojovnika a vieme koho

koolja (134) napsal 17.12.2011 v 12:26

jen bych se připojil k diskuzi jednou poznámkou.Slyšel někdo o převzetí "lízinku"?Podle mně tady ta možnost je,protože jsem zatím nikde nezjistil opak.

Orgovany (796) napsal 17.12.2011 v 11:25

Jak mam rozumět SPZ ?

MeduzaBig (23) napsal 17.12.2011 v 08:50

Pepa: Pevně doufám, že za dva roky už to tu nebudeš svinit svými paranoidními výlevy...

josef58 (823) napsal 17.12.2011 v 07:39+2

Devastace silničního motocyklového sportu pukračuje přesně dle plánu Gargamela

Do dvou let dojde i na WSBK a SSP ÁMEN

Pro Fans SPZ, za dva roky si to tu můžem shrdnout, pokud se budu mýlit, budu jn rád.

mike99 (322) napsal 16.12.2011 v 22:26

Ako povedal Marex, mali do toho prastit hned od zaciatku. Pre vsetkych rovnake pravidla a bol by pokoj. Teraz musia riesit, ze co s tym, ked si Aspar alebo BMW tie motory iba prenajmu.

Filtr#21: ale v Moto2 maju vsetky od zaciatku rovnake pravidla, ale v Moto1 tie pravidla rovnake nebudu.

Marex (2570) napsal 16.12.2011 v 20:20

Tak je otázkou, jestli tím nepřijdou o příspěvek od Dorny a 3 litry benzínu...?

josef58 (823) napsal 16.12.2011 v 20:03+2

Říkám to od prvopočátku - SPZ-CRT ...komedie pro srandu králíkom.
A že dodnes NIKDO, ani sám Carmelo vlastně neví, co je, a co není CRT, je taky pravda

Honzisch (11) napsal 16.12.2011 v 16:20

Filtr#21: na co ches cekat ? pojdme to vyresit ted a tady ! nekdo musi najit reseni jeste pred zacatkem sezony a my experti z fora jsme na to prece kovany

Orgovany (796) napsal 16.12.2011 v 15:35

Jak mam rozumět nadpisu ¨Claiming Rule bez Claim!¨?

ChenziiR1 (158) napsal 16.12.2011 v 14:22

Filtr#21:

SoulTrain21 (753) napsal 16.12.2011 v 13:41

PacienT.cz (687) napsal 16.12.2011 v 13:23

Ptal jsem na to teď Davida Emmetta z motomatters, ten říká, že mu sice lidi z Hondy, Yamahy a IRTA říkali, že motory stejně nikdo kupovat nebude, ale přesto, pokud by se chtěli vyhnout prodeji motoru, tak jim nějaký pronájem nepomůže. Jakmile přijmou status týmu CRT, musí v případě vznesení požadavku prodat. To už je pak problém týmu, jak si to vyřeší s dodavatelem.

Kubát (1404) napsal 16.12.2011 v 13:17

jak chcete prodat něco, co nevlastníte?

Filtr#21 (7) napsal 16.12.2011 v 12:09

těch keců před prvním startem Moto2 ! A dneska jsou z toho všichni nadšený... Počkejme si až vyjedou, prosím.

Filtr#21 (7) napsal 16.12.2011 v 12:07

mamba54
věční kritici chytrolíni

PacienT.cz (687) napsal 16.12.2011 v 12:04

Aspar ty motory bude mít od Aprilie taky pronajaté, ale pokud budou mít status CRT týmu, tak ten motor prodat musí, když ho někdo bude "claimovat", ať se jim to líbí nebo ne. BMW na tom bude naprosto stejně, protože to by to byl jinak pěkně jednoduchý "výdrb" popírající celou filozofii CRT týmu.

bobus (255) napsal 16.12.2011 v 11:54

Nevidím žádnej problém, motocykl CR je ten, u kterého si konkurenční tým může koupit soupeřův motor. Je to jedna z podmínek a když není splněna, tak to není motocykl kategorie CR

SPV (816) napsal 16.12.2011 v 11:52

Ale Ezpelata i Dorna moc dobře věděli, že se bude toto dít. Už SBK motor má mnohem větší hodnotu, než 25000 EUR!!! Oni věděli, jak to bude, a hlavně to tak chtějí, je to dokonale promyšlený plán. Pojedou se opravdu 2 kategorie v jedné- SBK+gp.
Ale co plánuje Dorna s SBK???

Nebo snad budete chodit do Brna v červenci na SBK a v Srpnu na SBK+gp?

mamba54 (1340) napsal 16.12.2011 v 11:47

Přehledné to bude až vyjedou. Zatím jsou to všechno jen naše dohady. Ale stejně, radši "guláš s dvaadvaceti" jak 4-6 "jednohubek"

saci_ventil (292) napsal 16.12.2011 v 11:11

tak tak a čo nám ponúkne Aprilia?
bavím sa zástancovia CRT aké je všetko priehladné

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist