Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Evo 10:10: Marlboru se vyplatilo cpát love do Ducati dokonce i tehdy, kdy na kapotě neměli ani náznak jejího loga. Stačily barvičky a veřejné povědomí. Funguje to fakt neskutečně dobře.
pasolini-nevím kolik ti je a co pamatuješ ale ten žlutý sen byla fakt paráda a to co přinesl vale je nepopiratelné a jestli špičkový mechoši říkají že je jeden z nejlepších pro komunikaci o datech tak jim budu asi trochu věřit.Ajak tady začne někdo o tom jak měl nejlepší bajk a vaříli mu gumy na míru atd. copak to není všude stejné?
Vidim, ze je tady mnoho ekonomu vyznavajicich novy smer, podle ktereho je reklama neucinna, tudiz zbytecna. Mohli by to prednaset na vehlasnych univerzitach, ze jeden z hlavnich motoru ekonomiky je vlastne blbost. Spolecnosti rvouci do reklamy miliardy by se jim za to stedre odmenili,jelikoz by jejim zrusenim nehorazne usetrili.
Chudší než HONDA byli vždycky všichni ...
A "ty nápoje" nejspíš závisí na nátuře, nemluvě
o těch,kteří"musí být trendy". Jsou mezi námi i
"tací" , žeby něco vařeného ze sladu a chmele
nevyměnili za žádný energydrink
Pity: tak Rockstar jsem vyzkoušel, pravda z části proto, že sem chtěl vědět co do sebe Jorge leje (i když do sebe nemusel v životě hodit ani plechovku, hlavně že měl na sobě placatej kšilt ) ale hlavně proto, že vietnamci ho u nás maj za 25Kč! A když je akce tak za 22Kč! Vůbec nechápu ceny v těch marketech a hlavně lidi, co jsou za plechovku dát 40-50 Kč! Monster/Red Bull to samý v bledě modrym.
tak já myslím že Cal neřekl nic nového, Yamaha byla vždy, zejména posledních 30 let, chudší než Honda. Vždy měla méně továrních motocyklů, slabší sponzory atd. Odchodem cigaretových magnátů se tato situace ještě zkomplikovala.
Podle mě půjde vývoj směrem Rossiho, ale rozhodne to jak si rychle zvykne. On byl vždy vývojový pilot. Yamaha nebude mít šanci porazit Hondu penězi, ona je schopna ji porazit lidmi, které zaměstnává
Jenže tady nejde onás tady na fóru!!
Jde o ty miliardy lidí,co se diví,že když se pravidelně stravují v McDonalds,KFC a dají si denně dva litry Coly,že jsou tlustí a že jsou zdravotně v půdeli.
A myslím si,že zrovna borci na MGP a SBK jsou ztělesnění zdraví a vitality.
Harley Davidson and Marlboro man. Já kouřil Bora. Pak jsem byl u sportovního lékaře, kvůli nové sportovní smlouvě a ten mi zjistil sníženou kapacitu plic. Tož jsem sa na to vys ál. Kdo víc kůří, líp mu visí. A my- nekuřáci si to u všech paniček kuřáků odskáčeme.
Ještě k tomu vlivu, že by na základě koukaní MGP závodů někdo začal kouřit.
Já nevěřím, že nějaké dítě, dospělý začne kouřit jen proto, že uvidí nápis Marlboro/West/Camel/Gauloises/Winston/ na kombinéze svého oblíbeného pilota, který mu fandí. To je blbost!
Každý ví od mala, že cígo je něco jiného než si koupit džus. Prostě pokud je někdo nekuřák a chce být nekuřákem, tak i kdyby ten jezdec získal 10 titutlů tak nezačne kouřit jen proto, že se mu fandí a že se mu libi jeho sponzoring na bajku, kombineze.
Koupit cíga a začít kouřit je něco jiného, jako jít do hospody a dát si Rock star energy drink. Já sám jsem vyhrál karton Rock Star Energy drinku protože to byla na FB soutěž o setkání s Lorenzem a v pohodě! Vypil jsem to a nejsem závislý! Kdyby ta cena byly zabalené Cíga tak to nevykouřím a prodám.
Hafo borců si zajde do hospody na red bull a rock star, protože to zrovna je sponzoring jejich oblíbeného jezdce. TO chapu, dát si rock star, protože to pije lorenzo, tak si ho dam taky, je uplně normální, ALE není to droga - návyk. Je to spřístupněné všem, tedy i děckám
Ten, kdo začal kouřit na základě toho, že vidděl reklamu na tab. reklamu při MGP, F1, tak ať mi dá minus
Já jsem jako puberťák zažil hodně tabákové reklamy, ale kuřák se ze mě nikdy nestal. Kdo chce, kouřit bude a naopak, všechno je to o prachobyčejné svobodě si zvolit a nést si následky. A pokud jde o vliv reklamy, dovolím si jeden silně kontroverzní výrok:
Ten, kdo se v životě nedokáže rozhodovat podle vlastního úsudku, ale spoléhá na názor okolí (a je jedno, co si za to dosadíme, třeba reklamu), si nezaslouží ani občanku natož volební právo.
Byť tuhle pravdu znají lidé už celá staletí, dodnes se z ní někteří nedokázali poučit. Jinak sorry za offtopic.
Jo, tak toto je můj "šálek čaje", Evo -
užili bychom si sportu s velkým S vrchovatě,
kdyby se taková fikce uskutečnila a našlo se
dost pilotů (a nejen MotoGP)k kteří by měli
odvahu do TAKOVÉHO měření sil jít ...
Mike99: bohužel, za "legální" drogu bude vždycky
prohlašována ta, za kterou "jde do obálek" nejvíc
Jen si vzpomeň, jaký nastal "poplach" ve farmaceu-
tickém průmyslu, když se začla prezentovat úspěšnost
léčení konopím !
Ale máte to kvůli lásce k motorkám zkreslený. Reklama na tabák by neměla být,jelikož člověk je stvoření přitroublé. Neměla by být ani reklama na energy drinky,to je taky pěkný svinstvo,to samé na alkohol.
Nemíňím se tady bavit o vlivu reklamy na mysl kuřáka či nekuřáka,nebo zda někdo kvůli tomu začal nebo ne.
Vy chcete,aby v MOTOGP byly prachy,proto souhlasíte z reklamou na motorkách,ale nechcete,aby vaše dítě kouřilo cigára. Takže si to stavíte, pokaždé do jiného světla.
Každopádně je to problém továren,kam se vyšplhaly náklady na vývoj - můžou si za to samy. Když dostanou omezení,tak najdou kličku,kde omezení není a tam rvou další prachy.
Neviem o pripade, ze ak niekto vyfajcil 8 ci 10 ks cigariet za den a potom siel soferovat, ze by mal autonehodu. Alebo ak si zapali cigaretu lekar, ze by pokazil operaciu. Tym chcem povedat, ze ucinky alkoholu, su podla mojho nazoru, ovela skodlivejsie.
Podla mna stacilo zaviest, aby reklamu na tabakove vyrobky vysielali az po 22:00 ako je to myslim aj pri alkohole a zaroven obmedzit fajcenie na verejnych miestach a v kaviarnach ci baroch.
Petřičák: a mozem odpovedat aj na tvoju otazku. Momentalne vraj vo svete fajci 1,1 mld. ludi a do roku 2025 sa ocakava narast na 1,6 mld. obyvatelstva.
Evo: dovolim si nesuhlasit. Mladi proste experimentuju a vyskusaju aj cigarety ci alkohol. Reklamu na kokain ci heroin nikde nenajdes a obchod s drogami je najvynosnejsim ciernym biznisom sveta.
PityGPX: presne ako pises, jedine co som poznal bolo Marlboro a neskor Camel (velbloud z jednej este ceskoslovenskej rozpravky)
Pity, nenapsal jsem to úplně jasně. Měl jsem na mysli opravdu tovární motory a "soukromé" týmy. Ale to by asi narazilo právě u továren. Jsa nemocen a nudíce se, jsem se podíval na weby imperialistů a ti píší, že Yamaha už hledá jezdce pro ty svoje 4 tovární motory. Roční leasing balíčku by měl být 800t €. A u Hondy počítají, jako s hotovou věcí, s těmi (až) pěti produkčními biky. To by pak bylo v poli (až) 23 biků. Honda 9, Yamaha 4+4, Duc 4 a Suzuki 2. Tak to by byla CRka tak trochu navíc. Že by to Don Carmelo opravdu dokázal zmenežovat? Nemuselo by to být špatné.
Romanko: nevím, hafo jezdců by nechtělo jezdit na CRT když můžou jezdit na fabrice kt. je rychlejší v konkurenčním seriálu :) Aprilka wsbk lepší (levnejší) bajk jak FTR kawasaki ))
IvanDvoutakťák: ne, myslel jsem to ironicky, ale asi jsem to blbě napsal. IMHO je zákaz tabákové reklamy blbost. A nahradit starobahno nějakó močkó effenbert? To ani omylem
Tak něco takovýho vidím(teda ČTU) poprvé v životě
Že někdo kupoval moto-repliku v barvách "tabáčníků",
to bych ještě pochopil - svoji přízeň určitému týmu /
jezdci dovedl až do takovýho detailu, aby to prezentoval
i veřejně a třeba se i "cítil jako (mapř)Sete G.
Ale střídat cigára bez ohledu na jejich "chuť" ?
To je jakoby pravé brňák vystřídal "škopek z Oltecu"
(např) Effenbertem
Já se s dovolením vrátím k motorkám. Hned k prvnímu komentáři (Pity): A co by bylo špatného na tom, že by byly jen CRbiky? Šance by se vyrovnaly a závody by byly zajímavější. A že by klesla úroveň? Proč? V podstatě by fabriky dodávaly jen závodní motory. Elektronika má být stejně jednotná, tak co. Prostě by nebylo drahých továrních motorek, ale (možná) spousta soukromých týmu s továrními motory. Typuji, že každá fabrika by byla schopna zásobovat tak 6-8 jezdců. To by už bylo v startovním poli vidět, ne?
Tabáková reklama funguje, já jsem živoucím důkazem. Když Wayne Gardner jezdil Rothmans Hondu, hulil jsem rothmansky. Pak jsem přesedlal na Lucky Strike, bo Kevin. 2004 jsem začal s Gauloises, to byla strašná síla, trhalo to plíce, ale ta nádherně modrá Yamaha vyvolávala takovou chuť, že nešlo odolat. Ještě, že Vale přebarvil, camelky byla velká úleva. No a teď když ty reklamy nikde nevidím, jsem na elektronické cigaretě. Zaplaťpámbu za to
No v minulosti to bylo opravdu tak, že i satelitní jezdci měli tov. bajk. Např. U Camelu byl jasná jednička Biaggi a měl tov. podporu. U Gresiniho ji měl první závod Kato, a pak dostal Katovo nařadi Sete (03).
A když se angažoval Simoncelli, Gresini zařídil aby on dostaval lepší matroš (tovární) než Melandri, což mě doteď překvapuje, proč udělal z nováčka tým. jedničku když Melandri byl ten, kdo měl vést tým protože tam zažil nej úspěchy u Gresiniho v letech 05,06,07.
Jenže jak jsem četl zde v rozhovoru (byl bych rád kdyby byl v ČJ)
miramara: Máš pravdu.Ale je to jeden z kroků. Ty ostatní kroky měly být provedeny před tímto. Nestalo se.
zakaz tabákové reklamy je pokrytectví největšího kalibru,na penězích z kouření profituje každá státní kasa
Evo 10:10: Marlboru se vyplatilo cpát love do Ducati dokonce i tehdy, kdy na kapotě neměli ani náznak jejího loga. Stačily barvičky a veřejné povědomí. Funguje to fakt neskutečně dobře.
Už aby začala sezóna, přestalo se teoretizovat
a začalo "analyzovat"
pasolini-nevím kolik ti je a co pamatuješ ale ten žlutý sen byla fakt paráda a to co přinesl vale je nepopiratelné a jestli špičkový mechoši říkají že je jeden z nejlepších pro komunikaci o datech tak jim budu asi trochu věřit.Ajak tady začne někdo o tom jak měl nejlepší bajk a vaříli mu gumy na míru atd. copak to není všude stejné?
Vidim, ze je tady mnoho ekonomu vyznavajicich novy smer, podle ktereho je reklama neucinna, tudiz zbytecna. Mohli by to prednaset na vehlasnych univerzitach, ze jeden z hlavnich motoru ekonomiky je vlastne blbost. Spolecnosti rvouci do reklamy miliardy by se jim za to stedre odmenili,jelikoz by jejim zrusenim nehorazne usetrili.
Jolly: je to marny
Chudší než HONDA byli vždycky všichni ...
A "ty nápoje" nejspíš závisí na nátuře, nemluvě
o těch,kteří"musí být trendy". Jsou mezi námi i
"tací" , žeby něco vařeného ze sladu a chmele
nevyměnili za žádný energydrink
Pity: tak Rockstar jsem vyzkoušel, pravda z části proto, že sem chtěl vědět co do sebe Jorge leje (i když do sebe nemusel v životě hodit ani plechovku, hlavně že měl na sobě placatej kšilt ) ale hlavně proto, že vietnamci ho u nás maj za 25Kč! A když je akce tak za 22Kč! Vůbec nechápu ceny v těch marketech a hlavně lidi, co jsou za plechovku dát 40-50 Kč! Monster/Red Bull to samý v bledě modrym.
torckx: tak to jsi mě dostal. Rossi a vývojový pilot ..už je to zase tady. Žlutá pohádka. To snad není možny
tak já myslím že Cal neřekl nic nového, Yamaha byla vždy, zejména posledních 30 let, chudší než Honda. Vždy měla méně továrních motocyklů, slabší sponzory atd. Odchodem cigaretových magnátů se tato situace ještě zkomplikovala.
Podle mě půjde vývoj směrem Rossiho, ale rozhodne to jak si rychle zvykne. On byl vždy vývojový pilot. Yamaha nebude mít šanci porazit Hondu penězi, ona je schopna ji porazit lidmi, které zaměstnává
Jenže tady nejde onás tady na fóru!!
Jde o ty miliardy lidí,co se diví,že když se pravidelně stravují v McDonalds,KFC a dají si denně dva litry Coly,že jsou tlustí a že jsou zdravotně v půdeli.
A myslím si,že zrovna borci na MGP a SBK jsou ztělesnění zdraví a vitality.
Harley Davidson and Marlboro man. Já kouřil Bora. Pak jsem byl u sportovního lékaře, kvůli nové sportovní smlouvě a ten mi zjistil sníženou kapacitu plic. Tož jsem sa na to vys ál. Kdo víc kůří, líp mu visí. A my- nekuřáci si to u všech paniček kuřáků odskáčeme.
Ještě k tomu vlivu, že by na základě koukaní MGP závodů někdo začal kouřit.
Já nevěřím, že nějaké dítě, dospělý začne kouřit jen proto, že uvidí nápis Marlboro/West/Camel/Gauloises/Winston/ na kombinéze svého oblíbeného pilota, který mu fandí. To je blbost!
Každý ví od mala, že cígo je něco jiného než si koupit džus. Prostě pokud je někdo nekuřák a chce být nekuřákem, tak i kdyby ten jezdec získal 10 titutlů tak nezačne kouřit jen proto, že se mu fandí a že se mu libi jeho sponzoring na bajku, kombineze.
Koupit cíga a začít kouřit je něco jiného, jako jít do hospody a dát si Rock star energy drink. Já sám jsem vyhrál karton Rock Star Energy drinku protože to byla na FB soutěž o setkání s Lorenzem a v pohodě! Vypil jsem to a nejsem závislý! Kdyby ta cena byly zabalené Cíga tak to nevykouřím a prodám.
Hafo borců si zajde do hospody na red bull a rock star, protože to zrovna je sponzoring jejich oblíbeného jezdce. TO chapu, dát si rock star, protože to pije lorenzo, tak si ho dam taky, je uplně normální, ALE není to droga - návyk. Je to spřístupněné všem, tedy i děckám
Ten, kdo začal kouřit na základě toho, že vidděl reklamu na tab. reklamu při MGP, F1, tak ať mi dá minus
Já jsem jako puberťák zažil hodně tabákové reklamy, ale kuřák se ze mě nikdy nestal. Kdo chce, kouřit bude a naopak, všechno je to o prachobyčejné svobodě si zvolit a nést si následky. A pokud jde o vliv reklamy, dovolím si jeden silně kontroverzní výrok:
Ten, kdo se v životě nedokáže rozhodovat podle vlastního úsudku, ale spoléhá na názor okolí (a je jedno, co si za to dosadíme, třeba reklamu), si nezaslouží ani občanku natož volební právo.
Byť tuhle pravdu znají lidé už celá staletí, dodnes se z ní někteří nedokázali poučit. Jinak sorry za offtopic.
Jo, tak toto je můj "šálek čaje", Evo -
užili bychom si sportu s velkým S vrchovatě,
kdyby se taková fikce uskutečnila a našlo se
dost pilotů (a nejen MotoGP)k kteří by měli
odvahu do TAKOVÉHO měření sil jít ...
Mike99: bohužel, za "legální" drogu bude vždycky
prohlašována ta, za kterou "jde do obálek" nejvíc
Jen si vzpomeň, jaký nastal "poplach" ve farmaceu-
tickém průmyslu, když se začla prezentovat úspěšnost
léčení konopím !
Ale máte to kvůli lásce k motorkám zkreslený. Reklama na tabák by neměla být,jelikož člověk je stvoření přitroublé. Neměla by být ani reklama na energy drinky,to je taky pěkný svinstvo,to samé na alkohol.
Nemíňím se tady bavit o vlivu reklamy na mysl kuřáka či nekuřáka,nebo zda někdo kvůli tomu začal nebo ne.
Vy chcete,aby v MOTOGP byly prachy,proto souhlasíte z reklamou na motorkách,ale nechcete,aby vaše dítě kouřilo cigára. Takže si to stavíte, pokaždé do jiného světla.
Každopádně je to problém továren,kam se vyšplhaly náklady na vývoj - můžou si za to samy. Když dostanou omezení,tak najdou kličku,kde omezení není a tam rvou další prachy.
Neviem o pripade, ze ak niekto vyfajcil 8 ci 10 ks cigariet za den a potom siel soferovat, ze by mal autonehodu. Alebo ak si zapali cigaretu lekar, ze by pokazil operaciu. Tym chcem povedat, ze ucinky alkoholu, su podla mojho nazoru, ovela skodlivejsie.
Podla mna stacilo zaviest, aby reklamu na tabakove vyrobky vysielali az po 22:00 ako je to myslim aj pri alkohole a zaroven obmedzit fajcenie na verejnych miestach a v kaviarnach ci baroch.
Petřičák: a mozem odpovedat aj na tvoju otazku. Momentalne vraj vo svete fajci 1,1 mld. ludi a do roku 2025 sa ocakava narast na 1,6 mld. obyvatelstva.
Evo: dovolim si nesuhlasit. Mladi proste experimentuju a vyskusaju aj cigarety ci alkohol. Reklamu na kokain ci heroin nikde nenajdes a obchod s drogami je najvynosnejsim ciernym biznisom sveta.
PityGPX: presne ako pises, jedine co som poznal bolo Marlboro a neskor Camel (velbloud z jednej este ceskoslovenskej rozpravky)
Hosi,hosi. V zivote jsou mnohem dulezitejsi veci jako motorky. Klidne at jezdi treba na seriovkach. Sportovni zazitek bude mozna i lepsi.
Romanko:
Pity, nenapsal jsem to úplně jasně. Měl jsem na mysli opravdu tovární motory a "soukromé" týmy. Ale to by asi narazilo právě u továren. Jsa nemocen a nudíce se, jsem se podíval na weby imperialistů a ti píší, že Yamaha už hledá jezdce pro ty svoje 4 tovární motory. Roční leasing balíčku by měl být 800t €. A u Hondy počítají, jako s hotovou věcí, s těmi (až) pěti produkčními biky. To by pak bylo v poli (až) 23 biků. Honda 9, Yamaha 4+4, Duc 4 a Suzuki 2. Tak to by byla CRka tak trochu navíc. Že by to Don Carmelo opravdu dokázal zmenežovat? Nemuselo by to být špatné.
Takže Bystrc"harmonýruje" s Bohunicema(né Bohnicema!)
Romanko: nevím, hafo jezdců by nechtělo jezdit na CRT když můžou jezdit na fabrice kt. je rychlejší v konkurenčním seriálu :) Aprilka wsbk lepší (levnejší) bajk jak FTR kawasaki ))
IvanDvoutakťák: ne, myslel jsem to ironicky, ale asi jsem to blbě napsal. IMHO je zákaz tabákové reklamy blbost. A nahradit starobahno nějakó močkó effenbert? To ani omylem
Tak něco takovýho vidím(teda ČTU) poprvé v životě
Že někdo kupoval moto-repliku v barvách "tabáčníků",
to bych ještě pochopil - svoji přízeň určitému týmu /
jezdci dovedl až do takovýho detailu, aby to prezentoval
i veřejně a třeba se i "cítil jako (mapř)Sete G.
Ale střídat cigára bez ohledu na jejich "chuť" ?
To je jakoby pravé brňák vystřídal "škopek z Oltecu"
(např) Effenbertem
Já se s dovolením vrátím k motorkám. Hned k prvnímu komentáři (Pity): A co by bylo špatného na tom, že by byly jen CRbiky? Šance by se vyrovnaly a závody by byly zajímavější. A že by klesla úroveň? Proč? V podstatě by fabriky dodávaly jen závodní motory. Elektronika má být stejně jednotná, tak co. Prostě by nebylo drahých továrních motorek, ale (možná) spousta soukromých týmu s továrními motory. Typuji, že každá fabrika by byla schopna zásobovat tak 6-8 jezdců. To by už bylo v startovním poli vidět, ne?
pokud nebyl zákaz a po okruzích jezdily cigaretové krabičky, tak to vypadalo asi takto
//imageshack.us/photo/my-images/805/detizaskolou2.jpg/
Tabáková reklama funguje, já jsem živoucím důkazem. Když Wayne Gardner jezdil Rothmans Hondu, hulil jsem rothmansky. Pak jsem přesedlal na Lucky Strike, bo Kevin. 2004 jsem začal s Gauloises, to byla strašná síla, trhalo to plíce, ale ta nádherně modrá Yamaha vyvolávala takovou chuť, že nešlo odolat. Ještě, že Vale přebarvil, camelky byla velká úleva. No a teď když ty reklamy nikde nevidím, jsem na elektronické cigaretě. Zaplaťpámbu za to
Co beči či maji všichni v moto gp stejne motorky a stejne podminky nebo co??? kdyby mel karel hondu od pedrosy taky třeba jezdil 3-4 ale kdyby kdyby
No v minulosti to bylo opravdu tak, že i satelitní jezdci měli tov. bajk. Např. U Camelu byl jasná jednička Biaggi a měl tov. podporu. U Gresiniho ji měl první závod Kato, a pak dostal Katovo nařadi Sete (03).
A když se angažoval Simoncelli, Gresini zařídil aby on dostaval lepší matroš (tovární) než Melandri, což mě doteď překvapuje, proč udělal z nováčka tým. jedničku když Melandri byl ten, kdo měl vést tým protože tam zažil nej úspěchy u Gresiniho v letech 05,06,07.
Jenže jak jsem četl zde v rozhovoru (byl bych rád kdyby byl v ČJ)
//translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=es&u=//solomoto.es/1/1357311242/motogp/antonio-jimenez-las-motos-deberian-de-ser-siempre-motos-hechas-por-una-fabrica&prev=/search%3Fq%3D//solomoto.es/1/1357311242/motogp/antonio-jimenez-las-motos-deberian-de-ser-siempre-motos-hechas-por-una-fabrica%2523.UTTDDaKQUUG%26hl%3Dcs%26biw%3D1280%26bih%3D685&sa=X&ei=dMM0Ucq9C8mRtAbguoD4Cw&ved=0CC8Q7gEwAA
tak Jimenez říka že nejhorší byl Melandri v roce 2010, když se vrátil od Dukny/Kawy, neboť byl pomatený.