Čas odpočinku = čas pro operace

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 06.12.2010 v 12:11

Desmo69 - Stejně za vše může Espézetka!

AKRO (-498) napsal 06.12.2010 v 12:11

Desmo69 - Stejně za vše může Espézetka!

Slimáček (146) napsal 06.12.2010 v 11:02

Desmo: To je pouhý alibismus.:"CITACE-
A tak většina kritizovaných a už v článku zmiňovaných změn přišla přímo od výrobců! Dorna, IRTA a FIM nemohou tyto změny ovlivnit, ačkoliv ne se všemi jsou zajedno.

Komise Grand Prix se sice schází a jedná, ovšem hlavní slovo má MSMA.

Jistě se ptáte proč tomu tak je? Důvod je prozaický, MSMA je považována za technického odborníka v komisi Grand Prix, neboť mají znalosti v oblasti technologie a předpokládá se, že jsou si vědomi i negativních důsledků, které tyto změny reglementu přinesou.

Jistě Dorna a IRTA mají velké technické znalosti, jejich zkušenosti však pocházejí pouze ze závodního procesu a jejich zkušenosti přímo z motocyklových továren a vývoje motocyklu jsou hodně malé."KONEC CITACE

MSMA dělá pravidla pro sebe a vzhledem k tomu, že jsou finančně velmi silní, činí pravidla nevhodnými pro vstup finančně slabších- jednoduše mají strach, že by mohla vyhrát nějaká továrnička, jako je třeba MV Agusta. Dorna by měla opustit svůj ALIBISTICKÝ postoj a dupnout si tak, jako si dupla při Moto2- tam totiž neteklo tolik financí do jejích kapes. Jenom by to tentokrát Dorna nemusela tak ZVORAT!!!

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 22:41

Slimáček, //www.motorkar...-poradce--16582.html

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 22:34

Pity 21:51: Tohle by jsi neměl psát, když jsi se nechal překecat většinou na přehodnocení (všeobecně uznávaných) lig. Každopádně v případě litrů by to měl být krok správným směrem, resp. návrat z vedlejší koleje. Doufám, že si Dorna opět nenechá diktovat, jak by měly MotoGP vypadat. Snad se konečně poučí a použijí rozum. Jak jsem psal, bude to i v zájmu MSMA, které její vynález přerostl přes hlavu.

PityGPX (949) napsal 05.12.2010 v 21:51

slimaček: jj, jak píšeš, tak i já si za svými názory stojím.

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 21:36

Desmo: Souhlas. Má to úplně stejnou náplň.
Ogg: Na tebe mít nikdy nebudu. Za svojimi názory si stojím.

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 21:31

Slimáček, to je jako mluvit do zdi. Kašlu na to Ogg to vystihl celkem dobře.

Ogg (387) napsal 05.12.2010 v 21:28

Já mám takový pocit, že si z nás jeden uživatel (mr. slimáček) dělá pěknou prdel ovšem zatím mu to moc nejde, protože tak blbej, aby tomu někdo věřil tady na motorkářích přece nikdo neni! A že ty lidi tady znám z diskuze dost! To už radši začnu věřit, že pan Ezpeleta drží kasu!

AKRO (-498) napsal 05.12.2010 v 21:22

Desmo69 - kolikrát jsem ti už psal, že dědek rozhoduje o všem a ostatní mají jen hlas poradní?

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 21:22

Pity: Tak to je teda mazec! Jestli svojí první větě věříš, tak je to drsný. Podívej se na startovku MotoGP! Nakonec Ezpeleta ukázal třídou moto2, jak se plní rošt... i když to šlo udělat veselejší.
Desmo: Tak až napíšeš něco, co už jsi několikrát nezopakoval, tak to bude diskuze. Takhle je to zaseknutá deska ala rachyťáci mistra Akra.

AKRO (-498) napsal 05.12.2010 v 21:21

PityGPZX - O to se už SPZka postaral se svým ceníkem, aby se tam moc velkých firem nedostalo, natož malých! A je úplně jedno, jestli tam budou litry, osmistovky nebo jiný objem! Vždy to bude drahota!

PityGPX (949) napsal 05.12.2010 v 21:16

Aby vznikly 800cc z toho důvodu, aby tam nemohly vstupovat malé firmy, to je přece blbost, každý má přece zájem, aby účast v MGP byla co největší a je jasné, že když se zavedou litry, že třeba do tří let vstoupí aprilka a bmw a že to je přáni jak dorny tak i dalších. Pokud by si to nepřáli aby tam vstupovaly malé firmičky apod. tak zůstanou nadosmrti u 800cc.

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 20:50

..a je rozdíl s pravidlem přijít a vymyslet (MSMA) a pak hlasovat pro jeho zavedení (MSMA, IRTA, Dorna, FIM). Takže nevím proč neviníš z osmikulí třeba Ponecherala z IRTY. Neměl o nic menší hlas na poradě jako Ezpeleta

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 20:47

Slimáček, ale proboha, v SBK nic jinýho kromě Flamminiho a jeho InFrontu není Pokud pořád nedokážeš pochopit, že od technických regulí je v motogp úplně někdo jinej jak Ezpeleta, tak to je pak smutný. A taky nevím proč by měl říkat, že mu je líto, že 800ccm tenkrát nezabránil..proč by tomu proboha bránil? Copak někdo tenkrát tušil, jak to bude za 3-4 roky vypadat? Kórt když s tím přišli inženýři z továren, tzn. maximálně zasvěcený osoby. A ten tvůj hlavní důvod je s prominutím pěkná konina. S nápadem osmistovek přišli v roce 2004, kdy ty litry trahli všechny rychlostní rekordy atd. Netuším kde jsi na tuhle blbost přišel.
Takže snad naposled pro méně chápavé: MSMA - technický regule, Dorna - komerční práva. Vinit Dornu , resp. Ezpeletu (ještě věší ptákovina ) z osmistovek, je stejně absurdní, jako vinit MSMA za špatnej střih highlightů po závodě. Prostě hrušky s jabkama..a to toho největšího rázu.

AKRO (-498) napsal 05.12.2010 v 20:18

Slimáček - Desmovi to nevysvětlíš! To všechno MSMA, IRTA, případně FIM!

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 20:04

Pity: Tak to se jim tedy povedlo!!! Další naivka do sérky.

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 20:04

Napadá mě příměr- Ve WSBK povolili 1200ccm pro twiny, 675 pro triply a seriálu to neublížilo. Proč to neumí i pánové pro GP udělat podobně dobře?

PityGPX (949) napsal 05.12.2010 v 20:02

tak já myslím že důvodem byla bezpečnost.

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 19:48

Desmo: Ale tak to pozor! Jdeš do mě tvrdě,ale já dobře vím, že Ezpeleta prohlásil, že 800 byla chyba. Já bych od něj očekával spíše že řekne: "Udělal jsem chybu, že jsem kubatuře jako hlava promotéra 800ccm nezabránil!" V tom je veliký rozdíl a je třeba nazývat věci pravými jmény! A že MSMA věříš, že důvodem bylo zpomalení je velmi naivní! Hlavní důvod bylo cenově znepřístupnit šanci na vítězství finančně slabším značkám. Přerostlo jim to nakonec přes hlavu.
Ps: Je velmi zvláštní, že na jedné straně se neštítíš plivat na Flaminiho,ale mnohem horší děsy Ezpelety svádíš na MSMA a kdo ví koho!? Vůbec nepřipouštíš jakoukoliv diskuzi na toto téma, jenom stále opakuješ to samé, jako Akro.

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 19:35

Plantáš páty přes devátý. Za prvé to nedává smysl, a za druhé je to blbost. Dej si sprchu a pak přijď znovu

AKRO (-498) napsal 05.12.2010 v 19:32

Desmo69 - To na to ten vůl SPZka přišel brzy, když loni konečně řekl, že ty osmistovky byl špatný krok! A to jen proto, že to najednou nešlo finančně utáhnout! Kromě něho, to věděli všichni už neěkolik let předtím! Je zajímavé, že podle tebe ten magor za nic nemůže a najednou chce rozložit síly, aby si výrobci nedělali co chtěli? To na to taky přišel brzo! Ten chlap je totální neštěstí pro celé MGP!

PityGPX (949) napsal 05.12.2010 v 19:16

TC je v závodech dle mě od 04, a v době litru ta elektronika neměla zas takový vliv a hlavně pneu byly jiné jak píše. Ale s 800cc se TC projevila víc a každý si naivně myslel, že tu TC zavedli právě od roku 07 což byla chyba V SBK je TC též
TC jako taková je dobrá věc, pokud je nastavena na maximum, tak žádné drifty a jízda po kolejích, pokud na minimum (jako to měl stoner během svých let u ducati) tak vrtící stroj a drifty o kt. se vám může zdát.

desmo69 (638) napsal 05.12.2010 v 19:04

Akro, zas opravdu konstruktivní příspěvek S tebou to opravdu nemá cenu. Už ani hádat se s tebou nedá.
Slimáček, to že si Ezpeletu neslyšel říct že 800ccm byla chyba, je tvá chyba On to totiž říkal, že 800ccm byl špatný krok (loni), ale v době, kdy s 800ccm přišli "odborníci" z MSMA (r. 04-05) o tom nikdo pochyby neměl. A proč? No protože kdo by nevěřil inženýrům z Yamahy, Hondy, Suzuki, Kawasaki, Ducati? A souhlasili s tím samozřejmě všichni, jinak by to neprošlo
13:43: tak bohužel tomu věřit budeš muset. Protože jak už jsem kdesi psal, tak po r. 2012 končí MSMA exkluzivní kompetence skrz tech. regule. A k tomu právě Ezpeleta říkal, že se bude snažit "rozložit síly" ohledně tech. regulí mezí víc organizací apod. aby si výrobci nemohli dělat co chtěli. K tomu ale taky přidal (s čímž naprostou souhlasím, páč to dává logiku), že jim nemůžou ty kompetence zas úplně zkrouhnout, protože když by se nějaký pravidlo zavedlo i přes nesouhlas určité továrny, tak ta si může odejít a co pak?..A když už su u toho, tak nepočítej ani náhodou s tím, že se někdy omezí elektronika. A důvod je jasnej. Elektronika, a její vývoj samozřejmě, má být údajně jeden z hlavních, né-li nejhlavnější důvod, proč se ty továrny motogp vůbec zúčastňují. Takže nevím, kolik by tam zůstalo značek, kdyby zakázali třeba to mediálně profláklý TC...nejspíš žádná. (btw. TC se stejně používá už nějak od r. 2003, takže nevím proč to najednou všem začalo vadit. To že nejsou drifty, je taky hlavně kvůli tomu, že ty pneu jsou úplně jinde jak před 7 lety. Držijou jak přibitý...)

AKRO (-498) napsal 05.12.2010 v 15:12

Slimáček - Flammini je taky totální brzda a docela se divím, že to WSBK, pod jeho "vedením" ještě existuje!

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 13:43

Nevěřím tomu, že Dorna má v kompetenci pouze koukat na to, jak něco, na co mají autorská práva jde do kopru a nějaké organizace, které z nich žijí, nebo je potřebují, jim to kazí. Tomu by přeci nemohlo uvěřit ani děcko. I když je jasné, že MSMA v podstatě Dornu krmí.

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 13:35

Pity: Flaminni tomu taky dává,ale má mnohem menší možnosti a mnohem menší rozpočet. Nehledě na to, že tady řešíme Dornu, Ezpeletu, MSMA a možná FIM. Na druhou stranu Flamini má jednodušší řešení. Prostě z toho udělat víc "sérii". Ezpeleta bude zase muset odklepnout nějakej šílenej nonsenc, který mu MSMA předloží a FIM povolí. Snad se poučil Moto2-kami.

PityGPX (949) napsal 05.12.2010 v 12:56

Nj tak jako ale nikde promotéři si nesypou popel na hlavu. Flammini taky neřekne, jsem to ale osel, že jsem prodal letošní práva eurosportu kt. se mnou vyjebal a dal 60% závodů na eurosport 2, který má z celé ČR čtyři lidi: Akro, sl, rado, bosso.

AKRO (-498) napsal 05.12.2010 v 12:23

Tak si to už Desmo konečně přiznej, že to dědek SPZka všechno zpackal! I ty osmistovky jsou jasná dědkovina SPZ!

Slimáček (146) napsal 05.12.2010 v 10:33

Desmo: Ono to je malinko složitější. Chybovat je lidské. Chybuji já, chybuje Akro, chybuje Rossi,ale zatím jsem neviděl chybovat Ezpeletu. Resp. jsem jej neslyšel říct:" Jsem to osel, že jsem přistoupil na něco, jako jsou osmistovky!" Leda by byl Ezpeleta s celou Dornou sborem vyšší moci podobně, jako si to myslí politické špičky v mnoha zemích starého kontinentu. Pokud obhajuješ Boha, jde o víru, nikoliv o vědění!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist