Cal Crutchlow: Nejlepší čas a odpověď Rossimu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Honda.boy (331) napsal 27.03.2013 v 17:01

SPV: Já myslím, že to nebude tak horké, občas se zadaří porazit továrnu a že by se z toho někdo po, to asi nehrozí (Spise porážely satelity pravidelně). Předpoklad, že by Cal porážel Lorenza pravidelně a musel být "bržděn" je podle mě dost hloupost.

martin1 (658) napsal 27.03.2013 v 15:50

Honda-boy-to víš někdo rád čisté víno někdo zase mošt...

Saarinen (1440) napsal 27.03.2013 v 15:26

jenže Dovi je teď na Ducati, a ty mu věříš ..já teda ne

SPV (816) napsal 27.03.2013 v 15:21

Honda.boy : když bude Cal až moc rychlý, tak oni ho přibrzdí. Jezdit před továrníma motorka se prostě NESMÍ !

x-men46 (7) napsal 27.03.2013 v 12:22

saarinen:jako sorry,je sice pravda,ze se ocekavalo od doviho asi vic,ale jeho celkovy umisteni bylo vic nez dobre.navic v ty dobe yamaha byla lepsi nez honda a jak vime,byl tam lizatko s valem,takze co vic brat nez 3-4 misto celkove kreho dosahl?plnil to co mel udajne ve smlouve.tady mas tabulku 2011
Casey STONER Honda AUS 350
2 Jorge LORENZO Yamaha SPA 260
3 Andrea DOVIZIOSO Honda ITA 228
4 Dani PEDROSA Honda SPA 219
5 Ben SPIES Yamaha USA 176
6 Marco SIMONCELLI Honda ITA 139
7 Valentino ROSSI Ducati ITA 139
8 Nicky HAYDEN Ducati USA 132
9 Colin EDWARDS Yamaha USA 109

jednoduse receno,druha tovarna misto rossiho rozhodne dovi,ne cal stajovy jezdci dovi-cal(4.-7.misto) co chces jako vic

Honda.boy (331) napsal 27.03.2013 v 11:50+2

Jestli Cal jede na ohlodaný kosti, tak musí být Bůh . Možná by mu měli dát ty vrata od stodoly, ne? Myslím, že jeho polotovární Yamaha je špičková, jinak by nezajel nic. Nový rám nepojede údajně v prvním závodu ani Rossi, není to prý dostatečně vyzkoušené a jsou tam problémy. Takže celý ten Calův nářek moc neberu, spíš u mě tím docela spadl. Vyhraje testy a brečí, to se moc často nevidí...

PityGPX (949) napsal 27.03.2013 v 09:10+1

martin1: no letos ano, ale loni si Cal nestěžoval, naopak, chválil že má stejnou techniku. Jako takových lidí co naříkali kvůli satelitu už bylo...si vem, že v min. tech3 na tom byl hůře protože používal micheliny a Rossi měl už Bridgestony :)

martin1 (658) napsal 26.03.2013 v 21:13

Pity-jo stejný bike, ale 3-4 evoluce zpět tak to myslíš?-proto je Cal nasraný, že jim hážou z Japonska jen ohlodaný kosti...

PityGPX (949) napsal 26.03.2013 v 19:07

Ono nesmíte zapomenout, že loni byl první rok litrů a ty motorky byly stejné jak v tov. týmech tak i v satelitních. (krom Dukny), takže ten Cal jezdil dobře i proto, protože měl tu techniku na stjené urovni jako tovarní tým ale když srovnáme Lorenza a Cala tak tam ten rozdíl byl, zatím co ve srovnání Lorenza a Doviho už byl menší.

Slimáček (146) napsal 26.03.2013 v 18:55

Třeba Cal vyhraje v Kataru a bude v sezoně bojovat o jednotlivá vítězství. Ono ale vůbec není jisté, že to nové šasí je v Jerezu lepší, než to staré. Cal by si zasloužil tovární matroš už vloni,ale raději ať zůstane v satelitu. Tlak na jezdce v továrním týmu není pro každého. Navíc by stejně nebyl týmovou jedničkou. Spiesův přechod do továrního týmu byl myslím odstrašující dostatečně.

smen (46) napsal 26.03.2013 v 17:54+1

Cal je bourák.

martin1 (658) napsal 26.03.2013 v 17:24-1+1

se nedivím Calovi, že je vytočen, Yamaha by měla sklapnout krovky a dát mu matroš nebo podepíše jinde...

ChenziiR1 (158) napsal 26.03.2013 v 15:00-1+3

Tak alespoň sním v Yamaze mluví a řeknou co se děje.U ducati mu přestali brát telefon a s jejich motorkou by nejspíš díru do světa taky neudělal.
Jinak mě z toho článku nepřipadne-že by Rossi řekl něco,co by Cala mělo popudit.Zvlášť když Vale často říká ,že je Cal pohodář a že se mu s ním dobře spolupracuje ( firma VR46).Spíš bych to vyjádření bral jako poklonu...

Saarinen (1440) napsal 26.03.2013 v 14:59+2

Saarinen (1440) napsal 26.03.2013 v 14:54+4

To je sice pravda že Dovi je momentálně schopnější, ale šanci u Repsolu a tudíž továrny už dostal a využil ji k jednomu vítězství za tuším tři roky, kdežto Cal na továrnu ještě nedosáhl vůbec ..to je ten důvod

x-men46 (7) napsal 26.03.2013 v 13:55

tady mate konecnej prehled sezony 2012,tak si udelejte obrazek samy jestli je cal ten,kdo mel byt na tovarne
1 - Jorge LORENZO - SPA - Yamaha - 350
2 - Dani PEDROSA - SPA - Honda - 332
3 - Casey STONER - AUS - Honda - 254
4 - Andrea DOVIZIOSO - ITA - Yamaha - 218
5 - Alvaro BAUTISTA - SPA - Honda - 178
6 - Valentino ROSSI - ITA - Ducati - 163
7 - Cal CRUTCHLOW - GBR - Yamaha - 151
8 - Stefan BRADL - GER - Honda - 135 (Nováček roku 2012)
9 - Nicky HAYDEN - USA - Ducati - 122
10 - Ben SPIES - USA - Yamaha - 88

x-men46 (7) napsal 26.03.2013 v 13:46+1

vzdyt je to jen test,v zavode dostane na frak.navic,pokud ja vim,tak dovi byl na konci minule sezony pred calem,tak nevim,co tu ma za kecy.pokud by mel byt nekdo jiny v yamaze misto rossiho,tak urcite dovi.navic je vale porad stredem pozornosti a je tudiz vetsi lakadlo nez cal ze? yamaha dobre vedela,proc ho bere zpet co se tyka skatulat,tak myslim,ze pedrosa uz mel u ni odzvoneno v minuly sezone.kdyby zustal stoner,tak by sel,proto cekali na podpis s pedrosou do posledni chvile.podle me jedou na marca,jinak by ho netlacili tak do tovarny.pedrosa je vybornej jezdec,ale na tytul mu proste neco schazi

Saarinen (1440) napsal 26.03.2013 v 13:43

si myslím že Cal bude mít po odchodu Rossiho přednost. A nebo s tím švihne - to prohlášení svědčí o tom že moc trpělivost mít nebude

Saarinen (1440) napsal 26.03.2013 v 13:36

Tak P.Espargaro musí teprve předvést něco (tj. titul v Moto2) a pak může teprve pošilhávat po MotoGP. A se Smithem si teda jistej moc nejsem.

SPV (816) napsal 26.03.2013 v 13:13+1

Když se kritizoval způsob Ducati, že ostatní jezdci se musí přizpůsobit, tak jen dovolte říct, že právě za Calem loni přišli inženýři z továrního týmu, a řekli mu, že musí jezdit jako Lorenzo, tedy méně brzdit, a rychleji jezdit zatáčky. Cal řekl, že to vydrží jen kolo, dvě, ale ne celý závod. Pod stejným tlakem byl i Spies. Že by tady pramenil důvod jeho neúspěchu ?

Jsou ale jezdci, kteří neumí přizpůsobit svůj styl motorce těmi nejlepšími jezdci? Pro mě je borec ten, co zajede na všem, a umí se přizpůsobit. Cal se to možná už učí, možná to ale bylo jen to jedno, nebo dvě kola. Uvidíme.

SPV (816) napsal 26.03.2013 v 13:01+2

Goda a Tomik: určitě to byl právě Cal. Ještě jsme to tu loni rozebírali pod nějakým článkem, když se o Calovi spekulovalo jako o adeptu pro Ducati. Bosso by to věděl.

DOMINATOR (1260) napsal 26.03.2013 v 12:53+1

Trochu moc kecu co vypustil

Tomik123 (14) napsal 26.03.2013 v 12:51

.

Tomik123 (14) napsal 26.03.2013 v 12:51-1

SPV, God: Podle mně to přirovnání stylu k Stonerovi říkal Dovi.
Jinak Cal by továrnu za to co předváděl loni určitě zasloužil

PityGPX (949) napsal 26.03.2013 v 12:40-1

Saarinen: yamaha myslí na budoucnost v podobě P. Espargara...even. když se bude dařít Smithovi tak i on může být jednou poboku Lorenza, he.

Saarinen (1440) napsal 26.03.2013 v 12:08+1

A hlavne at uz se skatulata hybou i u Hondy - Pedrosa. Ten jestli nezajede letos titul tak uz by mel jit od valu.

Saarinen (1440) napsal 26.03.2013 v 12:07+1

Ale on se docka. Rossi uz ma 34, dokdy chce jeste jezdit..Yamaha by mela myslet pomalu na budoucnost.

God (975) napsal 26.03.2013 v 12:01-2

SPV: Neříkal to Spies s tím "Stoner stylem" ?

Honda.boy (331) napsal 26.03.2013 v 11:53+4

Aniž bych chtěl snižovat výkon Cala Crutchlowa, protože opravdu zajel výborně a zaslouží , ale měl by si uvědomit, že porazil Rossiho o jeden a půl stovky a Lorenza a necelé tři stovky. Vzhledem k poměrům na trati, rizika pádu a možného zranění pár dní před začátkem sezóny, si nemyslím, že se jedná o až tak velkou senzaci. Kde je limit jednotlivých jezdců se ukáže až v závodech a opravdu si nemyslím, že v současnosti je Crutchlow lepší než Lorenzo. Své vyjádření vůči Yamaze podle mě malinko přehnal a možná za něj i zaplatí. Bohužel.

PacienT.cz (687) napsal 26.03.2013 v 11:31+2

Myslím že je stejně jako Dovi nakrknutej, že se nedostal do továrního týmu Yamahy.
Pokud by ale Yamaha chtěla vyhrát pohár konstruktérů a Cal by satelitním Hondám nestačil, tak by bylo v jejich vlastním zájmu mu něco dát. Určitě v tom ale hrají roli peníze a politika, tak holt bohužel je...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist