Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Honza-K: mne se na nem prave libi, ze rika a dela to co si mysli a citi. I kdyz to neni vzdy popularni.Fales a intrigy jsem zatim u nej nepozoroval, jako u nekterych.
No, třeba si řekli, něco už vyhrál, je tady nějakej pátek, takže zkušenosti má, tým má slušnej, což to s ním zkusit...? A vzhledem k tomu, že Vale už jinou značku na výběr neměl, tak je tohle partnerství docela pochopitelný...
Jinak pokud ty Stonerovi hlášky nejsou vytržený z kontextu, tak je to člověk jezdecky úžasnej, ale lidsky nic moc...
SPV: ja myslim, ze to az takova sjacka nemuze byt. Predse je to koncepce, ktera uz leta funguje a je to zatim to nejlepsi. Akorat na to, aby to Ducati zjistila a presla na deltabox, nepotrebovali Rossiho. Jeho koupili proto, aby jim zachranil a vylecil bezramovou koncepci. A to se nepovedlo.Nevim, kde sebrali tu slepou viru v nej.
Gumy by měly být pro všechny stejné, tedy stejné problémy pro všechny. Navíc hlavním poradcem Bridge je přeci Rossi!!! Evidentně jim dělá problémy, stejně jako je dělá Ducati (i Kája to říká). Ti si vybrali teda poradce, vyvíječe...
SPV: Checa toho řekl víc. Naposledy moc vychválil Bridgesony. Navíc ty děti jsou o to lepší, že zvládají tu nevýhodu malé hmotnosti v zatáčkách, kdy jim doslova vychládají pneumatiky.
Checa: ,,MotoGP 800 ccm jde totiž vždy o to, až do poloviny zatáčky šimrat maximální potenciál motocyklu. Naopak u motocyklu o objemu 990 ccm je důležité, předem daný výkon motocyklu přenést na závodní trať a pokud se ti podaří tohle, tak to stačí.´´
Takže jízda s 800 s elektronikou je mnohem náročnější, než na litru... Jakto, že ti děti- Stoner, Lorenzo jsou tedy tak dobří???
Bosso, tohle je bezesporu nejlepší článek v minulém roce !!!
Závěr si z něj udělá každý sám.
Marex: samozrejme, ze je vazany... ale je preci jasne, ze jestlize se sama firma nebude snazit byt co nejvice flexibilni, konkurenceschopna, tak priste s ni uz staj smlouvu nepodepise a prave "strach" z konkurence vytvori tu vetsi nabidku, po ktere vsichni volaji. zjednodusene receno
Eso: Jenže problém je pak v tom, že jezdec je vázaný smlouvou ke konkrétní značce pneu. Já bych rád viděl boj výrobců tak, aby si každý jezdec mohl na jednotlivé závody vybrat gumu od kteréhokoliv výrobce. Do toho by asi ale jen tak nějací pneumatikáři nešli.
mela by prijit konkurence. funguje to tak vsude ve svete a ve vsech oborech. konkurence je vec zdrava, mysli-li si nekdo opak, popira zakladni principy fungujicich mechanismu.
Eso: Rozumím ti a v podstatě souhlasím,ale očekávalo se něco jiného.
Virago: Já s jednotnýma pneu souhlasím,ale klidně bych odpálil Bridge a nahradil bych ho jinou značkou (Pirelli, Dunlop...) Prostě bych udělal výběrové řízení a ať si to jezdci sami rozhodnou... každopádně je těch gum méně i ve WSBK, na což si stěžoval Biaggi (sám prohlásil, že mu chybí typ pneu z jeho vítězné sezony)...
Marex 18:36: Spíš než více směsí by prospělo více výrobců. V V konstrukci pneumatiky hraje roli mnohem víc faktorů, než jen směs běhounu. Holt se ten hozený klacek v podobě zavedení jednotných pneu vrátil jako bumerang.
...myslim, ze CRT je buducnost MotoGP, ta linka tovarenskych motoriek je uplne chora
Frki bohužel v tom argumentu, kterým si byl smeten, nebylo zmíněno, že Ducati je střela typu vzduch-země
ani mne sa Adriana nezdraví
Honza-K,14.03:pravdu mas hochu
Evo 13:39: No něco na tom bude. Holt jim to otevřelo oči a to je taky k nezaplacení.
Když jsem na Velké ceně a vnímám závod více smysly než jen zrakem, tak musím říct to samé co Paris Hilton: JE TO SKVĚLÉ!
Honza-K: mne se na nem prave libi, ze rika a dela to co si mysli a citi. I kdyz to neni vzdy popularni.Fales a intrigy jsem zatim u nej nepozoroval, jako u nekterych.
No, třeba si řekli, něco už vyhrál, je tady nějakej pátek, takže zkušenosti má, tým má slušnej, což to s ním zkusit...? A vzhledem k tomu, že Vale už jinou značku na výběr neměl, tak je tohle partnerství docela pochopitelný...
Jinak pokud ty Stonerovi hlášky nejsou vytržený z kontextu, tak je to člověk jezdecky úžasnej, ale lidsky nic moc...
SPV: ja myslim, ze to az takova sjacka nemuze byt. Predse je to koncepce, ktera uz leta funguje a je to zatim to nejlepsi. Akorat na to, aby to Ducati zjistila a presla na deltabox, nepotrebovali Rossiho. Jeho koupili proto, aby jim zachranil a vylecil bezramovou koncepci. A to se nepovedlo.Nevim, kde sebrali tu slepou viru v nej.
Už chci ,,moc´´ vidět model GP12 vyvinutej podle Rossiho...
Gumy by měly být pro všechny stejné, tedy stejné problémy pro všechny. Navíc hlavním poradcem Bridge je přeci Rossi!!! Evidentně jim dělá problémy, stejně jako je dělá Ducati (i Kája to říká). Ti si vybrali teda poradce, vyvíječe...
Marex: te posledni muj prispevek rusim
Marex: jiste to nebylo jen v sezone 2007. Ze staveli gumy podle Ducati.
...teda pochopitelně byly B postavené podle Duc i před tím. Ostatně Capi nevyhrál s litrem jenom kvůli zmiňované smůle...
SPV: To je právě pro Ducati ten velký problém. 2007 byly B stavěny podle Duc a Kejsí to zvládl na titul. Pak už se hodně padalo.
V gumách ale problém není, ty jsou pro všechny stejné...
SPV: Checa toho řekl víc. Naposledy moc vychválil Bridgesony. Navíc ty děti jsou o to lepší, že zvládají tu nevýhodu malé hmotnosti v zatáčkách, kdy jim doslova vychládají pneumatiky.
Checa: ,,MotoGP 800 ccm jde totiž vždy o to, až do poloviny zatáčky šimrat maximální potenciál motocyklu. Naopak u motocyklu o objemu 990 ccm je důležité, předem daný výkon motocyklu přenést na závodní trať a pokud se ti podaří tohle, tak to stačí.´´
Takže jízda s 800 s elektronikou je mnohem náročnější, než na litru... Jakto, že ti děti- Stoner, Lorenzo jsou tedy tak dobří???
Bosso, tohle je bezesporu nejlepší článek v minulém roce !!!
Závěr si z něj udělá každý sám.
Eso Rimmer - Nebo na to kašlou, jako naši politici, ti to taky přece dělají dobře! Problém je, že jen pro sebe!
Evo: no, vypada to, ze o nas jeste nevedi
Ja jen doufam, ze si nas tady ty ruzne osobnosti z Mgp ctou. Hodne se nauci .
Marex: samozrejme, ze je vazany... ale je preci jasne, ze jestlize se sama firma nebude snazit byt co nejvice flexibilni, konkurenceschopna, tak priste s ni uz staj smlouvu nepodepise a prave "strach" z konkurence vytvori tu vetsi nabidku, po ktere vsichni volaji. zjednodusene receno
Eso: Jenže problém je pak v tom, že jezdec je vázaný smlouvou ke konkrétní značce pneu. Já bych rád viděl boj výrobců tak, aby si každý jezdec mohl na jednotlivé závody vybrat gumu od kteréhokoliv výrobce. Do toho by asi ale jen tak nějací pneumatikáři nešli.
mela by prijit konkurence. funguje to tak vsude ve svete a ve vsech oborech. konkurence je vec zdrava, mysli-li si nekdo opak, popira zakladni principy fungujicich mechanismu.
Eso: Rozumím ti a v podstatě souhlasím,ale očekávalo se něco jiného.
Virago: Já s jednotnýma pneu souhlasím,ale klidně bych odpálil Bridge a nahradil bych ho jinou značkou (Pirelli, Dunlop...) Prostě bych udělal výběrové řízení a ať si to jezdci sami rozhodnou... každopádně je těch gum méně i ve WSBK, na což si stěžoval Biaggi (sám prohlásil, že mu chybí typ pneu z jeho vítězné sezony)...
Marex 18:36: Spíš než více směsí by prospělo více výrobců. V V konstrukci pneumatiky hraje roli mnohem víc faktorů, než jen směs běhounu. Holt se ten hozený klacek v podobě zavedení jednotných pneu vrátil jako bumerang.
Marex 18:36 - horsi to byt nemuze? velice jednoduse... staci, kdyz zacne zajizdet na ducne lepsi vysledky nekdo jiny ze soucasnych jezdcu nez Rossi...
Koukám, že Káje Casey pěkně se.e