Claiming Rule bez claimen!

Claiming Rule motocykly jsou prototypové motocykly kubatury MotoGP vybavené motory o objemu 1000 ccm pocházející ze superbikových strojů a upravené ladičskými firmami na vyšší výkon a dle pravidel MotoGP.

Claiming Rule bez claimen!
Pokud se dále podíváme do definice těchto týmů CRT a motocyklů CR tak si přečteme, že: "Týmy CR mohou použít místo 6 motorů pro jednoho jezdce na jednu sezónu celkem 12. Palivová nádrž má místo 21 litrů objem 24 litrů. Motory, které se některému z konkurenčních týmů zdají být "podezřelé" (příliš silné), mohou být jiným týmem "claimen", nebo-li zakoupeny za částku 25 000 Euro. Tím se má zabránit tomu, aby nějaká nová továrna pod hlavičkou CRT nenasadila drahý prototypový motor MotoGP. V takovém případě by tento tým podporovaný továrnou ztratil status CRT a místo 12 motorů na 1 sezónu by jich mohl jako nováček použít pouze 9 a benzinová nádrž by mohla mít objem jen stabilních 21 litrů.
Nyní ale došlo ke kuriozní situaci, která celý reglement "claimen" úplně mění. Německá továrna BMW své motory pro prototypová šasí švýcarské firmě Suter neprodala, nýbrž pouze pronajala - leasingovala. Takže je žádný ze soupeřů koupit nemůže, nejsou totiž prodejné...

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist