Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
AKRO-může rozhodnout,ale nemyslím,že až tak dramaticky.Můj prostý názor na závěr,oba mají to,co si zaslouží a taky tolik,kolik si zaslouží.My jim smlouvu nedali a prachy taky né,čili Yamaha asi ví co dělá.
Ladin46 - Pokud jsou jezdci vyrovnaní i taková malá výhoda rozhodne. A Rossi je určitě pro Yamahu zajímavější než Lorenzo už jen tím,kolik titulů na Yamaze udělal.Nakonec to Rossi má ve smlouvě,že ty nové díly dostane on. A ten závod rozhodnutý v poslední zatáčce? To může být příště klidně jinak,navíc si uvědom,že si Lorenzo na Laguně Sece v USA vykloubil rameno a utrpěl další zranění a to mu moc na formě v dalších závodech nepřidalo.Také nemůžeme vědět,jak funguje týmová režie atd.
AKRO - a zase mi to nejde do palice,logicky vzato,kdyby teda dali Chorchemu ty díly(nevím zda by mu k něčemu byly)dřív jak Rossimu,Lízatko by byl jasně nejlepší,Vale by asi musel jít do Rally,pro Yamahu by to nebyla ostuda,akorát by ušetřila jeden "malý" Rossiho plat.To se mi vůbec nezdá logické.Promiň,ale osobně něco vlastnit,asi bych taky vývoj nestavěl na zobákovi.Můžeš doložit nějak,že Vale vyhrává jen díky dílum nad Chorchem?Co vyhrálo závod v poslední zatáčce?Opět tomu nerozumím,nebo nechci a nebo zkrátka nemám zdroje na čtení.
Ladin46 - Nejlepší podmínky znamená lepší peníze a lepší sportovní možnosti bude dodávka nových,stejných dílů během sezóny, které Rossi dostává přednostně! To víš,takové nové díly znamenají lepší vlastnosti motocyklu a rozhodnou často kdo vyhraje.
že tým nabídne Lorenzovi "lepší sportovní možnosti", a továrna Yamaha pak najde společně s Lorenzem ty "nejlepší podmínky pro jeho další závodění" - ať to čtu jak chci,pořádně tomu nerozumím,Lorenzova Yamaha proti Valeho má snad omezovač?Ksakru,do čeho zase my smrtelníci,nebo aspoň já nevidím?Ptám se vážně,nechápu to.
Majkl GSXR - No když myslíš,že to bude jiné,než jsem napsal a věř mi,že bych si to přál taky,ale bohužel,to je každý rok to samé! A příští rok to bude asi ještě horší! Nejlepší by pravděpodobně bylo buď tu šaškárnu zrušit,nebo vykopnout blbého idiota Ezpeletu a začít to dělat podobně,jako to dělají v WSBK.
Řešit kam půjde Hopkins,Toseland,Talmacsi nebo Canepa nemá cenu,čekají je motocykly se kterými se mohou zajímat tak asi o desáté misto!A možná i horší!
Je to skoro úplně jedno kdo a na čem pojede! Záleží pouze na tom,v jaké formě se představí nové motocykly v roce 2010. Bude to asi zase Yamaha,která má letos takovou převahu,že klidně může jet s letošním strojem a stejně bude špičková. Satelitní týmy budou jen "křoví",šanci mají pouze tovární motocykly a to ještě pouze některé.
No ten Hopkins u suzuki asi těžko když tomu šéfové moc šanci nedávají. Jinak souhlasim, ale fakt musíme počkat na Lorenza, věřím že zustane u Yamahy. Tam je šance velká a taky musíme počkat jak dopadne ben v SBK zda získá titul, pokud ne, tak na sto pro zustane v SBK, tj jasné. Pro mě nejdůležitější: Snad Toseland podepíše s někým z MotoGP, protože kdyby měl jít zpět do SBK tak by asi šel do Ten Kate a tak by byl můj Carlos bez místa a to by nemuselo být dobré...
Ladin46 - Jak říkáš!
AKRO-může rozhodnout,ale nemyslím,že až tak dramaticky.Můj prostý názor na závěr,oba mají to,co si zaslouží a taky tolik,kolik si zaslouží.My jim smlouvu nedali a prachy taky né,čili Yamaha asi ví co dělá.
Ladin46 - Pokud jsou jezdci vyrovnaní i taková malá výhoda rozhodne. A Rossi je určitě pro Yamahu zajímavější než Lorenzo už jen tím,kolik titulů na Yamaze udělal.Nakonec to Rossi má ve smlouvě,že ty nové díly dostane on. A ten závod rozhodnutý v poslední zatáčce? To může být příště klidně jinak,navíc si uvědom,že si Lorenzo na Laguně Sece v USA vykloubil rameno a utrpěl další zranění a to mu moc na formě v dalších závodech nepřidalo.Také nemůžeme vědět,jak funguje týmová režie atd.
AKRO - a zase mi to nejde do palice,logicky vzato,kdyby teda dali Chorchemu ty díly(nevím zda by mu k něčemu byly)dřív jak Rossimu,Lízatko by byl jasně nejlepší,Vale by asi musel jít do Rally,pro Yamahu by to nebyla ostuda,akorát by ušetřila jeden "malý" Rossiho plat.To se mi vůbec nezdá logické.Promiň,ale osobně něco vlastnit,asi bych taky vývoj nestavěl na zobákovi.Můžeš doložit nějak,že Vale vyhrává jen díky dílum nad Chorchem?Co vyhrálo závod v poslední zatáčce?Opět tomu nerozumím,nebo nechci a nebo zkrátka nemám zdroje na čtení.
Ladin46 - Nejlepší podmínky znamená lepší peníze a lepší sportovní možnosti bude dodávka nových,stejných dílů během sezóny, které Rossi dostává přednostně! To víš,takové nové díly znamenají lepší vlastnosti motocyklu a rozhodnou často kdo vyhraje.
že tým nabídne Lorenzovi "lepší sportovní možnosti", a továrna Yamaha pak najde společně s Lorenzem ty "nejlepší podmínky pro jeho další závodění" - ať to čtu jak chci,pořádně tomu nerozumím,Lorenzova Yamaha proti Valeho má snad omezovač?Ksakru,do čeho zase my smrtelníci,nebo aspoň já nevidím?Ptám se vážně,nechápu to.
Majkl GSXR - No když myslíš,že to bude jiné,než jsem napsal a věř mi,že bych si to přál taky,ale bohužel,to je každý rok to samé! A příští rok to bude asi ještě horší! Nejlepší by pravděpodobně bylo buď tu šaškárnu zrušit,nebo vykopnout blbého idiota Ezpeletu a začít to dělat podobně,jako to dělají v WSBK.
AKRO-pesimista jako vždy.Vem si život ať se netrápíš
Řešit kam půjde Hopkins,Toseland,Talmacsi nebo Canepa nemá cenu,čekají je motocykly se kterými se mohou zajímat tak asi o desáté misto!A možná i horší!
Je to skoro úplně jedno kdo a na čem pojede! Záleží pouze na tom,v jaké formě se představí nové motocykly v roce 2010. Bude to asi zase Yamaha,která má letos takovou převahu,že klidně může jet s letošním strojem a stejně bude špičková. Satelitní týmy budou jen "křoví",šanci mají pouze tovární motocykly a to ještě pouze některé.
No ten Hopkins u suzuki asi těžko když tomu šéfové moc šanci nedávají. Jinak souhlasim, ale fakt musíme počkat na Lorenza, věřím že zustane u Yamahy. Tam je šance velká a taky musíme počkat jak dopadne ben v SBK zda získá titul, pokud ne, tak na sto pro zustane v SBK, tj jasné. Pro mě nejdůležitější: Snad Toseland podepíše s někým z MotoGP, protože kdyby měl jít zpět do SBK tak by asi šel do Ten Kate a tak by byl můj Carlos bez místa a to by nemuselo být dobré...
Scot Honda - Talmacsi
2010
Fiat Yamaha - Rossi, Lorenzo
Repsol Honda - Pedrosa, Dovizioso
Ducati Marlboro - Stoner, Hayden
Monster Yamaha - Edwards, Barbera
Rizla Suzuki - Capirossi, Hopkins
San Carlo Gresini - Melandri, Simoncelli
Pramac Ducati - Kalio, Elias
LCR Honda - de Piunet, Aoyama
Caffe Latte - Lüthi
Aspar Ducati - Bautista