Aspar tým továrním týmem Suzuki?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 27.11.2012 v 01:55

mike99, no ale právě o tomhle to CRT (zkratka a název přišel pozděj) mělo být. Vlastní šasí s motorem, kterej bohužel nechtěla žádná továrna pronajímat..a pokud tak a takovou cenu, za kterou se to absolutně nevyplatilo. Takže se k tomu nakonec přiškvařily upravený sbk motory a různý vyjímky atd. aby aspoň nějak stíhali těm prototypům. Tzn. pokud členové MSMA začnou konečně pronajímat motory za rozumný ceny tak to bude tak, jaká byla původní myšlenka toho všeho...

mike99 (322) napsal 27.11.2012 v 01:32

desmo69: v tejto sezone CRT vyuzivalo upravene sbk motory, malo dvojnasobny pocet motorov oproti prototypom a este 3l paliva navyse.
Ak Yamaha prenajme motory + elektroniku, tak timy uz nebudu pouzivat sbk motory, predpokladam, ze nedostanu vynimku na pocet motorov kedze budu pouzivat prototypovy motor a ani palivo navyse.
Pada myslienka CRT z tejto sezony. Lebo ak aj toto bude CRT, tak CRT bola vlastne tuto sezonu aj Ducati.
Ale nehrajme sa so slovickami, ak by to fungovalo, ze tim si spravi alebo necha urobit vlastne sasi a do toho dostane prototypove motory + elektroniku, tak s takymto CRT nemam ziadny problem

jan26 (3624) napsal 27.11.2012 v 00:36

Romanko
Ja myslel,ze tam bude Kionari pristi rok?

Marex (2570) napsal 26.11.2012 v 23:01

Bobus: Těžký to posoudit, když to nejezdí. Ve vinglech by s tím byla prča. Pro všechny případy by se mi to líbilo víc, než současný monopol. Spousta lidí tady tvrdí, že nějaká ta vteřinka na kolo je okem nerozeznatelná.

desmo69 (638) napsal 26.11.2012 v 19:31+1

mike99, a do ceho myslis se by se ty pronajaty motory Yamahy davaly? Suter, FTR apod. budou pokracovat akorat to postavi na jinej motor. Takova byla myslim i puvodni myslenka crt, krom prodeje motoru na vyzadani samozrejme. Takze crt spis ozije nez zmizi:)

Romanko (1206) napsal 26.11.2012 v 19:29+1

Ještě jedna dnešní novinka: Bryan Staring pojede u Gresiniho CRko s motorem Honda. Nahrazuje tak Pirra, který, jak známo, odešel testovat Ducny. Ofic to oznámí zítra.

Romanko (1206) napsal 26.11.2012 v 18:40

Bobus, obecně nejsem příznivcem čehokoliv jednotného, resp. monopolního. Ale zase obecně, dvouválce jsou prostě levnější. Pravda, může být, že by byly dražší než jednotná Honda, ale kdo ví. Ale hl. by bylo více dodavatalů. Nejen Aprilie, ale i KTM měla zájem a třeba by se býval našel nebo přidal ještě někdo. Ale teď je to myslím do konce 2014 jedno. To by měl monopol končit. Ale co bude dál? Bůh ví. Vzhledem k tomu, že Dorna šéfuje oběma mistrovstvím, se můžeme dočkat i opravdových, ba přímo přelomových překvapení. A to to nemyslím ve zlém.

bobus (255) napsal 26.11.2012 v 18:40

MareX. Když nebude to dvouválcový 5 kilo prototypový (rozuměj maximálně nadupaný), tak to prostě nepojede. Moto 2 "musí" být svou rychlostí někde na půl cesty mezi Moto 3 a Moto GP, tak to bylo i se dvěpade
Proč by mělo CRT končit, i s motorem Yamaha to bude blíž CRT než továrnímu speciálu

mike99 (322) napsal 26.11.2012 v 18:28

Pan Aspar nepustil Randyho len tak na testy Dufam, ze to panovi Asparovi vyjde a bude sa celemu timu Suzuki darit ci uz tam bude sediet Randy, Cal alebo Ben

Romanko: hovori sa o tom, ze CRT by mohlo skoncit, ked Honda pripravuje svoj bike a Yamaha je ochotna poskytnut leasing na motory s elektronikou Otazkou zostava, ze kolko bude stat ten leasing od Yamahy a masina od Hondy, ale ked to bude prijatelna cena, tak by sme sa toho konca CRT mohli dockat a hlavne by na roste mohlo stat 20 a viac motoriek

A trosku mimo temu, ale tyka sa to Suzuki, ale tej zo WSBK. //www.suzuki-racing.com/images-of_Jules%20Cluzel.37024.1.rider

Marex (2570) napsal 26.11.2012 v 17:02

Bobus: Ono by to nemuselo být prototypové, jen by to asi byl opět Aprilia Cup,páč oni mají v podobných objemech twiny. Možná by se tam uživily i jednoválce z motokrosů.

bobus (255) napsal 26.11.2012 v 15:48+1

Romanko: Proč si myslíš, že prototypovej dvouvál 500 ccm by byl lacinější než superspotrovej motor s jinou hlavou a docela nízkým výkonem z důvodu vyšší životnosti

Romanko (1206) napsal 26.11.2012 v 15:06

to GOD: v té poslední větě máš naprostou pravdu. Honda si to pohlídá. Tak jako 800 a Moto2. Obojí bylo či je nevhodnou cestou co se motorů týče, ale Honda má poslední slovo. Ano, Moto2 jsou skvělé závody, ale s nějakými menšími dvouválci, třeba 500 ccm, by byly minimálně stejně zajímavé a levnější. A co se CRkových rámů týče, určitě budou výrobci jako FTR, Sutter apod. rádi dělat rámy na prototypové motory. Jim je to jedno neb je to pro ně kšeft. Poněkud problém by mohl být "asi" s ART, že ano. Nebo, že by přistoupili na nějaký jiný motor?

God (975) napsal 26.11.2012 v 13:24+1

desmo69:To asi půjde v pohodě přehodit do Apriliia rámu nebo budou brát i jiný šasi??? Ta budoucnost CRT docela smrdí a když bude mít Suzuky taky čtyři motorky jako ostatní továrny tak už ty CRT budou úplně na nic!!!

Tak pro kvalitní piloty budou továrny a satelity a pro průměráky bude CRT a pro ty co na tak drahého koníčka mají, ale špička bude stále na továrnách !!!
A žádná velká budocnost CRTčka nečeká to už si HRC pohlídá

desmo69 (638) napsal 26.11.2012 v 13:17

God, a nejsou snad budoucností? Akorát vymění laděný sbk motor za prototypový

God (975) napsal 26.11.2012 v 12:48

Tak Honda bude dělat "CRTčko" Yamaha bude asi dodávat motory s elektronikou tak proč by do toho někdo dával motor ze superbiku asi proto je jasý že nebudou!!!

To jen "potvrzuje" keci Abájovců že CRT je budoucnost MotoGP a že se ten přestup k Aprilii vyplatí, tak leda že by pak s ní šel do WSBK

Karbec_Jikov (106) napsal 26.11.2012 v 12:38+1

Článek je sice o něčem úplně jiném, ale já se po letech klonečně dozvěděl, proč tenkrát Suzuki pustila Bena Spiese, což mi nikdy nešlo na rozum

IvanDvoutakťák (5070) napsal 26.11.2012 v 12:20

Konečně už(snad!) pan Denning půjde"od válu" !!!?
Divím se, že fabrika tak dlouho snášela mizerný výssledky
týmu, který "menežoval" ... O-:
A teď se smad chystá do superbajků ... )-:

Kubát (1404) napsal 26.11.2012 v 11:38+1

jan26: suzuki měla perfektní výsledky hlavně v době 500. na druhou stranu hned v prvním závodě čtyřtaktní éry byla na stupních vítězů...

jan26 (3624) napsal 26.11.2012 v 11:12-1

Suzuki zdaleka nedosahla takovej vysledku jako Honda ci Yamaha a presto si myslim,ze by se naslo jen par jedincu,kteri by si vstup do MOTOGP neprali a nebo by jim to bylo jedno.
Presto tato dvojice ASPAR-TOVARNI SUZUKI MOC NEVERIM.

Romanko (1206) napsal 26.11.2012 v 10:35

To jen zvyšuje pravděpodobnost, že od 2014 nebudou v startovním poli CRbiky s SBK motory (možná se ani nebudou jmenovat CRbike). Tento článek je původně na Speedweeku a tamtéž je i rozhovor s Luethim a v něm drobnost, která možná mnohé napovídá či dokresluje. Poslední otázka redaktora je konstatování, že od 2014 už právě nebudou CRbiky s SBK motory. Žádné možná, asi nebo neměly by být. Prostě konstatování - nebudou. Tamtéž jako první zveřejnili úvahu o "nepotřebě" CRek od 2014 a jak je vidět, berou to jako hotovou věc.




TOPlist