Aprilie a Honda, dvě možnosti pro tým Aspar

Skupina Aspar patří s dvěma motocykly a dvěma jezdci v každé z motocyklových kubatur mezi největší týmy v paddocku seriálu Grand Prix. V královské kubatuře sedlá Francouz Randy De Puniet a Španěl Aleix Espargaró motocykl kategorie CRT Aprilia (ART) a v dané kategorii patří mezi špičku.

Aprilie a Honda, dvě možnosti pro tým Aspar
Španěl Espargaró je po devíti úvodních kolech seriálu Grand Prix v průběžném hodnocení desátý, což je v této chvíli post nejlepšího jezdce CRT. Cílem stáje Aspar bylo a je získat v této kategorii prvenství a to se jim také daří. Nicméně je polovina sezony a u Aspara zvažují, jaký motocykl pojedou v příštím roce.

Technický ředitel Gino Borsoi (na fotografii vlevo) pokračuje v jednáních s továrnou Aprilia ohledně budoucnosti jejich motocyklu ART, ale zároveň nijak netají fakt, že již jednal také s Hondou, která pro příští ročník nabídne vybraným týmům k odprodeji produkční verzi osvědčené RC213V. Možnost změny výrobce motocyklu je nyní u Aspara zvažována ze všech stran.
„Projekt Hondy je jedním z nejlepších, protože motorka je hotová a vypadá to na dobrý komplet. Pokud by došlo na nějakou změnu ohledně Aprilie, pak by Honda byla nejlepším řešením,“ uvedl Gino Borsoi pro Motorcycle News.

„V Aprilii máme dobrý motocykl a dva roky zkušeností,“ pokračoval Borsoi. „Motorku dobře známe a nebylo by snadné to všechno zahodit a začít s něčím novým jako Honda. Vše závisí na Aprilii. Pokud by chtěli přijít do MotoGP jako továrna, pro nás by to bylo nejlepší řešení. Pokud ale Aprilia zůstane u CRT motocyklu, pak je rozumnější uvažovat o Hondě.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist