Australana Millera vidí italská média u továrny Ducati
Text: Petr Czyž | Foto: Pramac Racing | Zveřejněno: 21.5.2020 | Zobrazeno: 3 917x
V této chvíli nejsou na programu žádné závody mistrovství světa, takže ani nelze hodnotit jednotlivé jezdce dle jejich výkonu v letošním ročníku. Kdo ví kdy a zda vůbec sezona začne, nicméně smlouvy se uzavírat musí a trh s jezdci je otevřen. Italský server GPOne.com píše, že Jack Miller, jezdec satelitu italského výrobce Pramac Racing, by měl stát těsně před podpisem dvouleté smlouvy s továrnou Ducati.
Dle italských médií a především pak na základě zjištění GPOne.com, je Jack Miller těsně před podpisem smlouvy s italským výrobcem Ducati. To znamená, že Australan nahradí jednoho ze současných jezdců tovární stáje a otázkou je koho. Má se za to, že to bude Danilo Petrucci, kdo bude muset z kola ven. Italovi to loni moc nešlo a třebaže skončil celkově šestý, takže byl lepší než osmý Miller, od jezdce tovární stáje vedení v Boloni očekávalo víc.
S velkým otazníkem je také Andrea Dovizioso, jehož Ducati rozhodně chce, ale při vyjednávání o prodloužení mělo dojít na to, že by Ital dostával za odvedenou práci méně než dosud, takže kdo ví, jak to celé dopadne. Rakouská KTM měla a má, dle vícero zdrojů, o Doviziosa zájem, třebaže její šéf tvrdí, že jejich prioritou číslo jedna je prodloužení smluv se všemi čtyřmi stávajícími jezdci (tovární+satelitní tým).
Pokud by z Pramac Racingu Jack Miller odešel, tak na jeho místo by bylo hned několik kandidátů. Jednat má satelit Ducati s Alexem Márquezem, který je sice u tovární Hondy, ale jen s jednoletou smlouvou a není jisté, zda mu ji HRC prodlouží. Italský tým má také zálusk na Jorge Martina, který teď závodí s KTM v Moto2 a mimo hru není ani Andrea Iannone, pokud by vyhrál odvolací soud a Aprilia by už z jeho služeb těžit nepotřebovala. Francesco Bagnaia by tím pádem získal status jedničky týmu a tovární specifikaci Desmosedici GP21.
Informace o redaktorovi
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.