Bezpečnost na prvním místě, stav dráhy Silverstonu závodit neumožnil

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
genetik (45) napsal 30.08.2018 v 16:30

blackblues - já jezdím na supersportech už delší dobu a jízda na takové motorce v běžném provozu je mnohokrát náročnější než jízda na okruzích,protože na nich jezdím taky a můžu porovnávat. A déšť mě nikdy nijak neomezoval a je to při něm docela dobrý,jen na to musíš mít!!

rosho (520) napsal 30.08.2018 v 06:50

Z facebooku

desmo69 (638) napsal 30.08.2018 v 03:47

Dejf57, protože se to řešilo po warmupech což je 10:20 myslím. No 4 tymy chtely závodit v pondělí a zbytek ne.. ať už kvůli testování v Aragonu jako např Yamaha nebo nákladům navíc.
Ivan, ano... největší zájem Dorny byl aby se nejelo no Co se některým honí v hlavách je opravdu k popukani Jako je mě jasný že kdyby se závod odjel a spadl jen jeden jedinej jezdec tak budeš mezi prvníma co nadává na Dornu že pro prachy nechá klidně zabít jezdce.
Ale že v zájmu Dorny se dokonce závody zruší...to už je i na mě moc.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 29.08.2018 v 21:11

Dejfe57, komu by nebylo jasný, že VŠÍM hýbají jen a jen zájmy Dorny !!!?
IRTA a "sdružení jezdců" to je pouhá štafáž

Dejf57 (605) napsal 29.08.2018 v 20:28

dodatek: Byly to tymy Tech3, LCR, Ducati a na ten 4. si ted nemuzu vzpomenout.

Dejf57 (605) napsal 29.08.2018 v 20:19

Desmo69: Tak prej moznost zavodit v pondeli zarizly tymy, v tom pripade jsem se zmylil. Jen by me zajimalo, proc papir s napisem, ze neni moznost zavodit v pondeli visel vedle dveri kancelare vedeni Dorny uz asi ve 12:30. Tedy pred poradou IRTA. A co jsem zatim nasel, tak je vyjadreni jen 4 tymu, ktery chteli zavodit v pondeli.

rosho (520) napsal 29.08.2018 v 11:07

Na jednom webe sa obhajovali činovníci dráhy v Silverstone takto:
„Mysleli jsme si, že tu bude okno, kdy se počasí zlepší. Sledovali jsme počasí a mysleli si, že bude možnost, aby se uskutečnil celý program se třemi závody. Měli jsme svolení od Dorny, že týmy by mohly závodit až do soumraku. Ale jezdci si svolali schůzi ještě před inspekcí tratě a navzdory tomu, co nám bylo řečeno a že jsme měli informace o tom, že počasí se zlepší, nebyli ochotní závodit.“

Táto fotka hovorí za všetko(a to už skoro nepršalo) - vlnovky ako svine

desmo69 (638) napsal 29.08.2018 v 10:11

Dejf57, proč lžeš? Odjet to v pondělí byla první navrhovaná možnost, tu si ale nepřály týmy který měly na středu naplánovaný testy v Aragonu (o kterých je zde článek), míň movitý kvůli vícenákladům za hotely, přebookování letenek, půjčený auta atd..a další věc měl být nedostatek traťáků protože v pondělí tam byl svátek. Zbytečně nešiř hovadiny s nějakýma TV právama proboha

rosho (520) napsal 29.08.2018 v 06:56

Tak mali ísť závod v pondelok a TV stanice by ho vysielali zo záznamu. Ja by som si to pozrel aj tak. Jednoducho povedané, zbabrali to(DORNA). A to sa tvária, akí sú profíci.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 28.08.2018 v 21:32

Dejfe57

Dejf57 (605) napsal 28.08.2018 v 17:03

Ivan2T: Hlavne kvuli smlouvam s drziteli TV prav nebylo mozne presunout zavod na pondeli. Driv to prece bylo normalni, ne? Ale prvni co bylo v nedeli, bylo prohlaseni, ze neexistuje moznost zavodit v pondeli.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 28.08.2018 v 16:57

Jezdci se "jízdou po okruhu" živí, ale hlavně musí být splněny smlouvy s TVs .
Na čem pojedou je "promotérům" fuk . . .

Dejf57 (605) napsal 28.08.2018 v 16:53

Videli jste z fotky z ty rekonstrukce? 4 finisery a 1 valec! To i kdyz se tady dela silnice II.tridy, tak to za 1 finiserem valcujou aspon 3 - 4 valce, protoze jak to nezvalcujes hned, dokud je to jeste teply, tak to pak nedrzi.

osiris (55) napsal 28.08.2018 v 15:02

...tak to se pak ale nesmíš dát na závodění na motorce

IvanDvoutakťák (5047) napsal 28.08.2018 v 14:46

V autě (když se "vyjede z dráhy" ) se nepadá "na hubu" a nelámou se kosti .

Rosička (982) napsal 28.08.2018 v 12:01

GP Mexika se právě po špatné zkušenosti v Silverstone z jara 2019 "nepojede" ale až za rok tj. 2020.
Rozhodující budou nejdříve testy pilotů MotoGP aby bylo možné získat homologaci FIM třídy A pro MotoGP .. Trať se musí přestavět hlavně z bezpečnostního opatření. (Ezpeleta)

osiris (55) napsal 28.08.2018 v 10:46

...jo, kdyby jim ty auta dali na koleje, tak pak asi jo, ať je jistota že nedejbůh nevyjedou z dráhy

IvanDvoutakťák (5047) napsal 28.08.2018 v 10:04

Proč hned "dreziny", stačilo přece nabídnout jezdcům MotoGP1000
čtyřiadvacet "hloupejch" automobilů BMW, aby to v nich "odjeli"pro diváky ,
TV - giganty a Dornu za jakýhokoliv počasí ...

osiris (55) napsal 28.08.2018 v 09:51

...a nebylo by teda ještě bezpečnější, kdyby to jezdili na "drezínách" po kolejích

KARING (245) napsal 28.08.2018 v 01:07

No on se ten asfalt asi dodatečně nahrbil! Pokud to vadilo i autům, tak jsou ty hrboly asi pořádné a Cal asi nebyl tím správným jezdcem, aby ten okruh a nový asfalt testoval! A ta stojící voda na trati je diletanství pořadatelů, kteří zadali ten asfalt idiotům!

blackblues (1503) napsal 27.08.2018 v 21:24-1

genetik:tak se jdi koukat na bezny provoz vem si sebou zidli a koukej na obycejne jezdce ,kteri to davaji evidentne musis zacit improvizovat,kdyz to neschopaci v Gp nedavaji

IvanDvoutakťák (5047) napsal 27.08.2018 v 17:56

Posílat motocyklové okruháře na trať za silného deště může jedině
motocyklový okruhář, který už v silném dešti závod jel ...
Stejně si myslím, že tento by to neudělal . Genetik asi ano ...
No a na ostrově Man při TT nebo MGP, jsou právě pro případ zrušení závodu,
vloženy dny volna, aby závod bylo případně možné přesunout na den příští .
Úplné zrušení(!) závodu / závodů na Manu však bývá naprosto ojedinělé a to
se v současnosti závody nestartují a časově přesouvají i v případě mlhy
a mokré trati v horských sekcích. Pokud vím,v daleké minulosti se závod startoval
za jakéhokoliv počasí a jezdci byli před startem o povětrnostní situaci informováni .

deluxa (347) napsal 27.08.2018 v 12:51

Romanko budu to vraj "vysetrovat" pretoze nikto si nie je isty, co bolo pricinou Ale ja som tak z 90% presvedceny ze ta Aggregate Industries, co robila povrch to proste niekde odflakla. To sa este dozvieme z tlacovych sprav. Naisto budu trvat na nejakych nahradach skody. Ja by som bol skor za Donnington, pretoze to je ukazka, ako by mal vyzerat moto okruh. Ale to sa nestane, z jedneho dovodu. Silverstone ma zda sa viac penazi, vacsi vplyv, megalomanske plany a lepsie vztahy s Dornou...

genetik (45) napsal 27.08.2018 v 11:46+1

obyčejní jezdci by to bez problémů dali - páni"piloti" na to neměli,tak jako by neměli na TT

Romanko (1190) napsal 27.08.2018 v 10:53

No, fušeřina, nový asfalt se prostě při "dozrávání" spekl více než se čekalo a "dozhutnila" to F1. Vemte si, že v GB byla větší vedra, než kdokoli mohl na jaře čekat a s tím dodavatel jednoduše nepočítal. U nás jsme též netušili, jak bude letošní léto vypadat.

Ogg (387) napsal 27.08.2018 v 10:50

Borci, mrkněte na tenhle článek

https://www.crash.net/motogp/news/904332/1/silverstone-really-confident-about-future-motogp

Fullgas1 (745) napsal 27.08.2018 v 10:48

Aj ja sa prikláňam k názoru, že Motogp na Silverstone nepatrí. Je to hnusný okruh a ja sa neviem na ňom vôbec orientovať, vôbec neviem v ktorej časti okruhu sa motorky práve nachádzajú. Zlatý Donington. Dúfam že táto blamáž bola dostatočná a budúci rok sa pôjde na doningtone...

Georgio88 (1213) napsal 27.08.2018 v 08:58

Tohle by na mým místě byla poslední kapka... deště.

MotoGP na Silverstone prostě nepatří. Dle mých "obřích zkušeností" z MotoGP her nechápu jak se tam můžou závody motorek vůbec jezdit. Možná bude hrát v mém závěru i roli to, že Donington byl jedna z oblíbenějších tratí.

deluxa (347) napsal 27.08.2018 v 08:40

tak je to "fuserina" ako sa vravi, alebo najskor sa niekde setrilo...Problem je aj retardovana F1. Vacsina okruhov kde sa jazdi aj formula ma problem s povrchom. Minimalne si to vyzaduje viac penazi udrzat ten asfalt v dobrej kondicii.

křtitel (144) napsal 26.08.2018 v 21:40

At si to zacvakaj ti sulini, co delali afalt vcetne noveho povrchu. To jsu skutecne zvedav, jestli ten novy asfalt skutecne polozi, dost o tom pochybuju.




TOPlist