BMW do MotoGP už v roce 2012?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Interceptor (108) napsal 27.03.2011 v 12:45

stejně budou na chvostu

vakuz (932) napsal 27.03.2011 v 12:15

Marex:Přesně jak říkáš,nezpomalovat stroje motogp.To je ten recept.Ať to lítá na rovinkách 400 km/hod.A oni se ty rozdíly mezi jezdci začnou projevovat.To jsem si jist a tím se samozřejmě podstatně zvýší podíl lidského faktoru nad technikou.Motogp by měla čnít nad další moto třídou jako formule 1 nad jinou další třídou.Já si osobně myslím,že postup jezdce do moto GP by měl být 4 stupňový.Přičemž poslední dva by měly být WSBK a pak Moto GP.Ty první dva jsou otázkou? moto2 nebo SSP jeden level a budoucí moto1 a nevím,to už je jedno.Ve WSBK by se neměli účastnit továrny,ty by měly být v motogp.Vím,že je to složité,ale jedině to mi dává smysl.Toť můj úhel pohledu na věc.

Marex (2570) napsal 26.03.2011 v 23:04

Fullgas: To je začarovaný kruh. Kdyby MGP ustřihli dráty, byly by najednou WSBK rychlejší. Kdyby je ustřihli strojům z WSBK, potlačilo by to tendenci užívání TC, která je užívána už i v sérii...což ale jistě víš. Tohle nemá řešení. Snad jedině nezpomalovat uměle stroje MGP.

AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 22:08

fULLGAS1 - Úplně klidne WSBK a MGP na Slovakiaringu Jen si myslím, že SPZka bude mít nehorázné finanční požadavky!

Fullgas1 (746) napsal 26.03.2011 v 17:57

Bosso 23:14: ak je Motogp vyhradene pre prototypy, tak potom preco povoluju CRT? Ide im len o naplnenie startoveho rostu, tak ako to pisal Marex... Tym ktory bude mat rozpocet cca 10mil € nikdy nebude lepsi ako tovarny tym, ktory bude mat rozpocet 2 ci 3x vacsi... To je fakt.
WSBK je skoro na rovnakej urovni ako predrazene MotoGP co sa tyka casu na jedno kolo, to svedci o vyspelosti seriovych motoriek, ktore maju za 20 rokov vyvoja 200k a 180kg oproti 120k a 200kg Hondy CBR FB... Ja som za motocykle bez elektroniky a ta by vo wsbk mohla byt omedzena na minimum a aj ovca by bola cela a vlk (SPZKA) nazrany
Hlavne aby v Brne boli oba sampionat a aby sme videli kvalitne suboje jazdcov na krasnych masinach
Inak by sme si to za par rokov mohli podelit: Motogp v Brne a wsbk na Slovakiaringu

josef58 (823) napsal 26.03.2011 v 15:53

Když hodně přivřu oči, tak ještě třídu 990 mohu považovat za prototypy- honda 5 hrnců Když dnes SPZka nařídí 4 válce, max.vrtání 81 mm., tak automaticky všem vyjde i naprosto stejný zdvih a to pak jsoumotory si podobný jako vejce vejci Direktorátním nařízením nikdy nevznikne prototyp, už se z té SPZkové kocoviny proberte

AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 13:38

Marex - To máš jedno, proč by se měly lišit, vizážově jsou stejně skoro všechny závodní motorky stejné a plus vteřinu nebo dvě na okruhu stejně nepoznáš! Jediný rozdíl je, že v MGP na nich jezdí větší skřeti a koncentráčníci!

Marex (2570) napsal 26.03.2011 v 13:11

Pasolini: Ovšem shodneme se jistě na tom, že pokud mají obě série přežít, musí se výrazně lišit a nepodstupovat matematickým množinám. OBĚ série se o to žel snaží!!!

pasolini (260) napsal 26.03.2011 v 11:09

Já so myslím totéž co josef58 a Marex.
Superbiky jsou upravená serie, ikdyž hodně. Ale podle daných pravidel, schválených FIM. Stocky jsou taky dle pravidel dle FIM.
Je podle mě zcela dětinské se přít o to, zda má nárok na život MGP nebo WSBK. Obě sírie jsou fajn a potřeba. Alespoň pro mě jako diváka. Mám rád motorky a chci, aby obě katagorie žili dál.

AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 10:51

Josef58 - Je to tak!

mamba54 (1340) napsal 26.03.2011 v 09:11

josef58: Jestli on ten "zakopaný pes" není právě v té tvé větě:" jen jsou doladěny co povolují pravidla".

josef58 (823) napsal 26.03.2011 v 07:08

A psát tady, že wsbk jsou prototypy, tak to už je úplná hovadina. Rám i motor vychází z motek z obchodu, jen jsou doladěny co povolují pravidla Prototyp je úplně něco jiného, al škoda to tady psat.

josef58 (823) napsal 26.03.2011 v 07:03

V motogp by měly být prototypy a né nějaké plečky CRT Zdé se, že hodně lidí nemá pojem o tom co je to prototyp. V žádném případě není prototyp aní to, když SPZka řekne, že to musí mít tolik válců, takové vrtání, spotřebu atd.atd. Prototyp začíná na rýsovacíc prkneh (PC), laborky, zkušebny zkoušky testy ...a pak vznikne první kus a to je ten prototyp Né rto co nařídí SPZka

AKRO (-498) napsal 26.03.2011 v 00:30

Bosso - Tak za méně peněz by byly ty SPZ-křápy CRT, je sice dobré na doplnění pole, ale taky to pojede všechno o kolo zpět a to je opravdu pokrok! A jestli chce FIM u SBK zavézt profilové pneumatiky a blinkry se světly, jsou to ještě větší blázni a magoři, než jsem si myslel!

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 23:20

Nééééé!!! U i CH i Ý i L i I i T

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 23:19

U+c+h+ý+l+i+t

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 23:19

Uchýlit u.c.h.ý.l.i.t

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 23:16

Bosso 23:14: Zrcátka taky?

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 23:15

Desmo: Tušil jsem, že nechápeš, proč se to jezdí.
Bosso: Já měl MGP za HI TECH jedné stopy. Uchylovat se k vykrádání sériovek a současně nechat jezdit prototypy v jedné třídě je špatná cesta. Má za úkol pouze opticky naplnit startovní pole...nikoliv zlepšit podívanou na souboje o vítězství. Už se jim třídou Moto2 povedlo udělat z nižší objemové kubatury pouhou přípravku pro MGP. Proč? Jenom proto, aby se ještě více zvětšil rozdíl obou tříd? Skutečně tě nenapdá, jak by to šlo udělat,aniž by z toho byl CUP? Mrzi mne, že nad tím více nepřemýšlíte kluci. Asi toho ale zanechám. Bojovat sám proti Bossovi, Mambovi a Desmovi, to je jako se pustit na Amíky s Kadáfího podporou.

Bosso (344) napsal 25.03.2011 v 23:14

Jinak ještě z jiného soudku. Jelikož se závodění v seriálu WSBK zvrhlo tam, kam se bohužel zvrhlo a původní moto superbiků: "V neděli můj favorit vyhraje a v pondělí si vítězný motocykl mohu koupit v obchodě" už dávno neplatí, tak FIM chce zavést v seriálu superbiků závodění s profilovanými pneumatikami a se světly a blinkry, aby aspoň trochu připomínaly tyto motocykly ty sériové a nebyly prototypy, pro které je vyhraženo právě závodění v MotoGP...

Bosso (344) napsal 25.03.2011 v 23:06

Úplně jednoduché! Ve zkratce: ze současných satelitních týmů budou týmy CRT, ale za méně peněz! A co je na tom špatného? Vždyť i šéfové těchto renomovaných týmu jako Hervé Poncharal, Fausto Gresini, Jorge Martinez či Lucio Cecchinello tento nový systém vítají, tedy ti pánové, kterých se to nejvíce finančně týká!, ovšem čeští "odborníci" na motorkářích to vidí JINAK. Prostě česká POVAHA se vším všudy, že? Fotbalisté teď právě vedou 1:0 proti mistrům světa, ovšem v hospodách (nebo za klávesnicemi sedí) xxxx "Bílků" či "Abrahamů" (abychom byli v našem reálu), kteří by to dělali lépe než "SPZ" v motorkách, Hašek ve fotbalu či Ulmanová na AMD!!!

mamba54 (1340) napsal 25.03.2011 v 23:04

Nemůžu si pomoct, ale z některých kritických názorů směrem k MGP a jeho budoucnosti, silně cítím spíš strach o světlé zítřky WSBK.

desmo69 (638) napsal 25.03.2011 v 23:04

Marex, no ale tak to by mě velice zajímal smysl superbiků. Nejsou to prototypy ale nejsou ani blízko sériovkám. Kvalita superbiku neznamená kvalitní sérii, no a nakonec ani krom Aprilky a BMW to není užitečný pro vývoj...takže, proč se to vlastně vůbec jezdí?!
No ale to jsme odbočili od tématu
Jinak, jak zmínil Bosso, pokud jste doteď nepochopili ten systém, není zatím co řešit..aspoň z mé strany.

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 22:56

Nakonec...o čem by se tady diskutovalo, kdyby všichni souhlasili se vším, co sem napíše, nebo přepíše novinář.
Na fóru by to vypadalo takhle: Franta: Ano! Ve všech bodech souhlasím s autorem.
Tonda: Výborně! Výborně!
Pepa: Úžasné. Už se těším na první vítězství těchto úžasných strojů.
Sylva: Oh ano. Všichni jsou v MGP tak krásní a chytří. Včetně vedení promotérské společnosti. Ach, jak já miluji muže s vysokým čelem!!!

koolja (134) napsal 25.03.2011 v 22:56

Bosso:tvůj příměr pro jednoho tanečníka je skvělej.Vždy mě rozesměje,bohužel je to pro mě moc dlouhý na psaní,takže zůstávám u kratší verze

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 22:52

Na nikoho nic nesvádím. Umím přiznat svoje nedostatky. Poučit se z toho mohou i další aktivisti na fóru.
Jak ale tvrdím a jsem o tom přesvědčený- sériový motor (jakkoliv upravený) nemá v MGP co dělat.
Něco jiného by bylo, kdyby to udělaly i tovární týmy!!!

Bosso (344) napsal 25.03.2011 v 22:47

Tak to mně je opravdu líto, ale já za to nemohu, možná jste zbytečně ovlivněni "Absolutním Králem Rádoby Odborníků", ale to není problém pana SPZ a jiných!!!, kteří mají podobný názor!

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 22:42

Bosso: Tak je možné, že to skutečně nechápu. Jenom nevím, zda to lze vůbec pochopit mým prostým- selským rozumem.

Marex (2570) napsal 25.03.2011 v 22:41

Desmo: Na Ho.no je hlavně tvůj postoj k WSBK. Zatímco MGP za to samé vychvaluješ. Vadí ti nesériovost třídy, která být sériová nemá,ale současně ti nevadí sériovost třídy, která má být prototypní. Ty prostě potřebuješ mít pravdu a ne diskutovat o tom, jestli to tak být má, nebo nemá. To je ale podstata fóra.
Připomíná mi to trošku Sobotku, když mluvil předseda Paroubek. Sobotka pokaždé kýval hlavou, jako to dělají ti pejsci na palubovku do auta.

Bosso (344) napsal 25.03.2011 v 22:36

Pánové, nevím opravdu co zde řešíte? Vždyť "CRT týmy" budou za méně peněz!!! - a to je to podstatné !!!, a všichni se na to těší: Tech3 Yamaha, San Carlo Gresini, LCR Honda, Pramac Ducati, Aspar Ducati a možná i Cardion AB Motoracing atd. mohou být týmy "CRT"!!! a s více jezdci!!! Ale za méně peněz než doposud!!! Vy jste opravdu nepochopili opravdu tento systém? To je mně vás opravdu líto, že...Takže v čem je problém? Více týmů, více jezdců - což všichni chtějí - stejn kvalita, ale hlavně za méně peněz!!!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist