Cardion AB Motoracing - Jerez

Tisková zpráva motocyklového závodníka Karla Abrahama se vrací k úvodnímu závodu Grand Prix 2006.

Cardion AB Motoracing - Jerez
Jerez, neděle 26.3. 2006
Cardion AB Motoracing, Jakub Smrž 250 ccm
Závod nedokončil, pád /nejrychlejší kolo: 1´46.612/
Jakub Smrž:
„Na nedělní závod byla kompletně změněna geometrie motorky z důvodu omezení klouzání zadní gumy. Podařilo se, ale ještě bylo potřeba trochu vylepšit nastavení vidlic. Start nebyl na poprvé úplně nejhorší, ale udělal jsem chybu. V první zatáčce mě jezdci přede mnou hodně vyvezli ven, čímž jsem ztratil hodně pozic.
V prvním kole jsem byl na 19. místě a začal jsem se postupně probíjet dopředu. Motorka jela výborně. Od poloviny závodu jsem se už pohyboval v první desítce.
Pak mi začala klouzat přední guma, ale stále jsem mohl jezdit stejné časy. Několik kol jsem byl na 9. místě. Krátce před koncem mi ale bohužel v jedné zatáčce uklouzlo přední kolo a padnul jsem. Stroj nebyl vážně poškozen, ani já jsem nebyl zraněn.
V průběhu víkendu mě na trati trochu brzdil tlak, který jsem na sebe po vydařených testech kladl. Také se projevilo, že nemám s Aprilií dost zkušeností a chybí mi najeté kilometry.
Jsem velice spokojen s prací celého týmu. Tento víkend jsme získali hodně nových zkušeností, ale ještě nás čeká hodně práce, než najdeme optimální nastavení stroje, aby dokonale vyhovovalo mému stylu.
Už se těším na další závod. Chtěl bych dojet v první desítce.“
Jerez, neděle 26.3. 2006
Cardion AB Motoracing, Karel Abraham 125 ccm
Závod 23. místo /nejrychlejší kolo: 1´50.088/
Karel Abraham:
„Ráno jsem zajížděl nový píst, a protože byla zima, tak jsem jenom kroužil.
Do závodu jsem nastupoval s tím, že se budu chtít probojovat co nejvíc dopředu. Start se mi docela povedl. Dostal jsem se do skupiny s Hernandezem a Smithem. Drželi jsme se spolu, ale asi osm kol před cílem mi začala klouzat zadní pneumatika.
Dostal jsem highsider a měl jsem hodně práce, abych situaci zvládl. Oba jezdci mi ale poodjeli a šance dohonit je, byla minimální. Musel jsem hlídat pneumatiky, protože jejich stav se horšil kolo od kola. Udržel jsem si dvacáté místo.
Se závodem jsem celkem spokojený. Spnil jsem několik taktických úkolů, které mi zadal hlavní mechanik, udržoval jsem rychlost a držel ideální stopu. Příště v kvalifikaci musím být soustředěnější, více zrychlit a tím získat lepší pozici na startu. Děkuji týmu mechaniků za vzorně nachystaný stroj.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist