Barbera chce být nejlepším jezdcem na Ducati

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JEFFzx13 (489) napsal 31.01.2012 v 02:44

Legrace by byla kdyby Kaja opucoval pri testech obe tovarny

AKRO (-498) napsal 31.01.2012 v 00:26

Mike99 - SPZka se dal na Olympijské heslo! Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se! A těch jen účastníků tam bude přes polovinu startovního pole!

mike99 (322) napsal 30.01.2012 v 23:09

AKRO: "Špičkoví jezdci, Jezdci kroužilové, SBK-SPZ. CRT-SPZ navíc rozdělení na super-sportovní a sportovní turisty!"

AKRO (-498) napsal 30.01.2012 v 21:10

Na druhé straně se při minimálním množství jezdců zase setkají protagonisté různých směrů! Špičkoví jezdci, Jezdci kroužilové, SBK-SPZ. CRT-SPZ navíc rozdělení na super-sportovní a sportovní turisty! Tak je to správné a tak to má být!

JirkaCS (57) napsal 30.01.2012 v 19:02

SPV - Dobrý postřeh,zní to logicky.

mamba54 (1340) napsal 30.01.2012 v 17:33

Nicméně se zde potvrzuje Abájův předsezóní výrok, že mašiny testované ve Valencii budou jiné než ty v Sepangu a ty zase nakonec mohou být jiné, než pojedou v Kataru.

mamba54 (1340) napsal 30.01.2012 v 17:27

Mám pocit, že jsem někde četl, že do Sepangu povezou jen 4 stroje. 2x GP zeru a 2x GP 12, Ale můžu se mýlit.

desmo69 (638) napsal 30.01.2012 v 16:56

..a jestli budou satelitní týmy muset platit za eventuelní přechod z GPZero na GP12 nevím, ale silně o tom pochybuju.

desmo69 (638) napsal 30.01.2012 v 16:55

slick, je to vcelku "jednoduchý".
GP11.1 - původně plánovanej litr, loni byl použit se sníženým obsahem a v nové sezóně nepojede
GPZero, nově vyvinutej litr co měl jet novou sezónu, testovali ho všichni ve Valencii
GP12, ještě novější litr, kterej poskládali přes zimu, jsou jen dva kusy - jeden pro Rossiho, jeden pro Haydena.

V Sepangu by teda měl mít tovární tým Ducati celkem 6 motorek. GP11.1 (s původním litrovým objemem), GPZero a GP12..každej jezdec každou motorku po jednom kusu.

slick (109) napsal 30.01.2012 v 16:50

Ja z toho moc nepochopil jak to je s novou GP12 a satelity? Dokazete to nekdo vysvetlit. Pokud vim, tak Cardion uz pred par tydny v Bologni prevzal stroj na letosni sezonu. Podle clanku teda GP0 - co to znamena? Ze to je nejakej polotovar na kterym testovali jeste loni na konci sezony?
A GP12 az bude hotova a odladena po testech pak dostanou vymenenou zadarmo v ramci tech cca 3mega € kolik se plati za pronajem, nebo budou muset zase platit?

desmo69 (638) napsal 30.01.2012 v 16:06

Víte prd Dokud vám vaše názory nepotvrdí Akro, tak nemají žádnou váhu.
Jinak Barbera si teda hodně věří Na druhou stranu jsou tam jen 4 Ducati a stát se může fakt všechno..takže co by ne

jan26 (3624) napsal 30.01.2012 v 15:52

jeste v kombi,kterou mel v moto 2

kometak_huskova (0) napsal 30.01.2012 v 15:38

//www.youtube.com/watch?v=Sps_fdtFofc&feature=youtu.be

Pasini už to položil

1100Virago (3052) napsal 30.01.2012 v 15:19

Kubát 30.01.12 v 13:27: Ta přílišná tuhost karbonu je víceméně mýtus. U karbonu je možné dosáhnout různé tuhosti, včetně takové, kdy v určitých směrech je konstrukce tužší a v jiných pružnější. Háček je v tom, určit správnou hranici tuhosti a správé směry.

AKRO (-498) napsal 30.01.2012 v 15:16

SPV - Nebo má informace, že mezi jeho a Rossiho motorkou neni žádný rozdíl!

kometak_huskova (0) napsal 30.01.2012 v 15:06

největší odborník je SPV

mike99 (322) napsal 30.01.2012 v 15:01

Ale vidim, ze je to tu opat samy odbornik, mechanik a dizajner, ale najvacsi z nich sa prisiel opat podelit o svoje myslienky

Ta Rossiho motka sa mi celkom paci, ale dolezitejsie bude aby aj jazdila. Hold pockajme si este tych par hodin a uvidime

SPV (816) napsal 30.01.2012 v 14:58

Žeby měl Barbera nějaké informace o kvalitě tovární GP12 ...?

mike99 (322) napsal 30.01.2012 v 14:53

Neviem ako vam, ale mne sa ta nova motka celkom paci

AKRO (-498) napsal 30.01.2012 v 14:47

Tak to by mohl rovnou Rossi jít do důchodu, jestli by ho Barbera a Abaja na té z nouze-cnost Ducati poráželi!

slunce11 (9) napsal 30.01.2012 v 14:22

On bude hodně topit dokud se nedejbože totálně nezmrzačí a pokud to rozchodí,tak přijde na to že je lepší jezdit na body a jistotu,než si dokazovat že na to má víc než Rossi.Mě už to přijde jak legendární film Rocky.Mistr Rocky stárne a mladí ho pořád vyzívají,zesměšňují aby se s ním porovnali

SoulTrain21 (753) napsal 30.01.2012 v 14:00

Hlavní je,že už se to zase všechno rozjíždí

//imageshack.us/photo/my-images/442/43062610150571737162356.jpg/

kometak_huskova (0) napsal 30.01.2012 v 13:58

Barbera je dobrej komik ten může být tak akorát za Abájem

JirkaCS (57) napsal 30.01.2012 v 13:48

Že by novej Resch?

dejf. (1341) napsal 30.01.2012 v 13:45

toť

mike.46 (604) napsal 30.01.2012 v 13:41

Orgovany: 99,9% z nás by ani nedokázalo posoudit, jestli ten rám je dobrej nebo špatnej...

Sefo (59) napsal 30.01.2012 v 13:33

No nejsem dizajnér ani vývojář, soudím pouze dle vzhledu a ten se mi vůbec nelíbí, vypadá to jako rám z kdejakýho bajku...ale pokud to pojede, tak mi to neva...

kometak_huskova (0) napsal 30.01.2012 v 13:27

to je překopaná Námaha už

Kubát (1404) napsal 30.01.2012 v 13:27

mně furt nejde do hlavy, proč se pouštěli do carbonového šasi, když to už v 90 letech nefungovalo-příčina: velká tuhost a z toho plynoucí žádná zpětná vazba od zavěšení. proč nepoužívali trubkové rámy - ty jim jdou perfektně

kometak_huskova (0) napsal 30.01.2012 v 13:26

Orgovany - šupová ta Nová Ducati jen se mi zdá že nádrž je moc dozadu k pozici jezdce a ten čumák není takovej ostrej jak měli ve Valencii Ted je takovej víc kulatej

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist