Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pity: Já mám tradiční okruhy rád,ale na druhou stranu i ty tradiční okruhy byly jednou těmi novými a supermoderními, co přebrali závody jinému okruhu, který byl "tradičnější". No a co se týče Portimaa- nelze tomu nic vytknout. To je prostě paráda. Škoda, že to nemá kapacitu, GP by tam byly skvělé!
Imolu mám rád pěkný okruh, snad se tam též někdy vydám. Už kvůli historii.
Monza mi sedí na automobily (F1), na motorky mi ta trat prostě nesedí. Až moc jednoduchý profil!!! Ovály jsou pro auta, motorky maj mít rozmanitý profil.
Jan26 - Asi ano, ale mě se ten Aragonský okruh moc líbil, ten co ho stavěl, byl borec! Jestli to tam měli pořadatelsky zajištěno i se zázemím, jako ten jejich pěkný okruh, tak si to ocenění určitě zaslouží!
No když se jede během roku 4x ve Španělsku a navíc, třeba se i majitel v Aragonu zná s Ezpeletou stejně dobře jako Abrahám starší! Abrahám dostal syna do MGP a ten majitel okruhu zase cenu, za nejlepší okruh! Příští rok to zase třeba dostane Cardion-cirkuit v Brně!
Každopádně je neporovnávatelné, když je na tribunách 70 tis. lidí a když je na nich 180 tis. lidí. Když na tribunách nebudou lidi, všechno poběží hladce, vše bude čisté, lidi nepolezou na trať... a zbude i více času pro péči o další podstatné věci. Takže ta cena je politické rozhodnutí, které je ještě navís trapné!
Popravdě by mě jako diváka zajímala i dopravní obslužnost kolem dráhy (třeba když chci na áčko v Brně, musím půl hodiny klapat zu fus), připravenost tribun, parkování...
Návštěvnost v Brně nesmí přesáhnout 180 000 v jeden den.Tzn,že v neděli tam nesmí být více jak 180 000 diváku,pokud se nepletu.Tohle by měl vědět OGG.Ale já mam ten pocit,že jsem to někde četl ale už je to dávno,takže nevím,jestli se to nezměnilo.
Dle mě největší návštěvnost byla při GP v roce 2007 :) počasí přálo a Pešek tehdá bojoval o vítězství v daných závodech ve 125cc.
A jestli "někdo" snížil počet diváků, do toho bych se moc nepouštěl, protože o tom nic nevím Stejně jsme to tehdá vyhráli (s tou návštěvností).
70 tisíc na závodní den se mi nezdá zase taková pecka. Ono je něco jiného- pořadatelsky zvládnout, když je tam těch lidí 2x tolik. Navíc si vzpomínám, jak se kluci v MH střapili nad tím, jak se Brnu snižoval počet diváků (papírově),aby to nebyl pro druhý (španělský) okruh takový výprask. Tuším, že šlo o rok 2007? 2006?
jj, máme se od španělských okruhů co učit. Resp. my né, my jsme na tom taky dobře, ale ti ostatní co ještě nikdy nic nevyhráli
Holt pookud máte na španělských WC i toaletní papír s logem MGP tak je to těžké nedat jim první cenu
Tak o protekci to není. Prostě odvedli letos lepší práci než ostatní, my to zas vyhráli při WSBK, takže si nemůžeme stěžovat :) Holt na každého jednou dojde
Pity: Já mám tradiční okruhy rád,ale na druhou stranu i ty tradiční okruhy byly jednou těmi novými a supermoderními, co přebrali závody jinému okruhu, který byl "tradičnější". No a co se týče Portimaa- nelze tomu nic vytknout. To je prostě paráda. Škoda, že to nemá kapacitu, GP by tam byly skvělé!
Imolu mám rád pěkný okruh, snad se tam též někdy vydám. Už kvůli historii.
Monza mi sedí na automobily (F1), na motorky mi ta trat prostě nesedí. Až moc jednoduchý profil!!! Ovály jsou pro auta, motorky maj mít rozmanitý profil.
A co taková Monza či Imola?To jsou podle mě taky lepší trate,než Mugello či Misano...
No ten okruh stavěl Tilke a fanoušci to vnímají tak, že mají radi tradici než nové super motodromy od Tilkeho.
Jediné Portimao postavil někdo jiný, taky pěkný okruh, jediný okruh kt. maj WSBK lepší než MGP.
Já bych to stavění nových motodromů po světě zastavil, pak ze GP (F1, MGP) zmiznou ty tradiční evropské okruhy a bude konec.
Tak je jasné, že Španělé fandí Španělům a není možné neustále cenu dělit mezi 2 španělské okruhy. Přibyl třetí, tak nebylo co řešit.
Jan26 - Asi ano, ale mě se ten Aragonský okruh moc líbil, ten co ho stavěl, byl borec! Jestli to tam měli pořadatelsky zajištěno i se zázemím, jako ten jejich pěkný okruh, tak si to ocenění určitě zaslouží!
akro
taky si to myslim stim aragonem protekce potrebovaly dostat cenu aby se okruh udrzel v kurzu
No když se jede během roku 4x ve Španělsku a navíc, třeba se i majitel v Aragonu zná s Ezpeletou stejně dobře jako Abrahám starší! Abrahám dostal syna do MGP a ten majitel okruhu zase cenu, za nejlepší okruh! Příští rok to zase třeba dostane Cardion-cirkuit v Brně!
Každopádně je neporovnávatelné, když je na tribunách 70 tis. lidí a když je na nich 180 tis. lidí. Když na tribunách nebudou lidi, všechno poběží hladce, vše bude čisté, lidi nepolezou na trať... a zbude i více času pro péči o další podstatné věci. Takže ta cena je politické rozhodnutí, které je ještě navís trapné!
Popravdě by mě jako diváka zajímala i dopravní obslužnost kolem dráhy (třeba když chci na áčko v Brně, musím půl hodiny klapat zu fus), připravenost tribun, parkování...
No nevím. Od některých přímých účastníků jsem slyšel, že zázemí nic moc. Sám nemohu posoudit. Nebyl jsem tam.
Tohle je ale kvůli bezpečnosti.
Návštěvnost v Brně nesmí přesáhnout 180 000 v jeden den.Tzn,že v neděli tam nesmí být více jak 180 000 diváku,pokud se nepletu.Tohle by měl vědět OGG.Ale já mam ten pocit,že jsem to někde četl ale už je to dávno,takže nevím,jestli se to nezměnilo.
Dle mě největší návštěvnost byla při GP v roce 2007 :) počasí přálo a Pešek tehdá bojoval o vítězství v daných závodech ve 125cc.
A jestli "někdo" snížil počet diváků, do toho bych se moc nepouštěl, protože o tom nic nevím Stejně jsme to tehdá vyhráli (s tou návštěvností).
70 tisíc na závodní den se mi nezdá zase taková pecka. Ono je něco jiného- pořadatelsky zvládnout, když je tam těch lidí 2x tolik. Navíc si vzpomínám, jak se kluci v MH střapili nad tím, jak se Brnu snižoval počet diváků (papírově),aby to nebyl pro druhý (španělský) okruh takový výprask. Tuším, že šlo o rok 2007? 2006?
jj, máme se od španělských okruhů co učit. Resp. my né, my jsme na tom taky dobře, ale ti ostatní co ještě nikdy nic nevyhráli
Holt pookud máte na španělských WC i toaletní papír s logem MGP tak je to těžké nedat jim první cenu
a 8. během 20ti let Hold, lepší se
7.španělský podnik během 10ti let..
Tak o protekci to není. Prostě odvedli letos lepší práci než ostatní, my to zas vyhráli při WSBK, takže si nemůžeme stěžovat :) Holt na každého jednou dojde
no kdo jiny by to mohl vyhrat nez li aragon.protekce