Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dnes je bezpredmepne resit satelitni tymy, protoze pristi rok ZADNY satelitni tym Ducati nepojede!!!
Firma Pramac je v likvidaci kvuli ztrate 100 mega EUR, a Cardion pry Ducati oznamil, ze uz ji nepojede, protoze jsou nespokojeni s motocyklem, ktery navrhl kdo jiny, nez Rossi.
martasjRSV:Tak to byl zase blábol století Nicky startoval na měkké pneu od začátku tahal a kekonci byl rád že vůbec dojel a vzal ho ještě Cal kterej startoval poslední!!!Fakt skvělej výkon tovární motorky řekl bych že úplně stejnej jak Rossiho,kterej měl tvrdou pneu zezačátku se trápil ale ke konci předjel zpátky Bramboru protože mu taky odcházeli pneu!!!Takže tovární ducati měkká nebo tvrdá stejně sedmé místo max.
Třeba teď v posledním závodě bylo vidět, že to Rossiho zřejmě už ani nebaví, po startu se poslušně zařadil za speciály a z povinosti si jel pro nějaký body. Naproti tomu Hayden se rval jak to jen šlo. Líbí se mi, že bojuje i na motorkce, kterou her doctor s jeho "genitálníma" ladičema tak do.undily, zatím co autor tohoto bajku na to už totálně dlabe
Pity: Do MGP se vstupuje většinou poměrně brzo a jezdí tam proto mladší jezdci. Ti se pak buď ujmou a časem projdou celým spektrem značek (což není těžké ), nebo jsou odejiti. Takže s tím, kdo vládne ve WSBK to nejspíše nemá co do činění. Vládnul tam mazák Bayliss, cucák Spies, mazák Checa, mazák Max a příště to může být zase cucák. To samé platí i pro MGP i když perspektivnější je jistě vzít si mladého jezdce, než borce, před koncem kariéry.
Já bych hlavně moc neporovnaval wsbk a mgp. To že 40 letí vládnou WSBK nezanmena, že 40 letí mají na to vládnout i v MGP kde je to úplně o něčem jiném.
To je jako říct že 15letí vladnou Red Bull Roockies a že by tak vládli i v MGP
VIZI: jo je to stařík. A co teprve Biaggi, to je přímo nemohoucí živá mrtvola a dělá ostudu...kdo že to vede WSBK, nějak si na to jméno nemůžu vzpomenout...
No jistě na konci sezóny ve Valencii a to byl karbon a mě jde o hliník ten mají od letoška tak sem to myslel ne jak dlouho je celkově u Ducati ,ale jak dlouho dělají hliníkové šasi!!!Ducati nemá ty zkušenosti co Honda a Yamaha s deltaboxem pred karbonem byly trubky hliník mají poprvé letos.
to není, ale oni tany nemusejí vyvíjet to, co H a Y vyvíjejí 30 let. nákresy hliníkovejch šasi z lonska a starších najdeš bez větší práce a schopný inženýři, co maj s hliníkovym rámem zkušenosti jsou by měli umět uchopit tyhle věci jako výchozí bod a někde začít. nicméně (a to budu opakovat do orzení) VR pořád nedostal tu konfiguraci posez x rozložení váhy, co po nich od začátku chce...
No a ještě mi ukaž kde je psáno že Vale seděl na Duc. když jezdil za Yamahu!!!O tom silně pochybuji první test byl po posledním závodě sezóny a to se těžko dá říct že jezdil za Yamahu když u ní končil!!!
prostě - Ducati na krámě a ve WSBK (=opravdová Ducati) je úžasnej stroj. Ducati prototyp motogp je hujerus maximus. A je to proto, že ten prototyp je úplně jinej než to, co dělaj normálně. To si myslim
a ještě něco - už sem to taky psal - všimli ste si jak u Duc všichni zešedivěli od tý doby co tam je VR. Toho totiž nemůžou poslat k psychiatrovi, že si vymejšlí...
třeba zrovna na příkladu Cala je vidět, jak strašnej rozdíl v tom je... Kde byl loni a kde je letos. On na sobě určitě makal, ale zázraky se nedějou...
SPV - To je divné, že ty satelitní Ducati nikdo nechce jezdit, když nesou pečeť konstukce samotného Rossiho!
Pramac to musela být firma!
SPV: Holt Rossi u toho rýsovacího prkna uklouznul a místo véčka zase namaloval elko. To je smůla návrháře.
Dnes je bezpredmepne resit satelitni tymy, protoze pristi rok ZADNY satelitni tym Ducati nepojede!!!
Firma Pramac je v likvidaci kvuli ztrate 100 mega EUR, a Cardion pry Ducati oznamil, ze uz ji nepojede, protoze jsou nespokojeni s motocyklem, ktery navrhl kdo jiny, nez Rossi.
A to jak si tady všichni myslíte že když bere nějakejch 30mil.dolarů tak se musí za každou cenu na tom vraku zabít,tak to já si zase nemyslím
martasjRSV:Tak to byl zase blábol století Nicky startoval na měkké pneu od začátku tahal a kekonci byl rád že vůbec dojel a vzal ho ještě Cal kterej startoval poslední!!!Fakt skvělej výkon tovární motorky řekl bych že úplně stejnej jak Rossiho,kterej měl tvrdou pneu zezačátku se trápil ale ke konci předjel zpátky Bramboru protože mu taky odcházeli pneu!!!Takže tovární ducati měkká nebo tvrdá stejně sedmé místo max.
Třeba teď v posledním závodě bylo vidět, že to Rossiho zřejmě už ani nebaví, po startu se poslušně zařadil za speciály a z povinosti si jel pro nějaký body. Naproti tomu Hayden se rval jak to jen šlo. Líbí se mi, že bojuje i na motorkce, kterou her doctor s jeho "genitálníma" ladičema tak do.undily, zatím co autor tohoto bajku na to už totálně dlabe
AKRO: Ty se svou rychlostí bys je neohřál nikdy a mohl bys na nich najet tisíce kilometrů.
Já se svou váhou bych je ohřál během půl kola!
Ještě mě napadlo, proč Rossi nenabere 10 kilo, to je jasné, že s 64 kily ty gumy moc neohřeje!
Je zajímavé jak všelijak se dá okecat, že na to Rossi už nemá
Pity: Do MGP se vstupuje většinou poměrně brzo a jezdí tam proto mladší jezdci. Ti se pak buď ujmou a časem projdou celým spektrem značek (což není těžké ), nebo jsou odejiti. Takže s tím, kdo vládne ve WSBK to nejspíše nemá co do činění. Vládnul tam mazák Bayliss, cucák Spies, mazák Checa, mazák Max a příště to může být zase cucák. To samé platí i pro MGP i když perspektivnější je jistě vzít si mladého jezdce, než borce, před koncem kariéry.
Já bych hlavně moc neporovnaval wsbk a mgp. To že 40 letí vládnou WSBK nezanmena, že 40 letí mají na to vládnout i v MGP kde je to úplně o něčem jiném.
To je jako říct že 15letí vladnou Red Bull Roockies a že by tak vládli i v MGP
VIZI: jo je to stařík. A co teprve Biaggi, to je přímo nemohoucí živá mrtvola a dělá ostudu...kdo že to vede WSBK, nějak si na to jméno nemůžu vzpomenout...
SPV: Nechci se hádat,ale FTR dělala rám podle výkresu borců z Ducati, ne?
Vizi: Jojo. Na mokru se ouplně třepal, tak dojel radši až druhej.
Fast17 a Gog: Ducati má ale deltabox od FTR..., není jejich, a stejně se zázrak nekonal.
Rossi je starej a už se taky bojí, že spadne !!
vsh tak nějak jsem to chtěl říct,děkuju
Ale stejně si myslím že největší problém je motor a posez!
No jistě na konci sezóny ve Valencii a to byl karbon a mě jde o hliník ten mají od letoška tak sem to myslel ne jak dlouho je celkově u Ducati ,ale jak dlouho dělají hliníkové šasi!!!Ducati nemá ty zkušenosti co Honda a Yamaha s deltaboxem pred karbonem byly trubky hliník mají poprvé letos.
nebo začít od hliníku, co vyráběli jako poslední a něco s tim provést. Netvrdim, že je to jednoduchý, ale kdyby bylo, dělal by to každej
to není, ale oni tany nemusejí vyvíjet to, co H a Y vyvíjejí 30 let. nákresy hliníkovejch šasi z lonska a starších najdeš bez větší práce a schopný inženýři, co maj s hliníkovym rámem zkušenosti jsou by měli umět uchopit tyhle věci jako výchozí bod a někde začít. nicméně (a to budu opakovat do orzení) VR pořád nedostal tu konfiguraci posez x rozložení váhy, co po nich od začátku chce...
tak jinak - eště měl kontrakt, kterej končil za nějakou dobu, ale test mu byl yamahou umožněn. abych byl přesnej...
No a ještě mi ukaž kde je psáno že Vale seděl na Duc. když jezdil za Yamahu!!!O tom silně pochybuji první test byl po posledním závodě sezóny a to se těžko dá říct že jezdil za Yamahu když u ní končil!!!
Já mluvil o hliníkovém šasi a to rok a půl určitě není!!!
prostě - Ducati na krámě a ve WSBK (=opravdová Ducati) je úžasnej stroj. Ducati prototyp motogp je hujerus maximus. A je to proto, že ten prototyp je úplně jinej než to, co dělaj normálně. To si myslim
a ještě něco - už sem to taky psal - všimli ste si jak u Duc všichni zešedivěli od tý doby co tam je VR. Toho totiž nemůžou poslat k psychiatrovi, že si vymejšlí...
třeba zrovna na příkladu Cala je vidět, jak strašnej rozdíl v tom je... Kde byl loni a kde je letos. On na sobě určitě makal, ale zázraky se nedějou...
a když bych to měl říct na rovinu, tak třeba Karlovi bych rozhodně přál lepší železo, než zrovna teď má...