Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na druhé straně se při minimálním množství jezdců zase setkají protagonisté různých směrů! Špičkoví jezdci, Jezdci kroužilové, SBK-SPZ. CRT-SPZ navíc rozdělení na super-sportovní a sportovní turisty! Tak je to správné a tak to má být!
Nicméně se zde potvrzuje Abájův předsezóní výrok, že mašiny testované ve Valencii budou jiné než ty v Sepangu a ty zase nakonec mohou být jiné, než pojedou v Kataru.
slick, je to vcelku "jednoduchý".
GP11.1 - původně plánovanej litr, loni byl použit se sníženým obsahem a v nové sezóně nepojede
GPZero, nově vyvinutej litr co měl jet novou sezónu, testovali ho všichni ve Valencii
GP12, ještě novější litr, kterej poskládali přes zimu, jsou jen dva kusy - jeden pro Rossiho, jeden pro Haydena.
V Sepangu by teda měl mít tovární tým Ducati celkem 6 motorek. GP11.1 (s původním litrovým objemem), GPZero a GP12..každej jezdec každou motorku po jednom kusu.
Ja z toho moc nepochopil jak to je s novou GP12 a satelity? Dokazete to nekdo vysvetlit. Pokud vim, tak Cardion uz pred par tydny v Bologni prevzal stroj na letosni sezonu. Podle clanku teda GP0 - co to znamena? Ze to je nejakej polotovar na kterym testovali jeste loni na konci sezony?
A GP12 az bude hotova a odladena po testech pak dostanou vymenenou zadarmo v ramci tech cca 3mega € kolik se plati za pronajem, nebo budou muset zase platit?
Víte prd Dokud vám vaše názory nepotvrdí Akro, tak nemají žádnou váhu.
Jinak Barbera si teda hodně věří Na druhou stranu jsou tam jen 4 Ducati a stát se může fakt všechno..takže co by ne
Kubát 30.01.12 v 13:27: Ta přílišná tuhost karbonu je víceméně mýtus. U karbonu je možné dosáhnout různé tuhosti, včetně takové, kdy v určitých směrech je konstrukce tužší a v jiných pružnější. Háček je v tom, určit správnou hranici tuhosti a správé směry.
On bude hodně topit dokud se nedejbože totálně nezmrzačí a pokud to rozchodí,tak přijde na to že je lepší jezdit na body a jistotu,než si dokazovat že na to má víc než Rossi.Mě už to přijde jak legendární film Rocky.Mistr Rocky stárne a mladí ho pořád vyzívají,zesměšňují aby se s ním porovnali
No nejsem dizajnér ani vývojář, soudím pouze dle vzhledu a ten se mi vůbec nelíbí, vypadá to jako rám z kdejakýho bajku...ale pokud to pojede, tak mi to neva...
mně furt nejde do hlavy, proč se pouštěli do carbonového šasi, když to už v 90 letech nefungovalo-příčina: velká tuhost a z toho plynoucí žádná zpětná vazba od zavěšení. proč nepoužívali trubkové rámy - ty jim jdou perfektně
Orgovany - šupová ta Nová Ducati jen se mi zdá že nádrž je moc dozadu k pozici jezdce a ten čumák není takovej ostrej jak měli ve Valencii Ted je takovej víc kulatej
Legrace by byla kdyby Kaja opucoval pri testech obe tovarny
Mike99 - SPZka se dal na Olympijské heslo! Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se! A těch jen účastníků tam bude přes polovinu startovního pole!
AKRO: "Špičkoví jezdci, Jezdci kroužilové, SBK-SPZ. CRT-SPZ navíc rozdělení na super-sportovní a sportovní turisty!"
Na druhé straně se při minimálním množství jezdců zase setkají protagonisté různých směrů! Špičkoví jezdci, Jezdci kroužilové, SBK-SPZ. CRT-SPZ navíc rozdělení na super-sportovní a sportovní turisty! Tak je to správné a tak to má být!
SPV - Dobrý postřeh,zní to logicky.
Nicméně se zde potvrzuje Abájův předsezóní výrok, že mašiny testované ve Valencii budou jiné než ty v Sepangu a ty zase nakonec mohou být jiné, než pojedou v Kataru.
Mám pocit, že jsem někde četl, že do Sepangu povezou jen 4 stroje. 2x GP zeru a 2x GP 12, Ale můžu se mýlit.
..a jestli budou satelitní týmy muset platit za eventuelní přechod z GPZero na GP12 nevím, ale silně o tom pochybuju.
slick, je to vcelku "jednoduchý".
GP11.1 - původně plánovanej litr, loni byl použit se sníženým obsahem a v nové sezóně nepojede
GPZero, nově vyvinutej litr co měl jet novou sezónu, testovali ho všichni ve Valencii
GP12, ještě novější litr, kterej poskládali přes zimu, jsou jen dva kusy - jeden pro Rossiho, jeden pro Haydena.
V Sepangu by teda měl mít tovární tým Ducati celkem 6 motorek. GP11.1 (s původním litrovým objemem), GPZero a GP12..každej jezdec každou motorku po jednom kusu.
Ja z toho moc nepochopil jak to je s novou GP12 a satelity? Dokazete to nekdo vysvetlit. Pokud vim, tak Cardion uz pred par tydny v Bologni prevzal stroj na letosni sezonu. Podle clanku teda GP0 - co to znamena? Ze to je nejakej polotovar na kterym testovali jeste loni na konci sezony?
A GP12 az bude hotova a odladena po testech pak dostanou vymenenou zadarmo v ramci tech cca 3mega € kolik se plati za pronajem, nebo budou muset zase platit?
Víte prd Dokud vám vaše názory nepotvrdí Akro, tak nemají žádnou váhu.
Jinak Barbera si teda hodně věří Na druhou stranu jsou tam jen 4 Ducati a stát se může fakt všechno..takže co by ne
jeste v kombi,kterou mel v moto 2
//www.youtube.com/watch?v=Sps_fdtFofc&feature=youtu.be
Pasini už to položil
Kubát 30.01.12 v 13:27: Ta přílišná tuhost karbonu je víceméně mýtus. U karbonu je možné dosáhnout různé tuhosti, včetně takové, kdy v určitých směrech je konstrukce tužší a v jiných pružnější. Háček je v tom, určit správnou hranici tuhosti a správé směry.
SPV - Nebo má informace, že mezi jeho a Rossiho motorkou neni žádný rozdíl!
největší odborník je SPV
Ale vidim, ze je to tu opat samy odbornik, mechanik a dizajner, ale najvacsi z nich sa prisiel opat podelit o svoje myslienky
Ta Rossiho motka sa mi celkom paci, ale dolezitejsie bude aby aj jazdila. Hold pockajme si este tych par hodin a uvidime
Žeby měl Barbera nějaké informace o kvalitě tovární GP12 ...?
Neviem ako vam, ale mne sa ta nova motka celkom paci
Tak to by mohl rovnou Rossi jít do důchodu, jestli by ho Barbera a Abaja na té z nouze-cnost Ducati poráželi!
On bude hodně topit dokud se nedejbože totálně nezmrzačí a pokud to rozchodí,tak přijde na to že je lepší jezdit na body a jistotu,než si dokazovat že na to má víc než Rossi.Mě už to přijde jak legendární film Rocky.Mistr Rocky stárne a mladí ho pořád vyzívají,zesměšňují aby se s ním porovnali
Hlavní je,že už se to zase všechno rozjíždí
//imageshack.us/photo/my-images/442/43062610150571737162356.jpg/
Barbera je dobrej komik ten může být tak akorát za Abájem
Že by novej Resch?
toť
Orgovany: 99,9% z nás by ani nedokázalo posoudit, jestli ten rám je dobrej nebo špatnej...
No nejsem dizajnér ani vývojář, soudím pouze dle vzhledu a ten se mi vůbec nelíbí, vypadá to jako rám z kdejakýho bajku...ale pokud to pojede, tak mi to neva...
to je překopaná Námaha už
mně furt nejde do hlavy, proč se pouštěli do carbonového šasi, když to už v 90 letech nefungovalo-příčina: velká tuhost a z toho plynoucí žádná zpětná vazba od zavěšení. proč nepoužívali trubkové rámy - ty jim jdou perfektně
Orgovany - šupová ta Nová Ducati jen se mi zdá že nádrž je moc dozadu k pozici jezdce a ten čumák není takovej ostrej jak měli ve Valencii Ted je takovej víc kulatej