Bridgestone po testech v Malajsii

Nejrychlejším jezdcem druhého testu královské kubatury je Marc Márquez z Repsol Hondy, jehož maximum je na hodnotě 1'59,115 sekundy. Španěl sice nepřekonal absolutně nejrychlejší kolo 1'58,867 sekundy, které v Malajsii nastavil začátkem února, přesto zůstává na špici výsledkové listiny. Ztráta druhého jezdce v pořadí Jorge Lorenza představuje tři desetiny, třetí Cal Crutchlow ztrácí něco přes půl sekundy.

Bridgestone po testech v Malajsii
Podmínky na dráze Sepangu byly ve druhém testu o něco horší než v tom prvním. Hned úvodní den přerušila testování průtrž mračen a všichni jezdci také poměrně dost válčili s přilnavostí. V úvodu každého dne byly teploty přijatelné pro zajetí denního maxima, odpoledne už týmy většinou pracovaly na závodních simulacích.

Testu se zúčastnilo celkem sedmadvacet jezdců. Z toho pětadvacet jich bylo s platnou smlouvou plus dva patřili k testovacím týmům – Michele Pirro (Ducati) a Katsuyuki Nakasuga (Yamaha). Všichni jezdci najeli za tři dny na pneumatikách Bridgestone celkem 3811 kol, což je o 618 kol méně než tomu bylo v prvním testu Sepang1. Rozdíl mezi nejrychlejším a nejpomalejším časem druhého testu činí 4,454 sekundy.
Vzhledem k podmínkám na trati, které představovaly nižší přilnavost, jezdci v průběhu posledních tří dnů preferovali měkčí směsi pneumatik. Nejoblíbenější byla měkká symetrická a střední asymetrická hladká zadní pneumatika. Co se týče předního obutí tak střední hladká pneumatika.

„V posledních třech dnech jsme tu měli extrémní podmínky, ale náš příděl pneumatik jezdcům umožnil jezdit rychle a konzistentně,“ uvedl k testu Masao Azuma z vývojového centra Bridgestone Motorsport. „Déšť, který jsme tu měli hned první den, jezdcům umožnil zapracovat na nastaveních do mokra a nováčkům nabídl cennou příležitost vyzkoušet pneumatiky do mokra. Jezdci byli spokojeni s výkonem našich specifikací pneumatik 2015 a my jsme získali řadu důležitých informací. Máme za sebou dva úspěšné testy v Sepangu a nyní se již soustředíme na test v Kataru.“

Bridgestone/ směs hladké pneumatiky:

Přední: Střední & Tvrdá
Zadní: Měkká (Symetrická), Střední (Asymetrická) & Střední (Symetrická)

Bridgestone/ směs do mokr
a: Tvrdá
Počasí: Sucho/déšť – 27°-35°C; dráha 34°-60°C

2. IRTA Test MotoGP – Sepang, Malajsie 2015
Kombinace časů den 1-2-3

1 - Marc MARQUEZ - Repsol Honda Team - 1'59.115 -   179 (celkem najeto kol)
2 - Jorge LORENZO - Movistar Yamaha MotoGP - 1'59.437 - + 0.322 - 177
3 - Cal CRUTCHLOW - CWM LCR Honda - 1'59.658 - + 0.543 - 159
4 - Andrea IANNONE - Ducati Team - 1'59.722 - + 0.607 - 147
5 - Valentino ROSSI - Movistar Yamaha MotoGP - 1'59.833 - + 0.718 - 173
6 - Bradley SMITH - Monster Yamaha Tech 3 - 1'59.883 - + 0.768 - 142
7 - Dani PEDROSA - Repsol Honda Team - 2'00.048 - + 0.797 - 155
8 - Hector BARBERA - Avintia Racing - 2'00.244 - + 1.129 - 144
9 - Andrea DOVIZIOSO - Ducati Team - 2'00.250 - + 1.135 - 121
10 - Aleix ESPARGARO - Team Suzuki MotoGP - 2'00.275 - + 1.160 - 146
11 - Pol ESPARGARO - Monster Yamaha Tech 3 - 2'00.490 - + 1.375 - 121
12 - Danilo PETRUCCI - Pramac Racing - 2'00.556 - + 1.441 - 143
13 - Yonny HERNANDEZ - Pramac Racing - 2'00.603 - + 1.488 - 122
14 - Maverick VIÑALES - Team Suzuki MotoGP - 2'00.604 - + 1.489 - 154
15 - Stefan BRADL - Forward Racing Team - 2'00.685 - + 1.570 - 140
16 - Scott REDDING - Estrella Galicia 0.0 Marc VDS - 2'00.695 - + 1.580 - 162
17 - Nicky HAYDEN - Drive M7 Aspar - 2'00.813 - + 1.698 - 141
18 - Michele PIRRO - Ducati Test Team - 2'00.875 - + 1.760 - 124
19 - Alvaro BAUTISTA - Aprilia Racing Team Gresini - 2'01.310 - + 2.195 - 144
20 - Mike DI MEGLIO - Avintia Racing - 2'01.487 - + 2.372 - 104
21 - Karel ABRAHAM - AB Motoracing - 2'01.536 - + 2.421 - 98
22 - Jack MILLER - CWM LCR Honda - 2'01.593 - + 2.478 - 140
23 - Eugene LAVERTY - Drive M7 Aspar - 2'01.815 - + 2.700 - 156
24 - Loris BAZ - Forward Racing Team - 2'02.426 - + 3.311 - 115
25 - Alex DE ANGELIS - Octo Ioda Racing Team - 2'03.300 - + 4.185 - 143
26 - Katsuyuki NAKASUGA - Yamaha Factory Test Team - 2'03.337 - + 4.222 - 127
27 - Marco MELANDRI - Aprilia Racing Team Gresini - 2'03.569 - + 4.454 - 134
.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist