Cardoso pojede Ducati ! a dalsi novinky

V MotoGP tymu Ducati Spanela Luise d´Antina je zatim jasny jeden pilot, a sice jeho krajan José-Luis Cardoso. Ackoliv pri poslednich testech ve Valencii chtel nechat sef tymu Luis d´Antin jet vsechny tri nominovane piloty (Rolfo, Ellison a Cardoso), tak k tomu nakonec nedoslo. Spanelsky pilot Cardoso ma totiz primou smlouvu s Flamminim - v serialu WSBK, a nemuze proto predcasne testovat motocykl v jine zavodni serii ! Ale co se tyka sezony 2006, tak ta je pro Cardosa celkem jasna. José-Luis nasel velky konzern s nemovitostmi jako sponzora a ten mu umozni financovat celou pristi sezonu v MotoGP. K tomu rika sef tymu d´Antin velmi strucne: "Dohodli jsme se. Do konce listopadu musim ale rozhodnout, kdo bude druhym jezdcem a take na kterych pneumatikach pojedeme." Je totiz mozny prechod od Dunlopu na Bridgestone (stejne jako oficielni tovarni tym Ducati - Marlboro). A d´Antin je hodne nastvany na Jamese Ellisona: "Nechali jsme ho testovat a vsechny detaily ve smlouve "osetrili" dle jeho prani. A kdyz jsem chtel jeho podpis, tak mi rekl, ze ma nabidku od Yamahy a sice od tymu Tech3. S takovym jednanim nejsem srozumeny a tak hledam druheho jezdce (Roberto Rolfo ?, Alex Barros ?)".

A prave zminovany Brit James Ellison bude zrejme jedinym jezdcem tymu Tech3 Yamaha v sezone 2006, nebot penize od Camelu "jsou na hony vzdaleny" a firma Dunlop, jako jeden z hlavnich sponzoru, je schopna zajistit pouze jednoho pilota ! Kenny Roberts jr. je take jedinym jezdcem , ktereho nahlasil sef tymu, tedy jeho otec "King Kenny" jako pilota staje KR s motory Honda.

A v zahranicnim tisku znovu pretrasane "zvesti" o tom, ze Francouz Randy de Puinet bude u Kawasaki nahrazen Maxem Biaggim, byly opetovne dementovany. Jednim z duvodu je i skutecnost, ze jak novy technicky reditel Kawasaki Ichiro Yoda, tak Nakanuv sefmechanik Fiorenzo Fanali znaji Biaggiho z jeho pusobeni u Yamahy vice nez dobre. A ze by "starnouci diva" jmenem Biaggi mohla nahradit hodne "nedisciplinovaneho" Johna Hopkinse, je stale take nepravdepodobne, i kdyz jak Suzuki, tak i Kawasaki stale jednaji s Danielem Torrasem - generalnim manazerem sponsorshipu JTI (Mild Seven, Camel, Winston)...
V rozhovoru pro Crash.net potvrdil sef tymu WCM Peter Clifford, ze tym WCM pojede pristi rok s motory KTM, nebot jak sam rekl: "Nasazeni motoru Blata povazuji za nepravdepodobne hlavne vzhledem k tomu, ze od roku 2007 se pojede s motory o obsahu 800 ccm. A co se tyka jezdeckeho obsazeni, tak momentalne to vypada na dvojici: Brit Jeremy McWilliams a Nemec Alex Hofmann."

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist